Homepage » Hoofdnieuws » Floranus debuteert bij Jong Oranje na afmelding oud-speler SC Heerenveen

Floranus debuteert bij Jong Oranje na afmelding oud-speler SC Heerenveen

( 8 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Floranus debuteert bij Jong Oranje na afmelding oud-speler SC Heerenveen

Sherel Floranus mag zich alsnog gaan melden bij Jong Oranje. De rechtsback van SC Heerenveen is voor het eerst opgeroepen.

Floranus behoorde tot de voorselectie van Jong Oranje, maar werd door KNVB-coach Erwin van de Looi niet opgenomen in de definitieve selectie. Voormalig SC Heerenveen-speler Jeremiah St. Juste heeft zich echter afgemeld met heupklachten, waardoor er een plek vrijkomt voor Floranus.

Floranus had zich al gemeld bij Oranje onder 20, maar mag nu aansluiten bij Jong Oranje. Voor Jong Oranje staan er nog twee EK-kwalificatieduels op het programma. Op vrijdag 12 oktober speelt Nederland in het Skonto Stadion in Riga tegen Letland. Op dinsdag 16 oktober neemt het team van Erwin van de Looi het op De Vijverberg op tegen Oekraïne. Ook Michel Vlap en Sam Lammers zijn geselecteerd.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Oct 2018 om 13:57
    Kan ie mooi zijn aanvallende kwaliteiten bijspijkeren
  • 9 Oct 2018 om 12:37
    • Quote van 9 Oct 2018 om 12:31
      een paar weken geleden nog tot aan zijn tenen afgebrand .het kan snel je ziet het.
    Dat zal je van mij niet hebben gelezen.... maar idd. Als je eenmaal het stigma “slecht” hebt gekregen, kom je er maar moeilijk af.
  • 9 Oct 2018 om 12:31
    • Quote van 9 Oct 2018 om 12:21
      Ik vond hem zaterdag ook niet onaardig spelen. Hopelijk groeit hij snel naar het gewenste niveau.
    een paar weken geleden nog tot aan zijn tenen afgebrand .het kan snel je ziet het.
  • 9 Oct 2018 om 12:27
    Hij stond ook in het elftal van de week, onbegrijpelijk. Maar goed dat ie bij Oranje komt is zeker goed voor hem. Volgens mij stond st Juste ook niet in de basis of hij moet geblesseerd zijn geweest.
  • 9 Oct 2018 om 12:21
    Ik vond hem zaterdag ook niet onaardig spelen. Hopelijk groeit hij snel naar het gewenste niveau.
  • 9 Oct 2018 om 12:04
    Super voor hem! Wordt ie alleen maar beter van.
  • 9 Oct 2018 om 11:56
    Wilde ik net zeggen ...hij? Waarom ik vind hem totaal niet geweldig lang en lang GEEN Dumfries .
  • 9 Oct 2018 om 11:54
    Bijzonder.. vind hem tot nu toe namelijk nog erg teleurstellend. En nee ik had geen nieuwe Denzel verwacht, maar ben wel geschrokken van zijn niveau. Hopelijk groeit hij dit seizoen.
zondag 16 december 2018
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›