Officieel: Thomas tekent bij PSV en ontbreekt tegen SC Heerenveen

( 13 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Officieel: Thomas tekent bij PSV en ontbreekt tegen SC Heerenveen

PSV staat op het punt om zich te versterken met Ryan Thomas, zo weet Voetbal International vandaag te melden. De middenvelder komt over van PEC Zwolle en ontbreekt vrijdagavond al in de wedstrijd tegen SC Heerenveen.

De club uit Eindhoven was al een tijdje op zoek naar een opvolger van Marco van Ginkel. Erick Gutierrez stond hoog op het verlanglijstje van PSV, maar er hing een fors prijskaartje om de nek van de Mexicaanse middenvelder.

Het is vooralsnog onbekend hoeveel PEC Zwolle ontvangt voor Thomas. De Eredivisionist speelde al vroegtijdig in op een mogelijk vertrek van de Nieuw-Zeelander door Clint Leemans en Gustavo Hamer te halen. 

Update | 11:40 uur: PSV Eindhoven en PEC Zwolle hebben de transfer inmiddels officieel bevestigd. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Aug 2018 om 14:18
    • Quote van 10 Aug 2018 om 14:02
      Wat een angsthazen hier. Tegenwoordig al blij dat er een speler van de tegenstandiger afhaakt. We moeten uitgaan van onze eigen krachten.
    Moeten we zeker, maar als de beste spelers van de tegenstander niet mee doen dan moet dat voor ons toch lekker zijn. Ongeacht de tegenstander.
  • 10 Aug 2018 om 14:02
    Wat een angsthazen hier. Tegenwoordig al blij dat er een speler van de tegenstandiger afhaakt. We moeten uitgaan van onze eigen krachten.
  • 10 Aug 2018 om 13:00
    • Quote van 10 Aug 2018 om 12:27
      Waarom doodziek zijn voor een passant. Je bent toch supporter voor een club en niet voor een passant?? De club wordt er rijker door en dat is toch belangrijker?
    Als supporter zou ik er doodziek van worden wanneer op de 1ste speeldag v/d competitie een basisspeler wordt weggehaald......je hebt je voorbereiding gehad en naar een speelwijze/automatismen toegewerkt dus zodra een basisspeler ineens weggehaald wordt veranderen er automatisch iets....je voorbereiding naar de wedstrijd toe idem dito....dat een speler verkocht wordt en je daar als club aan verdiend niets mis mee, maar het momentum zou ik persoonlijk niet als erg plezierig ervaren maar daarin verschillen wij dan van mening.
  • 10 Aug 2018 om 12:59
    • Quote van 10 Aug 2018 om 12:27
      Waarom doodziek zijn voor een passant. Je bent toch supporter voor een club en niet voor een passant?? De club wordt er rijker door en dat is toch belangrijker?
    Zeker, club Zwolle wordt er beter van, maar dit is wel heel lullige timing.
  • 10 Aug 2018 om 12:33
    • Quote van 10 Aug 2018 om 12:25
      PEC kennende staat er al lang iemand klaar en hebben ze waarschijnlijk er een paar miljoen voor gebeurt. Dat is het belangrijkste en is misschien (hoop ik niet) Thomas vanavond allang weer vergeten...
    Ze hebben Gustavo Hamer van Feyenoord overgenomen, vorig jaar aanvoerder bij Dordrecht en volgens mij ook wel een speler met veel potentie. Van 't Schip is wel een trainer die zo'n talent gaat brengen. Maar zal sowieso schelen met Thomas die er ook alweer voor het 6e seizoen speelt! Dan vallen toch wat automatismen weg in het team, helemaal met bijv de achterhoede. Gelukkig hebben wij van die veelscorende middenvelders die daar wel van kunnen profiteren.
  • 10 Aug 2018 om 12:27
    • Quote van 10 Aug 2018 om 12:24
      Als PEC supporter zou ik nu doodziek zijn....dan vraag je je toch af of deze transfer nu niet iets eerder had gekund! Voor Heerenveen daarentegen kan het wel eens positief uitpakken, die verwarring op de speeldag zelf.
    Waarom doodziek zijn voor een passant. Je bent toch supporter voor een club en niet voor een passant?? De club wordt er rijker door en dat is toch belangrijker?
  • 10 Aug 2018 om 12:25
    • Quote van 10 Aug 2018 om 11:57
      Tsja echt he, zou hier als supporter van PEC niet blij van worden.
    PEC kennende staat er al lang iemand klaar en hebben ze waarschijnlijk er een paar miljoen voor gebeurt. Dat is het belangrijkste en is misschien (hoop ik niet) Thomas vanavond allang weer vergeten...
  • 10 Aug 2018 om 12:24
    Als PEC supporter zou ik nu doodziek zijn....dan vraag je je toch af of deze transfer nu niet iets eerder had gekund! Voor Heerenveen daarentegen kan het wel eens positief uitpakken, die verwarring op de speeldag zelf.
  • 10 Aug 2018 om 11:59
    Als je als club een voorbereiding hebt gedraaid met daarin een belangrijke rol voor Thomas en dan op de eerste wedstrijd dag bekend wordt gemaakt dat hij ineens naar PSV gaat heeft het zeker gevolgen voor de wedstrijd. Natuurlijk heeft Zwolle wel een opvolger klaar staan maar net als bij Heerenveen speel je de laatste oefen wedstrijden wel naar een bepaalde basis opstelling toe. Dus ben benieuwd hoe het vanavond komt.
  • 10 Aug 2018 om 11:57
    • Quote van 10 Aug 2018 om 11:54
      Mooie timing van PSV, dat zal de voorbereiding van PEC toch een beetje in de war gooien.
    Tsja echt he, zou hier als supporter van PEC niet blij van worden.
  • 10 Aug 2018 om 11:54
    Mooie timing van PSV, dat zal de voorbereiding van PEC toch een beetje in de war gooien.
  • 10 Aug 2018 om 11:53
    • Quote van 10 Aug 2018 om 11:51
      Mooi nieuws voor ons al vond ik Thomas de laatste seizoenen helemaal niets bijzonders. Nu mag Hamstra zeker een belletje doen naar kamp Gudmundsson!
    Precies, eerste gedachte die ik ook had!
  • 10 Aug 2018 om 11:51
    Mooi nieuws voor ons al vond ik Thomas de laatste seizoenen helemaal niets bijzonders. Nu mag Hamstra zeker een belletje doen naar kamp Gudmundsson!