''Dat is een indicatie dat PEC Zwolle geen makkelijke tegenstander is''

( 9 reacties)
Groenste stroom van Nederland
''Dat is een indicatie dat PEC Zwolle geen makkelijke tegenstander is''

Het Eredivisieseizoen gaat vrijdag eindelijk weer beginnen. Tegenover Omrop Fryslân blikt SC Heerenveen-trainer Olde Riekerink vooruit op de eerste tegenstander: PEC Zwolle.

"We hebben vorig jaar twee keer verloren van PEC Zwolle. Dat is een indicatie dat Zwolle geen makkelijke tegenstander is", aldus Olde Riekerink. "Ik verwacht dat Zwolle qua systeem niet veel veranderd is. Natuurlijk vullen spelers dat wel iets anders in. We zullen er ons op moeten voorbereiden."

Op de vraag wie de positie linksbuiten positie bij de Friezen gaat invullen heeft Olde Riekerink een gevat antwoord: "We hebben twee opties. Wie de beste optie is en wie die plek gaat invullen dat zullen we vrijdag zien", aldus een lachende Olde Riekerink. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Aug 2018 om 10:33
    • Quote van 9 Aug 2018 om 07:39
      1-3. Al die negatievelingen even de mond snoeren. #negatiefonline
    Als ik heel eerlijk ben denk ik wel dat Zwolle de favoriet is, maar dat is echt alleen omdat ze thuis spelen. Zo'n geweldige selectie hebben zij helemaal niet. En het afgelopen half jaar waren ze ook bar en bar slecht. Paar leuke seizoenen gedraaid nu maar kan net zo goed een 14e plek worden daar. Clint Leemans moeten we wel goed in de gaten houden, dat is een prima middenvelder met stootkracht naar voren. Ik heb er in ieder geval wel weer zin in, ben erbij in Zwolle en we gaan voor een mooie pot en een mooi resultaat. Hoop wel dat Mihajlovic speelt, hij is toch een beetje de hoop voor mij dat het dit jaar nog leuk wordt om naar te kijken... Als hij het niet kan bolwerken (en Rojas valt sowieso al tegen) dan zit er weinig creativiteit en aanvoer meer in het geheel. Valt het tegen, dan analyseren we dat in het weekend hier wel weer...
  • 9 Aug 2018 om 09:45
    • Quote van 9 Aug 2018 om 07:31
      3-1... nu al indekken dat Zwolle een goede tegenstander is...
    4-1
  • 9 Aug 2018 om 09:10
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:00
      Of #dreamonline.nl. We gaan het zien wie als meest realistisch uit de bus komen. Gezien het feit dat bijna iedere kans voor de tegenstander een goal is denk ik toch dat de positieve dromers aan het kortste eind gaan trekken. Ik hoop dat Warner de wedstrijd van z'n leven keep en dat hij wanneer dat nodig is bij de 1e slecht verdedigde tegengoal zijn verdediging een trap onder hun kont geeft.
    In de eredivisie schiet de gemiddelde club echt niet elke kans er in. Maar het moet aanvallend ook wel wat beter bij ons.
  • 9 Aug 2018 om 08:52
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:00
      Of #dreamonline.nl. We gaan het zien wie als meest realistisch uit de bus komen. Gezien het feit dat bijna iedere kans voor de tegenstander een goal is denk ik toch dat de positieve dromers aan het kortste eind gaan trekken. Ik hoop dat Warner de wedstrijd van z'n leven keep en dat hij wanneer dat nodig is bij de 1e slecht verdedigde tegengoal zijn verdediging een trap onder hun kont geeft.
    Dat is wel het voordeel, op zijn minst is onze keeper een echte man :)
  • 9 Aug 2018 om 08:00
    Of #dreamonline.nl. We gaan het zien wie als meest realistisch uit de bus komen. Gezien het feit dat bijna iedere kans voor de tegenstander een goal is denk ik toch dat de positieve dromers aan het kortste eind gaan trekken. Ik hoop dat Warner de wedstrijd van z'n leven keep en dat hij wanneer dat nodig is bij de 1e slecht verdedigde tegengoal zijn verdediging een trap onder hun kont geeft.
  • 9 Aug 2018 om 07:39
    1-3. Al die negatievelingen even de mond snoeren. #negatiefonline
  • 9 Aug 2018 om 07:31
    3-1... nu al indekken dat Zwolle een goede tegenstander is...
  • 8 Aug 2018 om 23:57
    3-0
  • 8 Aug 2018 om 22:24
    Hij lijkt wel zelfverzekerd aan de laatste twee posts te zien. Anders loop je geen grappen te maken enzo. Ik hoop dat ze de nederlagen positief op hebben gepakt en het als leermoment hebben gezien. Ik ben blij dat in de voorbereiding al duidelijk is geworden wat de zwakke punten zijn. Dan kan niet alleen Hamstra hiermee bezig maar ook het team en JOR. Eerste drie wedstrijden zijn gelijk lastige wedstrijden :/ Maar zolang ze vechten en mooi voetbal spelen ben ik tevreden. Dan komt de rest vanzelf :)