Bulthuis: ''Er is altijd ruimte voor verbetering, maar ik vind het aardig staan''

( 23 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Bulthuis: ''Er is altijd ruimte voor verbetering, maar ik vind het aardig staan''

Aanstaande vrijdag trapt SC Heerenveen de start van het nieuwe Eredivisie seizoen af. De ploeg van trainer Jan Olde Riekerink speelt aanstaande vrijdag een uitwedstrijd in Zwolle bij PEC. 

Tegen Hoffenheim kreeg Heerenveen acht goals om de oren, Dave Bulthuis ziet daar als verdediger echter niet zo zeer de ernst van in. "Er is altijd ruimte voor verbetering, maar ik vind het aardig staan. Ik kijk uit naar vrijdag", aldus Bulthuis in gesprek met FOX Sports.

Wanneer de verslaggever aangeeft dat de uitslag tegen Hoffenheim wel een opvallende is reageert Bulthuis daar met het volgende op: "Dat interesseert mij vrij weinig. Het is gewoon een oefenpot", aldus de linksback. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Aug 2018 om 00:26
    Deze man kun je niet serieus nemen,zegt tegenstrijdige dingen, en niet onbelangrijk, het interesseert hem Gewoon niet zo,n nietszeggend oefenpotje. Nee, nou ons als supporters misschien wel. Betalen er geld voor om wat leuks te zien. Ja ja.
  • 9 Aug 2018 om 21:55
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:27
      Niet te geloven deze man. En Fox sports ook niet. Vraag zo,'n jongen nou eens om samen de beelden te bekijken en zet Gert jan Verbeek aan het interviewen. Kijken wat er dan overblijft van zo'n belachelijke reactie.
    wat zegt deze jongen verkeerd dan .
  • 9 Aug 2018 om 14:54
    • Quote van 9 Aug 2018 om 11:37
      Praat voor jezelf aub.

      Gertjan is 10x beter dan onze huidige trainer. Hoop ook snel dat Gertjan weer terugkomt. 1 van de weinige trainers die qua tijd mee gaat.
      Is net als Foppe altijd bezig om spelers beter te maken en vaak recht door zee.
    10x beter zelfs... zo praat mijn neefje van 6 ook. Verbeek was een zwakke linksback. En als trainer bij 5 van zijn 7 clubs ontslagen. Nee echt een toptrainer.. stoot overal zijn kop op dezelfde wijze. Keep on dreaming.
  • 9 Aug 2018 om 13:50
    • Quote van 9 Aug 2018 om 12:44
      Lekkere mentaliteit die Bulthuis! Maakt hem allemaal geen reet uit zolang hij zijn geld maar krijgt.
    lul niet zo slap man hij heeft in Duitsland het 5 voudige verdiend meneer Dirkrdz.
  • 9 Aug 2018 om 12:44
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:12
      Het zou mooi zijn als ze het wel iets interesseerde. Gaan ze misschien eens wat harder werken! Ik vind het zo slap ogen allemaal.
    Lekkere mentaliteit die Bulthuis! Maakt hem allemaal geen reet uit zolang hij zijn geld maar krijgt.
  • 9 Aug 2018 om 11:37
    • Quote van 9 Aug 2018 om 09:47
      Niemand neemt Gertjan Verbeek serieus. Was een matige linksback in de eerstedivisie en een zeer matige trainer bij zijn laatste clubs. Karikatuur. Misschien moet je alles niet zo serieus nemen Reinier, zeker niet voorbeschouwingen.
    Praat voor jezelf aub.

    Gertjan is 10x beter dan onze huidige trainer. Hoop ook snel dat Gertjan weer terugkomt. 1 van de weinige trainers die qua tijd mee gaat.
    Is net als Foppe altijd bezig om spelers beter te maken en vaak recht door zee.
  • 9 Aug 2018 om 10:53
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:34
      Hele eredivisie stelt niet zo veel meer voor, dat je dan klop krijgt van Hoffenheim, dat is dan maar zo, we riepen hier vorig jaar het hardst om tegen dat soort ploegen te oefenen, dat je dan een pak slaag krijgt... We zullen het morgen moeten laten zien, wanneer je in Zwolle een punt pakt, dan mogen we niet klagen, er zijn weinig clubs die daar de volle 3 punten weg zullen slepen.
    Scherpe opmerking, ieder jaar is het gezeur om een te zwakke voorbereiding. Nu oefenen ze tegen een top 4 Duitse ploeg en dan is het met de huidige verhoudingen niet gek dat je op een slechte dag als zwakke NL subtopper billenkoek krijgt. Hoort erbij en het is juist een hele goede leerschool. Bovendien geeft het een mooi inkijkje in de huidige staat van de selectie... Nu moet Hamstra er alleen nog iets mee doen ;-)
  • 9 Aug 2018 om 10:39
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:18
      Hoezo gaat het daar niet om? Nu scheer je alles over 1 kam. Prima maar zo wordt alles negatief. Er lopen hier sowieso teveel pessimisten rond. Ik heb het alleen over een standaard interview wat bij iedere voetballer hetzelfde is. Ik wil geen woorden maar daden. En aangezien de afgelopen 2 potjes ze die daden niet lieten zien ben ik idd wat huiverig dat ze het nu opeens wel zouden laten zien. Maar dat lijkt mij normaal. Desalniettemin steun ik ze zeker tegen PEC! Volle bak!
    Denk dat je mij verkeerd begrijpt beste feanfan_01. Ik ben ook huiverig voor morgenavond en ja, het gaat mij ook niet naar de zin als het gaat om de balans en kwaliteit in de selectie. Ik probeer echter wel realistisch te blijven en weet dat de mogelijkheden beperkt zijn.
  • 9 Aug 2018 om 10:34
    Hele eredivisie stelt niet zo veel meer voor, dat je dan klop krijgt van Hoffenheim, dat is dan maar zo, we riepen hier vorig jaar het hardst om tegen dat soort ploegen te oefenen, dat je dan een pak slaag krijgt... We zullen het morgen moeten laten zien, wanneer je in Zwolle een punt pakt, dan mogen we niet klagen, er zijn weinig clubs die daar de volle 3 punten weg zullen slepen.
  • 9 Aug 2018 om 10:30
    Goede reactie van Bulthuis op de doorzeurende media die een bepaalde tendens wil neerzetten. Tegen Zwolle is het gewoon een blanco begin in een pot die je ook gewoon kunt winnen. In de Eredivisie zijn buiten de top 2 de verschillen niet heel groot. Zwolle is ook weinig bijzonders maar is thuis wel een geduchte tegenstander.
  • 9 Aug 2018 om 10:18
    • Quote van 9 Aug 2018 om 09:44
      Gaat het niet om, gaat mij om de negatieve lading die alles hier krijgt. Wat hij ook zegt, goed is het nooit!
    Hoezo gaat het daar niet om? Nu scheer je alles over 1 kam. Prima maar zo wordt alles negatief. Er lopen hier sowieso teveel pessimisten rond. Ik heb het alleen over een standaard interview wat bij iedere voetballer hetzelfde is. Ik wil geen woorden maar daden. En aangezien de afgelopen 2 potjes ze die daden niet lieten zien ben ik idd wat huiverig dat ze het nu opeens wel zouden laten zien. Maar dat lijkt mij normaal. Desalniettemin steun ik ze zeker tegen PEC! Volle bak!
  • 9 Aug 2018 om 09:47
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:27
      Niet te geloven deze man. En Fox sports ook niet. Vraag zo,'n jongen nou eens om samen de beelden te bekijken en zet Gert jan Verbeek aan het interviewen. Kijken wat er dan overblijft van zo'n belachelijke reactie.
    Niemand neemt Gertjan Verbeek serieus. Was een matige linksback in de eerstedivisie en een zeer matige trainer bij zijn laatste clubs. Karikatuur. Misschien moet je alles niet zo serieus nemen Reinier, zeker niet voorbeschouwingen.
  • 9 Aug 2018 om 09:44
    • Quote van 9 Aug 2018 om 09:28
      Heb jij in dit soort interviews ooit echt opmerkelijke uitspraken gehoord? Denk het niet, dit zijn toch standaard interviews. Of het nou van Bulthuis, Clasie, Blind of Messi zijn. Het neigt allemaal dezelfde kant op.
    Gaat het niet om, gaat mij om de negatieve lading die alles hier krijgt. Wat hij ook zegt, goed is het nooit!
  • 9 Aug 2018 om 09:28
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:47
      Maakt het nog iets uit wat hij zegt? Het is immers toch nooit goed....
    Heb jij in dit soort interviews ooit echt opmerkelijke uitspraken gehoord? Denk het niet, dit zijn toch standaard interviews. Of het nou van Bulthuis, Clasie, Blind of Messi zijn. Het neigt allemaal dezelfde kant op.
  • 9 Aug 2018 om 09:26
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:38
      En vrijdag avond zegt ie straks teleurgesteld na 3-0: het stond dus blijkbaar niet goed... Het is elk interview het zelfde. In plaats van te roepen er vertrouwen in te hebben wil ik het graag morgenavond zien! COYBIWAB
    Je kunt dan net zo goed zeggen: het kan me niet schelen wat ze zeggen, zolang ze het morgen maar laten zien. Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is. Voorbeschouwingen zijn sowieso een waste of time. Daarin gaat echt niemand wat zinnigs zeggen, puur om de tegenstander niet wijzer te maken.
  • 9 Aug 2018 om 09:21
    Contacten met media is een gewoon een groot spel dat gespeeld wordt. Wat iemand echt vindt hoor je nooit.
  • 9 Aug 2018 om 08:47
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:38
      En vrijdag avond zegt ie straks teleurgesteld na 3-0: het stond dus blijkbaar niet goed... Het is elk interview het zelfde. In plaats van te roepen er vertrouwen in te hebben wil ik het graag morgenavond zien! COYBIWAB
    Maakt het nog iets uit wat hij zegt? Het is immers toch nooit goed....
  • 9 Aug 2018 om 08:38
    En vrijdag avond zegt ie straks teleurgesteld na 3-0: het stond dus blijkbaar niet goed... Het is elk interview het zelfde. In plaats van te roepen er vertrouwen in te hebben wil ik het graag morgenavond zien! COYBIWAB
  • 9 Aug 2018 om 08:27
    Niet te geloven deze man. En Fox sports ook niet. Vraag zo,'n jongen nou eens om samen de beelden te bekijken en zet Gert jan Verbeek aan het interviewen. Kijken wat er dan overblijft van zo'n belachelijke reactie.
  • 9 Aug 2018 om 08:12
    Het zou mooi zijn als ze het wel iets interesseerde. Gaan ze misschien eens wat harder werken! Ik vind het zo slap ogen allemaal.
  • 9 Aug 2018 om 08:04
    Lijkt me ook dat veel mensen vergeten dat Hoffenheim afgelopen seizoen derde in de Bundesliga was. Tevens na Bayern de meest scorende ploeg. We mogen gerust van een topclub spreken, hoewel dat voor mijn gevoel niet echt tot iedereen doorgedrongen is. Met zon verschil verliezen is niet leuk en het moet natuurlijk beter. Laten we hopen dat het er tegen PEC uitkomt.
  • 9 Aug 2018 om 07:57
    • Quote van 9 Aug 2018 om 07:41
      Zou niet best zijn als je nou nog met die wedstrijd bezig was. Goed bezig. Op 0 beginnen en er vol op vrijdag. Heb er vertrouwen in! En de supporters die mee gaan ook!
    Beter dat je alleen voor je zelf spreekt. Ik ga mee om vanaf het eerste moment mijn team te steunen. Maar ik weet bijna zeker dat zeker 50% er niet zo'n goed voorgevoel bij heeft...
  • 9 Aug 2018 om 07:41
    Zou niet best zijn als je nou nog met die wedstrijd bezig was. Goed bezig. Op 0 beginnen en er vol op vrijdag. Heb er vertrouwen in! En de supporters die mee gaan ook!
zondag 19 augustus 2018
16:45
Volledige programma ›