Homepage » Hoofdnieuws » Olde Riekerink wacht af: ''Daar moet de club uitspraken over doen''

Olde Riekerink wacht af: ''Daar moet de club uitspraken over doen''

( 24 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Olde Riekerink wacht af: ''Daar moet de club uitspraken over doen''

SC Heerenveen gaat vrijdagavond in de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe Eredivisie-seizoen op bij PEC Zwolle en de kans is groot dat Henk Veerman dan al niet meer tot de wedstrijdselectie behoort bij de Friezen.

De lange aanvaller ontbrak vandaag op het trainingsveld, maar Jan Olde Riekerink houdt nog een slag om de arm. "Daar moet de club uitspraken over doen. Op dit moment ben ik als trainer niet de aangewezen persoon", legt hij uit bij FOX Sports

"Ik ga vrijdag spelers selecteren", vervolgt de oefenmeester. "De geruchten (Sankt Pauli, red.) ken je natuurlijk wel. Henk is bezig met clubs. Maar als het definitief is, gaat de club daar uitspraken over doen", besluit Olde Riekerink realistisch.  

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Aug 2018 om 18:12
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:10
      Nee en met de "aanwinsten" van Hamstra en Heerenveen de hemel inprijzen, omdat ze een fantastische voorbereiding hebben gehad, en een fantastische selectie hebben, eindigen we echt niet bij de 1e 8... Open je ogen, en durf gewoon te zeggen als supporter, dat Heerenveen een heel moeilijk seizoen tegemoet gaat... Met dank aan Hamstra en Co..
    0-4 aan het eind van de voorbereiding verliezen van Eindhoven met spelers als Sibon, Pranjic, Svec, Elm etc en daarna top 7 eindigen en de KNVB beker winnen? Ken je dat verhaal?
  • 9 Aug 2018 om 13:10
    • Quote van 9 Aug 2018 om 11:35
      Hoe kan je überhaupt eerder een oordeel hebben? Je hebt nog niks gezien. Ik ben een beetje klaar met al dat afschrijven voordat het seizoen begonnen is. Laten we er met z'n allen wat moois van maken! Met dat negatieve gedachtegoed eindigen we echt niet 3 plekken hoger
    Nee en met de "aanwinsten" van Hamstra en Heerenveen de hemel inprijzen, omdat ze een fantastische voorbereiding hebben gehad, en een fantastische selectie hebben, eindigen we echt niet bij de 1e 8... Open je ogen, en durf gewoon te zeggen als supporter, dat Heerenveen een heel moeilijk seizoen tegemoet gaat... Met dank aan Hamstra en Co..
  • 9 Aug 2018 om 11:35
    • Quote van 9 Aug 2018 om 09:04
      Dan lijkt het me te laat?
    Hoe kan je überhaupt eerder een oordeel hebben? Je hebt nog niks gezien. Ik ben een beetje klaar met al dat afschrijven voordat het seizoen begonnen is. Laten we er met z'n allen wat moois van maken! Met dat negatieve gedachtegoed eindigen we echt niet 3 plekken hoger
  • 9 Aug 2018 om 11:32
    • Quote van 9 Aug 2018 om 09:49
      Vertel eens Sibbele, waar zijn al die euro’s gebleven?
    Dat hoef ik jóu toch niet te vertellen , jij hebt toch de "inside" informatie! Vraag aub niet naar de bekende weg.
  • 9 Aug 2018 om 11:00
    • Quote van 8 Aug 2018 om 18:15
      Azijnzeikers? Wat jij wil. Mag jij mij eens uitleggen, waarom JOR een goede trainer is voor Heerenveen?
    JOR heeft gewerkt in het gekkenhuis van Istanbul met spelers van behoorlijk niveau en ego en heeft zich daar prima staande gehouden. Is iemand die filosofie van Adriaanse aanhangt en veel van hem heeft geleerd. Is een rustige welbespraakte trainer die naar buiten toe ook een prima uithangbord is. Of hij als bouwer geschikt is zal dit seizoen blijken maar we zullen hem toch op zijn minst een seizoen moeten gaan geven. Als dat al niet meer kan kunnen we de club net zo goed opdoeken. Griekse taferelen waarbij de een na de andere trainer aangesteld wordt zal de club alleen maar verder kapot maken. De selectie waarmee hij werkt komt op het conto van andere personen, daar kan hij niks aan doen. Waar hij wel wat aan kan doen is aan een elftal bouwen dat op een manier speelt waar de fans blij mee zijn. En dat gaan we hopelijk dan ook zien de komende tijd.
  • 9 Aug 2018 om 09:49
    • Quote van 9 Aug 2018 om 09:46
      Waar zijn al die euro's gebleven denk je? Wel eens over nagedacht ? En dan moeten wij dus maar een paar jaar door " grijze" jaren heen ? ...succes? " Ach nee man, ik ga gewoon een paar jaar met ergernis en frustratie op de tribune zitten " dat is wat jij wilt ? Als jij dat dan wilt...sterkte de eerste vijf jaar ! Maar voor velen is de maat vol...
    Vertel eens Sibbele, waar zijn al die euro’s gebleven?
  • 9 Aug 2018 om 09:46
    • Quote van 8 Aug 2018 om 18:36
      Niet positief, realistischer denk ik. Snap jou best hoor en zie het zelf ook graag anders maar denk je dat Hamstra het graag wil zoals nu? Er is de laatste jaren zoveel mis gegaan bij onze club en elke euro word nu bewust uitgegeven. Dat betekent een aantal grijze (hopelijk geen zwarte) tijden voor de club. Daar moeten we door heen. Helaas zijn er te veel supporters die voor succes kiezen, zie de stoelen in het ALS. Kan ik ook begrijpen hoor..alleen dat gaat bij mij niet gebeuren. Nóóit
    Waar zijn al die euro's gebleven denk je? Wel eens over nagedacht ? En dan moeten wij dus maar een paar jaar door " grijze" jaren heen ? ...succes? " Ach nee man, ik ga gewoon een paar jaar met ergernis en frustratie op de tribune zitten " dat is wat jij wilt ? Als jij dat dan wilt...sterkte de eerste vijf jaar ! Maar voor velen is de maat vol...
  • 9 Aug 2018 om 09:04
    • Quote van 8 Aug 2018 om 23:25
      Dat kan nu nog niet. Daarvoor moet je mensen de kans geven en niet bij voorbaat al afzeiken. Met de kerst kan je pas oordelen
    Dan lijkt het me te laat?
  • 8 Aug 2018 om 23:25
    • Quote van 8 Aug 2018 om 18:15
      Azijnzeikers? Wat jij wil. Mag jij mij eens uitleggen, waarom JOR een goede trainer is voor Heerenveen?
    Dat kan nu nog niet. Daarvoor moet je mensen de kans geven en niet bij voorbaat al afzeiken. Met de kerst kan je pas oordelen
  • 8 Aug 2018 om 20:05
    • Quote van 8 Aug 2018 om 18:25
      Zolang Hamstra blijft zitten, geen glorietijden helaas.. ???? Maar respect voor je positiviteit.. ???? Tuurlijk hoop ik dat Heerenveen op plek 5 of 6 eindigt, maar dit is, met deze selectie niet haalbaar..
    Is niet de verwachting en zeker niet de doelstelling. 1e 9. Ga niet lopen ophemelen over plek 5 of 6. Niemand heeft het daarover behalve een paar van de realiteit losgeslagen supporters. En terug tot de orde van de dag. Is Henk al verkocht? Of gaat de afrondende fase nog tot na het weekend duren? In dat geval kunnen we hem tegen PEC nog mooi gebruiken.
  • 8 Aug 2018 om 19:41
    Er staat dan ook ‘Als het iemand de kop gaat kosten’. Zie mezelf niet als doemdenker hoor. Ik schat deze selectie bijvoorbeeld goed genoeg in om in degradatiegevaar te komen. We moeten uit de play-off daaromtrent kunnen blijven. Sterker nog: wanneer alles een beetje meezit kunnen we wellicht wel 12e of 13e worden.
  • 8 Aug 2018 om 19:16
    • Quote van 8 Aug 2018 om 19:04
      Onzin. Dat zou idioot zijn. Dat Olde Riekerink opgescheept zit met deze selectie is te weiten aan de beleidsmakers ‘boven’ hem. Als het iemand de kop gaat kosten dan dient dit het koppel Eisinga/Hamstra te zijn die het verkeerde beleid uitstippelen.
    Hoeveel wedstrijden zijn er al gespeeld deze competitie?? Allemaal doemdenkerij, wacht nu eerst de echte resultaten even af
  • 8 Aug 2018 om 19:07
    • Quote van 8 Aug 2018 om 19:04
      Onzin. Dat zou idioot zijn. Dat Olde Riekerink opgescheept zit met deze selectie is te weiten aan de beleidsmakers ‘boven’ hem. Als het iemand de kop gaat kosten dan dient dit het koppel Eisinga/Hamstra te zijn die het verkeerde beleid uitstippelen.
    Helemaal mee eens maar toch denk ik dat JOR eerder het slachtoffer gaat worden. Dit omdat Eisenga en Hamstra hun eigen positie willen beschermen. Deze mannen gaan onze club niet verder brengen.
  • 8 Aug 2018 om 19:04
    Onzin. Dat zou idioot zijn. Dat Olde Riekerink opgescheept zit met deze selectie is te weiten aan de beleidsmakers ‘boven’ hem. Als het iemand de kop gaat kosten dan dient dit het koppel Eisinga/Hamstra te zijn die het verkeerde beleid uitstippelen.
  • 8 Aug 2018 om 19:00
    Voor de kerst weer een nieuwe trainer.
  • 8 Aug 2018 om 18:47
    We zijn toch in het verleden altijd ergens tussen 5 en 9e plek geeindigd.Heel soms een keer 2e, maar ook wel lagere plekken.
    We mogen hopen een keer best of the rest te worden.
  • 8 Aug 2018 om 18:36
    • Quote van 8 Aug 2018 om 18:25
      Zolang Hamstra blijft zitten, geen glorietijden helaas.. ???? Maar respect voor je positiviteit.. ???? Tuurlijk hoop ik dat Heerenveen op plek 5 of 6 eindigt, maar dit is, met deze selectie niet haalbaar..
    Niet positief, realistischer denk ik. Snap jou best hoor en zie het zelf ook graag anders maar denk je dat Hamstra het graag wil zoals nu? Er is de laatste jaren zoveel mis gegaan bij onze club en elke euro word nu bewust uitgegeven. Dat betekent een aantal grijze (hopelijk geen zwarte) tijden voor de club. Daar moeten we door heen. Helaas zijn er te veel supporters die voor succes kiezen, zie de stoelen in het ALS. Kan ik ook begrijpen hoor..alleen dat gaat bij mij niet gebeuren. Nóóit
  • 8 Aug 2018 om 18:30
    • Quote van 8 Aug 2018 om 18:23
      'Wie de schoen past trek 'm aan!' Word wakker , wees realistisch en kijk eens goed naar onze club. Dit is wat het is en blijft. De glorie tijden zijn voorbij. Gaan we die weer bereiken?? Ja. Op deze manier? Nee. Er ontstaat een enorm stuk negativiteit bij onze club. Je ziet en voelt het overal. Op deze site, en in het ALS. Stop met het vergelijken met 10 jaar terug en geniet van onze (kleine!) maar grote club. Sámen maken we de club, in het stadion. Sámen zorgen we er weer voor dat ónze club er boven op komt. Hoe redden we dat op? Kappen met zeiken en kutten tegen ieder en er met zijn allen voor gaan komend seizoen. Me
    Jij snapt het! Laten we er wat moois van maken met wat we in huis hebben. Vanuit die basis kunnen we weer groeien!
  • 8 Aug 2018 om 18:25
    • Quote van 8 Aug 2018 om 18:23
      'Wie de schoen past trek 'm aan!' Word wakker , wees realistisch en kijk eens goed naar onze club. Dit is wat het is en blijft. De glorie tijden zijn voorbij. Gaan we die weer bereiken?? Ja. Op deze manier? Nee. Er ontstaat een enorm stuk negativiteit bij onze club. Je ziet en voelt het overal. Op deze site, en in het ALS. Stop met het vergelijken met 10 jaar terug en geniet van onze (kleine!) maar grote club. Sámen maken we de club, in het stadion. Sámen zorgen we er weer voor dat ónze club er boven op komt. Hoe redden we dat op? Kappen met zeiken en kutten tegen ieder en er met zijn allen voor gaan komend seizoen. Me
    Zolang Hamstra blijft zitten, geen glorietijden helaas.. ???? Maar respect voor je positiviteit.. ???? Tuurlijk hoop ik dat Heerenveen op plek 5 of 6 eindigt, maar dit is, met deze selectie niet haalbaar..
  • 8 Aug 2018 om 18:23
    'Wie de schoen past trek 'm aan!' Word wakker , wees realistisch en kijk eens goed naar onze club. Dit is wat het is en blijft. De glorie tijden zijn voorbij. Gaan we die weer bereiken?? Ja. Op deze manier? Nee. Er ontstaat een enorm stuk negativiteit bij onze club. Je ziet en voelt het overal. Op deze site, en in het ALS. Stop met het vergelijken met 10 jaar terug en geniet van onze (kleine!) maar grote club. Sámen maken we de club, in het stadion. Sámen zorgen we er weer voor dat ónze club er boven op komt. Hoe redden we dat op? Kappen met zeiken en kutten tegen ieder en er met zijn allen voor gaan komend seizoen. Me
  • 8 Aug 2018 om 18:15
    • Quote van 8 Aug 2018 om 18:11
      Dooeiiii, ga ergens anders je negativiteit spuien!! Wacht eerst is op de komende wedstrijden, stelletje azijnzeikers
    Azijnzeikers? Wat jij wil. Mag jij mij eens uitleggen, waarom JOR een goede trainer is voor Heerenveen?
  • 8 Aug 2018 om 18:11
    • Quote van 8 Aug 2018 om 18:07
      Graag.. Helemaal mee eens.. Deze mensen maken de club kapot.. Heerenveen wordt nu al gezien, als de grootste tegenvaller van de eredivisie, met die JOR als trainer..
    Dooeiiii, ga ergens anders je negativiteit spuien!! Wacht eerst is op de komende wedstrijden, stelletje azijnzeikers
  • 8 Aug 2018 om 18:07
    • Quote van 8 Aug 2018 om 18:00
      JOR is ook weer een trainer a/la streppel...daaaaaaaaag Veerman welkom Lammers een jochie die totaal geen eredeivisie ervaring in de benen heeft...met deze spits moeten wij de top 6 halen??...droom allemaal lekker verder...Hamstra en CO pak je biezen!
    Graag.. Helemaal mee eens.. Deze mensen maken de club kapot.. Heerenveen wordt nu al gezien, als de grootste tegenvaller van de eredivisie, met die JOR als trainer..
  • 8 Aug 2018 om 18:00
    JOR is ook weer een trainer a/la streppel...daaaaaaaaag Veerman welkom Lammers een jochie die totaal geen eredeivisie ervaring in de benen heeft...met deze spits moeten wij de top 6 halen??...droom allemaal lekker verder...Hamstra en CO pak je biezen!
zondag 16 december 2018
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›