FOTO | SC Heerenveen geeft opnieuw sneak peek van nieuwe thuisshirt

( 8 reacties)
FOTO | SC Heerenveen geeft opnieuw sneak peek van nieuwe thuisshirt

SC Heerenveen gaat binnenkort het nieuwe thuisshirt voor komend seizoen presenteren. De Friezen kwamen vandaag met een sneak peek van het nieuwe shirt. SC Heerenveen liet afgelopen weekend al het broekje en de kousen zien.

 

???????? #eenmetHeerenveen

Een bericht gedeeld door sc Heerenveen (@scheerenveenofficial) op

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2018 om 01:51
    • Quote van 10 Jul 2018 om 22:37
      Dat was inderdaad al bekend, maar dat verklaart niet waarom het bijvoorbeeld niet direct bij de eerste training/wedstrijd werd gedaan. Maar goed, wie weet is de FeanDei misschien wel de perfecte dag om het te presenteren/verkopen.
    Hebben ze vast goed over nagedacht.....
  • 11 Jul 2018 om 00:04
    Wat een gedoe inderdaad zeg, Die 200Mensen op feanonline een beetje teasen met het nieuwe thuis-shirt. Zal iedereen een rot zorg zijn. Gooi die shirts inderdaad in de feanshop en ga ze tijdens de oefenwedstrijden verkopen. Je speelt toch niks voor niks die potjes door heel Friesland. Paar extra centen verdienen kan geen kwaad volgens mij.
  • 10 Jul 2018 om 22:37
    • Quote van 10 Jul 2018 om 18:45
      Het nieuwe tenue wordt tijdens de open dag bekend gemaakt. Was laatst al eens bekend gemaakt.
    Dat was inderdaad al bekend, maar dat verklaart niet waarom het bijvoorbeeld niet direct bij de eerste training/wedstrijd werd gedaan. Maar goed, wie weet is de FeanDei misschien wel de perfecte dag om het te presenteren/verkopen.
  • 10 Jul 2018 om 18:45
    • Quote van 10 Jul 2018 om 15:25
      Het originele plan was ook om het shirt in februari/maart al bekend te maken, dus geen idee waarom het zo lang moet duren! Het seizoen begonnen met de oude shirts is inderdaad niet erg slim vanuit marketing-oogpunt.
    Het nieuwe tenue wordt tijdens de open dag bekend gemaakt. Was laatst al eens bekend gemaakt.
  • 10 Jul 2018 om 15:50
    • Quote van 10 Jul 2018 om 15:25
      Het originele plan was ook om het shirt in februari/maart al bekend te maken, dus geen idee waarom het zo lang moet duren! Het seizoen begonnen met de oude shirts is inderdaad niet erg slim vanuit marketing-oogpunt.
    Apart. Zo moeilijk is het niet om een nieuw tenue te ontwerpen. En er zijn genoeg supporters met ideeën.
  • 10 Jul 2018 om 15:25
    • Quote van 10 Jul 2018 om 15:17
      Maak het gewoon bekend de supporters van Ajax, Feyenoord en PSV lopen al weken in hun nieuwe shirts. Zo mis je ook inkomen, je reist heel Friesland door met oefenwedstrijden zet een feanshop neer en verkopen die handel. Nu koopt de jeugd in de vakantie een nep shirt in het buitenland.
    Het originele plan was ook om het shirt in februari/maart al bekend te maken, dus geen idee waarom het zo lang moet duren! Het seizoen begonnen met de oude shirts is inderdaad niet erg slim vanuit marketing-oogpunt.
  • 10 Jul 2018 om 15:17
    Maak het gewoon bekend de supporters van Ajax, Feyenoord en PSV lopen al weken in hun nieuwe shirts. Zo mis je ook inkomen, je reist heel Friesland door met oefenwedstrijden zet een feanshop neer en verkopen die handel. Nu koopt de jeugd in de vakantie een nep shirt in het buitenland.
  • 10 Jul 2018 om 15:02
    Lijkt erop dat het rugnummer plus naam nu onder 'JAKO' komen te staan en dus een witte mouw ipv doorlopende strepen. Hoop dat het verder niet al teveel JAKO-tierelantijntjes heeft en in de basis normaal blijft.
vrijdag 10 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›