OFFICIEEL | Doelman Bekkema tekent nieuw contract bij SC Heerenveen

( 6 reacties)
OFFICIEEL | Doelman Bekkema tekent nieuw contract bij SC Heerenveen

Het contract van Jan Bekkema is met één jaar verlengd, zo laat SC Heerenveen weten via de officiële kanalen. De talentvolle sluitpost uit Drachten ligt daardoor vast tot medio 2019. Hij liet zich onlangs al uit over de rolverdeling bij de Friezen

"Op dit moment hebben we met Trevor (Doornbusch, red.), Warner (Hahn, red.) en ik drie keepers", sprak hij bij Omrop Fryslân. "In principe is Warner de eerste keeper. Natuurlijk wil je daar verandering in brengen, maar op dit moment is dat Warner's plekje. Dat is duidelijk", aldus Bekkema. 

"Wat mijn doel is? Om mezelf iedere dag te ontwikkelen en te verbeteren en daarmee de trainer het zo moeilijk mogelijk te maken", liet hij weten. "Verhuren, lang bij Heerenveen? Dat hebben we eigenlijk nooit besproken, dus dat is ook de reden voor mij om bij Heerenveen te blijven. Ik ben een jongen van de club. Zolang ik hier tevreden ben, zie ik geen reden om weg te gaan."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Jul 2018 om 22:02
    Er komt geen keeper meer bij? Hier wordt ik niet heel blij van. Al gun ik hem het voordeel van de twijfel.
  • 9 Jul 2018 om 14:08
    • Quote van 9 Jul 2018 om 12:39
      Bij "breaking" verwacht je toch iets anders. Hij zal wel een goedkope kracht zijn, ik vind dit een hele matige keeper. Niet te hopen dat Hahn weer geblesseerd uitvalt. Ik had er nog wel een goede keeper bij verwacht eerijk gezegd.
    Beter dan een pushmelding ;)
  • 9 Jul 2018 om 12:54
    • Quote van 9 Jul 2018 om 12:39
      Bij "breaking" verwacht je toch iets anders. Hij zal wel een goedkope kracht zijn, ik vind dit een hele matige keeper. Niet te hopen dat Hahn weer geblesseerd uitvalt. Ik had er nog wel een goede keeper bij verwacht eerijk gezegd.
    Bekkema is gewoon een prima keepertje beste vent.
  • 9 Jul 2018 om 12:39
    Bij "breaking" verwacht je toch iets anders. Hij zal wel een goedkope kracht zijn, ik vind dit een hele matige keeper. Niet te hopen dat Hahn weer geblesseerd uitvalt. Ik had er nog wel een goede keeper bij verwacht eerijk gezegd.
  • 9 Jul 2018 om 12:29
    • Quote van 9 Jul 2018 om 12:22
      Geen Hamstra op de foto, die staat er normaal wel bij als het om spelers gaat toch? Of is hij in het buitenland?
    Dat zou zomaar kunnen.. Moest er zelf ook al aan denken.
  • 9 Jul 2018 om 12:22
    Geen Hamstra op de foto, die staat er normaal wel bij als het om spelers gaat toch? Of is hij in het buitenland?
vrijdag 10 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›