'SC Heerenveen en PSV naderen akkoord over Lammers en Dumfries'

( 31 reacties)
Groenste stroom van Nederland
'SC Heerenveen en PSV naderen akkoord over Lammers en Dumfries'

Er is een doorbraak in de gesprekken tussen SC Heerenveen en PSV, zo weet Voetbal International dinsdagmiddag te melden. Denzel Dumfries vertrekt daardoor hoogstwaarschijnlijk naar de regerend landskampioen.

Daar staat tegenover dat Sam Lammers de omgekeerde weg zal bewandelen. De Friezen hoopten de talentvolle centrumspits eigenlijk definitief los te weken, maar de club uit Eindhoven staat enkel open voor een verhuurperiode. 

Ook VVV-Venlo, FC Emmen, Heracles Almelo en PEC Zwolle hadden de aanvaller van PSV hoog op hun verlanglijstje staan. De kans is nu echter groot dat hij volgend seizoen op huurbasis in het Abe Lenstra Stadion speelt.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jun 2018 om 08:07
    • Quote van 12 Jun 2018 om 18:54
      We mogen aannemen dat Lammers een van de spiysen is die komt. Niet dé. Dus dat men nog iemand haalt en afscheid neemt van Veerman..
    Waarom zou dat zo zijn. Als Veerman blijft en Hornkamp is er nog komt er echt niet nog een spits.
  • 13 Jun 2018 om 00:32
    • Quote van 13 Jun 2018 om 00:16
      Volgens mij niet. Je hebt over alleem maar jonkies. Een oudere speler is niet per definitie slim en ervaren.
    Ik ga er eigenlijk vanuit dat de spits waar Hamstra het over had, eentje is met ervaring. Een beetje a la Reza. Ben benieuwd wie dat dan zal zijn.
  • 13 Jun 2018 om 00:16
    • Quote van 12 Jun 2018 om 22:25
      Volgens mij voldoet momenteel alleen Hoegh qua ervaring. Andere drie zeer matig of afwezig. En vwb Schaars is het ook nog maar afwachten hoe die terugkomt. Je kunt niet zonder ervaren as.
    Volgens mij niet. Je hebt over alleem maar jonkies. Een oudere speler is niet per definitie slim en ervaren.
  • 12 Jun 2018 om 22:25
    • Quote van 12 Jun 2018 om 20:52
      Hoegh, Bulthuis, Hahn, Kobayashi kun je geen jonkies noemen.
    Volgens mij voldoet momenteel alleen Hoegh qua ervaring. Andere drie zeer matig of afwezig. En vwb Schaars is het ook nog maar afwachten hoe die terugkomt. Je kunt niet zonder ervaren as.
  • 12 Jun 2018 om 21:41
    • Quote van 12 Jun 2018 om 19:48
      Waarom mogen we dat aannemen?
    Op basis v Hamstra 's verhaal over een nieuwe spits.
  • 12 Jun 2018 om 21:23
    Hornkamp moet de stand in zijn. Huur brengt je niks.
  • 12 Jun 2018 om 20:52
    • Quote van 12 Jun 2018 om 19:53
      Ik mag toch hopen dat men goed beseft dat we nog wel wat ervaren spelers gaan halen ipv allemaal jonkies.
    Hoegh, Bulthuis, Hahn, Kobayashi kun je geen jonkies noemen.
  • 12 Jun 2018 om 19:53
    Ik mag toch hopen dat men goed beseft dat we nog wel wat ervaren spelers gaan halen ipv allemaal jonkies.
  • 12 Jun 2018 om 19:48
    • Quote van 12 Jun 2018 om 18:54
      We mogen aannemen dat Lammers een van de spiysen is die komt. Niet dé. Dus dat men nog iemand haalt en afscheid neemt van Veerman..
    Waarom mogen we dat aannemen?
  • 12 Jun 2018 om 18:54
    We mogen aannemen dat Lammers een van de spiysen is die komt. Niet dé. Dus dat men nog iemand haalt en afscheid neemt van Veerman..
  • 12 Jun 2018 om 18:10
    Alleen kopen, huren is geen optie.
  • 12 Jun 2018 om 17:43
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:30
      Zit je aan tafel bij de onderhandelingen.
    Nee, jij wel? Het is mijn vermoeden dat wij PSV op twee fronten tegemoet gaan komen en ik vind dat te gek voor woorden. Ook als ik lees over het "extratje bij een eventuele doorbraak" word ik niet vrolijk van de huur van een spits.
  • 12 Jun 2018 om 17:39
    Jongens, rustig blijven. We weten nog niks concreets. Als er wat bekend is dan pas gaan schieten. Ze zijn bij Heerenveen echt niet gek hoor.
  • 12 Jun 2018 om 17:30
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:58
      Het zou toch te gek voor woorden zijn dat wij PSV op twee fronten tegemoet gaan komen als Dumfries minder gaat opleveren en wij die Lammers gaan huren..
    Zit je aan tafel bij de onderhandelingen.
  • 12 Jun 2018 om 17:30
    Reon Boeringa op Twitter: Sam Lammers heeft zijn keuze gemaakt; de clubs praten nog over de invulling van de voorwaarden. Zo wil Heerenveen niet met lege handen staan indien de spits via een periode in het Abe Lenstra Stadion zijn doorbraak beleeft.
  • 12 Jun 2018 om 17:12
    Ik weiger te geloven dat de berichtgeving van VI helemaal klopt. Ik geloof er niets van dat ze Lammers gaan huren. Als dat wel het geval is dan mooi Hornkamp in de basis. Het kan niet zo zijn dat een huurspeler de ontwikkeling van een eigen speler met verkoopwaarde in de weg staat.
  • 12 Jun 2018 om 17:05
    Hamstra zei nog niet heel lang geleden dat hij heel ver was met een spits. Die doorverkoopwaarde had... dus ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat het om huren gaat.
  • 12 Jun 2018 om 16:58
    Iedereen meteen weer negatief terwijl er nog niks definitief is.. Gerry zei laatst nog dat hij creatief zou zijn; we gaan t meemaken.
  • 12 Jun 2018 om 16:56
    Gaan we weer. Ik roep het al sinds het aantrekken van Hamstra. Dit is niet de juiste man voor Heerenveen. Een aankoopbeleid van niks. Alleen Dumfries, Schaars en Hoegh zijn goed geweest. Nu weer een speler huren en de ontwikkeling van Hornnkamp in de weg zitten? Waarom investeren wij niet in een goaltjesdief? Er moet inmiddels wel wat geld zijn om te kunnen investeren in een spits, ook omdat Reza vertrekt. Komt er weer wat ruimte in het salaris.
  • 12 Jun 2018 om 16:52
    Eerst zien dan geloven, er is de laatste dagen al heel veel gezegd over Lammers. Alleen kopen en anders verder kijken lijkt mij.
  • 12 Jun 2018 om 16:44
    Ik hoop dat het 'fake' nieuws is.
  • 12 Jun 2018 om 16:42
    Hartstikkene mooi! Maar... hebben ze bij Heerenveen niet geleerd van het Odegaard scenario? Laten wij hopen dat er goede afspraken zijn.
  • 12 Jun 2018 om 16:37
    Ik denk dat Heerenveen wel een afspraak heeft gemaakt met PSV. Misschien huren ze hem “gewoon” en mocht hij het geweldig doen en uiteindelijk door PSV verkocht worden dan krijgt Heerenveen een percentage van de transfersom.. Enkel huren lijkt mij alleen logisch als hij geen eerste spits wordt...
  • 12 Jun 2018 om 16:18
    Drama! Lekker opleiden voor PSV. Ik zou het een hele slechte deal vinden. Huren moet je niet willen.
  • 12 Jun 2018 om 16:12
    Waarom huren dan kunnen we net zo goed Hornkamp gebruiken
  • 12 Jun 2018 om 16:07
    Kunnen wij beter ook Hornkamp verhuren aan een Emmen bijvoorbeeld. Die krijgt straks weer geen speeltijd dan. En ik neem aan dat Veerman nog vertrekt. Dan mag er nog wel een spits bij met ervaring en leiderschap. We hebben wel een jong team straks
  • 12 Jun 2018 om 16:05
    Je gaat toch niet een spits huren?
  • 12 Jun 2018 om 15:58
    Het zou toch te gek voor woorden zijn dat wij PSV op twee fronten tegemoet gaan komen als Dumfries minder gaat opleveren en wij die Lammers gaan huren..
  • 12 Jun 2018 om 15:57
    Zou jammer zijn.. huren is voor sukkels. Wel hebben met Hornkamp een spits die het op de zelfde manier kan invullen.
  • 12 Jun 2018 om 15:55
    Toch gezwicht voor de lampen?
  • 12 Jun 2018 om 15:55
    Nee toch gaan we daar echt aan beginnen? De media zegt elke dag wat anders, dus wellicht is het niet waar, maar dit zou ik toch wel gek vinden. Kan mij niet voorstellen dat Hamstra dit gaat doen. Daarnaast blokkeer je bij een dergelijke constructie volledig de ontwikkeling van je eigen speler Hornkamp. Ik wacht nog even af.
zondag 26 augustus 2018
14:30
Volledige programma ›