Conceptprogramma Eredivisie bekend: SC Heerenveen opent seizoen 2018/19

14 reacties
Conceptprogramma Eredivisie bekend: SC Heerenveen opent seizoen 2018/19

De KNVB heeft vandaag het conceptprogramma van de Eredivisie gepresenteerd. Voor SC Heerenveen wacht er in de eerste speelronde een uitwedstrijd tegen PEC Zwolle.

De Friezen openen de competitie op vrijdag 10 augustus om 20:00 uur. Een week later, op zondag 19 augustus, speelt SC Heerenveen thuis. Dan komt Vitesse op bezoek in het Abe Lenstra Stadion.

Op zondag 26 augustus speelt SC Heerenveen opnieuw thuis als Feyenoord naar Friesland komt. Het volledige conceptprogramma is hier te zien. Het programma kan nog veranderen, nadat de wedstrijddagen en aanvangstijden besproken zijn.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2018 om 17:46
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:45
      Vakantie in Noord duurt tot 2-10. Reken er maar op dat 1/3 vd seizoenkaarthouders dat weekend nog weg is. In midden en zuid zitten de vakanties er op één en twee weken daarvóór. Als je stadion gezellig vol wilt hebben dan moet je daar gewoon rekening mee houden en dat kan vast wel ( beter) . Als je wilt dat mensen hun seizoenskaart ( een beetje op tijd) verlengen dan moet je rekening houden met die vakantiespreiding. Ik vind het richting de stadionbezoekers dom en respectloos.komt bij dat al die siezoenskaarten optioneel naat Feyenoorders kunnen gaan.
    Dat snap ik, maar daar kan SCH toch niets aan doen?Ze zullen in de eerste 2 weken een keer thuis en een keer uit spelen. Hoe je het wendt of keert....
  • 12 Jun 2018 om 15:41
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:45
      Vakantie in Noord duurt tot 2-10. Reken er maar op dat 1/3 vd seizoenkaarthouders dat weekend nog weg is. In midden en zuid zitten de vakanties er op één en twee weken daarvóór. Als je stadion gezellig vol wilt hebben dan moet je daar gewoon rekening mee houden en dat kan vast wel ( beter) . Als je wilt dat mensen hun seizoenskaart ( een beetje op tijd) verlengen dan moet je rekening houden met die vakantiespreiding. Ik vind het richting de stadionbezoekers dom en respectloos.komt bij dat al die siezoenskaarten optioneel naat Feyenoorders kunnen gaan.
    Maak er maar 2-9 van, scheelt een maand ;) Het is idd jammer dat de mensen die dan nog met vakantie zijn deze aan zich voorbij moeten laten gaan. We zullen ermee moeten dealen. Verder vind ik de tijden en dagen ook tegenvallen, erg jammer.
  • 12 Jun 2018 om 13:45
    Vakantie in Noord duurt tot 2-10. Reken er maar op dat 1/3 vd seizoenkaarthouders dat weekend nog weg is. In midden en zuid zitten de vakanties er op één en twee weken daarvóór. Als je stadion gezellig vol wilt hebben dan moet je daar gewoon rekening mee houden en dat kan vast wel ( beter) . Als je wilt dat mensen hun seizoenskaart ( een beetje op tijd) verlengen dan moet je rekening houden met die vakantiespreiding. Ik vind het richting de stadionbezoekers dom en respectloos.komt bij dat al die siezoenskaarten optioneel naat Feyenoorders kunnen gaan.
  • 12 Jun 2018 om 12:41
    • Quote van 12 Jun 2018 om 12:16
      Heeft Heerenveen er invloed op dan? Zo van:”liever 4 uitwedstrijden aan het begin ivm de vakantieregeling”? Volgens mij heb je als club niets te kiezen. De betaler bepaalt. Dus Fox heeft hier een grote stem in.
    Wij betalen ook voor die seizoenskaarten ;p maar het maakt mij ook niet zoveel uit wanneer we tegen Feyenoord moeten. Het is de laatste week van de vakantie dus dan zorg ik altijd dat ik thuis ben om uit te rusten van de vakanties (bijslapen haha). Dan ben ik er wel. Maar het is altijd gedonder met Feyenoord. Beter dan vorig jaar met Groningen uit.
  • 12 Jun 2018 om 12:16
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:42
      Heb je het gedonder al. Hveen- Feyenoord in de vakantie regio Noord...!! Wat een ongelooflijke sukkels zijn het...!!!!!! Bij Heerenveen zijn ze ook blind blijkbaar..
    Heeft Heerenveen er invloed op dan? Zo van:”liever 4 uitwedstrijden aan het begin ivm de vakantieregeling”? Volgens mij heb je als club niets te kiezen. De betaler bepaalt. Dus Fox heeft hier een grote stem in.
  • 12 Jun 2018 om 10:42
    Heb je het gedonder al. Hveen- Feyenoord in de vakantie regio Noord...!! Wat een ongelooflijke sukkels zijn het...!!!!!! Bij Heerenveen zijn ze ook blind blijkbaar..
  • 12 Jun 2018 om 10:32
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:00
      Vind het nog wel meevallen. Van de 17 thuiswedstrijden weet je dat je de laatste 2 altijd op zondagmiddag half 3 speelt (Doet iedereen namelijk)
      Er zijn 2 midweekse speelrondes, dus die kunnen sowieso al niet op zaterdagavond gespeeld worden. Blijven er dus 13 wedstrijden over, dan vind ik meer dan de helft op je favoriete avond nog redelijk.
      Kan altijd meer natuurlijk. Gelukkig maar 1 wedstrijd op 16.30, dat vind ik zo'n schijttijd.
    Als je het zo bekijkt wel ja... 12:15u vind ik nog vervelender....
  • 12 Jun 2018 om 10:00
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:34
      Vind dat nog aardig tegenvallen. maar 7 als ik goed geteld heb. Had toch wel 10 gehoopt.
    Vind het nog wel meevallen. Van de 17 thuiswedstrijden weet je dat je de laatste 2 altijd op zondagmiddag half 3 speelt (Doet iedereen namelijk)
    Er zijn 2 midweekse speelrondes, dus die kunnen sowieso al niet op zaterdagavond gespeeld worden. Blijven er dus 13 wedstrijden over, dan vind ik meer dan de helft op je favoriete avond nog redelijk.
    Kan altijd meer natuurlijk. Gelukkig maar 1 wedstrijd op 16.30, dat vind ik zo'n schijttijd.
  • 12 Jun 2018 om 09:54
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:34
      Vind dat nog aardig tegenvallen. maar 7 als ik goed geteld heb. Had toch wel 10 gehoopt.
    8 maal zaterdag 7 maal zondag 1 keer op vrijdag en 1 keer op dinsdag
  • 12 Jun 2018 om 09:34
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:25
      Gelukkig aardig wat zaterdagavondwedstrijden...
    Vind dat nog aardig tegenvallen. maar 7 als ik goed geteld heb. Had toch wel 10 gehoopt.
  • 12 Jun 2018 om 09:31
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:25
      En na de winter ook trouwens. Ajax, AZ, Vitesse, PSV, PEC. Achter elkaar.
    Ach, anderzijds heb je aan het einde van het seizoen veel clubs die normaliter “onderin linkerrijtje” of in het rechterrijtje staan....
  • 12 Jun 2018 om 09:25
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:20
      Poeh lastige start. PEC, Vitesse en dan Feyenoord. Maar goed dat de voorbereiding al bekend is. Des te belangrijker dat je dan zsm je nieuwe spelers binnenhebt
    En na de winter ook trouwens. Ajax, AZ, Vitesse, PSV, PEC. Achter elkaar.
  • 12 Jun 2018 om 09:25
    Gelukkig aardig wat zaterdagavondwedstrijden...