''De kans is groot dat er zo'n 1,3 miljoen euro extra binnenkomt''

( 9 reacties)
Groenste stroom van Nederland
''De kans is groot dat er zo'n 1,3 miljoen euro extra binnenkomt''

SC Heerenveen neemt het dinsdagavond in eigen huis op tegen ADO Den Haag en Anne Roel van der Meer beseft welke belangen er op het spel staan. De ploeg van trainer Jurgen Streppel kan zowel sportief als financieel uitstekende zaken doen. 

"Op dit moment staat Heerenveen achtste, een positie die recht geeft op deelname aan de play-offs om Europees voetbal", schrijft hij in de Leeuwarder Courant. "De verschillen zijn echter klein. Vitesse is zesde met 45 punten, PEC zevende met 44 en ADO heeft 43 punten. Alleen het doelsaldo van de ploeg uit Den Haag is net wat minder dan dat van Heerenveen", constateert Van der Meer. 

"Het elftal van Streppel speelt dus een cruciale wedstrijd tegen ADO, maar moet ook in de laatste twee duels met NAC en Feyenoord nog aan de bak om het toetje veilig te stellen en daarmee aan de doelstelling te kunnen voldoen", vervolgt hij. "Ook belangrijk: als Heerenveen achtste blijft of stijgt in de eredivisie, dan is de kans groot dat er volgend jaar zo'n 1,3 miljoen euro extra aan televisiegelden binnenkomt."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2018 om 22:28
    • Quote van 16 Apr 2018 om 22:13
      Waar hebben we het over dure seizoenkaart. Voor 10 tot 20 euro kun je alle wedstrijden bezoeken . Dat is nu het voordeel van een seizoenkaart.
    daarom snapte ik die opmerking van superfrysk ook niet
  • 16 Apr 2018 om 22:13
    Waar hebben we het over dure seizoenkaart. Voor 10 tot 20 euro kun je alle wedstrijden bezoeken . Dat is nu het voordeel van een seizoenkaart.
  • 16 Apr 2018 om 22:06
    Idd, ook niet verkeerd om geld te reserveren voor het renoveren van skw!
  • 16 Apr 2018 om 20:52
    • Quote van 16 Apr 2018 om 20:02
      Als feanfan zie je niks van dat geld geen goedkopere kaarten of prijs van seizoenkaart naar beneden .....
    nee laten we de seizoenskaarten omlaag doen maw aan de ene kant komt het binnen en aan de andere kant gaat het er gelijk weer uit . En dan wel verwachten dat de club een aantal nieuwe spelers koopt Daarbij als feanfan" (verschrikkelijk woord trouwens) heb je een seizoenskaart en kun je nu goedkopere kaarten bijbestellen
  • 16 Apr 2018 om 20:34
    • Quote van 16 Apr 2018 om 20:19
      Alle ploegen waar Van Gaal trainer was, bleef ik speciaal voor thuis om te kijken naar die wedstrijden. Veel aktie en aanvallend voetbal! Je moet het stadion ooit weer eens vol krijgen toch? En dat niet alleen, hij is ook nog eens een goede manager. Dus van leiding geven en de boel bij Heerenveen weer op de rit brengen zie ik hem graag doen. Ik denk een goede investering
    Ja al denk ik wel dat we ons ook niet gek moeten laten maken als supporters. Ik hoor (voornamelijk) veel grote namen voorbijkomen maar we moeten ook realistisch zijn. Met de afgelopen seizoenen, maar vergeet zeker ook niet iets als een verouderd trainingscomplex, gaan we niet snel weer een grote naam binnenhalen. Zo interessant zijn wij als club op dit moment niet, maar ik laat mij uiteraard graag verrassen!
  • 16 Apr 2018 om 20:19
    • Quote van 16 Apr 2018 om 19:13
      Van Gaal, hoe bedenk je het!
    Alle ploegen waar Van Gaal trainer was, bleef ik speciaal voor thuis om te kijken naar die wedstrijden. Veel aktie en aanvallend voetbal! Je moet het stadion ooit weer eens vol krijgen toch? En dat niet alleen, hij is ook nog eens een goede manager. Dus van leiding geven en de boel bij Heerenveen weer op de rit brengen zie ik hem graag doen. Ik denk een goede investering
  • 16 Apr 2018 om 20:02
    Als feanfan zie je niks van dat geld geen goedkopere kaarten of prijs van seizoenkaart naar beneden .....
  • 16 Apr 2018 om 19:13
    • Quote van 16 Apr 2018 om 16:53
      Mooie extra, nu pak je hem gelukkig! We kunnen die 1,5 miljoen dragen en opvangen. Voor deze extra zou ik voor de grap voor 2 jaar Peter Bosz of Van Gaal halen.. Dan maak je in de aankomende jaren van 1,5 miljoen, 5!miljoen. Een goede investering
    Van Gaal, hoe bedenk je het!
  • 16 Apr 2018 om 16:53
    Mooie extra, nu pak je hem gelukkig! We kunnen die 1,5 miljoen dragen en opvangen. Voor deze extra zou ik voor de grap voor 2 jaar Peter Bosz of Van Gaal halen.. Dan maak je in de aankomende jaren van 1,5 miljoen, 5!miljoen. Een goede investering