Homepage » Hoofdnieuws » BREAKING | Gebroken voet kost Ødegaard rest van het seizoen

BREAKING | Gebroken voet kost Ødegaard rest van het seizoen

( 17 reacties)
Groenste stroom van Nederland
BREAKING | Gebroken voet kost Ødegaard rest van het seizoen

Martin Ødegaard heeft afgelopen zondagmiddag tegen Heracles zijn laatste wedstrijd voor SC Heerenveen gespeeld. De vrees van de club dat de Noor zijn middenvoetsbeentje heeft gebroken is vandaag gegrond gebleken, zo weet FeanOnline.

Nader onderzoek in het ziekenhuis van Heerenveen heeft dat aan het licht gebracht. De voet van de 19-jarige huurling van Real Madrid is vervolgens in het gips gezet en de pechvogel moest op krukken het ziekenhuis verlaten.

Omdat voor een dergelijke blessure enkele maanden revalidatie staat, is het vrijwel uitgesloten dat Ødegaard dit seizoen nog in actie gaat komen voor SC Heerenveen. Komende zomer loopt zijn huurcontract af en keert hij terug naar Real Madrid.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Apr 2018 om 11:27
    Jammer voor deze aardige jongen dit gun je hem niet zo te eindigen bij Heerenveen. Ben benieuwd hoe Streppel dit oplost. Een echte rechtsbuiten Rojas of toch van Amersfoort op rechts.
  • 3 Apr 2018 om 10:10
    • Quote van 3 Apr 2018 om 08:23
      Dit zou idd het excuus moeten zijn om eens met echte vleugels te gaan spelen. We zullen het zien...

      Moet wel gezegd, als je daar een Rojas bv opsteld dan heeft Dumfries mogelijk minder ruimte om dwingend te zijn, en als dat gebeurd heb je dan ineens een man minder in het midden tijdens de aanval.
    Een man minder in het midden zal een uitkomst zijn. Het is te vaak te druk terwijl er op de vleugels een wereld van ruimte is. Zo krijgt de spits ook meer ruimte.
  • 3 Apr 2018 om 08:23
    • Quote van 2 Apr 2018 om 21:34
      afhangende van een trainer die tactisch enrom zwak is vrees ik het ergste ,opzich voor de ploeg zou dit wel eens beter kunnen zijn.Hopelijk kiest Jurgen "we zagen het niet aankomen" Streppel voor een logische oplossing en niet voor Vlap die echt in een mindere fase zit.
    Dit zou idd het excuus moeten zijn om eens met echte vleugels te gaan spelen. We zullen het zien...

    Moet wel gezegd, als je daar een Rojas bv opsteld dan heeft Dumfries mogelijk minder ruimte om dwingend te zijn, en als dat gebeurd heb je dan ineens een man minder in het midden tijdens de aanval.
  • 3 Apr 2018 om 06:59
    • Quote van 2 Apr 2018 om 21:43
      Zuur einde van een teleurstellende periode bij ons. Ik had zoveel meer van hem verwacht. Of dit nou komt door de trainer of door de kwaliteit van de spelers om hem heen. Of dat het totaal aan zich zelf ligt. Ik weet het niet. Maar jammer is 't wel
    Deze jongen was bij bv een AZ veel beter uit de verf gekomen omdat hij daar betere spelers om zich heen heeft. Teleurstellen idd voor hem en voor ons dit seizoen. Stond de eigen jeugd in de weg. #VanAmersfoort
  • 3 Apr 2018 om 00:59
    • Quote van 2 Apr 2018 om 21:12
      Weer een verloren seizoen. Ook al halen we met geluk de play-offs, dan vliegen we er de eerste ronde wel uit tegen FC Utrecht,Vitesse of Feyenoord-AZ..
    Het is voor de club veel belangrijker dat Heerenveen 3 of meer plaatsen boven Groningen en 7 plaatsen boven Twente eindigt die hele play-offs kunnen me gestolen worden.
  • 2 Apr 2018 om 23:06
    Zo zonde dit, zal hem zeker missen, sterkte met het herstel. Groningen zal hier blij mee zijn, twee goede spelers ontbreken.
  • 2 Apr 2018 om 21:43
    Zuur einde van een teleurstellende periode bij ons. Ik had zoveel meer van hem verwacht. Of dit nou komt door de trainer of door de kwaliteit van de spelers om hem heen. Of dat het totaal aan zich zelf ligt. Ik weet het niet. Maar jammer is 't wel
  • 2 Apr 2018 om 21:34
    afhangende van een trainer die tactisch enrom zwak is vrees ik het ergste ,opzich voor de ploeg zou dit wel eens beter kunnen zijn.Hopelijk kiest Jurgen "we zagen het niet aankomen" Streppel voor een logische oplossing en niet voor Vlap die echt in een mindere fase zit.
  • 2 Apr 2018 om 21:12
    • Quote van 2 Apr 2018 om 21:02
      Als we al niet kansloos waren in de play offs is het nu nog maar de vraag of we die halen. Streppel kennende zal hij wel weer een middenvelder neerzetten daar, en dan komt er nog minder weg. Wordt een lekker saai einde van het seizoen zo. Misschien wel handig om al te zorgen dat je versterkingen hebt voordat je huidige seizoenkaarthouders kunnen gaan verlengen. Want ik zie het qua spelers toch vrij somber in zover.
    Weer een verloren seizoen. Ook al halen we met geluk de play-offs, dan vliegen we er de eerste ronde wel uit tegen FC Utrecht,Vitesse of Feyenoord-AZ..
  • 2 Apr 2018 om 21:08
    Verdorie...voor wie moet ik nu nog naar het stadion komen dan...?? Verrekte jammer dit. Beterschap Martin!!
  • 2 Apr 2018 om 21:02
    Als we al niet kansloos waren in de play offs is het nu nog maar de vraag of we die halen. Streppel kennende zal hij wel weer een middenvelder neerzetten daar, en dan komt er nog minder weg. Wordt een lekker saai einde van het seizoen zo. Misschien wel handig om al te zorgen dat je versterkingen hebt voordat je huidige seizoenkaarthouders kunnen gaan verlengen. Want ik zie het qua spelers toch vrij somber in zover.
  • 2 Apr 2018 om 19:52
    Naja, op de evt. Playoffs na was t seizoen toch al verloren.. Nu alvast even kijken wie er goed is op de vleugels voor volgend seizoen. Hadden Martin echter nog goed kunnen gebruiken in de PO's.
  • 2 Apr 2018 om 19:41
    • Quote van 2 Apr 2018 om 19:29
      Oh? Dit gaat je punten kosten, aangezien Streppel dit op gaat lossen met Vlap. Hopelijk is hij verstandig geworden en maakt hij een andere beslissing. Hopelijk kan Rojas of Nemanja het nu eens laten zien. Aub geen Vlap op die positie
    Zou kunnen, daarom het vraagteken.. M.i. spelen we toch niet meer eeecht ergens meer voor dus dan liever eigen jongens erin.
  • 2 Apr 2018 om 19:38
    Ontzettend jammer dit, zou mooi zijn als een Rojas of Mihajlovic nu op rechtsvoor komt maar dit is wel een flinke tegenvaller
  • 2 Apr 2018 om 19:29
    • Quote van 2 Apr 2018 om 19:13
      Sneu voor die knul, maar kan niet zeggen dat ik het heel jammer vind... Kan er eindelijk een buitenspeler op rechts?
    Oh? Dit gaat je punten kosten, aangezien Streppel dit op gaat lossen met Vlap. Hopelijk is hij verstandig geworden en maakt hij een andere beslissing. Hopelijk kan Rojas of Nemanja het nu eens laten zien. Aub geen Vlap op die positie
  • 2 Apr 2018 om 19:14
    • Quote van 2 Apr 2018 om 19:13
      Sneu voor die knul, maar kan niet zeggen dat ik het heel jammer vind... Kan er eindelijk een buitenspeler op rechts?
    Denk dat we het met Vlap gaan proberen ..
  • 2 Apr 2018 om 19:13
    Sneu voor die knul, maar kan niet zeggen dat ik het heel jammer vind... Kan er eindelijk een buitenspeler op rechts?
zondag 20 januari 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›