FOTO: Drie (!) spelers van SC Heerenveen in 'Elftal van de Week'

( 9 reacties)
Groenste stroom van Nederland
FOTO: Drie (!) spelers van SC Heerenveen in 'Elftal van de Week'

SC Heerenveen speelde zaterdagavond in het Abe Lenstra Stadion met 1-1 gelijk tegen Roda JC en De Telegraaf heeft Morten Thorsby naar aanleiding van die wedstrijd geselecteerd voor het 'Elftal van de Week'. 

Bij Voetbal International staat Denzel Dumfries in het elftal, terwijl het Algemeen Dagblad kiest voor Martin Ødegaard. De Real Madrid-huurling speelde een sterke wedstrijd, maar wist zijn optreden niet te bekronen met een goal of assist.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Feb 2018 om 10:01
    • Quote van 13 Feb 2018 om 10:18
      ja zo lust ik er ook nog wel een..... Als we Messi hadden gehad dan?
    "Zoek je " zei ik.
    En ik zeg juist op zoek gaan op de juiste plaatsen , beetje ( makkelijke) flauwe opmerking .
  • 13 Feb 2018 om 10:18
    • Quote van 13 Feb 2018 om 09:21
      Goede spits en goede spitsen moet je weten te vinden, het is ( al lang ) niet meer een evangelie dat je die " wel even ophaalt in Scandinavie". hoewel men bij H;veen dat nog wel denkt. Zo'n spits "zoek" je , ik zal wel een roepende in de woestijn blijven , maar ik weet wel waar je die 'moet zoeken', ...en daar ook zeker gaat vinden..
    ja zo lust ik er ook nog wel een..... Als we Messi hadden gehad dan?
  • 13 Feb 2018 om 09:21
    • Quote van 13 Feb 2018 om 09:14
      Ik durf te stellen dat wanneer we een Finnbogason voorin hadden lopen, we wél gewonnen hadden van Roda. Er zijn dit seizoen gewoon te weinig spelers die een goal maken.
    Goede spits en goede spitsen moet je weten te vinden, het is ( al lang ) niet meer een evangelie dat je die " wel even ophaalt in Scandinavie". hoewel men bij H;veen dat nog wel denkt. Zo'n spits "zoek" je , ik zal wel een roepende in de woestijn blijven , maar ik weet wel waar je die 'moet zoeken', ...en daar ook zeker gaat vinden..
  • 13 Feb 2018 om 09:14
    • Quote van 13 Feb 2018 om 03:56
      Mensen die alles maar prachtig vinden, zolang ze er maar bij kunnen zijn. Of in ieder geval niet kritisch willen zijn. Mooi man, dat dat kan! Ook al hadden ze in 90 minuten 100 kansen gehad, 1-1 thuis tegen weer een degradatiekandidaat is gewoon slecht.
    Ik durf te stellen dat wanneer we een Finnbogason voorin hadden lopen, we wél gewonnen hadden van Roda. Er zijn dit seizoen gewoon te weinig spelers die een goal maken.
  • 13 Feb 2018 om 07:59
    • Quote van 13 Feb 2018 om 03:56
      Mensen die alles maar prachtig vinden, zolang ze er maar bij kunnen zijn. Of in ieder geval niet kritisch willen zijn. Mooi man, dat dat kan! Ook al hadden ze in 90 minuten 100 kansen gehad, 1-1 thuis tegen weer een degradatiekandidaat is gewoon slecht.
    Je moet eens uit je dip komen. Al wonnen we met 3-1 dan had je het nog slecht gevonden, puur uit aversie naar Streppel. Het spel was grotendeels goed, het resultaat niet. Maar Roda stond met 8 man in de 16. Dan wordt het gewoon lastig scoren. Roda kwam niet om te 'voetballen', maar om de bus te parkeren.
  • 13 Feb 2018 om 03:56
    • Quote van 12 Feb 2018 om 23:38
      Het geeft aan dat mensen met een neutrale blik het allemaal niet zo beroerd vonden tegen Roda. Gelijk hebben ze. Natuurlijk is 1-1 teleurstellend tegen Roda, maar het was zeker geen matige wedstrijd.
    Mensen die alles maar prachtig vinden, zolang ze er maar bij kunnen zijn. Of in ieder geval niet kritisch willen zijn. Mooi man, dat dat kan! Ook al hadden ze in 90 minuten 100 kansen gehad, 1-1 thuis tegen weer een degradatiekandidaat is gewoon slecht.
  • 12 Feb 2018 om 23:38
    Het geeft aan dat mensen met een neutrale blik het allemaal niet zo beroerd vonden tegen Roda. Gelijk hebben ze. Natuurlijk is 1-1 teleurstellend tegen Roda, maar het was zeker geen matige wedstrijd.
  • 12 Feb 2018 om 21:46
    Volgens mij zijn wij met z'n allen gek hier.
  • 12 Feb 2018 om 19:39
    Zo serieus valt het te nemen dus. :')
    Als je thuis gelijk speelt tegen Roda, en er 4 key spelers missen in hun selectie, verdient niemand een plek in het elftal vd week als je het mij vraagt..
zaterdag 20 oktober 2018
20:45
Volledige programma ›