Streppel teleurgesteld: ''Ik denk dat dit een heel aardig niveau was''

9 reacties
Streppel teleurgesteld: ''Ik denk dat dit een heel aardig niveau was''

SC Heerenveen speelde zaterdagavond in het Abe Lenstra Stadion met 1-1 gelijk tegen Roda JC en Jurgen Streppel baalde na afloop van het teleurstellende resultaat. De oefenmeester beseft dat zijn ploeg had moeten winnen tegen de club uit Kerkrade. 

"Ze hebben één halve kans gehad. En ja, die ging er meteen in", blikt hij terug in het Friesch Dagblad. "Ik had wel het gevoel dat we de totale controle over de wedstrijd hadden. Ik denk dat dit, gezien de fase van de competitie waarin we nu zitten en de kwaliteit van het veld waarop we moesten spelen, een heel aardig niveau was", aldus Streppel.

"Maar uiteindelijk gaat het om doelpunten", beseft hij. "En dan maakt het mij echt niet uit wie het laatste tikje geeft. Voor mijn part schiet Martin Hansen er tien in. Maar als we deze wedstrijd in de eindfase nog naar ons toe trekken en met pak ‘m beet 3-1 winnen, zegt iedereen dat dat ook niet anders kon", besluit Streppel teleurgesteld. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Feb 2018 om 21:45
    • Quote van 12 Feb 2018 om 19:15
      Vast, maar aan het volslagen doorgeslagen zure sfeertje hier te merken adviseer ik meerdere personen eens een borreltje in te schenken. Wellicht valt dan het kwartje met het besef dat wij anno 2018 keihard geen enkel punt meer op de slofjes binnen halen.
    Dank aan Streppel.
  • 12 Feb 2018 om 21:35
    • Quote van 12 Feb 2018 om 21:07
      Misschien onvrede maar weer eens uiten, zoals een aantal jaar geleden? Dan doel ik niet op de huisbezoekjes in privé omstandigheden, maar dmv spandoeken? Het is toch duidelijk dat er wat moet gebeuren? Ik vind iedereen nog vrij kalm. #streppelout
    Nou Lassie, vraag iedereen of geef dan door op sociale media spandoek maken STREPPEL ROT OP, (oid) of zingen over 2 weken tegen Excelsior Streppel rot op ....
  • 12 Feb 2018 om 21:07
    Misschien onvrede maar weer eens uiten, zoals een aantal jaar geleden? Dan doel ik niet op de huisbezoekjes in privé omstandigheden, maar dmv spandoeken? Het is toch duidelijk dat er wat moet gebeuren? Ik vind iedereen nog vrij kalm. #streppelout
  • 12 Feb 2018 om 19:21
    • Quote van 12 Feb 2018 om 19:15
      Vast, maar aan het volslagen doorgeslagen zure sfeertje hier te merken adviseer ik meerdere personen eens een borreltje in te schenken. Wellicht valt dan het kwartje met het besef dat wij anno 2018 keihard geen enkel punt meer op de slofjes binnen halen.
    sorry, wie wat waar?
  • 12 Feb 2018 om 19:15
    • Quote van 12 Feb 2018 om 19:10
      Streppel heeft iets teveel sapjes gedronken dit weekend carnaval vieren is 1 maar dronken de pers te woord staan en dan dit soort onzin uitkramen foei jurgen toch *dank je spelpolitie mackan
    Vast, maar aan het volslagen doorgeslagen zure sfeertje hier te merken adviseer ik meerdere personen eens een borreltje in te schenken. Wellicht valt dan het kwartje met het besef dat wij anno 2018 keihard geen enkel punt meer op de slofjes binnen halen.
  • 12 Feb 2018 om 19:12
    • Quote van 12 Feb 2018 om 19:10
      Streppel heeft iets teveel sapjes gedronken dit weekend carnaval vieren is 1 maar dronken de pers te woord staan en dan dit soort onzin uitkramen foei jurgen toch *dank je spelpolitie mackan
    Uitkramen met dubbel a schrijven een 3e ;-)
  • 12 Feb 2018 om 19:10
    Streppel heeft iets teveel sapjes gedronken dit weekend carnaval vieren is 1 maar dronken de pers te woord staan en dan dit soort onzin uitkramen foei jurgen toch *dank je spelpolitie mackan
  • 12 Feb 2018 om 18:51
    Hahaha, lach je toch helemaal suf. Vandaag even gebeld met onze mooie club hoe het er voorstaat met de contract verlengen van Streppel, de bezoekersaantallen en de sponsoren. Overal was wel een excuus voor. Bezoekers aantallen vallen tegen door het weer of door de tegenstander. Streppel kon hij uiteraard niks over kwijt maar liet door schemeren dat toch het een en ander speelt om trend zijn verlenging. Zal me niks verbazen als deze man volgend jaar gewoon voor de groep staat.
  • 12 Feb 2018 om 18:25
    Je bent geen trainer van Helmond sport of willem ll. De supporters van Heerenveen verwachten beter en leuker voetbal.
zaterdag 24 februari 2018
19:45
Volledige programma ›