Veerman: ''Misschien was het slimmer geweest om dat niet te doen''

( 13 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Veerman: ''Misschien was het slimmer geweest om dat niet te doen''

SC Heerenveen speelde zaterdagavond in het Abe Lenstra Stadion met 1-1 gelijk tegen Roda JC en invaller Henk Veerman bewees zijn waarde bij de treffer van Arber Zeneli. De boomlange aanvaller wilde na afloop echter niet zijn gram halen op trainer Jurgen Streppel. 

"Ik heb gezegd wat ik heb gezegd", doelt hij in de Leeuwarder Courant op de uitspraken van vorige week. "Misschien was het slimmer geweest om dat niet te doen, maar ik ben ook maar een mens. Nu wil ik me richten op het team en honderd procent geven", aldus Veerman, die luid werd bejubeld door zijn eigen fans. 

"Ik ben de supporters enorm dankbaar", vervolgt de centrumspits, die blij was dat zijn fraaie hakbal tot een assist leidde. "Fijn dat het zo uitpakt. Als je 'm zo per ongeluk in de voeten van de tegenstander schuift, sta je hier natuurlijk met een minder prettig gevoel....", besluit Veerman realistisch.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Feb 2018 om 18:11
    Oké, het is duidelijk dat de waarschuwing over het gebruik van caps lock niet geholpen heeft dus 'wegmetstreppel' is voorlopig even gebanned van dit forum.
  • 12 Feb 2018 om 17:24
    • Quote van 12 Feb 2018 om 15:46
      Die heeft speciaal daarvoor een account aangemaakt volgens mij.
    Joh!
  • 12 Feb 2018 om 15:54
    • Quote van 12 Feb 2018 om 15:46
      Die heeft speciaal daarvoor een account aangemaakt volgens mij.
    Zou het visboer zijn?
  • 12 Feb 2018 om 15:46
    Die heeft speciaal daarvoor een account aangemaakt volgens mij.
  • 12 Feb 2018 om 13:47
    • Quote van 12 Feb 2018 om 12:44
      Dat jullie @Morten en superfrysk een voorkeur hebben, prima. Eigen spelers uitfluiten is zielig gedrag en zegt meer over jullie dan over Reza.
    Prcs Leeuwfean, ieder z'n eigen mening ...moet ook kunnen!
  • 12 Feb 2018 om 13:17
    • Quote van 12 Feb 2018 om 12:44
      Dat jullie @Morten en superfrysk een voorkeur hebben, prima. Eigen spelers uitfluiten is zielig gedrag en zegt meer over jullie dan over Reza.
    Helemaal mee eens! Het is soms alsof mensen een zondebok zoeken om frustraties op bot te vieren. Natuurlijk is Reza niet de beste spits in de clubgeschiedenis, maar je kunt niet zeggen dat hij er met de pet naar gooit. Zo makkelijk om zulke dingen anoniem op het internet te pleuren..
  • 12 Feb 2018 om 12:53
    Op NN heb ik en wat anderen Reza nog toegezongen.. Geen gefluit gehoord?
  • 12 Feb 2018 om 12:44
    Dat jullie @Morten en superfrysk een voorkeur hebben, prima. Eigen spelers uitfluiten is zielig gedrag en zegt meer over jullie dan over Reza.
  • 12 Feb 2018 om 12:34
    • Quote van 12 Feb 2018 om 12:04
      Wat verdient reza niet? ??is hij zo "populair " dan ....speelt hij zo geweldig dan .... (het is geen Jahanbakhsh van Az)
    Prima fluit concert! ! Die kabouter moet gewoon weg
  • 12 Feb 2018 om 12:04
    • Quote van 12 Feb 2018 om 10:57
      Ik zit op Oost maar het publiek was zeker blij met de wissel die duidelijk te horen was. Jammer dat Reza werd uitgefloten toen ie gewisseld werd, dat verdient ie niet.
    Wat verdient reza niet? ??is hij zo "populair " dan ....speelt hij zo geweldig dan .... (het is geen Jahanbakhsh van Az)
  • 12 Feb 2018 om 10:57
    • Quote van 12 Feb 2018 om 10:38
      Luid bejubeld???? Misschien dat de achterbuurman/vrouw van deze auteur blij was met Veerman en dat die aan het jubelen was. Op Zuid echter weinig gejubel, eerder cynische opmerkingen. Wellicht elders in het stadion meer hysterie maar dat werd waarschijnlijk overstemd door ‘masaal aanwezige’ Roda fans...
    Ik zit op Oost maar het publiek was zeker blij met de wissel die duidelijk te horen was. Jammer dat Reza werd uitgefloten toen ie gewisseld werd, dat verdient ie niet.
  • 12 Feb 2018 om 10:56
    De Heerenveen supporters willen Henk zien voetballen, techniek, snelheid, doelgerichtheid en genialiteit, en denk dat Beppy tussen de Roda supporters heeft gestaan.
  • 12 Feb 2018 om 10:38
    Luid bejubeld???? Misschien dat de achterbuurman/vrouw van deze auteur blij was met Veerman en dat die aan het jubelen was. Op Zuid echter weinig gejubel, eerder cynische opmerkingen. Wellicht elders in het stadion meer hysterie maar dat werd waarschijnlijk overstemd door ‘masaal aanwezige’ Roda fans...
zaterdag 20 oktober 2018
20:45
Volledige programma ›