VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen blijft tegen Roda JC steken op gelijkspel

( 55 reacties)
Groenste stroom van Nederland
VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen blijft tegen Roda JC steken op gelijkspel

SC Heerenveen is zaterdagavond niet verder gekomen dan een 1-1 gelijkspel tegen Roda JC. Nadat de Limburgers tegen de verhouding in op 0-1 waren gekomen, duurde het tot de 74e minut voordat de Friezen via Arber Zeneli op gelijke hoogte kwamen.

Heerenveen - en met name Ødegaard - startte het duel voortvarend en zette meteen druk op het doel van Roda JC. De Noor was gevaarlijk met een 'akka panna' en gaf een briljante steekpass op Arber Zeneli, die helaas nog niet besteed was aan de Zweedse Kosovaar.

Ook Reza Ghoochannejhad en Dave Bulthuis hadden het vizier nog niet op scherp staan in de eerste helft. Roda JC-aanvaller Maecky Ngombo daarentegen wel. Uit de eerste (!) echte kans van de Limburgers kopte hij raak, nadat Ødegaard eerder de bal jammerlijk verloor.

Stijn Schaars was met een vrije trap op de lat vervolgens nog dicht bij de gelijkmaker, maar ging Roda met een 0-1 voorsprong de kleedkamers in. Na rust gingen de Limburgers door met hun spelletje: massaal verdedigen en wachtten op een succesvolle counter.

Lange tijd leek die tactiek succesvol, tot de gelijkmaker van Arber Zeneli een kwartier voor tijd. Na een handigheidje van invaller Henk Veerman kreeg hij de bal in de loop mee, kapte een tegenstander uit en tikte de bal met rechts achter Roda-doelman Hidde Jurjus.

Met de steun van het thuispubliek hoopte SC Heerenveen op meer, maar bleven daarna echte kansen op de 2-1 uit. Door de puntendeling blijft Heerenveen voorlopig op de negende plek in de Eredivisie staan.

Opstelling SC Heerenveen: Hansen; Dumfries, Hoegh, Pierie, Bulthuis (54' Woudenberg); Kobayashi (63' Vlap), Thorsby, Schaars; Ødegaard, Reza (63' Veerman), Zeneli.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Feb 2018 om 14:22
    • Quote van 12 Feb 2018 om 13:14
      Wij zien ons genoodzaakt ergens de grens te trekken. Zolang je geen caps lock (dit komt nogal agressief over) gebruikt en/of andere gebruikers hier persoonlijk aanvalt in plaats van op de inhoud, ben je van harte welkom om het nog eens te plaatsen.
    Als ik de capslock heb gebruikt (volgens mij niet) dan daarvoor excuses. Ik heb andere gebruikers totaal niet aangevallen, op geen enkele wijze. Integendeel zelfs. Ik zou je willen vragen om mijn post die begint met de statistieken van STreppel nog eens terug te lezen en dan een herbeoordeling te doen. Ik herken mij totaal niet in je feedback op mijn post. Aangezien jij hem hebt weggehaald kan ik dat nu niet 1 op 1 weerleggen. Ik wil je daarom vragen om hem terug te zetten zodat een ieder kan beoordelen dat ik inhoudelijk heb gereageerd. Mocht ik een capslock hebben gebruikt, excuses. Ik heb nogal dikke typevingers (knipoog). Overigens snap ik echt niet als ik typ dat Streppel gemiddeld 1,35 punt per wedstrijd haalt, 1,5 per wedstrijd scoort, 24x winst, 14x gelijk en 24 verlies dat hij slecht presteert dat dit op de man spelen is.
  • 12 Feb 2018 om 13:14
    • Quote van 12 Feb 2018 om 12:28
      massi, ik dien een volledig onderbouwde reactie in, over statistieken, wedstrijdbeeld en vaardigheden van STreppel. Bijzonder spijtig dat dit zo weggehaald wordt. Komt de objectiviteit niet ten goede.
    Wij zien ons genoodzaakt ergens de grens te trekken. Zolang je geen caps lock (dit komt nogal agressief over) gebruikt en/of andere gebruikers hier persoonlijk aanvalt in plaats van op de inhoud, ben je van harte welkom om het nog eens te plaatsen.
  • 12 Feb 2018 om 12:28
    • Quote van 11 Feb 2018 om 11:20
      Ik heb even een aantal reacties van 'wegmetstreppel' verwijderd. FeanOnline is een website om over voetbal te discussiëren en niet over politiek. Het gebruik van caps lock is daarnaast niet wenselijk.
    massi, ik dien een volledig onderbouwde reactie in, over statistieken, wedstrijdbeeld en vaardigheden van STreppel. Bijzonder spijtig dat dit zo weggehaald wordt. Komt de objectiviteit niet ten goede.
  • 11 Feb 2018 om 18:09
    • Quote van 11 Feb 2018 om 11:17
      Uit het interview wat hij gegeven heeft kreeg ik dat gevoel ook. Wordt het dan niet tijd dat we NU ingrijpen??? Volgens mij ziet meer dan de helft van de supporters dat dit niet goedkomt en dat Streppel weg moet! Laten we dan ook NU ingrijpen!!!!!!!
    Succes.
  • 11 Feb 2018 om 17:49
    • Quote van 11 Feb 2018 om 11:17
      Uit het interview wat hij gegeven heeft kreeg ik dat gevoel ook. Wordt het dan niet tijd dat we NU ingrijpen??? Volgens mij ziet meer dan de helft van de supporters dat dit niet goedkomt en dat Streppel weg moet! Laten we dan ook NU ingrijpen!!!!!!!
    Ik geloof dat 90% van de supporters inziet dat Streppel niet capabel genoeg is als coach van Heerenveen. Wat kunnen wij als supporters doen om Streppel niet te laten bijtekenen. Ik geloof van niks. Maar als er een manier blijkt te zijn moeten we dat met beide handen aanpakken. Met alle respect, Streppel is een goede kerel maar niet geschikt als coach van onze mooie club.
  • 11 Feb 2018 om 12:49
    • Quote van 11 Feb 2018 om 11:54
      @massi, mis ook reacties van mij? Volgens mij heb ik geen zorgelijke reacties geplaatst? Alleen een oproep aan elke medesupporter die zich zorgen maakt om iets te doen tegen deze trainer?
    Heb het misschien verwijderd omdat het een reactie was op 'wegmetstreppel' en als reactie op zich niet echt logisch was. (De quote van 'wegmetstreppel' bleef daarbij namelijk ook staan)
  • 11 Feb 2018 om 11:54
    • Quote van 11 Feb 2018 om 11:20
      Ik heb even een aantal reacties van 'wegmetstreppel' verwijderd. FeanOnline is een website om over voetbal te discussiëren en niet over politiek. Het gebruik van caps lock is daarnaast niet wenselijk.
    @massi, mis ook reacties van mij? Volgens mij heb ik geen zorgelijke reacties geplaatst? Alleen een oproep aan elke medesupporter die zich zorgen maakt om iets te doen tegen deze trainer?
  • 11 Feb 2018 om 11:45
    Sorry, vergeet nog te vermelden dat we een creatieve middenvelder nodig hebben omdat Ödegaard weggaat. Of probeer Ödegaard nog een jaar te houden hier onder de hoede van onze nieuwe trainer
  • 11 Feb 2018 om 11:38
    We missen een (Heerenveen waardige) spits en een trainer die ( jonge ) voetballers beter maakt... Dus... aan de slag Hamstra...!
  • 11 Feb 2018 om 11:20
    Ik heb even een aantal reacties van 'wegmetstreppel' verwijderd. FeanOnline is een website om over voetbal te discussiëren en niet over politiek. Het gebruik van caps lock is daarnaast niet wenselijk.
  • 11 Feb 2018 om 11:17
    • Quote van 11 Feb 2018 om 09:40
      Streppel gaat binnen nu en 2 weken zijn contract met 1 seizoen verlengen heb ik gehoord.
    Uit het interview wat hij gegeven heeft kreeg ik dat gevoel ook. Wordt het dan niet tijd dat we NU ingrijpen??? Volgens mij ziet meer dan de helft van de supporters dat dit niet goedkomt en dat Streppel weg moet! Laten we dan ook NU ingrijpen!!!!!!!
  • 11 Feb 2018 om 10:49
    • Quote van 11 Feb 2018 om 09:40
      Streppel gaat binnen nu en 2 weken zijn contract met 1 seizoen verlengen heb ik gehoord.
    Deze reactie vind ik kwalijker dan die 'neger opmerking'...
  • 11 Feb 2018 om 10:26
    • Quote van 11 Feb 2018 om 10:19
      Echt? Een Chinees een Chinees noemen, is iets anders dan een zwarte man een neger noemen.
    Je maakt zelf iets negatiefs van het woord neger. Als je in Afrika voetbalt en daar word gezegd die blanke is snel die kunnen we in ons team wel gebruiken (ongeveer zelfde reactie). Dan zou jij blijkbaar ook helemaal gepikeerd raken.
  • 11 Feb 2018 om 10:19
    • Quote van 11 Feb 2018 om 09:50
      Nou nou wat racistisch. Een chinees moet je toch ook een chinees kunnen noemen en een Japanner een Japanner. Dat jij van het woord neger iets negatiefs maakt dat is jou probleem. Volgens mij complimenteerde hij die persoon alleen maar.
    Echt? Een Chinees een Chinees noemen, is iets anders dan een zwarte man een neger noemen.
  • 11 Feb 2018 om 09:50
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:06
      Zullen we iets minder racistisch reageren?
    Nou nou wat racistisch. Een chinees moet je toch ook een chinees kunnen noemen en een Japanner een Japanner. Dat jij van het woord neger iets negatiefs maakt dat is jou probleem. Volgens mij complimenteerde hij die persoon alleen maar.
  • 11 Feb 2018 om 09:40
    Streppel gaat binnen nu en 2 weken zijn contract met 1 seizoen verlengen heb ik gehoord.
  • 11 Feb 2018 om 09:28
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:46
      Hij wisselde toch aanvallend na een uur spelen? En Woudenberg speelde toch ook heel aanvallend? Tuurlijk, 1-1 is teleurstellend, maar om heel negatief te zijn over deze wedstrijd, is absurd. Heerenveen is geen topploeg, besef dat toch. En helaas ontbreekt het aan scorend vermogen. Helaas niks aan te doen.
    Hij had aanvallend moeten beginnen en ze kapot moeten spelen, maar Streppel durft dat niet meer, bang voor de counter die nu dus ook kwam ondanks een defensief middenveld. Meteen erop klappen met lopende mensen.
  • 11 Feb 2018 om 09:27
    Oi. Ontspan. Ik vroeg alleen of iemand zwarte voetballers niet 'neger' wilde noemen.
  • 11 Feb 2018 om 09:20
    Ik wil je niet van je negatieve droom af helpen maar vwb de bezoekersaantallen.. Bij bijv. AZ was het net zo leeg en die staan 3e met redelijk leuk voetbal... Heb je er al aan gedacht dat het teruglopende bezoekersaantal structureel in heel Nederland is en daar gisteren bij kwam dat het verdomd koud was, er gladheid voorspelt was én 20.45 te laat is voor de jongste supporters?
  • 11 Feb 2018 om 09:14
    Met Woudenberg en Vlap kwam er meer voetbal in, we drukte meer. En ja logisch Veerman in veld dan gebeurt er iets (moet gewoon in de basis )Yuki had het niet echt ook schaars niet z'n beste wedstrijd.
  • 11 Feb 2018 om 03:37
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:46
      Hij wisselde toch aanvallend na een uur spelen? En Woudenberg speelde toch ook heel aanvallend? Tuurlijk, 1-1 is teleurstellend, maar om heel negatief te zijn over deze wedstrijd, is absurd. Heerenveen is geen topploeg, besef dat toch. En helaas ontbreekt het aan scorend vermogen. Helaas niks aan te doen.
    Je zegt het zelf al NA een uur waarom beginnen met een belachelijk defensieve opstelling , dat je het laaste half half uur reden vind dingen goed te praten moet jij weten maar komop zeg tegen roda die uitspeelt en dan zo defensief spelen is gewoon weer een slecht tactisch plan van jurgen " ik zie het niet " streppel En nee ". Heerenveen is geen topploeg, besef dat toch" maar je mag toch verdomme wel verwachten dat een Heerenveen thuis wint van Roda. dat we niet meer meedoen in de top 5 op dit moment ala maar we horen met dit materiaal gewoon thuis in de top 10 en we horen gewoon thuis te winnen van Roda die zich in de laatste 3 plaatsen bevind het maakt dan geen zak uit of je nu een top ploeg of een middenmoter bent .
  • 11 Feb 2018 om 02:08
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:59
      Ødegaard is een lust voor het oog, dus wissel zou ik niet doen. Ik ben het met je eens dat hij op '10' moet spelen. Al hebben Rojas/Mihajlovic mij nog niet overtuigd.
    Die hebben ook nog niet echte kansen gehad vind ik. Mihajlovic heeft wel een stuk of 3 wedstrijden gehad, waarin ik hem echt niet zo slecht vond. Alleen mislukten zijn acties wel eens, maar dat heeft Zeneli ook wel. Hij heeft gewoon meer vertrouwen nodig. En Rojas heeft helemaal nauwelijks een kans gehad. Streppel heeft liever overlast middenvelders rondlopen met de bal zonder dat er gescoord wordt
  • 11 Feb 2018 om 01:25
    Ik vond het best wel een goede wedstrijd, ja we moesten toch realistisch Zijn? Nou ja onder streppel was dit een goeie pot;)
  • 11 Feb 2018 om 01:22
    Zit net even te kijken naar de ranglijst, maar wat schaam ik me kapot!!! We zijn de aansluiting kwijt, play offs lijken steeds verder weg en clubs als VVV, ADO en Zwolle spelen leuker en beter voetbal dan ons en staan terecht hoger, gelijk of iets lager. Ik schaam me werkelijk kapot voor dit Heerenveen en ben echt wel klaar met alles. Wanneer gaan wij als supporters laten horen dat we het er niet mee eens zijn en er ingegrepen moet worden nu???
  • 11 Feb 2018 om 01:11
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:46
      Hij wisselde toch aanvallend na een uur spelen? En Woudenberg speelde toch ook heel aanvallend? Tuurlijk, 1-1 is teleurstellend, maar om heel negatief te zijn over deze wedstrijd, is absurd. Heerenveen is geen topploeg, besef dat toch. En helaas ontbreekt het aan scorend vermogen. Helaas niks aan te doen.
    Sorry maar jij bent echt te optimistisch. Als we allemaal zoals jou denken ben ik toch bang dat de club kapot gaat. Als je dit prima noemt, liggen jou eisen wel enorm laag! Tegen een Roda wat strijd om degradatie kunnen wij geen vuist maken! Dan noem ik 1 wedstrijd, maar het is gewoon schandalig wat we laten zien. Als Streppel echt bijtekenen dan getuigt dat wel van enorm domme mensen die onze club leiden. Maak me nu al zorgen maar dan is het hek van de dam.
  • 11 Feb 2018 om 00:59
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:53
      Odegaard achter de spits of anders wissel rendement 0'0, zie liever Rojas/Mihajlovic op de vleugel. Die Dumfries speelt nu voor 3.
    Ødegaard is een lust voor het oog, dus wissel zou ik niet doen. Ik ben het met je eens dat hij op '10' moet spelen. Al hebben Rojas/Mihajlovic mij nog niet overtuigd.
  • 11 Feb 2018 om 00:53
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:48
      Zullen we doen dat jij de discussie verloren hebt?
    Als je daar blij van wordt. Kun je morgen met een blij gemoed weer de wereld verbeteren.
  • 11 Feb 2018 om 00:53
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:10
      Ik lees weer talloze negatieve reacties. Dat bevreemdt mij. De wissels waren uitstekend, de inzet in de tweede helft prima en Ødegaard liet weergaloos voetbal zien. Pierie en Schaars waren vandaag matig.
      We missen scorend vermogen en Roda heeft enorm veel geluk gehad. Dus iets minder negatief zijn, mag ook wel eens.
    Odegaard achter de spits of anders wissel rendement 0'0, zie liever Rojas/Mihajlovic op de vleugel. Die Dumfries speelt nu voor 3.
  • 11 Feb 2018 om 00:48
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:47
      Aah, nu begrijp ik 't. Het is net zoiets als met het woord ''Blanke''.
    Zullen we doen dat jij de discussie verloren hebt?
  • 11 Feb 2018 om 00:47
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:42
      Moet ik dat uitleggen? In het woord 'neger'. Dat je hem positieve eigenschappen toeschrijft, maakt het woord 'neger' niet minder racistisch.

      Een universitair geschoolde Israëliët een 'intelligente kutjood' noemen, is ook niet netjes. Ook al bejubel je zijn denkvermogen.

    Aah, nu begrijp ik 't. Het is net zoiets als met het woord ''Blanke''.
  • 11 Feb 2018 om 00:46
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:41
      Streppel had voor een aanvallender Heerenveen moeten kiezen die een goal kunnen maken maar Streppel kiest voor "zekerheid" tegen een defensieve ploeg en dat was slecht.
    Hij wisselde toch aanvallend na een uur spelen? En Woudenberg speelde toch ook heel aanvallend? Tuurlijk, 1-1 is teleurstellend, maar om heel negatief te zijn over deze wedstrijd, is absurd. Heerenveen is geen topploeg, besef dat toch. En helaas ontbreekt het aan scorend vermogen. Helaas niks aan te doen.
  • 11 Feb 2018 om 00:42
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:32
      Ik lees de woorden ''snel'', '''sterk'' en ''neger'' in één zin. Waar zit het racistische dan?
    Moet ik dat uitleggen? In het woord 'neger'. Dat je hem positieve eigenschappen toeschrijft, maakt het woord 'neger' niet minder racistisch.

    Een universitair geschoolde Israëliët een 'intelligente kutjood' noemen, is ook niet netjes. Ook al bejubel je zijn denkvermogen.

  • 11 Feb 2018 om 00:41
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:36
      Vandaag zag ik een prima wedstrijd. Ik verwacht ook niet dat Heerenveen kampioen wordt, dus ik ben iets realistischer.
    Streppel had voor een aanvallender Heerenveen moeten kiezen die een goal kunnen maken maar Streppel kiest voor "zekerheid" tegen een defensieve ploeg en dat was slecht.
  • 11 Feb 2018 om 00:36
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:20
      Sorry maar waar komt dat positieve vandaan? Wanneer heb jij voor het laatst een leuke pot gezien? (Daarmee bedoel ik Heerenveen) want die spelen al maanden K*T
    Vandaag zag ik een prima wedstrijd. Ik verwacht ook niet dat Heerenveen kampioen wordt, dus ik ben iets realistischer.
  • 11 Feb 2018 om 00:34
    Nee, hou gewoon niet zo van racisme. Types als jij zorgen er een beetje voor dat de club iets minder leuk wordt. Dus het verzoek je taalgebruik aan te passen.
  • 11 Feb 2018 om 00:32
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:06
      Zullen we iets minder racistisch reageren?
    Ik lees de woorden ''snel'', '''sterk'' en ''neger'' in één zin. Waar zit het racistische dan?
  • 11 Feb 2018 om 00:25
    Complimenten voor Nieuw Noord. Goed te horen en ook toen het echt slecht was. Met elkaar de schouders eronder!
  • 11 Feb 2018 om 00:20
    • Quote van 11 Feb 2018 om 00:10
      Ik lees weer talloze negatieve reacties. Dat bevreemdt mij. De wissels waren uitstekend, de inzet in de tweede helft prima en Ødegaard liet weergaloos voetbal zien. Pierie en Schaars waren vandaag matig.
      We missen scorend vermogen en Roda heeft enorm veel geluk gehad. Dus iets minder negatief zijn, mag ook wel eens.
    Sorry maar waar komt dat positieve vandaan? Wanneer heb jij voor het laatst een leuke pot gezien? (Daarmee bedoel ik Heerenveen) want die spelen al maanden K*T
  • 11 Feb 2018 om 00:10
    Ik lees weer talloze negatieve reacties. Dat bevreemdt mij. De wissels waren uitstekend, de inzet in de tweede helft prima en Ødegaard liet weergaloos voetbal zien. Pierie en Schaars waren vandaag matig.
    We missen scorend vermogen en Roda heeft enorm veel geluk gehad. Dus iets minder negatief zijn, mag ook wel eens.
  • 11 Feb 2018 om 00:06
    • Quote van 10 Feb 2018 om 23:39
      Die neger van Roda mag mij zo overkomen naar Heerenveen. Snel en sterk.
    Zullen we iets minder racistisch reageren?
  • 11 Feb 2018 om 00:06
    Het is niet te begrijpen dat er zo verdedigend wordt gespeeld tegen Roda die op eigen helft speelt.Waar is het aanvallende spel gebleven, dit had tegen dit Roda gespeeld moeten worden. Streppel heeft het over zichzelf afgeroepen dat we achter kwamen en kom dan maar eens terug. Altijd achter de feiten aanlopen. 1 punt tegen een degradatieclub. Het is om gek van te worden!
  • 11 Feb 2018 om 00:05
    • Quote van 10 Feb 2018 om 22:54
      Wat was het weer slecht. En wat was er weinig publiek. Maar 17.780 supporters.
    Nou ik geef die mensen die er niet waren geen ongelijk. Ik was er wel en zat halverwege al te denken dat ik net zo goed thuis had kunnen kijken. Verrekte koud op de tribune, een ploeg zien ploeteren om een gelijkspel binnen te halen tegen Roda. Alleen het begin van de wedstrijd en de goal waren leuk. Verder was er niet veel leuks om naar te kijken. En dit gaat al weken zo. In thuiswedstrijd mag je wel wat meer verwachten. Ga wat sneller spelen, leer ballen aannemen, en schiet eens een bal naar voren, zet Odegaard op 10. En de aanvoerder Schaars die nam juist het voorbeeld van vandaag. Veel veilige passjes, weinig pit erin, geen tempo. Het lijkt nergens naar op het moment.
  • 11 Feb 2018 om 00:04
    • Quote van 10 Feb 2018 om 23:36
      Nou sorry hoor, ik zie het totaal anders. Heerenveen heeft best goed gespeeld. Het enige wat mist zijn spelers die doelpunten kunnen maken. 74 % balbezit (goal+ app).
    Dan zijn wij het ditmaal zeker niet eens! Clubs als ADO en VVV gaan ons voorbij, er is geen plan, ze doen maar Wat! De verkeerde spelers staan op het veld en het lijkt alsof onze trainer elke wedstrijd wel weer pluspunten ziet. Ben benieuwd hoelang deze clown ons nog voor de gek mag houden. Zou hij het echt zelf geloven?
  • 10 Feb 2018 om 23:53
    • Quote van 10 Feb 2018 om 23:46
      Over donkere spelers gesproken. Die Dumfries is echt een geweldige speler hè. Die man gaat maar door.
    Poh hou op! Wat een kast! Dat is de power die de rest allemaal mist.
  • 10 Feb 2018 om 23:46
    • Quote van 10 Feb 2018 om 23:39
      Die neger van Roda mag mij zo overkomen naar Heerenveen. Snel en sterk.
    Over donkere spelers gesproken. Die Dumfries is echt een geweldige speler hè. Die man gaat maar door.
  • 10 Feb 2018 om 23:45
    • Quote van 10 Feb 2018 om 23:36
      Nou sorry hoor, ik zie het totaal anders. Heerenveen heeft best goed gespeeld. Het enige wat mist zijn spelers die doelpunten kunnen maken. 74 % balbezit (goal+ app).
    Ik zou de gok wagen en Dumpfries rechtsvoor zetten. Die schat ik hoger in dan alles wat nu voorin loopt. Op Zenelli na dan
  • 10 Feb 2018 om 23:39
    • Quote van 10 Feb 2018 om 23:28
      Gaat lekker zo. Slecht voetbal, steeds leger stadion, geen enkele beleving. Vooral dat laatste, het team straalt niks uit. Het is kleurloos.Het zijn geen slechte voetballers maar het is allemaal zo braaf. En counteren kunnen we ook niet. We hebben nul snelheid. Zelfs bij roda, ado etc lopen een paar behendige snelle mannen. Nou ja het zij zo
    Die neger van Roda mag mij zo overkomen naar Heerenveen. Snel en sterk.
  • 10 Feb 2018 om 23:38
    • Quote van 10 Feb 2018 om 23:36
      Nou sorry hoor, ik zie het totaal anders. Heerenveen heeft best goed gespeeld. Het enige wat mist zijn spelers die doelpunten kunnen maken. 74 % balbezit (goal+ app).
    Ben het vaak met je eens maar deze keer zeker niet! Sloeg weet als een lul op een drumstel deze wedstrijd. Geen passie, geen beleving. Als het een straf is om voor onze mooie club te voetballen vertrek dan alsjeblieft samen met onze waardeloze trainer.
  • 10 Feb 2018 om 23:36
    Nou sorry hoor, ik zie het totaal anders. Heerenveen heeft best goed gespeeld. Het enige wat mist zijn spelers die doelpunten kunnen maken. 74 % balbezit (goal+ app).
  • 10 Feb 2018 om 23:28
    Gaat lekker zo. Slecht voetbal, steeds leger stadion, geen enkele beleving. Vooral dat laatste, het team straalt niks uit. Het is kleurloos.Het zijn geen slechte voetballers maar het is allemaal zo braaf. En counteren kunnen we ook niet. We hebben nul snelheid. Zelfs bij roda, ado etc lopen een paar behendige snelle mannen. Nou ja het zij zo
  • 10 Feb 2018 om 23:08
    • Quote van 10 Feb 2018 om 22:54
      Wat was het weer slecht. En wat was er weinig publiek. Maar 17.780 supporters.
    Vind je het raar? Het voetbal is niet om aan te zien! Wanneer hebben we voor het laatst eens lekker gewonnen?? Het team draait TOTAAL NIET! wordt er steeds kwader om. Die clown krijgt het niet meer aan de praat!
  • 10 Feb 2018 om 23:06
    Mooi man, zo'n stijgende lijn de zich zomaar moeiteloos door trekt. Op naar de top! [cynismemodus/off]Is er al verlengd met Streppel en Reza??
  • 10 Feb 2018 om 22:54
    Wat was het weer slecht. En wat was er weinig publiek. Maar 17.780 supporters.
  • 10 Feb 2018 om 22:48
    Ed jansen leek zich te hebben ontwikkeld tot een redelijke scheidsrechter maar de laaste weken lijkt hij te denken dat het weer om edje jansen draait "edje jansen show on tour 2018"
  • 10 Feb 2018 om 22:41
    Wat slecht gefloten verdomme man tijdens Heracles was het ook al!
zaterdag 24 november 2018
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›