SC Heerenveen speelt gelijk bij rentree Zeneli en debuut Bulthuis

( 21 reacties)
Groenste stroom van Nederland
SC Heerenveen speelt gelijk bij rentree Zeneli en debuut Bulthuis

SC Heerenveen is donderdagmiddag om 14:30 uur begonnen aan de oefenwedstrijd tegen RSC Anderlecht en bij de ploeg van trainer Jurgen Streppel staat Henk Veerman 'gewoon' in de basis.

De boomlange centrumspits staat in de voorhoede met Arber Zeneli, die weer fit is na lang blessureleed, en Michel Vlap. Dave Bulthuis maakt zijn debuut bij de Friezen en begon ook aan de aftrap. Reza Ghoochannejhad zit op de bank. 

Update | Het duel eindigde in een bloedeloos gelijkspel: 0-0. Arber Zeneli speelde ruim zeventig minuten mee en werd uiteindelijk vervangen door Arjen van der Heide (16), terwijl ook Emil Frederiksen (18) n de tweede helft mocht invallen. 

Opstelling SC Heerenveen: Van der Steen; Dumfries, Hoegh, Pierie, Bulthuis; Van Amersfoort, Kobayashi, Schaars; Vlap, Veerman en Zeneli.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2018 om 09:07
    • Quote van 11 Jan 2018 om 17:12
      Ik alleen de eerste helft. En daar was ook niet veel aan. Veerman deed het ook niet zo goed in de spits vond ik. Het was verder gewoon wat saai. Hopelijk wordt de competitie beter anders mag Streppel (nog steeds) weg.
    Streppel gaat einde seizoen, eerder zullen ze niets doen. Op papier een aardig resultaat maar merk uit de reacties dat het dodelijk saai was en er niets gebeurde. Dan is de vraag hoe blij je er mee mag zijn.
  • 11 Jan 2018 om 17:12
    • Quote van 11 Jan 2018 om 16:44
      Saaie pot en Anderlecht had ook nog gisteren gespeeld. Ik heb eigenlijk alleen maar de 2e helft gezien.
    Ik alleen de eerste helft. En daar was ook niet veel aan. Veerman deed het ook niet zo goed in de spits vond ik. Het was verder gewoon wat saai. Hopelijk wordt de competitie beter anders mag Streppel (nog steeds) weg.
  • 11 Jan 2018 om 17:08
    Die Bulthuis ziet er ook lekker afgetraind uit. Kan Streppel niet gewoon met Hahn mee in het zelfde vliegtuig.
  • 11 Jan 2018 om 16:44
    Saaie pot en Anderlecht had ook nog gisteren gespeeld. Ik heb eigenlijk alleen maar de 2e helft gezien.
  • 11 Jan 2018 om 16:25
    0-0
  • 11 Jan 2018 om 15:34
    Ik heb de computer aangezet en nog een paar minuten kunnen kijken. Wat ik gezien heb was niet zo best. Op de iPad lukte de verbinding niet.
  • 11 Jan 2018 om 15:26
    Voor de mensen die hem op een mobiel apparaat nog niet kunnen openen, je browser heeft een functie om de "Desktop versie" van de site te laden. Hierna werkt het (bij mij) zonder te registreren.
  • 11 Jan 2018 om 15:22
    Matige pot zeg. Utrecht won gister met 4-3 van Anderlecht tegen nagenoeg dezelfde namen.
  • 11 Jan 2018 om 15:12
    Bulthuis nr 31, aardig winderig in La Manga
  • 11 Jan 2018 om 15:11
    Van Amersfoort speelt best slecht eigenlijk. Zeneli is wel lekker bezig vind ik
  • 11 Jan 2018 om 15:09
    Bij mij staat " the stream is completed.
  • 11 Jan 2018 om 15:02
    Ik heb nu wel weer beeld!
  • 11 Jan 2018 om 14:59
    • Quote van 11 Jan 2018 om 14:55
      Volgens mij moet je je registreren.
    Echt niet! Ik had gewoon beeld
  • 11 Jan 2018 om 14:58
    Helaas nu een testbeeld in plaats van de wedstrijd
  • 11 Jan 2018 om 14:55
    Volgens mij moet je je registreren.
  • 11 Jan 2018 om 14:54
    Spelen ze nu weer 2x een half uur of nu wel 45min?
  • 11 Jan 2018 om 14:48
    • Quote van 11 Jan 2018 om 14:45
      Klopt heb ik ook
    Bij mij doet ie het gewoon
  • 11 Jan 2018 om 14:47
    Kom ik daarvoor snel naar huis, wacht nog even. Zijn ze al bezig?
  • 11 Jan 2018 om 14:47
    Refreshen
  • 11 Jan 2018 om 14:45
    • Quote van 11 Jan 2018 om 14:43
      Stream doet niets.
    Klopt heb ik ook
  • 11 Jan 2018 om 14:43
    Stream doet niets.