Update: welkom op de vernieuwde website van FeanOnline!

Update: welkom op de vernieuwde website van FeanOnline!

De afgelopen maanden hebben wij achter de schermen keihard gewerkt om FeanOnline.nl in een nieuw jasje te steken en in de laatste 24 uur zijn we bezig geweest om alle data definitief over te zetten, waardoor we nu (eindelijk) onze 'nieuwe' website gelanceerd hebben.

De belangrijkste voordelen op een rijtje: 
- De nieuwe website is volledig responsive
- De nieuwe website is een stuk sneller
- De nieuwe website heeft minder advertenties
- De nieuwe website heeft een 'frisser' design
- De nieuwe website gaat spoedig over op https://
- De nieuwe website biedt de mogelijkheid om reacties te rapporteren

Op de artikelpagina hebben we besloten om het meest gelezen en nieuwste bericht uit te lichten, zodat onze bezoekers altijd op de hoogte zijn van het laatste nieuws omtrent SC Heerenveen. De stats (programma, stand en uitslagen) worden tegenwoordig automatisch bijgewerkt, zodat we 24/7 up-to-date zijn. In de komende weken en maanden zullen we de website verder doorontwikkelen en het is dan tevens de bedoeling dat 'Feankenner' terugkeert op onze site. 

Op dit moment is de gratis mobiele applicatie (helaas) offline. Deze moet opnieuw goedgekeurd worden, maar wij doen er alles aan om deze zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen en de ervaring leert ons dat hij binnen één á twee weken weer live is. Mocht je nog tips, vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Neem contact op met info@feanonline.nl en je hoort zo spoedig mogelijk van ons!         

Lees ook:
Reacties ›


  • 6 Dec 2017 om 18:17
    Ik begin wat af te haken door al die lappen reclame die door het beeld schieten. Ik kan niet wachten tot de App weer online is.
  • 6 Dec 2017 om 17:06
    • Quote van 6 Dec 2017 om 17:06
      Ik werk met een IPad maar dat lukt niet. Ook zie je niet meer hoeveel reacties er achter een onderwerp staan. Al met al denk ik niet dat ik hier nog vaak kom op deze site, bovendien moet je steeds inloggen.
    1. Het inlogprobleem is ons bekend, daar gaan we zo spoedig mogelijk mee bezig. 2. Het aantal reacties staat toch gewoon achter de onderwerpen? (Tenzij er 0 zijn)
  • 6 Dec 2017 om 11:43
    • Quote van 6 Dec 2017 om 11:43
      Het "bewerken/ verwijderen" gaat wel Leeuwfean, je moet even met de muis op "reageren gaan staan dan komt het in beeld ! (;
    Ik werk met een IPad maar dat lukt niet. Ook zie je niet meer hoeveel reacties er achter een onderwerp staan. Al met al denk ik niet dat ik hier nog vaak kom op deze site, bovendien moet je steeds inloggen.
  • 6 Dec 2017 om 11:03
    • Quote van 6 Dec 2017 om 11:03
      Ik moet steeds inloggen als ik wil reageren wat ik wel vervelend vind,Bewerken en verwerken kan ook niet meer. Al met al ben ik niet zo enthousiast behalve het lettertype dan.
    Het "bewerken/ verwijderen" gaat wel Leeuwfean, je moet even met de muis op "reageren gaan staan dan komt het in beeld ! (;
  • 6 Dec 2017 om 11:01
    Mooie website ! , complimenten !Het is even wennen inderdaad , enige aanpassingen zou ik wel toepassen , zoals Ronald 1993 al aangeeft in het midden, "Lees ook: - artikel naam - " balk zou ergens anders beter passen wellicht! Ook dat je nu kunt kopieeren en plakken is verrekte handig! Nogmaals chapaeu !!
  • 5 Dec 2017 om 21:32
    Alles wat vernieuwd is bevat altijd nog foutjes, niemand en niets is perfect. Rustig aan hé
  • 5 Dec 2017 om 21:31
    • Quote van 5 Dec 2017 om 21:31
      Ben niet zo kapot van het lettertype en al die reclames, dating Russian Singles, zien er best leuk uit hoor, kan ik in ruil daarvoor mijn seizoenskaart inleveren? Of Jurgen Streppel?
    Download dan adblock. Hierdoor ondersteun je natuurlijk niet de site. Maar Nederland is een vrij land dus je kan doen en laten wat je zou willen binnen norm natuurlijk ;)
  • 5 Dec 2017 om 20:57
    Ik moet steeds inloggen als ik wil reageren wat ik wel vervelend vind,Bewerken en verwerken kan ook niet meer. Al met al ben ik niet zo enthousiast behalve het lettertype dan.
  • 5 Dec 2017 om 20:29
    Ben niet zo kapot van het lettertype en al die reclames, dating Russian Singles, zien er best leuk uit hoor, kan ik in ruil daarvoor mijn seizoenskaart inleveren? Of Jurgen Streppel?
  • 5 Dec 2017 om 16:56
    Alles wat nieuw is moet even wennen, maar de nieuwe site ziet er wat mij betreft prima uit! Hopelijk werkt hij ook zodanig en blijft hij goed werken.
  • 5 Dec 2017 om 16:09
    • Quote van 5 Dec 2017 om 16:09
      Prima nieuwe website!Vraag is wel of het de bedoeling blijft dat de "Lees ook: - artikel naam - " balk blijft staan, vind dit vrij storend om hem midden in de tekst te hebben. Net onder de foto of onderaan het artikel zou passender zijn.
    Daar zijn we zelf ook nog niet uit. Op basis van de feedback zullen wij de website in de komende weken / maanden verder doorontwikkelen! De klant is koning. ;)
  • 5 Dec 2017 om 16:00
    Prima nieuwe website!Vraag is wel of het de bedoeling blijft dat de "Lees ook: - artikel naam - " balk blijft staan, vind dit vrij storend om hem midden in de tekst te hebben. Net onder de foto of onderaan het artikel zou passender zijn.
  • 5 Dec 2017 om 14:43
    Het duurt even (een jaartje) maar dan heb je ook wat zal ik maar zeggen ;)Nee zonder gekheid, strakke nieuwe site! Keurig!Oogt indd misschien nog wat druk maar dat zul pure gewenning zijn. En nou niet een jaar bezig zijn met de app he ;) Want die gebruik ik liever dan de site zelfs. Ps. Ik zie dat er 'vind ik leuks' aan reacties kunnen worden gegeven.. Maar dan moet er ook een 'vind ik niet leuk' gegeven kunnen worden vind ik.
  • 5 Dec 2017 om 13:59
    Vind het eerlijk gezegd wel wat druk! Vooral in het topic zelf. Maar dat zal wel even wennen zijn. Goed bezig mannen. Hopen dat het reageer systeem etc wat minder glitches heeft nu :).
  • 5 Dec 2017 om 13:51
    • Quote van 5 Dec 2017 om 13:51
      Mooi. Wel vrij irritant dat elke keer een banner half over je scherm schiet. Gelukkig heb ik daar bij de App geen last van. Alhoewel... de App is momenteel uit de lucht, komt dat door de update?
    Heeft inderdaad met de update te maken, staat ook in het bericht hierboven. Is hopelijk met één à twee weken opgelost.
  • 5 Dec 2017 om 13:45
    Mooi. Wel vrij irritant dat elke keer een banner half over je scherm schiet. Gelukkig heb ik daar bij de App geen last van. Alhoewel... de App is momenteel uit de lucht, komt dat door de update?