'Nu we hoofdsponsor zijn geworden van Heerenveen is de cirkel rond''
SC Heerenveen presenteerde dinsdag GroenLeven als nieuwe hoofdsponsor. De Friezen krijgen daardoor een regionaal bedrijf op de borst met twee echte Heerenveen-supporters als directeuren.
"Bert Hendriks en ik hebben elkaar vijf jaar geleden gevonden tijdens een trip van de club naar Newcastle United", vertelt Sytse Bouwer in het Friesch Dagblad. "Daar hebben we besloten iets te gaan doen; iets te ondernemen. We wilden wat toevoegen en iets met duurzame producten beginnen. Nu we hoofdsponsor zijn geworden van Heerenveen is de cirkel rond."
Bouwer denkt dat GroenLeven heel goed bij SC Heerenveen past. "Onze slogan is: Doen is het nieuwe denken. Dat dragen we als bedrijf uit en dat pas ook bij Heerenveen. Het is niet een club van praten, maar van doen", aldus de directeur van GroenLeven, dat zich voor drie jaar verbond aan de Friese club. Over de hoogte van de sponsorbijdrage wilden beide partijen geen mededelingen doen