'Vlap blijft achter in België: vertrek naar FC Twente aanstaande'

13
'Vlap blijft achter in België: vertrek naar FC Twente aanstaande'

Opnieuw een tegenslag voor Michel Vlap. De middenvelder is niet met RSC Anderlecht meegereisd naar Albanië voor de wedstrijd tegen FK Laçi in de voorronde van de Conference League.

Dit weet Het Laatste Nieuws. Afgelopen weekend zat Vlap ook al niet in de wedstrijdselectie van trainer Vincent Kompany. Er lijkt zodoende geen toekomst meer voor Vlap bij de Belgische topclub.

Vlap wordt onder meer in verband gebracht met een terugkeer naar de Eredivisie. FC Twente zou concrete interesse hebben. Daarnaast zijn er ook clubs uit het buitenland met interesse in Vlap. Vorig seizoen werd de middenvelder al verhuurd aan Arminia Bielefeld.

Update: Op de websites Twentefans.nl en FCTwente.net valt te lezen dat Michel Vlap waarschijnlijk definitief naar de club uit Enschede vertrekt.

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Aug 2021 om 18:40
    • Quote van 4 Aug 2021 om 16:35
      En dan?
      Beetje Hajal, Van Bergen, Shopov en Stefanovic in de weg zitten?
    Vlak is middenvelder ????
  • 4 Aug 2021 om 17:51
    • Quote van 4 Aug 2021 om 17:01
      Definitief, als in: hij gaat zeker naar Twente, als huurling.
    Okay! Ik was een beetje verbaasd door het woordje definitief.
  • 4 Aug 2021 om 17:42
    Hopen dat er nog een clubje als Nice tussendoor komt die een paar miljoen voor hem wil neerleggen, lijkt me voor iedereen beter dan naar Twente laten gaan
  • 4 Aug 2021 om 17:26
    Vlap is best moeilijk in te passen in het systeem wat je wilt spelen. Ben dan ook benieuwd of hij zijn draai in Twente kan vinden.
  • 4 Aug 2021 om 17:01
    • Quote van 4 Aug 2021 om 16:42
      Definitief? Of huur? Lijkt mij dat laatste. Anderlecht zal echt nog wel wat terug willen zien van die 8 miljoen neem ik aan? Dan laten ze hem niet haast gratis vertrekken
    Definitief, als in: hij gaat zeker naar Twente, als huurling.
  • 4 Aug 2021 om 16:51
    • Quote van 4 Aug 2021 om 16:42
      Definitief? Of huur? Lijkt mij dat laatste. Anderlecht zal echt nog wel wat terug willen zien van die 8 miljoen neem ik aan? Dan laten ze hem niet haast gratis vertrekken
    Lijkt mij ook wel dat hij minstens een paar miljoen moet kosten. Dat kan Twente nooit betalen dus zal vast huur zijn.
  • 4 Aug 2021 om 16:46
    Man dit is wel echt balen
  • 4 Aug 2021 om 16:42
    Definitief? Of huur? Lijkt mij dat laatste. Anderlecht zal echt nog wel wat terug willen zien van die 8 miljoen neem ik aan? Dan laten ze hem niet haast gratis vertrekken
  • 4 Aug 2021 om 16:42
    Definitief? Of huur? Lijkt mij dat laatste. Anderlecht zal echt nog wel wat terug willen zien van die 8 miljoen neem ik aan? Dan laten ze hem niet haast gratis vertrekken
  • 4 Aug 2021 om 16:36
    Definitief? Klinkt nogal definitief.
  • 4 Aug 2021 om 16:36
    Definitief? Klinkt nogal definitief.
  • 4 Aug 2021 om 16:35
    • Quote van 4 Aug 2021 om 16:05
      Vlap! Kom dan gewoon naar ons toe!
    En dan?
    Beetje Hajal, Van Bergen, Shopov en Stefanovic in de weg zitten?
  • 4 Aug 2021 om 16:05
    Vlap! Kom dan gewoon naar ons toe!
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›