Verbeek tekent contract: ''Wil de club graag vooruit helpen''

6
Verbeek tekent contract: ''Wil de club graag vooruit helpen''

Gertjan Verbeek gaat als hoofdtrainer aan de slag bij Almere City FC. De 58-jarige oefenmeester heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor twee seizoenen.

"Na een aantal goede gesprekken de afgelopen periode ben ik overtuigd van de ambitie die Almere City FC heeft en wil ik graag de club vooruit helpen om die ambitie te verwezenlijken", laat de oud-trainer van SC Heerenveen weten op de officiële website van Almere City FC. "De organisatie staat en de randvoorwaarden om te presteren zijn aanwezig. Ik kijk er naar uit om te beginnen!"

Technisch manager Teun Jacobs is blij met de komst van Verbeek. "Gertjan staat voor een ultiem topsportklimaat en heeft bewezen dat hij talentvolle voetballers verder kan ontwikkelen. Wij zijn verheugd dat hij zich committeert aan de ambitie van Almere City FC. Wij zien vol vertrouwen uit naar de samenwerking", aldus Jacobs.

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Jun 2021 om 22:48
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:30
      Enige waar jij aan denkt is de "zoon van?" Mag ik toch hopen van niet, want die jongen heeft echt wel wat in de kuip.
    Het enige, zeker niet. Maar je krijgt 'm er wel bij.
    Verder is Sydney ook maar een matige speler.
  • 7 Jun 2021 om 22:30
    • Quote van 7 Jun 2021 om 20:39
      Maar als ie niet speelt gaat pappa los op Twitter en in de krant..
      Dat moet je toch helemaal niet willen?
    Enige waar jij aan denkt is de "zoon van?" Mag ik toch hopen van niet, want die jongen heeft echt wel wat in de kuip.
  • 7 Jun 2021 om 20:54
    • Quote van 7 Jun 2021 om 20:47
      Even over verbeek want daar gaat dit item over dacht ik. Kooi voor hem, prima niveau en uitstraling, fijn voor onze club. Kan hij Johnny niet als assistent meenemen? Kan die op KKD de kneepjes van het vak van een toptrainer leren.
    Hehe, "toptrainer".
    Ik moest lachen
  • 7 Jun 2021 om 20:47
    Even over verbeek want daar gaat dit item over dacht ik. Kooi voor hem, prima niveau en uitstraling, fijn voor onze club. Kan hij Johnny niet als assistent meenemen? Kan die op KKD de kneepjes van het vak van een toptrainer leren.
  • 7 Jun 2021 om 20:39
    • Quote van 7 Jun 2021 om 18:28
      Sydney v Hooijdonk heeft NAC vandaag transfervrij verlaten. Ik denk dat hij van toegevoegde waarde kan zijn voor Heerenveen. Heeft bij NAC toch wel een boel, en mooie goals gemaakt. Ik weet ook wel dat er verschil zit tussen de KKD en ED. Kost niets, is nog jong, kan alleen maar beter worden. Hoop dat Heerenveen een poging waagt, om v Hooijdonk binnen te halen. Is wel iemand die sterk is in de 16 meter, en koelbloedig blijft voor de goal van de tegenstander.
    Maar als ie niet speelt gaat pappa los op Twitter en in de krant..
    Dat moet je toch helemaal niet willen?
  • 7 Jun 2021 om 18:28
    Sydney v Hooijdonk heeft NAC vandaag transfervrij verlaten. Ik denk dat hij van toegevoegde waarde kan zijn voor Heerenveen. Heeft bij NAC toch wel een boel, en mooie goals gemaakt. Ik weet ook wel dat er verschil zit tussen de KKD en ED. Kost niets, is nog jong, kan alleen maar beter worden. Hoop dat Heerenveen een poging waagt, om v Hooijdonk binnen te halen. Is wel iemand die sterk is in de 16 meter, en koelbloedig blijft voor de goal van de tegenstander.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›