'Verbeek keert als trainer terug in Keuken Kampioen Divisie'

11
'Verbeek keert als trainer terug in Keuken Kampioen Divisie'

Gertjan Verbeek gaat weer aan de slag als trainer. De oud-trainer van SC Heerenveen wordt de nieuwe eindverantwoordelijke bij Almere City FC.

Volgens verslaggever Martijn de Groot van Omroep Flevoland tekent de ervaren oefenmeester een contract voor twee seizoenen bij de club uit de Keuken Kampioen Divisie. Verbeek zijn laatste klus was bij het Australische Adelaide United, waar hij in april 2020 zijn contract liet ontbinden.

Verbeek was tussen 2004 en 2008 hoofdtrainer bij SC Heerenveen, waar hij in het verleden ook lange tijd speelde en assistent-trainer was. In Nederland was Verbeek verder werkzaam bij Heracles Almelo, Feyenoord, AZ en FC Twente.

Bij Almere City FC is Verbeek de opvolger van de in maart ontslagen Ole Tobiasen, die in het verleden ook bij SC Heerenveen speelde. Het seizoen werd afgemaakt onder interim-trainer Jeroen Rijsdijk, die het niet lukte om met Almere City FC te promoveren.

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Jun 2021 om 17:10
    Past eigenlijk precies bin hem denk ik want die club doet serieus haar best om te professionaliseren. Er lijkt een goed idee achter het beleid schuil te gaan dus ben erg benieuwd!
  • 7 Jun 2021 om 15:24
    Dan weet je zeker dat er gezeur komt. Maar succes GJV.
  • 7 Jun 2021 om 15:06
    Echt benieuwd hoe hij het gaat doen. Wel weer mooi voor Verbeek dat die lekker doen wat die leuk vindt en dat is een club trainen. Gun het hem van harte
  • 7 Jun 2021 om 14:38
    Leuk, succes!
  • 7 Jun 2021 om 13:50
    • Quote van 7 Jun 2021 om 11:55
      Almere gaat ook komend seizoen weer een serieuze aanval doen op promotie. Best netjes wat die in relatief korte tijd bereiken. Goed beleid en doen de laatste seizoenen wel bovenin mee.
    Het gaat een stuk gemakkelijker wanneer er iemand achter zit met een behoorlijke zak geld, dan wanneer je alle eindjes aan elkaar moet rijgen.
  • 7 Jun 2021 om 12:55
    • Quote van 7 Jun 2021 om 12:08
      Samen met Sibon? Volgens mij had Riemer het er over in de podcast.
    Dat zei hij wel he
  • 7 Jun 2021 om 12:21
    Ah wel leuk! Ga ik toch net met iets meer belangstelling volgen! Hoop dat hij het daar een goede draai kan geven!
  • 7 Jun 2021 om 12:08
    Samen met Sibon? Volgens mij had Riemer het er over in de podcast.
  • 7 Jun 2021 om 11:55
    Almere gaat ook komend seizoen weer een serieuze aanval doen op promotie. Best netjes wat die in relatief korte tijd bereiken. Goed beleid en doen de laatste seizoenen wel bovenin mee.
  • 7 Jun 2021 om 11:49
    Nou, gaan we zien of het inderdaad nog zo’n wondercoach is zoals hij hier soms wordt omschreven. Gun het hem van harte, maar ben stiekem ook wel opgelucht dat hij geen functie bij ons heeft gekregen op dit moment. Desondanks wens ik hem natuurlijk alle succes toe.
  • 7 Jun 2021 om 11:49
    leuk! Tof ook dat hij zich niet te groot voelt voor een KKD club
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›