Sinouh: ''Denk niet dat Heerenveen het heilige moeten nog heeft''

12
Sinouh: ''Denk niet dat Heerenveen het heilige moeten nog heeft''

Khalid Sinouh denkt dat FC Utrecht zaterdag geen problemen moet hebben met SC Heerenveen. Volgens de oud-doelman heeft FC Utrecht dit seizoen veel meer kwaliteiten dan de Friezen.

"Ze draaien niet zo goed als het materiaal dat ze hebben. Het rendement is laag. Zij moeten winnen. Ik denk niet dat ze het heilige moeten nog hebben", begint Sinouh bij RTV Utrecht. "FC Utrecht heeft verloren van Feyenoord en van Vitesse. Ze staan zesde, dat is waar ze horen, ze zijn de best-of-the rest."

Gert Kruys denkt dat het voor FC Utrecht verschil maakt of beide Veermannen spelen. "Je moet de Veermannetjes niet uit het oog verliezen", zegt Kruys. "Joey maakte in Utrecht niet heel veel indruk, maar Henk maakte destijds in Utrecht een goeie goal. Hij was in het begin van het seizoen in topvorm."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 May 2021 om 17:39
    Vandaag gaan we met grote cijfers van Utrecht winnen aan de hand van een geniale Van Ottele :-)
  • 8 May 2021 om 14:46
    • Quote van 8 May 2021 om 14:11
      Nielsie geloof me, we gaan het halen!
    Mag ik je hier aan houden? Krijg je een biertje of koffie van me als het lukt haha
  • 8 May 2021 om 14:23
    • Quote van 8 May 2021 om 14:11
      Nielsie geloof me, we gaan het halen!
    Geloof je graag :-)
  • 8 May 2021 om 14:11
    • Quote van 8 May 2021 om 12:44
      We hebben Halilovic, van Hecke, vd Heide en Kaib die het zogenaamde heilige moeten echt wel in zich hebben. Onze pool heeft dat ook wel in zich. Spelers als Dresevic en Henk Veerman hebben dat totaal niet, tenminste zo komt het op me over. Joey Veerman en Schone zijn rasvoetballers, maar niet de types die de beuk er in gooien. En dan heb je van Bergen die zich elke week uit de naad werkt maar vooralsnog rendement tekort komt. Naar mijn idee kan het met deze selectie ook ineens de goede kant uit gaan vallen.
    Nielsie geloof me, we gaan het halen!
  • 8 May 2021 om 13:32
    Individueel zijn er wel jongens die het hebben maar te weinig om de groep er in mee te krijgen. Dus de norm is niet 'alles geven' voor de groep als geheel. Een paar jongens erboj die het wel hebben kan het zo om laten kiepen de goede kant op.
  • 8 May 2021 om 12:44
    • Quote van 8 May 2021 om 11:11
      Het heilige moeten zit niet in deze groep. Het is net hoe de wind waait.... Wat dat betreft is Van Ewijk een versterking die dat er wel meer in zal brengen.
    We hebben Halilovic, van Hecke, vd Heide en Kaib die het zogenaamde heilige moeten echt wel in zich hebben. Onze pool heeft dat ook wel in zich. Spelers als Dresevic en Henk Veerman hebben dat totaal niet, tenminste zo komt het op me over. Joey Veerman en Schone zijn rasvoetballers, maar niet de types die de beuk er in gooien. En dan heb je van Bergen die zich elke week uit de naad werkt maar vooralsnog rendement tekort komt. Naar mijn idee kan het met deze selectie ook ineens de goede kant uit gaan vallen.
  • 8 May 2021 om 11:11
    Het heilige moeten zit niet in deze groep. Het is net hoe de wind waait.... Wat dat betreft is Van Ewijk een versterking die dat er wel meer in zal brengen.
  • 8 May 2021 om 09:23
    Goede trainer heeft Sparta.
  • 7 May 2021 om 23:53
    • Quote van 7 May 2021 om 21:42
      Jup play offs lijken voorbij als dat het nog niet was. Het enige voordeel is dat Sparta voorbij Heracles gaat (als het zo blijft) waardoor er minder plekken tussen ons zitten m.b.t. Tv geld.
    Hopelijk spelen ze dan in elk geval nog om mensen naar het stadion te krijgen volgend seizoen. Play offs wordt wel heel lastig idd. Hopelijk zijn het in elk geval nog leuke wedstrijden, zoals tegen PSV en niet zoals tegen PEC.
  • 7 May 2021 om 22:24
    • Quote van 7 May 2021 om 21:42
      Jup play offs lijken voorbij als dat het nog niet was. Het enige voordeel is dat Sparta voorbij Heracles gaat (als het zo blijft) waardoor er minder plekken tussen ons zitten m.b.t. Tv geld.
    Tov Sparta hebben we het nog in eigen hand ;-).
  • 7 May 2021 om 21:42
    • Quote van 7 May 2021 om 21:34
      Sparta 2-0 voor tegen Vitesse .....
    Jup play offs lijken voorbij als dat het nog niet was. Het enige voordeel is dat Sparta voorbij Heracles gaat (als het zo blijft) waardoor er minder plekken tussen ons zitten m.b.t. Tv geld.
  • 7 May 2021 om 21:34
    Sparta 2-0 voor tegen Vitesse .....
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›