'Uth weigert nog uit te komen voor Schalke 04 na grote rellen'

12
'Uth weigert nog uit te komen voor Schalke 04 na grote rellen'

Mark Uth, Suat Serdar en Amine Harit willen niet meer uitkomen voor Schalke 04. De rellen sinds de degradatie naar de tweede Bundesliga zijn daar totaal uit de hand gelopen.

Verschillende Duitse media berichten over het feit dat Uth, Serdar en Harit al klaar zijn met dit seizoen. Topman Peter Knäbel liet al weten dat spelers die niet meer willen uitkomen voor de Duitse ploeg daarvoor toestemming krijgen van de club.

Voor Mark Uth, oud-spits van SC Heerenveen is het totaal uit de hand gelopen: zijn auto is door boze fans overhoop gehaald en ondersteboven gegooid. Wat de spits na dit seizoen wil gaan doen is nog onduidelijk. Zijn contract loopt nog tot medio 2022.

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Apr 2021 om 13:36
    Maar niet doen, of de Haan moet henkie verkopen. Hij is waarschijnlijk erg duur en denk dat je dat bedrag op dit moment beter in een motor op het middenveld kan steken.
  • 27 Apr 2021 om 13:22
    • Quote van 27 Apr 2021 om 10:18
      Idd...die miljoenen is zwaar overdreven. Zeker nu Schalke gedegradeerd is. De verschillen tussen 2e divisie Duitsland en eredivisie valt best mee. Voordeel: Uth kent Heerenveen. Schaars kwam ook naar Heerenveen. Moest ook flink inleveren. Datzelfde geldt ook voor Schöne. Zo kan ik nog wel een paar namen opnoemen. Vroeger kon je spelers nog naar Heerenveen lokken, met mooi en aanvallend voetbal. Maar goed. Ik laat mij graag verassen door de Haan. Er moet duidelijk kwaliteit bij.
    Hij verdient tussen de 3 en 4 miljoen per jaar. Om dan hier voor 3/4 ton te spelen is wel een hele stap terug
  • 27 Apr 2021 om 12:08
    • Quote van 27 Apr 2021 om 10:18
      Idd...die miljoenen is zwaar overdreven. Zeker nu Schalke gedegradeerd is. De verschillen tussen 2e divisie Duitsland en eredivisie valt best mee. Voordeel: Uth kent Heerenveen. Schaars kwam ook naar Heerenveen. Moest ook flink inleveren. Datzelfde geldt ook voor Schöne. Zo kan ik nog wel een paar namen opnoemen. Vroeger kon je spelers nog naar Heerenveen lokken, met mooi en aanvallend voetbal. Maar goed. Ik laat mij graag verassen door de Haan. Er moet duidelijk kwaliteit bij.
    Inderdaad, zo is het!
  • 27 Apr 2021 om 10:18
    • Quote van 27 Apr 2021 om 10:08
      Nu ja, als de Haan in juni wordt aangesteld zou hij Uth meteen ( ( of nu al , " achter de schermen ", zo als dat gaat !)binnen kunnen halen. "Die miljoenen " is overdreven.
    Idd...die miljoenen is zwaar overdreven. Zeker nu Schalke gedegradeerd is. De verschillen tussen 2e divisie Duitsland en eredivisie valt best mee. Voordeel: Uth kent Heerenveen. Schaars kwam ook naar Heerenveen. Moest ook flink inleveren. Datzelfde geldt ook voor Schöne. Zo kan ik nog wel een paar namen opnoemen. Vroeger kon je spelers nog naar Heerenveen lokken, met mooi en aanvallend voetbal. Maar goed. Ik laat mij graag verassen door de Haan. Er moet duidelijk kwaliteit bij.
  • 27 Apr 2021 om 10:08
    • Quote van 27 Apr 2021 om 09:42
      Hij pakt miljoenen in Duitsland. Hoe denk jij dat dit wel te regelen is. En begint de Haan niet pas in juni? Hij staat tot die tijd bij Excelsior onder contract.
    Nu ja, als de Haan in juni wordt aangesteld zou hij Uth meteen ( ( of nu al , " achter de schermen ", zo als dat gaat !)binnen kunnen halen. "Die miljoenen " is overdreven.
  • 27 Apr 2021 om 09:42
    • Quote van 27 Apr 2021 om 08:33
      Als de haan nú al wil stunten " vangt" ie Uth...kan die meteen al niet meer stuk ! En qua financiën moet dat "wel te regelen" zijn.
    Hij pakt miljoenen in Duitsland. Hoe denk jij dat dit wel te regelen is. En begint de Haan niet pas in juni? Hij staat tot die tijd bij Excelsior onder contract.
  • 27 Apr 2021 om 08:33
    Als de haan nú al wil stunten " vangt" ie Uth...kan die meteen al niet meer stuk ! En qua financiën moet dat "wel te regelen" zijn.
  • 26 Apr 2021 om 23:33
    Die zouden we goed kunnen gebruiken.
  • 26 Apr 2021 om 23:18
    Kunnen we helaas niet betalen
  • 26 Apr 2021 om 22:50
    Kom maar lekker terug. Lekker met Henk oorlog maken voorin!
  • 26 Apr 2021 om 22:42
    Kom maar weer terug