VIDEO | TOP 25 van mooiste Eredivisiegoals in Abe Lenstra Stadion

6
VIDEO | TOP 25 van mooiste Eredivisiegoals in Abe Lenstra Stadion

Er zijn heel wat mooie goals gemaakt in de honderd jaar dat SC Heerenveen bestaat. Maar wat is de mooiste Eredivisiegoal die ooit gemaakt is in het Abe Lenstra Stadion? De fans gaven massaal gehoor aan de oproep om te stemmen op hun favoriet.

In de onderstaande video van bijna 22 minuten komen de allermooiste goals voorbij!

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Mar 2021 om 12:46
    • Quote van 26 Mar 2021 om 22:03
      Alleen thuiswedstrijden tellen, mis de goal van Hakansson.
    Excuus totaal overheen gelezen!
  • 27 Mar 2021 om 07:24
    • Quote van 27 Mar 2021 om 00:37
      Zo miste ik de goal van Pranjic tegen Milan en Huntelaar tegen Newcastle, maar alleen competitie telt mee.
    Anders was Henrique tegen NEC voor de beker ook zeker hoog geëindigd.
  • 27 Mar 2021 om 00:37
    • Quote van 26 Mar 2021 om 22:19
      De goal van Sibon tegen PSV in de Beker. Die weergaloze stift. Die mis ik.
    Zo miste ik de goal van Pranjic tegen Milan en Huntelaar tegen Newcastle, maar alleen competitie telt mee.
  • 26 Mar 2021 om 22:19
    De goal van Sibon tegen PSV in de Beker. Die weergaloze stift. Die mis ik.
  • 26 Mar 2021 om 22:03
    • Quote van 26 Mar 2021 om 21:27
      Toch mis ik stiekem wel de goal van Uth tegen Vitesse uit in 2015. Uth krijgt de bal met een hakje naar Thorsby die half struikelt en de bal terug geeft aan Uth. Die daarna verwoestend uithaalt in de korte hoek.
    Alleen thuiswedstrijden tellen, mis de goal van Hakansson.
  • 26 Mar 2021 om 21:27
    Toch mis ik stiekem wel de goal van Uth tegen Vitesse uit in 2015. Uth krijgt de bal met een hakje naar Thorsby die half struikelt en de bal terug geeft aan Uth. Die daarna verwoestend uithaalt in de korte hoek.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›