Narsingh looft Jansen en Talan: ''Daardoor ben ik ver gekomen''

29
Narsingh looft Jansen en Talan: ''Daardoor ben ik ver gekomen''

Luciano Narsingh (30) maakte zijn Eredivisiedebuut bij SC Heerenveen en speelde uiteindelijk zeventig wedstrijden voor de club. De Feyenoord-speler, die het seizoen op huurbasis afmaakt bij FC Twente, heeft veel goede herinneringen aan zijn tijd bij Heerenveen.

"Ik herinner mij Heerenveen als een warme, fijne club", vertelt Narsingh in gesprek met supportersclub FeanFan. "Toen ik bij Heerenveen speelde hebben we Europees voetbal gespeeld. Daarnaast is het in feite de club waar ik groot geworden ben." In 2006 verhuisde hij vanwege het voetbal van Amsterdam naar Heerenveen. "Dit was voor mij erg wennen, ik kwam natuurlijk uit een grote stad."

"Heerenveen is toch wel echt een dorp, maar de rust werkte echter goed voor mijn focus op voetbal. In de jeugd ben ik goed begeleidt door bijvoorbeeld Johnny Jansen en Jeffrey Talan", vervolgt de aanvaller. "Zij waren veel bezig met mij als jonge jongen. Ik kon soms behoorlijk lastig en vervelend zijn. Zij lieten mij inzien dat ik kwaliteit had, als ik niet luisterde ging dit ten koste van mezelf."

"Hierdoor bleven ze mij voortdurend prikkelen en daardoor ben ik ver gekomen", aldus Narsingh, die na zijn periode in Friesland voor PSV en Swansea City speelde. Ook speelde hij negentien interlands voor het Nederlands elftal, waarvan de laatste in 2012.

29 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jan 2021 om 19:17
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:13
      De realiteit is dat je niet gelijk met nieuwe spelers ingespeeld raakt. Zeker niet nu er geen oefenwedstrijden gespeeld worden in een trainingskamp. De realiteit is dat we in het begin niet zo goed waren als sommigen willen geloven en nu niet zo slecht zijn als ook sommigen willen geloven. Gezien je zo’n matige serie hebt en nog steeds op een 8e plek staat houdt in dat de rest er ook niet heel veel van bakt.
    Nu niet zo slecht als sommigen doen willen geloven?? Kijk nou eens gewoon naar het voetbal dat gespeeld wordt Frank, nee het is niet slecht..het is dramatisch! Hebben we uberhaubt een kans gecreeerd door een vlot lopende, vloeiende, van achteruit opgebouwde aanval? Vind je het echt leuk het voetbal van ons te zien? Van ongeveer elke tegenstander is het positiespel beter en verzorgder. Ik hoop elke wedstrijd eindelijk verbetering te zien maar wordt elke keer weer teleurgesteld.
  • 23 Jan 2021 om 17:08
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:15
      Wat dat betreft doet de persoon aan wie popovich dit bericht doet niet heel veel anders.
    Kenmerk spiegel :-)
  • 23 Jan 2021 om 16:20
    Ons positiespel is van niveau ADO en Emmen. Clubs als Fortuna, Willem ll, RKC en Heracles laten de bal veel sneller en beter rond gaan. Dat is ook grotendeels de staf aan te rekenen. Daar moet meer aan gewerkt worden.
  • 23 Jan 2021 om 15:34
    • Quote van 23 Jan 2021 om 15:13
      Barcelona of Ajax zijn we niet nee.. dat weet ik. Maar met dit spelersmateriaal mag je wel van een trainer verwachten dat die spelers het voor elkaar krijgen een bal meer dan 1 keer naar elkaar over te spelen. Ik erger me al een tijd aan het feit dat meestal de eerste de beste pass naar voren balverlies is. Dat komt omdat het positiespel ondermaats is. Dat is gewoon trainbaar, en mag je JJ aanrekenen. Laat duidelijk zijn, ik zie het liefst JJ heel lang onze trainer zijn. Maar na anderhalf seizoen zonder progressie twijfel ik of hij de juiste man is.
    Dit dus. Inderdaad. Bij Floranus zijn passing schieten bij mij de tranen in de ogen.
  • 23 Jan 2021 om 15:13
    • Quote van 23 Jan 2021 om 12:00
      Denk dat het meer realisme is. Tuurlijk wil ik graag flitsend spel zien maar helaas hebben we niet de middelen om die kwaliteiten te halen. Dat het aldoor minder wordt komt mede door dat tegenstanders weten hoe we spelen. Ook dan zie je dat we kwaliteiten tekort komen en teveel afhankelijk zijn van 1 of 2 spelers. Nu hebben we eindelijk wat versterkingen the n verwacht dat we dan ook eerder een plan b hebben als a niet lukt. En speelt iemand wat minder dan heb je kwalitatieve vervanging klaarstaan. Dat was eerste seizoens helft gewoon niet zo. Maar sommige verwachten hier dat we een soort Ajax of Barcelona zijn.
    Barcelona of Ajax zijn we niet nee.. dat weet ik. Maar met dit spelersmateriaal mag je wel van een trainer verwachten dat die spelers het voor elkaar krijgen een bal meer dan 1 keer naar elkaar over te spelen. Ik erger me al een tijd aan het feit dat meestal de eerste de beste pass naar voren balverlies is. Dat komt omdat het positiespel ondermaats is. Dat is gewoon trainbaar, en mag je JJ aanrekenen. Laat duidelijk zijn, ik zie het liefst JJ heel lang onze trainer zijn. Maar na anderhalf seizoen zonder progressie twijfel ik of hij de juiste man is.
  • 23 Jan 2021 om 14:21
    • Quote van 23 Jan 2021 om 14:09
      Joh het ging mij niet eens zozeer om feit wat een oud speler zegt. Ik word zelf alleen beetje moe dat alles in de schoenen van onze trainer wordt geschoven en dat die snel weg moet. Ja hij maakt niet alleen maar goede keuzes want met 5 verdedigers tegen Ajax verdiende ook niet mijn steun. En tegen rkc had ik liever ook gezien dat we niet alleen counterde maar het is even niet anders. Zit in dit team 0% vertrouwen dus dan eerst voor resultaat gaan is niet gek. Want ik blijf erbij vertrouwen krijg je door punten. Maar we hoeven het ook niet eens te worden hoor. Alleen als we bij elke fout/ andere visie van een eerdere trainer gelijk de trainer op straat hadden gezet dan waren we nooit de geweldige club geworden die we nu zijn.
    Prima zitten we alweer wat meer op 1 lijn.

    Snap je wel dat het wat overkomt dat alles op JJ afgeschoven wordt maar hij is natuurlijk wel verantwoordelijk daarvoor. Het is ook aan hem om de spelers vertrouwen te geven maar ze ook niet te veel dat ze laks worden.
    Voor de resultaten gaan is prima, maar doe het dan op een logische manier. In eigen huis counteren tegen RKC is gewoon een schande meen ik echt.
    RKC heeft een budget van hoeveel? En vergelijk dat met ons. Fred Grim laat zijn ploeg die minder kwaliteit bezit dan wij beter voetballen dan wij. En tegen Fortuna was het ook al zo'n ramp. En zo ken ik nog wel een paar wedstrijden.
    Het is niet dat we na 1 foutje meteen zeggen dat hij wegmoet. Maar volgens mij heeft JJ een negatief record in handen met zoveel wedstrijden op rij zonder een winst partij. Het is dus niet dat het 2 a 3 wedstrijden tegen zat nee het is al enige tijd dat het niet om aan te gluren is en het wordt eerder minder dan beter.
    Ik vraag mij oprecht af of de spelers nog wel op 1 lijn zitten met JJ.
    Foppe hield het in zijn eerste periode ook niet lang vol. Is geen schande hoor, soms is het handiger om een stapje terug te doen om vervolgens weer 2 stappen vooruit te zetten.
    Ik denk namelijk dat dit niveau te hoog gegrepen is voor JJ, en dat zeg ik echt niet met een glimlach ofzo, ik vind dat oprecht ook jammer want qua persoonlijkheid als mens is het een echt uithangbord voor de club. Maar we moeten ook realistisch blijven en soms harde beslissingen durven te nemen hoe aardig iemand ook is.
    Ik wil daarmee nog niet zeggen dat JJ nu meteen ontslag moet krijgen, maar het is zeker wel 5 voor 12. En ik hoop oprecht dat er een stijgende lijn in komt te zitten want anders ben ik bang dat we niet anders kunnen dan hem ontslaan.

    Ik weet niet met wie het hier was, maar ik had al een soort van ( vriendschappelijk ) afspraak dat we eind februari we er op terug zouden komen. Om te zien hoeveel punten Heerenveen gepakt heeft. Tot nu toe is het nog niet echt veel. Maar goed we komen ook net uit de winterstop dus er is nog tijd
  • 23 Jan 2021 om 14:09
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:59
      Dat we geen plan B hebben komt door de trainer. Dat we tegen RKC op de counter gaan spelen in eigen huis, Dat komt door de trainer!
      Het is voor JJ maar goed dat er geen supporters aanwezig mogen zijn. Maar als die wedstrijd in een volle ALS werd gespeeld kreeg hij een fluitconcert te horen 100%. Je denkt toch niet dat de mensen het accepteren dat je in eigen huis laf op de counter gaat spelen?
      Allemaal keuzes van een trainer, JJ in dit geval. Maar hey, omdat Narsingh lovend over hem is omdat JJ hem wat extra aandacht heeft geschonken is dat jouw argument dat JJ een goede trainer is? Nogmaals dan kom ik met het artikel van Llanez die zegt precies het tegenovergestelde. En aangezien jij zo makkelijk die conclusie mag maken dat JJ goed genoeg is omdat Narsingh dat zegt in een interview. Zeg ik het tegenovergestelde met als argument het interview van Llanez.
    Joh het ging mij niet eens zozeer om feit wat een oud speler zegt. Ik word zelf alleen beetje moe dat alles in de schoenen van onze trainer wordt geschoven en dat die snel weg moet. Ja hij maakt niet alleen maar goede keuzes want met 5 verdedigers tegen Ajax verdiende ook niet mijn steun. En tegen rkc had ik liever ook gezien dat we niet alleen counterde maar het is even niet anders. Zit in dit team 0% vertrouwen dus dan eerst voor resultaat gaan is niet gek. Want ik blijf erbij vertrouwen krijg je door punten. Maar we hoeven het ook niet eens te worden hoor. Alleen als we bij elke fout/ andere visie van een eerdere trainer gelijk de trainer op straat hadden gezet dan waren we nooit de geweldige club geworden die we nu zijn.
  • 23 Jan 2021 om 14:06
    • Quote van 23 Jan 2021 om 14:03
      In de verlenging zorgt niemand minder dan Foppe voor de overwinning in het voordeel van team JJ! https://www.feanonline.nl/nieuws/eerste-elftal/285780/de-haan-lovend-over-rol-jansen-dat-hadden-we-ook-nodig
    shit ;( Ik wacht nog op de var!
  • 23 Jan 2021 om 14:03
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:10
      Klopt. We gaan verlengen.
    In de verlenging zorgt niemand minder dan Foppe voor de overwinning in het voordeel van team JJ! https://www.feanonline.nl/nieuws/eerste-elftal/285780/de-haan-lovend-over-rol-jansen-dat-hadden-we-ook-nodig
  • 23 Jan 2021 om 14:01
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:26
      Dit is wel interessante vergelijking aangezien je maag aannemen dat Twente veel minder budget had dan wij. Danilo heb ik wel s geopperd en dat was niet zo heel gek. Groningen heeft vergelijkbaar budget maar corrigeer me, veel kleurloze spelers? Maar doen het goed, zeker met eigen jeugd. Sparta is altijd op en neer, die houden t niet lang vol. Moet wel zeggen dat er daar wat interessante spelers rondlopen, ook nu weer.. mag je wel boven eindigen denk ik (al is er elk jaar 1 verrassing)
    Die reactie van mij was op een vraag/opmerking van iemand anders. Die vond dat Twente, Sparta en Groningen het beter deden met minder materiaal. Dat kwam dan mede door de coach. Alleen die reactie is weg dus nu staat mijn reactie er. Maakt de discussie niet beter.
  • 23 Jan 2021 om 13:59
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:53
      Ja klopt van de zomer ging het beter. Waarom? Toen wisten de meeste clubs nog niet hoe we speelde en hoe we afgestopt moesten worden. Nu weten ze het wel en missen we plan B en dat verwijt ik aan de smalle selectie. Ja met rkc en Emmen speelde we met de versterkingen alles behalve briljant. Maar mogen de heren even wennen aan het team. Daarom hoop ik gewoon dat JJ de kans krijgt en ook de steun. Op naar betere tijden
    Dat we geen plan B hebben komt door de trainer. Dat we tegen RKC op de counter gaan spelen in eigen huis, Dat komt door de trainer!
    Het is voor JJ maar goed dat er geen supporters aanwezig mogen zijn. Maar als die wedstrijd in een volle ALS werd gespeeld kreeg hij een fluitconcert te horen 100%. Je denkt toch niet dat de mensen het accepteren dat je in eigen huis laf op de counter gaat spelen?
    Allemaal keuzes van een trainer, JJ in dit geval. Maar hey, omdat Narsingh lovend over hem is omdat JJ hem wat extra aandacht heeft geschonken is dat jouw argument dat JJ een goede trainer is? Nogmaals dan kom ik met het artikel van Llanez die zegt precies het tegenovergestelde. En aangezien jij zo makkelijk die conclusie mag maken dat JJ goed genoeg is omdat Narsingh dat zegt in een interview. Zeg ik het tegenovergestelde met als argument het interview van Llanez.
  • 23 Jan 2021 om 13:55
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:12
      Dit is gewoon een spiegel voor houden.
      Men heeft 1 voorbeeld en men denkt gelijk dat het de waarheid is.
      Popovich wil dan beetje goedkoop wat puntjes scoren maar hij zet zichzelf alleen maar voor paal. Vandaar dat ik die spiegel gebruik misschien heeft ie het dan zelf ook eens door ;d
    Had gehoopt dat meeste wel doorhadden dat het flauw geintje was. Vandaar ook ;-). Vond hem zelf wel grappig omdat ik overal lees dat Sibbele graag wil horen dat die gelijk heeft. Maar ik zou mijn flauwe grappen maar achterwege laten hier... wist niet dat we alles zo serieus moesten nemen hier.
  • 23 Jan 2021 om 13:53
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:10
      Maar eerst zeg je dat we een te smalle selectie hebben. Terwijl we toen betere speelden dan nu. En terwijl nu de selectie breder is dan na de zomerstop.
      Hoe zit het nou precies?
      Als ik jou zo hoor moet het nu dus beter gaan want JJ heeft een bredere selectie. Maar als ik dan kijk hoe we tegen RKC speelde was dat duidelijk niet zichtbaar en tegen Emmen ook niet.
      Je hebt wel goede argumenten man, maar verwoord het maar weer met de term realisme.

      De realiteit is dat de selectie breder is geworden en de prestaties slechter.
    Ja klopt van de zomer ging het beter. Waarom? Toen wisten de meeste clubs nog niet hoe we speelde en hoe we afgestopt moesten worden. Nu weten ze het wel en missen we plan B en dat verwijt ik aan de smalle selectie. Ja met rkc en Emmen speelde we met de versterkingen alles behalve briljant. Maar mogen de heren even wennen aan het team. Daarom hoop ik gewoon dat JJ de kans krijgt en ook de steun. Op naar betere tijden
  • 23 Jan 2021 om 13:26
    • Quote van 23 Jan 2021 om 12:47
      Denk alleen dat Sparta minder materiaal had de eerste seizoenshelft. Groningen en Twente aardig gelijkwaardig heb ik het idee. Ja en die doen het aardig goed maar gezien de stand doen wij het niet minder. Maar nogmaals ik hoop dat JJ en de technische staf nu met de versterkingen het gewoon aan de praat krijgt. Ik durf dan ook nog niet stellig te zeggen dat JJ te licht is. Komende maanden gaan we het zien. Zie ook liever van ons als supporters de volle steun geven aan het team en technische staf. Dus wat minder zeuren dat JJ weg moet en GJV erin moet en dat van bergen, Woudenberg en floranus al schuldige wordt aangewezen. Ook al presteren die ondermaats onze steun kunnen ze altijd gebruiken. Van alleen maar kritiek is niemand beter geworden. Op naar de drie punten vanavond.
    Dit is wel interessante vergelijking aangezien je maag aannemen dat Twente veel minder budget had dan wij. Danilo heb ik wel s geopperd en dat was niet zo heel gek. Groningen heeft vergelijkbaar budget maar corrigeer me, veel kleurloze spelers? Maar doen het goed, zeker met eigen jeugd. Sparta is altijd op en neer, die houden t niet lang vol. Moet wel zeggen dat er daar wat interessante spelers rondlopen, ook nu weer.. mag je wel boven eindigen denk ik (al is er elk jaar 1 verrassing)
  • 23 Jan 2021 om 13:15
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:12
      Dit is gewoon een spiegel voor houden.
      Men heeft 1 voorbeeld en men denkt gelijk dat het de waarheid is.
      Popovich wil dan beetje goedkoop wat puntjes scoren maar hij zet zichzelf alleen maar voor paal. Vandaar dat ik die spiegel gebruik misschien heeft ie het dan zelf ook eens door ;d
    Wat dat betreft doet de persoon aan wie popovich dit bericht doet niet heel veel anders.
  • 23 Jan 2021 om 13:13
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:10
      Maar eerst zeg je dat we een te smalle selectie hebben. Terwijl we toen betere speelden dan nu. En terwijl nu de selectie breder is dan na de zomerstop.
      Hoe zit het nou precies?
      Als ik jou zo hoor moet het nu dus beter gaan want JJ heeft een bredere selectie. Maar als ik dan kijk hoe we tegen RKC speelde was dat duidelijk niet zichtbaar en tegen Emmen ook niet.
      Je hebt wel goede argumenten man, maar verwoord het maar weer met de term realisme.

      De realiteit is dat de selectie breder is geworden en de prestaties slechter.
    De realiteit is dat je niet gelijk met nieuwe spelers ingespeeld raakt. Zeker niet nu er geen oefenwedstrijden gespeeld worden in een trainingskamp. De realiteit is dat we in het begin niet zo goed waren als sommigen willen geloven en nu niet zo slecht zijn als ook sommigen willen geloven. Gezien je zo’n matige serie hebt en nog steeds op een 8e plek staat houdt in dat de rest er ook niet heel veel van bakt.
  • 23 Jan 2021 om 13:12
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:08
      Is het dan nu 1-1 ofzo? Hoe werkt dit? :-)
    Dit is gewoon een spiegel voor houden.
    Men heeft 1 voorbeeld en men denkt gelijk dat het de waarheid is.
    Popovich wil dan beetje goedkoop wat puntjes scoren maar hij zet zichzelf alleen maar voor paal. Vandaar dat ik die spiegel gebruik misschien heeft ie het dan zelf ook eens door ;d
  • 23 Jan 2021 om 13:10
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:08
      Is het dan nu 1-1 ofzo? Hoe werkt dit? :-)
    Klopt. We gaan verlengen.
  • 23 Jan 2021 om 13:10
    • Quote van 23 Jan 2021 om 12:00
      Denk dat het meer realisme is. Tuurlijk wil ik graag flitsend spel zien maar helaas hebben we niet de middelen om die kwaliteiten te halen. Dat het aldoor minder wordt komt mede door dat tegenstanders weten hoe we spelen. Ook dan zie je dat we kwaliteiten tekort komen en teveel afhankelijk zijn van 1 of 2 spelers. Nu hebben we eindelijk wat versterkingen the n verwacht dat we dan ook eerder een plan b hebben als a niet lukt. En speelt iemand wat minder dan heb je kwalitatieve vervanging klaarstaan. Dat was eerste seizoens helft gewoon niet zo. Maar sommige verwachten hier dat we een soort Ajax of Barcelona zijn.
    Maar eerst zeg je dat we een te smalle selectie hebben. Terwijl we toen betere speelden dan nu. En terwijl nu de selectie breder is dan na de zomerstop.
    Hoe zit het nou precies?
    Als ik jou zo hoor moet het nu dus beter gaan want JJ heeft een bredere selectie. Maar als ik dan kijk hoe we tegen RKC speelde was dat duidelijk niet zichtbaar en tegen Emmen ook niet.
    Je hebt wel goede argumenten man, maar verwoord het maar weer met de term realisme.

    De realiteit is dat de selectie breder is geworden en de prestaties slechter.
  • 23 Jan 2021 om 13:08
    • Quote van 23 Jan 2021 om 13:06
      Ohja want we hebben een speler die positief is en dat is meteen het argument dat jij gelijk hebt en Sibbele niet?

      Je vergeet voor het gemak dit artikel?

      https://www.feanonline.nl/nieuws/eerste-elftal/328124/llanez-kritisch-op-jansen-idee-dat-ik-het-zelf-moet-uitzoeken

      Maar goed ik ga er dan vanuit dat jij Sibbele nu gelijk gaat geven aangezien Llanez nogal kritisch op JJ is net zoals Sibbele en dus met dezelfde argumenten die jij nu gebruikt ( een interview van 1 speler ) dus gelijk heeft.

      Ik hoort het wel ;-)
    Is het dan nu 1-1 ofzo? Hoe werkt dit? :-)
  • 23 Jan 2021 om 13:06
    • Quote van 23 Jan 2021 om 08:53
      Neem aan dat Sibbele ons ( de gene die wel zien dat JJ goed is voor onze club) wel gelijk geeft nu. Dat hij er dus naast zat. ;-)
    Ohja want we hebben een speler die positief is en dat is meteen het argument dat jij gelijk hebt en Sibbele niet?

    Je vergeet voor het gemak dit artikel?

    https://www.feanonline.nl/nieuws/eerste-elftal/328124/llanez-kritisch-op-jansen-idee-dat-ik-het-zelf-moet-uitzoeken

    Maar goed ik ga er dan vanuit dat jij Sibbele nu gelijk gaat geven aangezien Llanez nogal kritisch op JJ is net zoals Sibbele en dus met dezelfde argumenten die jij nu gebruikt ( een interview van 1 speler ) dus gelijk heeft.

    Ik hoort het wel ;-)
  • 23 Jan 2021 om 12:47
    Denk alleen dat Sparta minder materiaal had de eerste seizoenshelft. Groningen en Twente aardig gelijkwaardig heb ik het idee. Ja en die doen het aardig goed maar gezien de stand doen wij het niet minder. Maar nogmaals ik hoop dat JJ en de technische staf nu met de versterkingen het gewoon aan de praat krijgt. Ik durf dan ook nog niet stellig te zeggen dat JJ te licht is. Komende maanden gaan we het zien. Zie ook liever van ons als supporters de volle steun geven aan het team en technische staf. Dus wat minder zeuren dat JJ weg moet en GJV erin moet en dat van bergen, Woudenberg en floranus al schuldige wordt aangewezen. Ook al presteren die ondermaats onze steun kunnen ze altijd gebruiken. Van alleen maar kritiek is niemand beter geworden. Op naar de drie punten vanavond.
  • 23 Jan 2021 om 12:37
    • Quote van 23 Jan 2021 om 12:00
      Denk dat het meer realisme is. Tuurlijk wil ik graag flitsend spel zien maar helaas hebben we niet de middelen om die kwaliteiten te halen. Dat het aldoor minder wordt komt mede door dat tegenstanders weten hoe we spelen. Ook dan zie je dat we kwaliteiten tekort komen en teveel afhankelijk zijn van 1 of 2 spelers. Nu hebben we eindelijk wat versterkingen the n verwacht dat we dan ook eerder een plan b hebben als a niet lukt. En speelt iemand wat minder dan heb je kwalitatieve vervanging klaarstaan. Dat was eerste seizoens helft gewoon niet zo. Maar sommige verwachten hier dat we een soort Ajax of Barcelona zijn.
    Toch bijzonder dat zowel Groningen, Twente en Sparta het met minder materiaal toch echt beter doen dan ons. Persoonlijk ben ik wel echt van mening dat dit komt door Buijs, Jans en Fraser. Trainers die ik hier liever zie dan Jansen op dit moment en waarvan ik denk dat zij veel meer uit deze selectie kunnen halen. Begrijp mij niet verkeerd, Jansen is een prima vent en een echte clubman. Het was dan ook fantastisch geweest als wij deze trainer nog jaren zouden hebben. Maar persoonlijk acht ik hem toch te licht en vind ik hem toch wel verantwoordelijk voor dit matige spel. Hij heeft 1 plan waar hij zich aan vast houdt, dat tegenstanders dit inmiddels door hebben lijkt hem weinig te schelen.
  • 23 Jan 2021 om 12:00
    • Quote van 23 Jan 2021 om 11:21
      Je bent kennelijk erg snel tevreden. Hoe langer JJ met deze groep werkt hoe minder het spel wordt.. en jij bent tevreden
    Denk dat het meer realisme is. Tuurlijk wil ik graag flitsend spel zien maar helaas hebben we niet de middelen om die kwaliteiten te halen. Dat het aldoor minder wordt komt mede door dat tegenstanders weten hoe we spelen. Ook dan zie je dat we kwaliteiten tekort komen en teveel afhankelijk zijn van 1 of 2 spelers. Nu hebben we eindelijk wat versterkingen the n verwacht dat we dan ook eerder een plan b hebben als a niet lukt. En speelt iemand wat minder dan heb je kwalitatieve vervanging klaarstaan. Dat was eerste seizoens helft gewoon niet zo. Maar sommige verwachten hier dat we een soort Ajax of Barcelona zijn.
  • 23 Jan 2021 om 11:28
    • Quote van 23 Jan 2021 om 11:21
      Je bent kennelijk erg snel tevreden. Hoe langer JJ met deze groep werkt hoe minder het spel wordt.. en jij bent tevreden
    Was vorig jaar ook al zo. Erg opvallend.
  • 23 Jan 2021 om 11:21
    • Quote van 23 Jan 2021 om 10:50
      Gezien de voorbereiding ben ik tevreden over de plek waar we nu staan ja. Het voetbal kan zeker beter en dat zal JJ ook zeggen denk ik. We zijn noodgedwongen met een te kleine selectie gestart waardoor we niet makkelijk konden veranderen van speelstijl. Ik verwacht nu we een bredere selectie hebben en dat wanneer de spelers enigszins zijn ingepast in het team dat de resultaten en het leuke voetbal weer komt. Dus ja tevreden en JJ omdat die moest roeien met de riemen die hij had. En zo blij dat we in het begin a veel punten hebben gepakt waardoor we nu niet gelijk in paniek hoeven te raken.
    Je bent kennelijk erg snel tevreden. Hoe langer JJ met deze groep werkt hoe minder het spel wordt.. en jij bent tevreden
  • 23 Jan 2021 om 10:50
    • Quote van 23 Jan 2021 om 09:23
      Kan ik uit deze reactie opmaken dat je tevreden bent over het spel en de resulaltaten van SCH, ofwel de prestaties waarop JJ beoordeeld mag worden?
    Gezien de voorbereiding ben ik tevreden over de plek waar we nu staan ja. Het voetbal kan zeker beter en dat zal JJ ook zeggen denk ik. We zijn noodgedwongen met een te kleine selectie gestart waardoor we niet makkelijk konden veranderen van speelstijl. Ik verwacht nu we een bredere selectie hebben en dat wanneer de spelers enigszins zijn ingepast in het team dat de resultaten en het leuke voetbal weer komt. Dus ja tevreden en JJ omdat die moest roeien met de riemen die hij had. En zo blij dat we in het begin a veel punten hebben gepakt waardoor we nu niet gelijk in paniek hoeven te raken.
  • 23 Jan 2021 om 09:23
    • Quote van 23 Jan 2021 om 08:53
      Neem aan dat Sibbele ons ( de gene die wel zien dat JJ goed is voor onze club) wel gelijk geeft nu. Dat hij er dus naast zat. ;-)
    Kan ik uit deze reactie opmaken dat je tevreden bent over het spel en de resulaltaten van SCH, ofwel de prestaties waarop JJ beoordeeld mag worden?
  • 23 Jan 2021 om 08:53
    Neem aan dat Sibbele ons ( de gene die wel zien dat JJ goed is voor onze club) wel gelijk geeft nu. Dat hij er dus naast zat. ;-)
Saturday 13 March 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›