Derksen adviseert PEC: ''Verbeek is een kans voor open doel''

21
Derksen adviseert PEC: ''Verbeek is een kans voor open doel''

Gertjan Verbeek wordt in het geruchtencircuit genoemd als eventuele opvolger van John Stegeman bij PEC Zwolle. De 58-jarige trainer was in het verleden succesvol bij onder meer SC Heerenveen, maar de afgelopen jaren brokkelt zijn imago toch wat af.

Johan Derksen weet dat Verbeek niet de makkelijkste is om mee te werken. "Gertjan heeft natuurlijk een verleden. Bij een paar clubs is hij op een vroegtijdig moment vertrokken. Het is een eigenwijze man. Sommige clubs zijn huiverig om hem binnen te halen", weet Derksen bij Veronica Inside.

Derksen hoopt toch dat PEC Zwolle met hem in zee wil. "Ik blijf vertrouwen houden in de sportman Gertjan Verbeek. Maar hij is overal een beetje kapot gegaan door zijn eigenwijze karakter, niet door zijn voetbalvisie." Dus het advies voor PEC? "Dit moeten ze altijd doen. Dit is een kans voor open doel. "

Ook Hans Kraaij jr. ziet de minpunten van het karakter van de trainer: "Hij wil graag trainer zijn. Maar los van het feit dat hij niemand uit zijn ambt wil kieperen, bemoeit hij zich wel met veel dingen. Als je tegen hem zegt: 'Je bent de komende drie jaar trainer, niemand bemoeit zich met de opstelling. Draag namen en leg die neer bij de technisch directeur.' Dan heb je wel een goede trainer aan hem denk ik."

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jan 2021 om 18:01
    • Quote van 20 Jan 2021 om 15:32
      Eigenlijk wil(de) ik met jou helemaal niet meer in discussie beste. Dat is altijd op het eind op de man en het is zeer vermoeiend. Bij deze.
    Snap ik, zo gaat dat altijd met je. Wanneer je niks feitelijks kan onderbouwen en geen enkele argumentatie hebt en alleen maar roeptoetert dan kan je beter maar niet een discussie aangaan en er voor weglopen zoals altijd.
  • 20 Jan 2021 om 17:40
    • Quote van 20 Jan 2021 om 15:30
      Je kunt het natuurlijk ook omdraaien !?..wat dacht je daarvan.
    Ja, inderdaad. Dat voorkomt dat je naar jezelf moet kijken. Wel zo makkelijk.
  • 20 Jan 2021 om 15:55
    • Quote van 20 Jan 2021 om 15:30
      Je kunt het natuurlijk ook omdraaien !?..wat dacht je daarvan.
    Ik stop niemand in hokjes. En reageer dan maar helemaal niet meer als je blijft volharden in infantiel gedoe.
  • 20 Jan 2021 om 15:32
    • Quote van 20 Jan 2021 om 13:57
      En nog steeds niet bij jezelf ten rade gaan. Zet jezelf niet zo voor schut. Begint gênant te worden.
    Eigenlijk wil(de) ik met jou helemaal niet meer in discussie beste. Dat is altijd op het eind op de man en het is zeer vermoeiend. Bij deze.
  • 20 Jan 2021 om 15:30
    • Quote van 20 Jan 2021 om 14:23
      Als jij individuen met een soortgelijke mening of opvatting in groepjes blijft stoppen, dan onderschat je mensen. Voor jezelf is het misschien overzichtelijk mensen in kampen in te delen, maar dan stop je je eigen ontwikkeling. Je staat niet open voor andere inzichten, onderbouwde meningen of creativiteit. Dat maakt ons niet zo veel uit, maar je beperkt wel jezelf. En dat is best wel zonde.
    Je kunt het natuurlijk ook omdraaien !?..wat dacht je daarvan.
  • 20 Jan 2021 om 14:23
    • Quote van 20 Jan 2021 om 13:50
      Het "groepje " wordt zo door onderstaande reactie's voor iedereen steeds duidelijker en overzichtelijker. Doe ermee wat je wilt.
    Als jij individuen met een soortgelijke mening of opvatting in groepjes blijft stoppen, dan onderschat je mensen. Voor jezelf is het misschien overzichtelijk mensen in kampen in te delen, maar dan stop je je eigen ontwikkeling. Je staat niet open voor andere inzichten, onderbouwde meningen of creativiteit. Dat maakt ons niet zo veel uit, maar je beperkt wel jezelf. En dat is best wel zonde.
  • 20 Jan 2021 om 13:57
    • Quote van 20 Jan 2021 om 13:50
      Het "groepje " wordt zo door onderstaande reactie's voor iedereen steeds duidelijker en overzichtelijker. Doe ermee wat je wilt.
    En nog steeds niet bij jezelf ten rade gaan. Zet jezelf niet zo voor schut. Begint gênant te worden.
  • 20 Jan 2021 om 13:56
    • Quote van 20 Jan 2021 om 13:52
      Zoals gezegd jij bent " alwetend" . Waar gelukkig inmiddels een hoop mensen door heen prikken .
    Weer inhoudelijk 0,0. Knap. Echt niks kan je weerleggen. Dat zien gelukkig velen hier.
  • 20 Jan 2021 om 13:52
    • Quote van 20 Jan 2021 om 11:56
      Beste Sibbele, elke keer laat je weer blijken van de hoed of de rand te weten. Uit niks blijkt dat je ergens wat ingevoerd bent. Wanneer Oostblok voetballers falen, verdedig je ze totdat het zielig wordt. Hoe hard ze ook falen. Dan ligt het volgens jou aan de begeleiding van de club. Wanneer je de vraag stelt hoe begeleid de club ze dan, wat doen ze en wat doen ze daar niet goed in komt er nooit antwoord. Omdat je simpelweg geen idee hebt hoe de begeleiding in elkaar steekt. Als het over Ajax spelers gaat die naar Heerenveen gaan of naar Heerenveem komen wordt je helemaal krankjorum met een soort van blinde haat. Wanneer wordt aangeven dat Hajal ook op 8 kan spelen, ook op deze positie is opgeleid blijf je maar volhouden dat hij alleen en puur bij de selectie is als nummer 10. Wanneer je vraagt of je dit kan bewijzen met een citaat van iemand van de technische staf blijft het stil. Je roept en schreeuwt een boel maar je kan nooit iets hard maken. Nooit wil je iets aannemen van mensen die goed ingevoerd zijn, zo ook met de redenen waarom Verbeek niet een contract verlenging kreeg bij Heerenveen. Je schreeuwt veel, wilt zo graag erkenning dat het lachwekkend is. Nu ook weer in dit topic over Verbeek. Waarop mensen die niet een voorkeur hebben voor Verbeek straks zouden moeten terug komen op hun mening. Je wilt zo graag je gelijk halen. Deelt zelf steeds tikken uit, speelt het graag op de man als er om argumentatie wordt gevraagd of bewijzen van je stellingen en die nooit hebt. Om daarna zoals Waldpyk zegt bij een weerwoord gelijk in de slachtofferrol te kruipen En of jij je account nou wel of niet opheft daar lig ik niet wakker van. Grow up met je complotjes.
    Zoals gezegd jij bent " alwetend" . Waar gelukkig inmiddels een hoop mensen door heen prikken .
  • 20 Jan 2021 om 13:50
    • Quote van 20 Jan 2021 om 12:52
      Volledig eens met deze reactie. @Sibbele: begrijp ik het goed dat jij je account wilt verwijderen, maar dat niet doet omdat je anderen "die lol" niet gunt? Ben je dan masochistisch of een treiteraar?
    Het "groepje " wordt zo door onderstaande reactie's voor iedereen steeds duidelijker en overzichtelijker. Doe ermee wat je wilt.
  • 20 Jan 2021 om 12:52
    • Quote van 20 Jan 2021 om 11:29
      De enige die anderen wil kleineren, dat ben jij zelf. Steeds willen inpeperen dat jij achteraf gelijk hebt gehad. Over Halilovic, over Verbeek, over elke Balkan voetballer, over Roozemond. Jij zoekt constant de confrontatie, speelt zelf altijd op de man en als je een tik krijgt, kruip je in de slachtofferrol, zoals je met deze reactie ook weer laat zien. Bijzonder irritant.
    Volledig eens met deze reactie. @Sibbele: begrijp ik het goed dat jij je account wilt verwijderen, maar dat niet doet omdat je anderen "die lol" niet gunt? Ben je dan masochistisch of een treiteraar?
  • 20 Jan 2021 om 11:56
    • Quote van 20 Jan 2021 om 11:04
      Wist allang dat frenkie op de man gaat spelen op de typische voor voor hem narcistische manier. Als hij aangepakt wordt op zijn "alwetendheid". In een ander topic heb ik hem genoemd als één van de club die koste wat kost probeert om maar een splintertje positiviteit cq de eventuele komst rondom Gertjan de kop in te drukken...over lobby gesproken...sorry! Laat ze dan maar lachen "het maakt mij de pis niet lauw" zoals ze hier zeggen...Dat is het manco van deze site er menen zich een paar de waarheid in pacht te hebben..en owee als een ander eens met een buiten hun straatje om mening komt .Dan staan ze in rijen klaar om eventueel ook persoonlijk diegene te kleineren. Ik ben het zo langzamerhand behoorlijk zat kan ik je melden en heb vaker gedacht om mijn account hier te schrappen. Maar dat "pleziertje" gun ik hun dan ook weer niet daarom laat ik het (vooralsnog) maar staan...
    Beste Sibbele, elke keer laat je weer blijken van de hoed of de rand te weten. Uit niks blijkt dat je ergens wat ingevoerd bent. Wanneer Oostblok voetballers falen, verdedig je ze totdat het zielig wordt. Hoe hard ze ook falen. Dan ligt het volgens jou aan de begeleiding van de club. Wanneer je de vraag stelt hoe begeleid de club ze dan, wat doen ze en wat doen ze daar niet goed in komt er nooit antwoord. Omdat je simpelweg geen idee hebt hoe de begeleiding in elkaar steekt. Als het over Ajax spelers gaat die naar Heerenveen gaan of naar Heerenveem komen wordt je helemaal krankjorum met een soort van blinde haat. Wanneer wordt aangeven dat Hajal ook op 8 kan spelen, ook op deze positie is opgeleid blijf je maar volhouden dat hij alleen en puur bij de selectie is als nummer 10. Wanneer je vraagt of je dit kan bewijzen met een citaat van iemand van de technische staf blijft het stil. Je roept en schreeuwt een boel maar je kan nooit iets hard maken. Nooit wil je iets aannemen van mensen die goed ingevoerd zijn, zo ook met de redenen waarom Verbeek niet een contract verlenging kreeg bij Heerenveen. Je schreeuwt veel, wilt zo graag erkenning dat het lachwekkend is. Nu ook weer in dit topic over Verbeek. Waarop mensen die niet een voorkeur hebben voor Verbeek straks zouden moeten terug komen op hun mening. Je wilt zo graag je gelijk halen. Deelt zelf steeds tikken uit, speelt het graag op de man als er om argumentatie wordt gevraagd of bewijzen van je stellingen en die nooit hebt. Om daarna zoals Waldpyk zegt bij een weerwoord gelijk in de slachtofferrol te kruipen En of jij je account nou wel of niet opheft daar lig ik niet wakker van. Grow up met je complotjes.
  • 20 Jan 2021 om 11:29
    • Quote van 20 Jan 2021 om 11:04
      Wist allang dat frenkie op de man gaat spelen op de typische voor voor hem narcistische manier. Als hij aangepakt wordt op zijn "alwetendheid". In een ander topic heb ik hem genoemd als één van de club die koste wat kost probeert om maar een splintertje positiviteit cq de eventuele komst rondom Gertjan de kop in te drukken...over lobby gesproken...sorry! Laat ze dan maar lachen "het maakt mij de pis niet lauw" zoals ze hier zeggen...Dat is het manco van deze site er menen zich een paar de waarheid in pacht te hebben..en owee als een ander eens met een buiten hun straatje om mening komt .Dan staan ze in rijen klaar om eventueel ook persoonlijk diegene te kleineren. Ik ben het zo langzamerhand behoorlijk zat kan ik je melden en heb vaker gedacht om mijn account hier te schrappen. Maar dat "pleziertje" gun ik hun dan ook weer niet daarom laat ik het (vooralsnog) maar staan...
    De enige die anderen wil kleineren, dat ben jij zelf. Steeds willen inpeperen dat jij achteraf gelijk hebt gehad. Over Halilovic, over Verbeek, over elke Balkan voetballer, over Roozemond. Jij zoekt constant de confrontatie, speelt zelf altijd op de man en als je een tik krijgt, kruip je in de slachtofferrol, zoals je met deze reactie ook weer laat zien. Bijzonder irritant.
  • 20 Jan 2021 om 11:04
    • Quote van 20 Jan 2021 om 09:08
      Zure reactie Frank.
    Wist allang dat frenkie op de man gaat spelen op de typische voor voor hem narcistische manier. Als hij aangepakt wordt op zijn "alwetendheid". In een ander topic heb ik hem genoemd als één van de club die koste wat kost probeert om maar een splintertje positiviteit cq de eventuele komst rondom Gertjan de kop in te drukken...over lobby gesproken...sorry! Laat ze dan maar lachen "het maakt mij de pis niet lauw" zoals ze hier zeggen...Dat is het manco van deze site er menen zich een paar de waarheid in pacht te hebben..en owee als een ander eens met een buiten hun straatje om mening komt .Dan staan ze in rijen klaar om eventueel ook persoonlijk diegene te kleineren. Ik ben het zo langzamerhand behoorlijk zat kan ik je melden en heb vaker gedacht om mijn account hier te schrappen. Maar dat "pleziertje" gun ik hun dan ook weer niet daarom laat ik het (vooralsnog) maar staan...
  • 20 Jan 2021 om 09:08
    • Quote van 20 Jan 2021 om 00:47
      Dat krijg je als iedereen hier lachend Sibbele zijn reacties bekijkt als hij weer eens een mislukte oostblok voetballer tot in den treure verdedigd. Dat ligt dan aan de club enzo. En uiteindelijk belanden ze bij een nietszeggend tweede divisionist in Turkije. Dan ga je inderdaad hopen dat je wel eens gelijk krijgt om dat anderen in te peperen. Wat eigenlijk nooit gebeurt.
    Zure reactie Frank.
  • 20 Jan 2021 om 00:47
    • Quote van 19 Jan 2021 om 20:34
      Reageer je hier op deze site om constant aan te geven dat je mensen later wil terug pakken op hun eerdere reacties? Vermoeiend!
    Dat krijg je als iedereen hier lachend Sibbele zijn reacties bekijkt als hij weer eens een mislukte oostblok voetballer tot in den treure verdedigd. Dat ligt dan aan de club enzo. En uiteindelijk belanden ze bij een nietszeggend tweede divisionist in Turkije. Dan ga je inderdaad hopen dat je wel eens gelijk krijgt om dat anderen in te peperen. Wat eigenlijk nooit gebeurt.
  • 19 Jan 2021 om 22:56
    • Quote van 19 Jan 2021 om 22:01
      Je bent lekker bezig en vast een ontzettend gezellige kerel.
    Je moest eens weten!
  • 19 Jan 2021 om 22:01
    • Quote van 19 Jan 2021 om 21:22
      Zo ongeveer ja. Aangezien die hypocrisie hier maar eens benoemd wordt.
    Je bent lekker bezig en vast een ontzettend gezellige kerel.
  • 19 Jan 2021 om 21:22
    • Quote van 19 Jan 2021 om 20:34
      Reageer je hier op deze site om constant aan te geven dat je mensen later wil terug pakken op hun eerdere reacties? Vermoeiend!
    Zo ongeveer ja. Aangezien die hypocrisie hier maar eens benoemd wordt.
  • 19 Jan 2021 om 20:34
    • Quote van 19 Jan 2021 om 20:27
      We zullen eens zien hoe GJ het bij pec gaat doen. Als het goed gaat, wat ik zeker wel verwacht. Gaan we zien of de " tegenstanders" van hem om bij Heerenveen weder te keren daar op terug komen !?
    Reageer je hier op deze site om constant aan te geven dat je mensen later wil terug pakken op hun eerdere reacties? Vermoeiend!
  • 19 Jan 2021 om 20:27
    We zullen eens zien hoe GJ het bij pec gaat doen. Als het goed gaat, wat ik zeker wel verwacht. Gaan we zien of de " tegenstanders" van hem om bij Heerenveen weder te keren daar op terug komen !?
Friday 26 February 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›