Verbeek staat voor Eredivisie-rentree?: ''Mij op lijf geschreven''

90
Verbeek staat voor Eredivisie-rentree?: ''Mij op lijf geschreven''

Gertjan Verbeek staat ervoor open de nieuwe trainer van PEC Zwolle te worden, zo zegt hij in gesprek met De Stentor. Mocht de oud-trainer van SC Heerenveen gebeld worden door de Blauwvingers dan gaat hij zeker in gesprek.

"Anders weet je natuurlijk nooit of het een match kan worden. En dat niet alleen: ze bellen natuurlijk niet voor niets. Dan heb je daar over nagedacht. Nou, dan ben ik ook wel benieuwd wat hun beweegredenen zijn", aldus Verbeek bij De Stentor

Verbeek denkt goed te passen in het plaatje van PEC Zwolle. "Wat ik las is dat ze geen clubhopper zoeken, maar iemand voor de langere termijn. Nou, dat spreekt mij wel aan. Want dan kan je ook iets neerzetten. Zo heb ik dat ook gedaan bij Heracles, Heerenveen en Bochum. Dat zijn clubs waar ik langere tijd heb gezeten en die zijn niet slechter geworden. Dus dat bouwen, waar ze het bij PEC over hebben, is mij op het lijf geschreven. Ik ben niet iemand die op de winkel past."

Verbeek kwam bij meerdere polls als favoriet uit de stemming om John Stegeman op te volgen. "Alles hangt en staat met resultaten. Zo ging dat ook bij FC Twente. Daar vonden de fans het ook mooi dat ik was gekomen. Maar na twee maanden sloeg de stemming volledig om. Maar dat is voetbal. Je begint als hero, maar voordat je het weet ben je een zero."

90 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jan 2021 om 14:23
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:12
      Was Corona er niet geweest dan ben ik ervan overtuigd dat je Foppe dan meer rond het veld had gezien , onlangs gaf hij ook nog aan dat hij de jonge trainers zou gaan begeleiden.
      Hij zit tijdens wedstrijden ook op de tribune dus misschien is hij al aan het analyseren voor JJ .
    Ik hoop het en weet ook van mensen dat JJ goed contact met hem heeft. Geen idee hoeveel contact dat is, bv wekelijks of maandelijks etc. Maar dat soort personen maakt JJ wel een betere trainer, dat geldt overigens voor meerdere trainers :)
  • 17 Jan 2021 om 14:14
    • Quote van 17 Jan 2021 om 12:14
      GJV is voor de een een idool, een held. Voor een ander een rare wereldvreemde kwast.
    Voor mij persoonlijk geen van beide , ik zie gewoon niet de hype die sommige mensen schijnen te hebben rond de persoon Verbeek vooral op basis van wat hij de afgelopen jaren heeft gepresteerd, plus alle dingen die hij in de media verkondigd . Dit alles maakt het wel erg moeilijk , denk ook niet dat de huidige selectie zit te wachten op een trainer die ze op TV met de grond gelijk maakt om dan voor de groep te gaan staan, dan is er gelijk al geen goede vertrouwens band.
  • 17 Jan 2021 om 14:12
    • Quote van 17 Jan 2021 om 12:25
      Eens, het was ideaal geweest als GJV zich kon schikken in een 2e rol naast JJ, helaas wil hij altijd de kapitein spelen en gaat dat dus nooit werken. Om diezelfde reden gaat het ook niet werken naar mijn mening om hem nu terug te halen dan krijgt hij alleen maar ruzie met kapitein Hamstra en kapitein Roozemond. Die overigens wel samen kunnen werken.
      Toch zou ik graag de harde instelling van GJV wat meer terug willen zien bij JJ.
      Ik hoop ook echt dat JJ in deze tijden veel met GJV en Foppe praat om zo zichzelf en het team vooruit te helpen.
      JJ is gewoon meer sturing nodig en van binnen de club is dat niveau er niet. Dat maakt het voor een onervaren coach als JJ het er niet makkelijker op.
    Was Corona er niet geweest dan ben ik ervan overtuigd dat je Foppe dan meer rond het veld had gezien , onlangs gaf hij ook nog aan dat hij de jonge trainers zou gaan begeleiden.
    Hij zit tijdens wedstrijden ook op de tribune dus misschien is hij al aan het analyseren voor JJ .
  • 17 Jan 2021 om 14:08
    • Quote van 17 Jan 2021 om 13:49
      Hopen dat deze man zo snel mogelijk naar Heerenveen gaat vertrekken! Nu al zin in!
    Waarom heb je daar zin in ?? ben daar erg benieuwd naar.
  • 17 Jan 2021 om 13:52
    • Quote van 17 Jan 2021 om 13:16
      Dat is geen stempel dat is een feit die ZWAAR mee zou moeten wegen in het al dan niet halen van een trainer.
      Je haalt toch ook geen spits omdat hij 10 jaar geleden 30 goals scoorde en daarna geen pepernoot meer raakte.
    Exact mijn gedachte. Maar als feiten als fabels of stempels worden afgedaan, dan is de ratio zoek. Afijn, misschien kan er een lobby worden gestart om Gertjan over te halen de club weer te gaan trainen. Misschien dat onze inzichten dan onterecht bleken te zijn.
  • 17 Jan 2021 om 13:49
    Hopen dat deze man zo snel mogelijk naar Heerenveen gaat vertrekken! Nu al zin in!
  • 17 Jan 2021 om 13:16
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:48
      Hoezo plak je er dan zelf een stempel op " een paar succesjes behaald in het verleden" etc..? Over het tegengaan van non discussie's?! Doe er dan in de eerste plaats zelf niet aan mee.
    Dat is geen stempel dat is een feit die ZWAAR mee zou moeten wegen in het al dan niet halen van een trainer.
    Je haalt toch ook geen spits omdat hij 10 jaar geleden 30 goals scoorde en daarna geen pepernoot meer raakte.
  • 17 Jan 2021 om 12:25
    • Quote van 17 Jan 2021 om 12:14
      GJV is voor de een een idool, een held. Voor een ander een rare wereldvreemde kwast.
    Eens, het was ideaal geweest als GJV zich kon schikken in een 2e rol naast JJ, helaas wil hij altijd de kapitein spelen en gaat dat dus nooit werken. Om diezelfde reden gaat het ook niet werken naar mijn mening om hem nu terug te halen dan krijgt hij alleen maar ruzie met kapitein Hamstra en kapitein Roozemond. Die overigens wel samen kunnen werken.
    Toch zou ik graag de harde instelling van GJV wat meer terug willen zien bij JJ.
    Ik hoop ook echt dat JJ in deze tijden veel met GJV en Foppe praat om zo zichzelf en het team vooruit te helpen.
    JJ is gewoon meer sturing nodig en van binnen de club is dat niveau er niet. Dat maakt het voor een onervaren coach als JJ het er niet makkelijker op.
  • 17 Jan 2021 om 12:14
    GJV is voor de een een idool, een held. Voor een ander een rare wereldvreemde kwast.
  • 17 Jan 2021 om 11:48
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:26
      Dit is geen kwestie van "een mening opdringen". Het is een poging er een discussie met onderbouwing van te maken. Dat is, zoals heel vaak op het internet gebeurt als men anoniem los kan gaan, enigszins aan het verzanden in een scheldpartij, waarbij er (als de argumentwn op of zwak zijn) teruggegrepen wordt op het aloude zwaktebod "mensen in hokjes stoppen", valselijke beschuldigingen en er een zij-tegen-wij strijd van maken. Ik ben er een voorstander van dat dat hier eens stopt. Er zijn mensen die GJV terug willen zien vanwege een paar succesjes in het verleden bij onze club en er zijn mensen die een terugkeer liever zien gebeuren, vanwege de achtergebkeven successen, karakter van de man en zijn negatieve uitlatingen over de club. Beide groepen kunnen elkaar niet overtuigen. Dat past helaas bij de tijdgeest
    Hoezo plak je er dan zelf een stempel op " een paar succesjes behaald in het verleden" etc..? Over het tegengaan van non discussie's?! Doe er dan in de eerste plaats zelf niet aan mee.
  • 17 Jan 2021 om 11:46
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:26
      Dit is geen kwestie van "een mening opdringen". Het is een poging er een discussie met onderbouwing van te maken. Dat is, zoals heel vaak op het internet gebeurt als men anoniem los kan gaan, enigszins aan het verzanden in een scheldpartij, waarbij er (als de argumentwn op of zwak zijn) teruggegrepen wordt op het aloude zwaktebod "mensen in hokjes stoppen", valselijke beschuldigingen en er een zij-tegen-wij strijd van maken. Ik ben er een voorstander van dat dat hier eens stopt. Er zijn mensen die GJV terug willen zien vanwege een paar succesjes in het verleden bij onze club en er zijn mensen die een terugkeer liever zien gebeuren, vanwege de achtergebkeven successen, karakter van de man en zijn negatieve uitlatingen over de club. Beide groepen kunnen elkaar niet overtuigen. Dat past helaas bij de tijdgeest
    Klopt. Maar de ene kant verwijt de andere kant dingen terwijl beide kanten hetzelfde doen. Alleen de 1 wordt meteen uitgemaakt voor iemand die narcistisch is, ik dus. En bij de andere is het normaal en blijven ze doorgaan.
    En dan lees ik nog reacties over spiegel. Nou koop er zelf eerst maar 1 denk ik dan.
    Pot verwijt de ketel hier. En dat sommige mensen het dan op de man af gaan spelen vind ik ook erg jammer. Gebeurd bij mijzelf ook meerdere keren. Maar goed dat zegt ook genoeg over iemand zijn argumenten inderdaad.
  • 17 Jan 2021 om 11:43
    • Quote van 17 Jan 2021 om 01:53
      Ik bleef nog wel "to the point " met mijn reactie , ik gaf enkel wat voorbeelden , het is ook nooit goed ..... en dan mensen bestempelen als lobbyisten terwijl wij jou geen stempel mogen geven , beetje hypocriet vind je zelf ook niet. Dat jij wel te pas en te onpas aannames doet naar mijn persoon mag blijkbaar wel ?? Ik zou zeggen koop een spiegel en ga er eens heel lang naar kijken , stukje zelfreflectie kan in deze geen kwaad. Vergeet niet, liefde maakt blind
    "Ik gaf enkel wat voorbeelden" .Dat zegt alles en geeft al aan dat je zelf toegeeft er " van alles " bijhaalt wat totaal niet relevant is voor dit topic. Maar goed ..hzz.
  • 17 Jan 2021 om 11:26
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:05
      Nog steeds jullie mening aan het opdringen bij de ander? Narcistische trekjes hier hoor.Sommige mensen moeten perse gelijk hebben. En dan andere verwijten haha.
    Dit is geen kwestie van "een mening opdringen". Het is een poging er een discussie met onderbouwing van te maken. Dat is, zoals heel vaak op het internet gebeurt als men anoniem los kan gaan, enigszins aan het verzanden in een scheldpartij, waarbij er (als de argumentwn op of zwak zijn) teruggegrepen wordt op het aloude zwaktebod "mensen in hokjes stoppen", valselijke beschuldigingen en er een zij-tegen-wij strijd van maken. Ik ben er een voorstander van dat dat hier eens stopt. Er zijn mensen die GJV terug willen zien vanwege een paar succesjes in het verleden bij onze club en er zijn mensen die een terugkeer liever zien gebeuren, vanwege de achtergebkeven successen, karakter van de man en zijn negatieve uitlatingen over de club. Beide groepen kunnen elkaar niet overtuigen. Dat past helaas bij de tijdgeest
  • 17 Jan 2021 om 11:16
    • Quote van 17 Jan 2021 om 01:11
      Jij weet goed wat er bedoeld wordt...hoe je ook je best doet om het niet zo te laten lijken. Hoe ik dat omschrijf maak ik zelf wel uit. En als ik dat als lobbyen benoem begrijpt iedere lezer wel waar op gedoeld wordt. Maar het geeft mij alwéér te meer aan hoe groot het clubje " lobbiysten" is en elkaar hier maar des te graag aanvult in deze..
    Ik heb oprecht geen idee waar je het over hebt sibbele.
  • 17 Jan 2021 om 11:05
    Nog steeds jullie mening aan het opdringen bij de ander? Narcistische trekjes hier hoor.Sommige mensen moeten perse gelijk hebben. En dan andere verwijten haha.
  • 17 Jan 2021 om 01:53
    • Quote van 16 Jan 2021 om 22:09
      Lobbyisten tégen....anders kan ik niets bedenken. En sorry vries ....om dan immer!! wederom op mijn balkan voorliefde te beginnen te zeuren wordt nu écht heel vervelend!
    Ik bleef nog wel "to the point " met mijn reactie , ik gaf enkel wat voorbeelden , het is ook nooit goed ..... en dan mensen bestempelen als lobbyisten terwijl wij jou geen stempel mogen geven , beetje hypocriet vind je zelf ook niet. Dat jij wel te pas en te onpas aannames doet naar mijn persoon mag blijkbaar wel ?? Ik zou zeggen koop een spiegel en ga er eens heel lang naar kijken , stukje zelfreflectie kan in deze geen kwaad. Vergeet niet, liefde maakt blind
  • 17 Jan 2021 om 01:11
    • Quote van 16 Jan 2021 om 22:55
      Lobbyen is het stelselmatig uitoefenen van invloed op beleidsmakers bij bestuursorganen; het initiatief voor het contact ligt bij de lobbyist, iemand die er geen statutair onderdeel van uitmaakt. Een lobby kan zijn gericht op het invoeren of wijzigen van regels en op het verkrijgen van subsidies, vergunningen, licenties, registraties en posities en met het oog op een betere positionering in het publieke krachtenveld. (bron: Wikipedia). Verkeerd woordgebruik Sibbele. En je taalgebruik begint een beetje vervelend te worden. Hou het inhoudelijk en feitelijk.
    Jij weet goed wat er bedoeld wordt...hoe je ook je best doet om het niet zo te laten lijken. Hoe ik dat omschrijf maak ik zelf wel uit. En als ik dat als lobbyen benoem begrijpt iedere lezer wel waar op gedoeld wordt. Maar het geeft mij alwéér te meer aan hoe groot het clubje " lobbiysten" is en elkaar hier maar des te graag aanvult in deze..
  • 16 Jan 2021 om 23:00
    • Quote van 16 Jan 2021 om 22:09
      Lobbyisten tégen....anders kan ik niets bedenken. En sorry vries ....om dan immer!! wederom op mijn balkan voorliefde te beginnen te zeuren wordt nu écht heel vervelend!
    Mensen, die met gegronde en op feiten gebaseerde redenen, tegen de komst van Verbeek zijn wegzetten als "de lobby" is anders ook knap vervelend.

    Dat jij niets anders kan bedenken is wellicht te herleiden naar het probleem wat je deelt met Verbeek, in de woorden van Riemer: " niet zien dat de wereld misschien groter is dan dat jij/jullie 'm ziet/zien."
  • 16 Jan 2021 om 22:55
    • Quote van 16 Jan 2021 om 22:09
      Lobbyisten tégen....anders kan ik niets bedenken. En sorry vries ....om dan immer!! wederom op mijn balkan voorliefde te beginnen te zeuren wordt nu écht heel vervelend!
    Lobbyen is het stelselmatig uitoefenen van invloed op beleidsmakers bij bestuursorganen; het initiatief voor het contact ligt bij de lobbyist, iemand die er geen statutair onderdeel van uitmaakt. Een lobby kan zijn gericht op het invoeren of wijzigen van regels en op het verkrijgen van subsidies, vergunningen, licenties, registraties en posities en met het oog op een betere positionering in het publieke krachtenveld. (bron: Wikipedia). Verkeerd woordgebruik Sibbele. En je taalgebruik begint een beetje vervelend te worden. Hou het inhoudelijk en feitelijk.
  • 16 Jan 2021 om 22:09
    • Quote van 16 Jan 2021 om 19:57
      Mohawk op zich heb je een punt , het probleem is alleen dat Sibbele denkt dat ik altijd gelijk wil halen terwijl ik gewoon mijn mening vorm op basis van feiten , of het nou de Sloveense talenten waren , de Sportstad constructie of GJV . Nog nooit heeft Sibbele toegegeven er naast te zitten . Ik hoef echt niet mijn gelijk te halen maar als de feiten gewoon anders bewijzen dan zou het de mens sieren dit ook toe te geven. Nu ook weer met GJV ik baseer me puur op feiten met betrekking tot GJV , je wilt toch een trainer die iets gepresteerd heeft de laatste 10 jaar , buiten onrust stoken met spelers , supporters , sponsors en directie/stafleden om . Ik snap gewoon de hele HYPE die een aantal hebben rond GJV niet , waar baseren ze dat op , wat geeft je de aanleiding voor hem te prediken alsof hij de Messias is .
    Lobbyisten tégen....anders kan ik niets bedenken. En sorry vries ....om dan immer!! wederom op mijn balkan voorliefde te beginnen te zeuren wordt nu écht heel vervelend!
  • 16 Jan 2021 om 20:06
    • Quote van 16 Jan 2021 om 19:57
      Mohawk op zich heb je een punt , het probleem is alleen dat Sibbele denkt dat ik altijd gelijk wil halen terwijl ik gewoon mijn mening vorm op basis van feiten , of het nou de Sloveense talenten waren , de Sportstad constructie of GJV . Nog nooit heeft Sibbele toegegeven er naast te zitten . Ik hoef echt niet mijn gelijk te halen maar als de feiten gewoon anders bewijzen dan zou het de mens sieren dit ook toe te geven. Nu ook weer met GJV ik baseer me puur op feiten met betrekking tot GJV , je wilt toch een trainer die iets gepresteerd heeft de laatste 10 jaar , buiten onrust stoken met spelers , supporters , sponsors en directie/stafleden om . Ik snap gewoon de hele HYPE die een aantal hebben rond GJV niet , waar baseren ze dat op , wat geeft je de aanleiding voor hem te prediken alsof hij de Messias is .
    Nostagie, vroeger was alles beter, een anti CR geluid, Riemer wou 'm er bij hebben; take your pick.
  • 16 Jan 2021 om 19:57
    • Quote van 16 Jan 2021 om 19:15
      Vries hoeft niet zijn gelijk, de feiten zijn er, die zijn hier ook al aangedragen. Het zou niet verstandig zijn om Verbeek binnenkort in welke functie dan ook weer binnen te halen. Die keuze ligt bij sc Heerenveen, niet bij de supporters. Er zijn supporters die om de reeds genoemde redenen liever geen Verbeek bij de club zien en dat is zeer te billijken. Dan zijn er supporters die de feiten negeren, of zelfs wegduwen en blijven volharden in de terugkeer van GJV. Zoals de recente geschiedenis (waar dan ook) ons laat zien is het lastig om nader tot elkaar te komen als er een meningsverschil is. Dat speelt hier nu dus ook. Voor- en tegenstanders kunnen elkaar niet overtuigen van hun standpunten. Dus is het wellicht verstandig nu een punt achter deze discussie/bekvechterij te zetten.
    Mohawk op zich heb je een punt , het probleem is alleen dat Sibbele denkt dat ik altijd gelijk wil halen terwijl ik gewoon mijn mening vorm op basis van feiten , of het nou de Sloveense talenten waren , de Sportstad constructie of GJV . Nog nooit heeft Sibbele toegegeven er naast te zitten . Ik hoef echt niet mijn gelijk te halen maar als de feiten gewoon anders bewijzen dan zou het de mens sieren dit ook toe te geven. Nu ook weer met GJV ik baseer me puur op feiten met betrekking tot GJV , je wilt toch een trainer die iets gepresteerd heeft de laatste 10 jaar , buiten onrust stoken met spelers , supporters , sponsors en directie/stafleden om . Ik snap gewoon de hele HYPE die een aantal hebben rond GJV niet , waar baseren ze dat op , wat geeft je de aanleiding voor hem te prediken alsof hij de Messias is .
  • 16 Jan 2021 om 19:15
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Vries hoeft niet zijn gelijk, de feiten zijn er, die zijn hier ook al aangedragen. Het zou niet verstandig zijn om Verbeek binnenkort in welke functie dan ook weer binnen te halen. Die keuze ligt bij sc Heerenveen, niet bij de supporters. Er zijn supporters die om de reeds genoemde redenen liever geen Verbeek bij de club zien en dat is zeer te billijken. Dan zijn er supporters die de feiten negeren, of zelfs wegduwen en blijven volharden in de terugkeer van GJV. Zoals de recente geschiedenis (waar dan ook) ons laat zien is het lastig om nader tot elkaar te komen als er een meningsverschil is. Dat speelt hier nu dus ook. Voor- en tegenstanders kunnen elkaar niet overtuigen van hun standpunten. Dus is het wellicht verstandig nu een punt achter deze discussie/bekvechterij te zetten.
  • 16 Jan 2021 om 17:54
    Fryslân is it bûtenlân, dus wês wolkom!
  • 16 Jan 2021 om 17:39
    • Quote van 16 Jan 2021 om 17:10
      Die zou ik hier ook al heel lang eens zien komen.
    Opzich vind ik rutten een prima trainer en https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/rutten-wil-weer-aan-de-slag-als-trainer-voorkeur-voor-het-buitenland~a56c2a23/ hij is beschikbaar maar heeft een voorkeur voor het buitenland , al is Friesland voor sommige mensen ook buitenland.
  • 16 Jan 2021 om 17:30
    • Quote van 16 Jan 2021 om 17:16
      Nee hoor. Als je het zo uitlegt, dan snap ik dat wel.

      Maar het woordje 'toevallig' kon ik gewoon niet plaatsen. Geeft verder niks en mooi dat je hier bleef plakken.
    Snap ik.
    Ik was al jaren niet meer in Heerenveen geweest en werd een x meegevraagd door iemand. Zodoende kwam ik er vaker, op den duur seizoenskaart etc.
  • 16 Jan 2021 om 17:21
    • Quote van 16 Jan 2021 om 17:16
      Nee hoor. Als je het zo uitlegt, dan snap ik dat wel.

      Maar het woordje 'toevallig' kon ik gewoon niet plaatsen. Geeft verder niks en mooi dat je hier bleef plakken.
    Ah verbroedering ! Wat mooi.
  • 16 Jan 2021 om 17:16
    • Quote van 16 Jan 2021 om 17:07
      Ik had voorheen 0,0 binding met Heerenveen. Ik spreek geen fries en ik ben er niet woonachtig. Ook was ik niet in de positie om avonds naar Heerenveen af te reizen om daar een wedstrijdje te bezoeken. Ik was nog jong.
      Maar nogmaals als jij dat allemaal raar vindt dan mag dat hoor. Ieder zo zijn mening
    Nee hoor. Als je het zo uitlegt, dan snap ik dat wel.

    Maar het woordje 'toevallig' kon ik gewoon niet plaatsen. Geeft verder niks en mooi dat je hier bleef plakken.
  • 16 Jan 2021 om 17:10
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:55
      Fred Rutten
    Die zou ik hier ook al heel lang eens zien komen.
  • 16 Jan 2021 om 17:07
    • Quote van 16 Jan 2021 om 17:00
      Als jeugdspeler kom je toch niet 'toevallig' bij het eerste kijken? 20 jaar terug kregen wij in ieder geval seizoenskaarten van de club in vak 9.
    Ik had voorheen 0,0 binding met Heerenveen. Ik spreek geen fries en ik ben er niet woonachtig. Ook was ik niet in de positie om avonds naar Heerenveen af te reizen om daar een wedstrijdje te bezoeken. Ik was nog jong.
    Maar nogmaals als jij dat allemaal raar vindt dan mag dat hoor. Ieder zo zijn mening
  • 16 Jan 2021 om 17:03
    • Quote van 16 Jan 2021 om 17:00
      Als jeugdspeler kom je toch niet 'toevallig' bij het eerste kijken? 20 jaar terug kregen wij in ieder geval seizoenskaarten van de club in vak 9.
    Werd het niet van jeugdspelers verwacht dat ze de wedstrijden bezochten om hier van te leren ?? Kan me herinneren dat de jongens die bij mij op de BHS zaten, dat wel altijd moesten en dan een soort van analyse van de wedstrijd moesten maken .
  • 16 Jan 2021 om 17:00
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:07
      Ik kom uit groningen heb daar vroeger in de jeugd gespeeld. Was ik niet goed genoeg, toen mocht ik bij Heerenveen aansluiten. Ook niet goed genoeg.
      Vervolgens een aantal keer in oosterpark geweest bij groningen, vond ik niks. Toen bij Heerenveen wezen kijken en wezen plakken.
      Wat is daar een rare combi aan?

    Als jeugdspeler kom je toch niet 'toevallig' bij het eerste kijken? 20 jaar terug kregen wij in ieder geval seizoenskaarten van de club in vak 9.
  • 16 Jan 2021 om 16:56
    https://www.vi.nl/pro/overig/de-wonderlijke-wereld-van-gertjan-verbeek/share/46bf19202c

    Riemer kijkt eens over het kabbelende water als we hem vragen waarom hij die man dan toch liet vertrekken. ‘Verbeek had veel inhoud, maar zijn wereld was destijds soms wel erg klein.’ We kunnen niet echt zeggen dat het na zijn vertrek beter is gegaan. Riemer denkt eens na, terwijl Annie nog eens een schaaltje worst serveert. ‘Gertjan kun je niet betichten van oneerlijkheid. Dat is het nooit. Maar het is wel zijn waarheid. Hij ziet niet dat de wereld misschien groter is dan zoals hij hem ziet.’Binnen Heerenveen is er altijd de nodige twijfel geweest over de ongekende eigenwijsheid van Verbeek. Van der Velde is te gek op hem om het hardop te zeggen, maar de koppigheid van de trainer hing veel mensen binnen de club de keel uit.Er is veel gebeurd. Zoals vlak na de Kerst in 2007. SC Heerenveen staat dan achter tegen Roda JC. De tijd dringt en een van zijn spelers ligt geblesseerd op de grond. Verzorger Bennie de Wit zoekt zijn watertas en laat nog wat vallen. Verbeek ontploft, trekt de tas uit de hand van Bote, zoals iedereen in de club de goedzak noemt, en stormt zelf langs de lijn. De arme man kan meteen vertrekken. Het betekent het Waterloo voor De Wit. Zelfs Van der Velde krijgt de beslissing niet teruggedraaid. ‘Als hij wat in zijn hoofd heeft dan krijg je dat er niet meer uit.’Als het de toon is die de muziek bepaalt, dan is Verbeek een draaiorgel waar de slingeraar de geweldige symfonieën van Mozart uit wil krijgen. ‘Hij heeft een mond als een zaag.’ Zo waarschuwde Van der Velde de achterban al bij de presentatie in 2004. Alsof heel Heerenveen en omstreken dat al niet wist.


  • 16 Jan 2021 om 16:55
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:54
      Verbeek komt er voorlopig niet in, dat weten wij allemaal. Dus het blijven roepen om de man is zinloos. En over tot de orde van de dag. Jansen heeft vertrouwen in zijn eigen plan en kunnen, dus die zingt het seizoen hier wel uit. Welke trainers zien de supporters hier wél graag verschijnen?
    Fred Rutten
  • 16 Jan 2021 om 16:54
    Verbeek komt er voorlopig niet in, dat weten wij allemaal. Dus het blijven roepen om de man is zinloos. En over tot de orde van de dag. Jansen heeft vertrouwen in zijn eigen plan en kunnen, dus die zingt het seizoen hier wel uit. Welke trainers zien de supporters hier wél graag verschijnen?
  • 16 Jan 2021 om 16:48
    • Quote van 16 Jan 2021 om 15:15
      De eerste regel is het ..meestal! Het Oneens zijn en dat ook beamen ....(:
    Ach sibbele ik denk dat jij wel de laatste bent die dat verwijt naar mij kan maken , maar dat zal wel weer oude koeien uit de sloot halen zijn want daar verschuil jij je tegenwoordig achter . Dat ik Verbeek liever niet zie komen als trainer door zijn verleden mag blijkbaar niet , we moeten het met jou eens zijn Sibbele iemand die een twijfelachtig verleden heeft met "pareltjes" etc IK wil ook een andere trainer zien die peper in de reet brengt bij deze jongens omdat ik denk dat Janssen het niet gaat redden maar GJV is voor MIJ geen optie , dat jij daar anders over denkt is prima maar verwacht dan als je die hier publiekelijk op dit forum gooit maakt dat mensen daar op reageren.
  • 16 Jan 2021 om 16:08
    • Quote van 16 Jan 2021 om 15:15
      De eerste regel is het ..meestal! Het Oneens zijn en dat ook beamen ....(:
    achja ik ga er ook niet meer op in. Hij wil graag het laatste woord dus geef ik die toch aan hem ;-)
  • 16 Jan 2021 om 16:07
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:38
      Jeugdspeler van de club en toevallig een keer wezen kijken. Dat vind ik een rare combi.
    Ik kom uit groningen heb daar vroeger in de jeugd gespeeld. Was ik niet goed genoeg, toen mocht ik bij Heerenveen aansluiten. Ook niet goed genoeg.
    Vervolgens een aantal keer in oosterpark geweest bij groningen, vond ik niks. Toen bij Heerenveen wezen kijken en wezen plakken.
    Wat is daar een rare combi aan?

  • 16 Jan 2021 om 15:15
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:15
      Oke prima dan krijg jij toch gelijk. Als het je daarom gaat.. overigens heb ik nogmaals nergens gezegd dat ik Verbeek hier als trainer wil in tegendeel. Ik heb al meerdere keren gezegd dat nu niet het moment voor Verbeek is. Maar ja lezen he..
    De eerste regel is het ..meestal! Het Oneens zijn en dat ook beamen ....(:
  • 16 Jan 2021 om 14:38
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:13
      het enige wat ik vraag is om enige nuance aan te brengen in jullie reacties. Thats it.
      Dat ik oud jeugdspeler van Heerenveen was praat je wel over 20 jaar terug. En ik ben overigens geen diehard heerenveen fan, ben er toevallig een x wezen kijken en de sfeer sprak mij aan en ben gewoon heel lang blijven plakken.

      Vind het wel jammer dat als mijn mening je niet bevalt je mij dan meteen op mijn gedrag gaat wijzen. Weinig toegevoegde waarde aan een discussie en vind het ook een beetje jammer dat je daarmee indirect op de man gaat spelen. Nergens voor nodig want nogmaals ik ben helemaal geen voorstander van Verbeek.
    Jeugdspeler van de club en toevallig een keer wezen kijken. Dat vind ik een rare combi.
  • 16 Jan 2021 om 14:31
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:27
      van wie mag jij die mening niet hebben? En als je op mij doelt, kan je dat ook laten zien waar ik dat zeg? Je mag prima je mening hebben, zet het er dan ook neer als je mening, maar het overbrengen als feiten vind ik heel wat anders en dat is het enige wat ik nou al in 10 berichten aan jou probeer duidelijk te maken. EDIT: ps. Elke x die edit in je berichten.. Zelfs in je eigen berichten zit je steeds je draaien in woorden.. Zo valt er sowieso niet te discuseieren met jou. Maar jij mag het laatste woord hebben hoor ik ben er klaar mee.
    Ik ga hier echt geen verslag schrijven over alles wat er rond Verbeek is gebeurd bij al die 5 clubs , ik zou zeggen doe je research dan kom je er zelf achter . Daarbij als ik met feiten kom is het ineens " de oude garde " dus waarom zou ik überhaupt de moeite doen je alles op een presenteer blaadje te geven , dit ging net zo bij eerdere discussies die je zelf ook nog wel weet . Dan komen mensen met voorbeelden dan kom jij weer met iets anders op de proppen om toch je punt erdoorheen te proberen te drukken.
  • 16 Jan 2021 om 14:27
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:24
      Ik probeerde met mijn rook en vuur jou tegemoet te komen anders blijf je hameren op hetzelfde riedeltje . Die feiten zijn toch wel bekend ...... maar dan is het ineens de oude garde wat je gebruikt om weer je gelijk proberen te halen , dit doe je elke keer tijdens een discussie. Verbeek heeft gewoon overal waar hij gewerkt heeft problemen veroozaakt , daarom wil ik hem liever niet zien als trainer vooral ook door zijn recente optredens in de media . Maar blijkbaar mag ik deze mening niet hebben.
    van wie mag jij die mening niet hebben? En als je op mij doelt, kan je dat ook laten zien waar ik dat zeg? Je mag prima je mening hebben, zet het er dan ook neer als je mening, maar het overbrengen als feiten vind ik heel wat anders en dat is het enige wat ik nou al in 10 berichten aan jou probeer duidelijk te maken. EDIT: ps. Elke x die edit in je berichten.. Zelfs in je eigen berichten zit je steeds je draaien in woorden.. Zo valt er sowieso niet te discuseieren met jou. Maar jij mag het laatste woord hebben hoor ik ben er klaar mee.
  • 16 Jan 2021 om 14:24
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:17
      haha nou wordt het mooi. Eerst doe je het voorkomen als het feiten zijn en nu zeg je waar rook is is vuur. En dan zeggen dat ik narcistische trekjes heb ( speel je het weer op de man ).

      kinderachtig had je hoger ingeschat maar dat is mijn fout geweest.
    Ik probeerde met mijn rook en vuur jou tegemoet te komen anders blijf je hameren op hetzelfde riedeltje . Die feiten zijn toch wel bekend ...... maar dan is het ineens de oude garde wat je gebruikt om weer je gelijk proberen te halen , dit doe je elke keer tijdens een discussie. Verbeek heeft gewoon overal waar hij gewerkt heeft problemen veroozaakt , daarom wil ik hem liever niet zien als trainer vooral ook door zijn recente optredens in de media . Maar blijkbaar mag ik deze mening niet hebben.
  • 16 Jan 2021 om 14:17
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:16
      Ik hoef geen gelijk maar je vervalt weer in je narcistische trekjes , en probeert anderen jou mening op te dringen net zoals je in het verleden ook deed. Discussies uit het verleden hebben dat wel bewezen al leek het de laatste tijd beter te gaan. IK zie Verbeek liever niet komen op basis van zijn verleden en het lijkt erop dat velen deze mening ook delen , dit neemt niet weg dat ook ik liever een andere trainer zie komen als het zo slecht blijft gaan. Maar nogmaals liever niet Verbeek met al zijn grollen.
    haha nou wordt het mooi. Eerst doe je het voorkomen als het feiten zijn en nu zeg je waar rook is is vuur. En dan zeggen dat ik narcistische trekjes heb ( speel je het weer op de man ).

    kinderachtig had je hoger ingeschat maar dat is mijn fout geweest.
  • 16 Jan 2021 om 14:16
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:15
      Oke prima dan krijg jij toch gelijk. Als het je daarom gaat.. overigens heb ik nogmaals nergens gezegd dat ik Verbeek hier als trainer wil in tegendeel. Ik heb al meerdere keren gezegd dat nu niet het moment voor Verbeek is. Maar ja lezen he..
    Ik hoef geen gelijk maar je vervalt weer in je narcistische trekjes , en probeert anderen jou mening op te dringen net zoals je in het verleden ook deed. Discussies uit het verleden hebben dat wel bewezen al leek het de laatste tijd beter te gaan. IK zie Verbeek liever niet komen op basis van zijn verleden en het lijkt erop dat velen deze mening ook delen , dit neemt niet weg dat ook ik liever een andere trainer zie komen als het zo slecht blijft gaan. Maar nogmaals liever niet Verbeek met al zijn grollen.
  • 16 Jan 2021 om 14:15
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:13
      Laat ik het dan zo zeggen , waar rook is, is vuur , zoveel conflicten zoveel akkefietjes , zoveel verhalen die voor mij overtuigend genoeg zijn . en verder ben ik er wel klaar mee je moet weer eens gelijk hebben en een ander zijn mening is weer eens niet juist . Ik persoonlijk wil Verbeek niet als trainer ,en dat is gebaseerd op prestaties en zijn gedrag , dat jij daar anders over denkt is prima daarin verschillen wij gewoon van mening .
    Oke prima dan krijg jij toch gelijk. Als het je daarom gaat.. overigens heb ik nogmaals nergens gezegd dat ik Verbeek hier als trainer wil in tegendeel. Ik heb al meerdere keren gezegd dat nu niet het moment voor Verbeek is. Maar ja lezen he..
  • 16 Jan 2021 om 14:13
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:05
      Het valt me een beetje van je tegen dat je niet op de Hoogte bent van de onrust die er was in zijn laatste Heerenveen jaar . Voor iemand die Oud jeugdspeler is en zichzelf feanwatcher noemt zou je dit toch moeten weten . Vooral met sponsors en de directie waren er destijds hooglopende irritaties en conflicten. Ps nu de resultaten tegen vallen lijkt ook de oude feanwatcher weer terug te komen , jammer ik was het de laatste maanden best vaak met je eens maar je begint weer terug te vallen in je oude gedrag .
    het enige wat ik vraag is om enige nuance aan te brengen in jullie reacties. Thats it.
    Dat ik oud jeugdspeler van Heerenveen was praat je wel over 20 jaar terug. En ik ben overigens geen diehard heerenveen fan, ben er toevallig een x wezen kijken en de sfeer sprak mij aan en ben gewoon heel lang blijven plakken.

    Vind het wel jammer dat als mijn mening je niet bevalt je mij dan meteen op mijn gedrag gaat wijzen. Weinig toegevoegde waarde aan een discussie en vind het ook een beetje jammer dat je daarmee indirect op de man gaat spelen. Nergens voor nodig want nogmaals ik ben helemaal geen voorstander van Verbeek.
  • 16 Jan 2021 om 14:13
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:09
      staff en directie kozen de kant van de oude garde want dat waren nog al wat dure jongens op de loonlijst.
      Er zijn altijd 2 kanten van het verhaal. Inhoudelijk zullen we dat soort dingen nooit weten volgens mij.
    Laat ik het dan zo zeggen , waar rook is, is vuur , zoveel conflicten zoveel akkefietjes , zoveel verhalen die voor mij overtuigend genoeg zijn . en verder ben ik er wel klaar mee je moet weer eens gelijk hebben en een ander zijn mening is weer eens niet juist . Ik persoonlijk wil Verbeek niet als trainer ,en dat is gebaseerd op prestaties en zijn gedrag , dat jij daar anders over denkt is prima daarin verschillen wij gewoon van mening .
  • 16 Jan 2021 om 14:09
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:07
      Niet alleen met de oude garde , ook met mensen in de staff en directie , Hoe hij destijds Geert Meijer heeft behandeld is ronduit beschamend te noemen.
    staff en directie kozen de kant van de oude garde want dat waren nog al wat dure jongens op de loonlijst.
    Er zijn altijd 2 kanten van het verhaal. Inhoudelijk zullen we dat soort dingen nooit weten volgens mij.
  • 16 Jan 2021 om 14:08
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:04
      Ik zal eenmalig reageren op een dergelijke post.

      Bij alles wat ik hier post vind ik het belangrijk om mijn geloofwaardigheid als poster te bewaren. Daarbij staat bij mij respect voor een ieders mening voorop, zal ik mijn posts altijd proberen te beargumenteren en zal ik altijd altijd de waarheid spreken en niet iets 'verzinnen' om mijn mening kracht bij te zetten. En ik hoop dat de overige forumleden ook bovenstaande gevoel hebben als ze mijn bijdragen lezen.

      Je mag het met mijn mening eens zijn of oneens. Dat maakt ook een discussie mogelijk op dit forum. Maar als we elkaar of elkaars bijdragen niet meer kunnen vertrouwen dan is een discussie per definitie onmogelijk. Dan zou het ook geen zin meer hebben mijn tijd hier te 'verspillen'.

      On topic: Ik dacht dat het verhaal over Gertjan Verbeek wel bekend was bij meerdere mensen. Vandaar ook mijn benaming "publiek" geheim. Gelukkig kan Frank Beenen mijn verhaal bevestigen. En zo zullen er vast meer zijn.
    Ik wil je prima geloven maar we leven in 2021 waar fakenews je om de oren vliegen mede omdat anonieme mensen op internet verhaaltjes zetten wat automatisch door anderen als waarheid gezien worden.
    Vandaar dat ik er naar vroeg.
    Niet persoonlijk bedoeld overigens, had die vraag aan iedereen gesteld hoor :)
  • 16 Jan 2021 om 14:07
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:06
      ik pleit ook nergens voor Verbeek maar ik vind het nogal makkelijk hoe iedereen het maar precies weet dat het altijd aan Verbeek lag als hij ontslagen werd.
      Bij Feyenoord had hij alleen gedoe met de oude garde. In Australie is ie weggegaan omdat zijn salaris niet meer werd betaald ivm corona.
      Ik weet ook wel dat Verbeek geen makkelijke is maar hoe iedereen hier over hem praat en iedereen weet allemaal wel heel goed precies te vertellen waarom Verbeek overal ontslagen is.
      Dan komen we weer uit op een stokpaardje argument van velen die ik vaak te horen krijg.
      Waren jullie erbij? Hebben jullie Verbeek gesproken? Hoe weet iedereen het zo goed te vertellen hoe het precies gegaan is bij Verbeek. En dat stoort mij wel een beetje.
      Heb het idee dat vele Verbeek maar al te graag omlaag praten want stel je voor dat hij wel draagvlak zou krijgen hier.. Niet dat hij dat van mijn kant krijgt want zoals ik al zei dit is niet het juiste moment om Verbeek binnen te halen.
    Niet alleen met de oude garde , ook met mensen in de staff en directie , Hoe hij destijds Geert Meijer heeft behandeld is ronduit beschamend te noemen.
  • 16 Jan 2021 om 14:06
    • Quote van 16 Jan 2021 om 13:51
      Dat zegt helemaal niemand , ik persoonlijk ben ook niet blij met hoe het nu gaat , ik zie alleen liever niet Verbeek komen . Ik probeer echt te begrijpen waarom een aantal hier Verbeek willen zien, maar dit lukt me niet , ik kan geen enkele reden bedenken die mij zou overtuigen dat hij ineens na 10 jaar wel weer resultaten gaat boeken , zijn gedrag met nogal wat botsingen met spelers , staff , sponsoren , fans en wat niet meer bij al die 5 clubs . Ik vrees dat je veel onrust gaat binnenhalen met Verbeek , en bij Twente heeft hij wel aangetoond geen crisistrainer te zijn die de boel weer op de rit kan krijgen. Toevoeging voor Sibbele : Duitsland en Australie is nog niet zo lang geleden en ook hier was zijn gedrag een issue die voor veel problemen zorgde , zou hij nu ineens veranderd zijn ??? Terwijl hij voor de camera op mij nog steeds dezelfde indruk wekt.
    ik pleit ook nergens voor Verbeek maar ik vind het nogal makkelijk hoe iedereen het maar precies weet dat het altijd aan Verbeek lag als hij ontslagen werd.
    Bij Feyenoord had hij alleen gedoe met de oude garde. In Australie is ie weggegaan omdat zijn salaris niet meer werd betaald ivm corona.
    Ik weet ook wel dat Verbeek geen makkelijke is maar hoe iedereen hier over hem praat en iedereen weet allemaal wel heel goed precies te vertellen waarom Verbeek overal ontslagen is.
    Dan komen we weer uit op een stokpaardje argument van velen die ik vaak te horen krijg.
    Waren jullie erbij? Hebben jullie Verbeek gesproken? Hoe weet iedereen het zo goed te vertellen hoe het precies gegaan is bij Verbeek. En dat stoort mij wel een beetje.
    Heb het idee dat vele Verbeek maar al te graag omlaag praten want stel je voor dat hij wel draagvlak zou krijgen hier.. Niet dat hij dat van mijn kant krijgt want zoals ik al zei dit is niet het juiste moment om Verbeek binnen te halen.
  • 16 Jan 2021 om 14:05
    • Quote van 16 Jan 2021 om 14:01
      Uit dat artikel lees ik alleen iets over AZ, Feyenoord had een andere reden zie ik in jouw link.

      Ik zie nergens iets over Heerenveen. Maar toch doe je die aanname. Gebaseerd op je onderbuik gevoelens, prima maar zeg dat dan ipv het neer te zetten als feiten.

      Bovendien vroeg ik of we de waarheid ook ergens kunnen controleren over de reden van zijn ontslag BIJ heerenveen. Waarom jij dan weer andere clubs erbij betrekt? Om zo extra verbindingen te proberen te maken zodat het aannemelijk klinkt?
    Het valt me een beetje van je tegen dat je niet op de Hoogte bent van de onrust die er was in zijn laatste Heerenveen jaar . Voor iemand die Oud jeugdspeler is en zichzelf feanwatcher noemt zou je dit toch moeten weten . Vooral met sponsors en de directie waren er destijds hooglopende irritaties en conflicten. Ps nu de resultaten tegen vallen lijkt ook de oude feanwatcher weer terug te komen , jammer ik was het de laatste maanden best vaak met je eens maar je begint weer terug te vallen in je oude gedrag .
  • 16 Jan 2021 om 14:04
    • Quote van 16 Jan 2021 om 12:55
      En toevallig wist jij van dit geheim af. Vertel eens, kunnen we dit ook checken op de waarheid?
      Of moeten we jou nou zomaar geloven.
    Ik zal eenmalig reageren op een dergelijke post.

    Bij alles wat ik hier post vind ik het belangrijk om mijn geloofwaardigheid als poster te bewaren. Daarbij staat bij mij respect voor een ieders mening voorop, zal ik mijn posts altijd proberen te beargumenteren en zal ik altijd altijd de waarheid spreken en niet iets 'verzinnen' om mijn mening kracht bij te zetten. En ik hoop dat de overige forumleden ook bovenstaande gevoel hebben als ze mijn bijdragen lezen.

    Je mag het met mijn mening eens zijn of oneens. Dat maakt ook een discussie mogelijk op dit forum. Maar als we elkaar of elkaars bijdragen niet meer kunnen vertrouwen dan is een discussie per definitie onmogelijk. Dan zou het ook geen zin meer hebben mijn tijd hier te 'verspillen'.

    On topic: Ik dacht dat het verhaal over Gertjan Verbeek wel bekend was bij meerdere mensen. Vandaar ook mijn benaming "publiek" geheim. Gelukkig kan Frank Beenen mijn verhaal bevestigen. En zo zullen er vast meer zijn.
  • 16 Jan 2021 om 14:02
    • Quote van 16 Jan 2021 om 13:51
      Ik denk dat een groot deel wel heil ziet in een trainer die de spelers stuk voor stuk persoonlijk een peper in de reet duwt.
      Maar zou de club en de spelers dan niet juist gebaat zijn als dat iemand is die de afgelopen jaren bewezen heeft een elftal beter te kunnen laten spelen?
      Iemand die niet besmet is met meerdere ontslagen, mediaoptredens waar spelers publiekelijk afgevallen werden en geen al te beste reputatie v.w.b communicatie heeft?
      Met Verbeek haal je een ongeleid projectiel binnen op basis van nostalgie.

      Er zijn zat trainers die het vuur wel aan zouden kunnen wakkeren, kijk daar eens naar.
      Die blinde focus op Verbeek is op basis van z'n prestaties van de afgelopen jaren nauwelijks te rechtvaardigen.
      Als de "methode verbeek" écht zo geweldig is en overal ongeacht de situatie toepasbaar is, had ie wel een Europese topclub getrained.
    Dit is nou precies ook mijn probleem met Verbeek , 10 jaar weinig gepresteerd en veel onrust en irritaties veroorzaakt onder spelers, staf, clubmensen . ik zie niet in hoe dit ineens anders zou zijn zoals oa Sibbele vermeld . Ook in Australië waren er enkele akkevietjes en dit is nog niet zo lang geleden.
  • 16 Jan 2021 om 14:01
    • Quote van 16 Jan 2021 om 13:34
      Wat dacht je van alle clubs nadien waar eigenlijk dezelfde redenen naar buiten kwamen?
      Onder andere bij Feyenoord,AZ en Twente was communicatie een dingetje, niet alleen op staf niveau maar ook richting spelers en media..

      https://nos.nl/artikel/639217-methode-verbeek-lijkt-uitgewerkt.html
    Uit dat artikel lees ik alleen iets over AZ, Feyenoord had een andere reden zie ik in jouw link.

    Ik zie nergens iets over Heerenveen. Maar toch doe je die aanname. Gebaseerd op je onderbuik gevoelens, prima maar zeg dat dan ipv het neer te zetten als feiten.

    Bovendien vroeg ik of we de waarheid ook ergens kunnen controleren over de reden van zijn ontslag BIJ heerenveen. Waarom jij dan weer andere clubs erbij betrekt? Om zo extra verbindingen te proberen te maken zodat het aannemelijk klinkt?
  • 16 Jan 2021 om 13:51
    • Quote van 16 Jan 2021 om 09:59
      Je hebt gelijk, gelukkig hebben wij een trainer die heel goed gepresteerd heeft in de jeugd en die heeeeeel veel ervaring heeft op het hoogste niveau. Een trainer die spelers weet te raken, waarvoor spelers door het vuur gaan!!!
    Dat zegt helemaal niemand , ik persoonlijk ben ook niet blij met hoe het nu gaat , ik zie alleen liever niet Verbeek komen . Ik probeer echt te begrijpen waarom een aantal hier Verbeek willen zien, maar dit lukt me niet , ik kan geen enkele reden bedenken die mij zou overtuigen dat hij ineens na 10 jaar wel weer resultaten gaat boeken , zijn gedrag met nogal wat botsingen met spelers , staff , sponsoren , fans en wat niet meer bij al die 5 clubs . Ik vrees dat je veel onrust gaat binnenhalen met Verbeek , en bij Twente heeft hij wel aangetoond geen crisistrainer te zijn die de boel weer op de rit kan krijgen. Toevoeging voor Sibbele : Duitsland en Australie is nog niet zo lang geleden en ook hier was zijn gedrag een issue die voor veel problemen zorgde , zou hij nu ineens veranderd zijn ??? Terwijl hij voor de camera op mij nog steeds dezelfde indruk wekt.
  • 16 Jan 2021 om 13:51
    Ik denk dat een groot deel wel heil ziet in een trainer die de spelers stuk voor stuk persoonlijk een peper in de reet duwt.
    Maar zou de club en de spelers dan niet juist gebaat zijn als dat iemand is die de afgelopen jaren bewezen heeft een elftal beter te kunnen laten spelen?
    Iemand die niet besmet is met meerdere ontslagen, mediaoptredens waar spelers publiekelijk afgevallen werden en geen al te beste reputatie v.w.b communicatie heeft?
    Met Verbeek haal je een ongeleid projectiel binnen op basis van nostalgie.

    Er zijn zat trainers die het vuur wel aan zouden kunnen wakkeren, kijk daar eens naar.
    Die blinde focus op Verbeek is op basis van z'n prestaties van de afgelopen jaren nauwelijks te rechtvaardigen.
    Als de "methode verbeek" écht zo geweldig is en overal ongeacht de situatie toepasbaar is, had ie wel een Europese topclub getrained.
  • 16 Jan 2021 om 13:50
    • Quote van 16 Jan 2021 om 13:46
      Dit verhaal van Frisianbadboy klopt als een bus. Bij veel goed ingevoerden bekend.
    Het zal wel. En het zal ook wel kloppen. Neemt niet weg dat hij ook inmiddels een paar jaar ouder en wijzer is !?
  • 16 Jan 2021 om 13:46
    • Quote van 16 Jan 2021 om 12:55
      En toevallig wist jij van dit geheim af. Vertel eens, kunnen we dit ook checken op de waarheid?
      Of moeten we jou nou zomaar geloven.
    Dit verhaal van Frisianbadboy klopt als een bus. Bij veel goed ingevoerden bekend.
  • 16 Jan 2021 om 13:39
    • Quote van 16 Jan 2021 om 09:53
      Bij AZ was hij wel koploper op het moment van ontslag.
    Een verstoorde werkrelatie met je spelersgroep hebben kun je an sich wel onder de noemer "mislukt" scharen. Werken met die spelersgroep is namelijk je primaire bezigheid en als je die niet meer goed kunt uitvoeren omdat je zelf een handje had in het verstoren..

    Het ontslag van de markante trainer had dan ook niets te maken met de prestaties, maar met de verstoorde relatie met de spelersgroep. 'Helaas was dit niet tegen te houden', zei technisch directeur Earnest Stewart, die sprak van een gebrek aan chemie tussen Verbeek en zijn manschappen. 'We zijn niet over één nacht ijs gegaan.'
  • 16 Jan 2021 om 13:34
    • Quote van 16 Jan 2021 om 12:55
      En toevallig wist jij van dit geheim af. Vertel eens, kunnen we dit ook checken op de waarheid?
      Of moeten we jou nou zomaar geloven.
    Wat dacht je van alle clubs nadien waar eigenlijk dezelfde redenen naar buiten kwamen?
    Onder andere bij Feyenoord,AZ en Twente was communicatie een dingetje, niet alleen op staf niveau maar ook richting spelers en media..

    https://nos.nl/artikel/639217-methode-verbeek-lijkt-uitgewerkt.html
  • 16 Jan 2021 om 13:07
    • Quote van 16 Jan 2021 om 12:55
      En toevallig wist jij van dit geheim af. Vertel eens, kunnen we dit ook checken op de waarheid?
      Of moeten we jou nou zomaar geloven.
    Het is wel iemand die graag de regie houdt, een controlefreak zeg maar. Ook bij AZ was dat zo en daar werd destijds ook wel over geschreven en waar rook is ook vaak vuur :) Maar als trainer heeft ie natuurlijk veel ervaring.
  • 16 Jan 2021 om 12:55
    • Quote van 16 Jan 2021 om 12:50
      Ik begrijp echt niet dat mensen blijven roepen om Gertjan Verbeek. Als het puur zou gaan om zijn trainerskwaliteiten kan ik dat nog enigszins begrijpen. Blijkbaar is er een groep mensen die vertrouwen hebben in zijn aanpak en zijn manier van trainen.
      Het vervelende bij Gertjan Verbeek is dat hij zich, behalve als trainer, ook bemoeit met alle andere zaken binnen de club. In zijn bemoeizucht schoffeert hij ondertussen medewerkers, sponsoren, vrijwilligers en iedereen die hij op zijn pad komt.
      Na vier jaar Verbeek bij sc Heerenveen heeft het toenmalige bestuur besloten om het contract met Gertjan Verbeek niet te verlengen. Niet eens zozeer vanwege de sportieve prestaties, maar vanwege het feit dat een ieder, van medewerker tot sponsors en vrijwilligers, helemaal klaar was met zijn manier van communiceren en handelen. Dat de club dat destijds niet op deze manier naar buiten heeft gebracht siert het toenmalige bestuur, maar het is een publiek geheim dat intern een ieder destijds helemaal 'klaar' was met de manier waarop Gertjan zich als een olifant in de porseleinkast binnen de club gedroeg.

    En toevallig wist jij van dit geheim af. Vertel eens, kunnen we dit ook checken op de waarheid?
    Of moeten we jou nou zomaar geloven.
  • 16 Jan 2021 om 12:52
    • Quote van 16 Jan 2021 om 12:24
      Is het niet een mogelijkheid om Verbeek als hoofdtrainer te hebben en johnny jansen daar achter te hebben? Denk dat Jansen erg veel kan leren van Verbeek
    Zou ik ook wel graag willen maar probleem is dat Verbeek dan veel te veel met andere dingen gaat bemoeien binnen de club en met mensen moet gaan samenwerken waar hij liever afscheid van neemt. Dus dan krijg je onrust.
    Verbeek komt pas weer bij Heerenveen als Cees weg is, die 2 samen gaat nooit werken.
  • 16 Jan 2021 om 12:51
    Een prima trainer, een oprecht met met zijn eigenaardigjeden die hem wel eens in de weg zitten. Maar de perfecre mens moet nog worden geboren. Als speler, assistent en hoofdtriner zijn waarde voor onze club gejad en daarvoor verdient hij waardering. Vier keer Europees op rij. Mee, geen perfecte traoner, geen perfecte mens maar wel iemand die ons respect verdient. In landen als Duitsland en Engeland wordt zo iemand tot in lengte der jaren gewaardeerd bij zijn ex clubs.
  • 16 Jan 2021 om 12:50
    Ik begrijp echt niet dat mensen blijven roepen om Gertjan Verbeek. Als het puur zou gaan om zijn trainerskwaliteiten kan ik dat nog enigszins begrijpen. Blijkbaar is er een groep mensen die vertrouwen hebben in zijn aanpak en zijn manier van trainen.
    Het vervelende bij Gertjan Verbeek is dat hij zich, behalve als trainer, ook bemoeit met alle andere zaken binnen de club. In zijn bemoeizucht schoffeert hij ondertussen medewerkers, sponsoren, vrijwilligers en iedereen die hij op zijn pad komt.
    Na vier jaar Verbeek bij sc Heerenveen heeft het toenmalige bestuur besloten om het contract met Gertjan Verbeek niet te verlengen. Niet eens zozeer vanwege de sportieve prestaties, maar vanwege het feit dat een ieder, van medewerker tot sponsors en vrijwilligers, helemaal klaar was met zijn manier van communiceren en handelen. Dat de club dat destijds niet op deze manier naar buiten heeft gebracht siert het toenmalige bestuur, maar het is een publiek geheim dat intern een ieder destijds helemaal 'klaar' was met de manier waarop Gertjan zich als een olifant in de porseleinkast binnen de club gedroeg.

  • 16 Jan 2021 om 12:41
    • Quote van 15 Jan 2021 om 22:17
      Goeie tactiek. Een heerenvener de club in Zwolle van binnenuit op laten blazen. Qua sponsorinkomsten een handige move.
    Tjonge wat een waardering voor een echte clubman. Hopelijk wordt jij door jouw werkgever beter gewaardeerd... Heeft bij AZ de beker gewonnen en stond 1e toen hij eruit moest. Bij Feyenoord zonder budget moeten werken. Prima kerel en echte clubman laat maar terugkomen. Liefst als trainer maar net zo lief als opvolger CR.
  • 16 Jan 2021 om 12:24
    • Quote van 16 Jan 2021 om 12:04
      Johnny moet gewoon leren. Dat kan alleen maar door op zn bek te gaan zoals nu het geval is. Hoofdtrainer zijn kan hij best, ben ik van overtuigd. Alleen moet hij nog stappen zetten, dat is duidelijk.
    Is het niet een mogelijkheid om Verbeek als hoofdtrainer te hebben en johnny jansen daar achter te hebben? Denk dat Jansen erg veel kan leren van Verbeek
  • 16 Jan 2021 om 12:04
    • Quote van 16 Jan 2021 om 11:49
      Sommige mensen maken net een stap teveel dan ze aankunnen. Dat geldt ook voor JJ een prima assistent naar hoofdtrainer is te hoog gegrepen. Niet erg maar vaak is het probleem dat ze dat zelf niet zien.
      De staf bestaat verder uit wat introverte rustige types gaat ook niet zoveel van uit. Dit seizoen is toch een beetje een tussenjaar. Van belang is de staf volgend seizoen op orde te hebben. Een nieuwe hoofdtrainer en Johnny weer assistent want dat past gewoon beter (clubman en aardige vent).
      Als hoofdtrainer heb je iemand nodig de lijnen uitzet en spelers beter maakt. Het is nu rommelig, begreep ook niet dat van Hecke reserve staat die is veel beter dan Dresevic. Ons probleem ligt voornamelijk op de bezetting van het middenveld en op de backs.
    Johnny moet gewoon leren. Dat kan alleen maar door op zn bek te gaan zoals nu het geval is. Hoofdtrainer zijn kan hij best, ben ik van overtuigd. Alleen moet hij nog stappen zetten, dat is duidelijk.
  • 16 Jan 2021 om 11:49
    Sommige mensen maken net een stap teveel dan ze aankunnen. Dat geldt ook voor JJ een prima assistent naar hoofdtrainer is te hoog gegrepen. Niet erg maar vaak is het probleem dat ze dat zelf niet zien.
    De staf bestaat verder uit wat introverte rustige types gaat ook niet zoveel van uit. Dit seizoen is toch een beetje een tussenjaar. Van belang is de staf volgend seizoen op orde te hebben. Een nieuwe hoofdtrainer en Johnny weer assistent want dat past gewoon beter (clubman en aardige vent).
    Als hoofdtrainer heb je iemand nodig de lijnen uitzet en spelers beter maakt. Het is nu rommelig, begreep ook niet dat van Hecke reserve staat die is veel beter dan Dresevic. Ons probleem ligt voornamelijk op de bezetting van het middenveld en op de backs.
  • 16 Jan 2021 om 11:45
    • Quote van 16 Jan 2021 om 09:57
      Mensen zeiken Verbeek hier wel graag af. Maar hij heeft nog altijd 10x beter voetbal laten zien dan JJ.Gjv heeft spelers daadwerkelijk beter gemaakt. Dat moet bij Heerenveen nog maar eerst eens gebeuren.
      Maar hey, negatieve onzin mag altijd verteld worden over Verbeek. Maar zodra je wat kritisch op de club bent dan heb je hier de poppen aan het dansen..
    Je slaat de spijker op z'n kop ! ...De " lobby" weet je wel om Verbeek " tekstueel te slachten". En owee als je daar kritisch en of positief over bent?..staat de "volgende strontkar alweer klaar". Maar zo gaat het híer en bij de club al jaren..daarom zal het ook nooit veranderen in positieve zin.
  • 16 Jan 2021 om 11:28
    Zo snel zullen ze JJ niet ontslaan maar als ze blijven verliezen moet ie zijn conclusie trekken en ontslag nemen, dat hoort ook bij clubliefde.
  • 16 Jan 2021 om 11:18
    • Quote van 15 Jan 2021 om 22:06
      Heerenveen moet snel handelen om GJV binnen te halen, een trainer met visie en ervaring.
    Heerenveen én snel handelen in deze ?...vergeet het maar.
  • 16 Jan 2021 om 10:37
    Verbeek kwam op een moeilijk moment binnen bij Fc Twente, waarna het pas echt misging. Ik denk dat je hier bij ons op dit moment als trainer ook niet zomaar in wil stappen. Want zo lekker gaat het niet. Een nieuwe trainer zal toch ook kijken naar perspectief en wat langere termijn om iets op te bouwen. Daarom denk ik dat GJV hier ook een erg groot risico zal lopen als hij instapt, want dat het dan zomaar beter zal gaan geloof ik gewoon niet. Overigens heeft hij het bij AZ best goed gedaan maar had hij leuk spelersmateriaal. En zo is het gewoon ook vaak. Een trainer is vaak zo goed als zijn spelersmateriaal niet waar ?
  • 16 Jan 2021 om 09:59
    • Quote van 16 Jan 2021 om 00:18
      Hij is overal mislukt! Ontslag na ontslag..... Twente laten degraderen! Ja, laten we hem binnen halen!
    Je hebt gelijk, gelukkig hebben wij een trainer die heel goed gepresteerd heeft in de jeugd en die heeeeeel veel ervaring heeft op het hoogste niveau. Een trainer die spelers weet te raken, waarvoor spelers door het vuur gaan!!!
  • 16 Jan 2021 om 09:57
    Mensen zeiken Verbeek hier wel graag af. Maar hij heeft nog altijd 10x beter voetbal laten zien dan JJ.Gjv heeft spelers daadwerkelijk beter gemaakt. Dat moet bij Heerenveen nog maar eerst eens gebeuren.
    Maar hey, negatieve onzin mag altijd verteld worden over Verbeek. Maar zodra je wat kritisch op de club bent dan heb je hier de poppen aan het dansen..
  • 16 Jan 2021 om 09:53
    • Quote van 16 Jan 2021 om 00:18
      Hij is overal mislukt! Ontslag na ontslag..... Twente laten degraderen! Ja, laten we hem binnen halen!
    Bij AZ was hij wel koploper op het moment van ontslag.
  • 16 Jan 2021 om 00:18
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:39
      Nou, mislukt, hij is geen kampioen geworden met die clubs. Verder heeft hij het bij Heerenveen uitstekend gedaan, en hij is iemand van de club.
    Hij is overal mislukt! Ontslag na ontslag..... Twente laten degraderen! Ja, laten we hem binnen halen!
  • 15 Jan 2021 om 23:39
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:32
      Visie en ervaring en toch mislukt bij 5 clubs op een rij , ik snap nog steeds niet hoe mensen zich op resultaten van 10 jaar gelden baseren en de clubs daarna gewoon niet meenemen in hun beoordeling .
    Nou, mislukt, hij is geen kampioen geworden met die clubs. Verder heeft hij het bij Heerenveen uitstekend gedaan, en hij is iemand van de club.
  • 15 Jan 2021 om 23:32
    • Quote van 15 Jan 2021 om 22:06
      Heerenveen moet snel handelen om GJV binnen te halen, een trainer met visie en ervaring.
    Visie en ervaring en toch mislukt bij 5 clubs op een rij , ik snap nog steeds niet hoe mensen zich op resultaten van 10 jaar gelden baseren en de clubs daarna gewoon niet meenemen in hun beoordeling .
  • 15 Jan 2021 om 22:19
    • Quote van 15 Jan 2021 om 22:06
      Heerenveen moet snel handelen om GJV binnen te halen, een trainer met visie en ervaring.
    Waarom ? Lees jij dit maar eens door:

    https://www.tubantia.nl/fc-twente/gertjan-verbeek-ontslagen-als-trainer-van-fc-twente~a82d942f/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

  • 15 Jan 2021 om 22:19
    Tuurlijk wil hij graag weer aan de slag. Bij PEC is genoeg opbouwwerk te doen. Mooie uitdaging voor hem om wat goeds neer te zetten. Is hem van harte gegund. En bij onze club is hij niet meer welkom.
  • 15 Jan 2021 om 22:17
    Goeie tactiek. Een heerenvener de club in Zwolle van binnenuit op laten blazen. Qua sponsorinkomsten een handige move.
  • 15 Jan 2021 om 22:06
    Heerenveen moet snel handelen om GJV binnen te halen, een trainer met visie en ervaring.
  • 15 Jan 2021 om 21:32
    Wat een clubliefde toch! Of zou meneer gewoon weer graag aan het werk willen in de voetbalerij en trapt die daarom maar wat int rond
  • 15 Jan 2021 om 21:17
    • Quote van 15 Jan 2021 om 21:05
      Vreemd verhaal. Ik dacht dat hij voorzitter wil de worden ?
    wellicht hoopt hij, gezien lange termijn verhaal....dat hij dan intern kan doorstromen op termijn. Moet wel zeggen dat het PEC verhaal voor mij aardig uit de lucht komt vallen
  • 15 Jan 2021 om 21:14
    • Quote van 15 Jan 2021 om 21:05
      Vreemd verhaal. Ik dacht dat hij voorzitter wil de worden ?
    Hij kan en wil dat ook maar dat ziet er voorlopig niet naar uit met CR aan het roer en weer als coach is beter dan analist af en toe bij ESPN. Ben benieuwd of ie daar heen kan.
  • 15 Jan 2021 om 21:05
    Vreemd verhaal. Ik dacht dat hij voorzitter wil de worden ?
  • 15 Jan 2021 om 20:45
    Zou jammer zijn, mag van mij terugkomen bij Heerenveen.
Friday 26 February 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›