'Odgaard hoopt deze winter terug te keren in de Eredivisie'

16
'Odgaard hoopt deze winter terug te keren in de Eredivisie'

Het is nog altijd niet duidelijk waar de nabije toekomst van Jens Odgaard ligt. De oud-spits van SC Heerenveen speelt op dit moment op huurbasis bij het Zwitserse FC Lugano, maar staat ook in de belangstelling van Serie B-clubs én FC Utrecht.

Volgens Il Resto del Carlino hebben de Domstedelingen zich bij Sassuolo voor de Deen gemeld en zou hij wel oren hebben naar een terugkeer naar de Eredivisie. In Italië zou de 21-jarige spits alleen interesse hebben om voor SPAL te spelen, waar hij herenigd kan worden met enkele bekenden uit Sassuolo.

Bij FC Lugano begon Odgaard het seizoen in de basis, maar lijkt in de tweede seizoenshelft weinig meer op speelminuten rekenen. Het lokale Corriere del Ticino noemde Odgaard de grootste dissident in een goed draaiend team en noemde hem 'vlees noch vis.'

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2021 om 18:37
    • Quote van 14 Jan 2021 om 18:22
      Wat is er mis met ‘aap’?
    Met het woord zelf niks, wel in de context hoe Knokkie hem gebruikte. We hoeven niet zo te doen alsof dat heel normaal is om te zeggen wanneer het om een donkere speler gaat.
  • 14 Jan 2021 om 18:22
    • Quote van 14 Jan 2021 om 16:44
      Wat bedoelde je dan te zeggen met "aap"?
    Wat is er mis met ‘aap’?
  • 14 Jan 2021 om 16:55
    • Quote van 14 Jan 2021 om 16:44
      Wat bedoelde je dan te zeggen met "aap"?
    Hij bedoelt dat toen de aap uit de mouw kwam en bleek dat Te Vrede dus toch wel kon scoren.
  • 14 Jan 2021 om 16:44
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:27
      Hoezo? Ik zie er niks verkeerds in. Men moet niet zo verontwaardigt doen tegenwoordig. Word er een beetje moe van. We wonen niet in Amsterdam de stad van de gekwetsten.
    Wat bedoelde je dan te zeggen met "aap"?
  • 14 Jan 2021 om 15:27
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:16
      Aap? Misschien een ongelukkige woordkeuze..
    Hoezo? Ik zie er niks verkeerds in. Men moet niet zo verontwaardigt doen tegenwoordig. Word er een beetje moe van. We wonen niet in Amsterdam de stad van de gekwetsten.
  • 14 Jan 2021 om 15:16
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:08
      Wat denk je van Mitchell te vrede bij NAC uit. Het hele seizoen speelde die man als een krant. En net wanneer ik naar een uitwedstrijd tegen NAC ga. Scoort die aap 2 keer tegen zijn vorig club. Echt ongelooflijk. Was er ziek van en vele met mij.
    Aap? Misschien een ongelukkige woordkeuze..
  • 14 Jan 2021 om 15:08
    • Quote van 14 Jan 2021 om 14:28
      Ik zie dat beeld ook meteen.... Wanneer scoorde Rienstra (RKC) ook al weer zijn een na laatste eredivisiegoal?
    Wat denk je van Mitchell te vrede bij NAC uit. Het hele seizoen speelde die man als een krant. En net wanneer ik naar een uitwedstrijd tegen NAC ga. Scoort die aap 2 keer tegen zijn vorig club. Echt ongelooflijk. Was er ziek van en vele met mij.
  • 14 Jan 2021 om 14:28
    • Quote van 14 Jan 2021 om 12:08
      Dan gaat het juist tegen ons zijn haha Leer mij Heerenveen kennen ;)
    Ik zie dat beeld ook meteen.... Wanneer scoorde Rienstra (RKC) ook al weer zijn een na laatste eredivisiegoal?
  • 14 Jan 2021 om 13:51
    • Quote van 14 Jan 2021 om 11:43
      Toch kan deze jongen het wel. Scoorde in de voorbereiding vanuit alle standen en hoeken. Hoop dat ie ergens los komt, behalve tegen ons.
    En toen het om de knikkers ging bakte hij er niets van. Zou het iets van faalangst zijn?
  • 14 Jan 2021 om 12:08
    • Quote van 14 Jan 2021 om 11:43
      Toch kan deze jongen het wel. Scoorde in de voorbereiding vanuit alle standen en hoeken. Hoop dat ie ergens los komt, behalve tegen ons.
    Dan gaat het juist tegen ons zijn haha Leer mij Heerenveen kennen ;)
  • 14 Jan 2021 om 11:43
    Toch kan deze jongen het wel. Scoorde in de voorbereiding vanuit alle standen en hoeken. Hoop dat ie ergens los komt, behalve tegen ons.
  • 14 Jan 2021 om 11:38
    Kan me toch niet voorstellen dat Utrecht met deze jongen aan de haal gaat. Lijkt me eerder iets voor Emmen.
  • 14 Jan 2021 om 11:32
    • Quote van 14 Jan 2021 om 11:27
      Wat moet Utrecht met hem?
    Scoort Utrecht niet tegen Heerenveen lol
  • 14 Jan 2021 om 11:27
    Wat moet Utrecht met hem?
  • 14 Jan 2021 om 11:24
    Noemde Lugano de grootste dissident?? Tekst klopt niet