Vlap bezig met terugkeer? ''Denk niet dat het verstandig is''

9
Vlap bezig met terugkeer? ''Denk niet dat het verstandig is''

Michel Vlap gaat deze maand mogelijk na anderhalf jaar afscheid nemen van RSC Anderlecht. De middenvelder uit de opleiding van SC Heerenveen speelde dit seizoen pas vier wedstrijden en diens werkgever staat open voor een (tijdelijke) transfer.

Clubwatcher Sander de Vries denkt niet dat een terugkeer naar SC Heerenveen aan de orde gaat zijn. "Een verhuur is de meest wenselijke optie", begint De Vries bij KOKO Radio, de podcast van de Leeuwarder Courant. "Ik denk niet dat een terugkeer verstandig is."

De Vries verwacht dat Vlap kiest voor een ander avontuur. "Ik denk ook niet dat een speler dat moet willen. Dan krijg je ook zo’n imago dat je alleen maar bij een club uit je vaderland kan presteren. Dat is niet goed. Maar dat hij op weg is naar de uitgang, dat kunnen we wel vaststellen", besluit De Vries.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2021 om 18:01
    • Quote van 14 Jan 2021 om 12:16
      Domme reactie....
    Ik maakte de opmerking; "Die hebben iets tegen Hollander", omdat ik veel reacties van Belgen lees op Belgische voetbalsite's. Er worden door de Belgen continue opmerking geplaatst/gemaakt als Nederland/Oranje wint. Nu lees ik ook veel negatieve reacties over Vlap, dat Nederlanders een arrogant gierig volk is. Ook over het Nederlands elftal wordt er door de Belgen erg negatief gesproken. Vandaar mijn opmerking. Niet om personen te kwetsen
  • 14 Jan 2021 om 12:16
    • Quote van 13 Jan 2021 om 20:14
      België is sowieso een waardeloos voetballand. Raar volkje die iets tegen Hollanders hebben. Van mij mag Vlap terugkomen, alhoewel ik dat niet verwacht. Succes Vlap, waar je ook gaat spelen.
    Domme reactie....
  • 14 Jan 2021 om 11:55
    • Quote van 14 Jan 2021 om 07:25
      Dat ze iets tegen Hollanders hebben is zeker niet waar. Als je bijvoorbeeld kijkt naar het songfestival krijgen we van België heel vaak de maximale punten, dit zijn vaak veel stemmen die andere landen ons niet geven.
    Waar gaat dit over? Haha
  • 14 Jan 2021 om 08:49
    • Quote van 14 Jan 2021 om 07:25
      Dat ze iets tegen Hollanders hebben is zeker niet waar. Als je bijvoorbeeld kijkt naar het songfestival krijgen we van België heel vaak de maximale punten, dit zijn vaak veel stemmen die andere landen ons niet geven.
    Toen ik songfestival zag staan ben ik maar gestopt met lezen van de reactie ;-)
  • 14 Jan 2021 om 07:25
    • Quote van 13 Jan 2021 om 20:14
      België is sowieso een waardeloos voetballand. Raar volkje die iets tegen Hollanders hebben. Van mij mag Vlap terugkomen, alhoewel ik dat niet verwacht. Succes Vlap, waar je ook gaat spelen.
    Dat ze iets tegen Hollanders hebben is zeker niet waar. Als je bijvoorbeeld kijkt naar het songfestival krijgen we van België heel vaak de maximale punten, dit zijn vaak veel stemmen die andere landen ons niet geven.
  • 13 Jan 2021 om 22:26
    • Quote van 13 Jan 2021 om 20:14
      België is sowieso een waardeloos voetballand. Raar volkje die iets tegen Hollanders hebben. Van mij mag Vlap terugkomen, alhoewel ik dat niet verwacht. Succes Vlap, waar je ook gaat spelen.
    Als ik het zo lees heb jij vooral iets tegen onze zuiderburen?
  • 13 Jan 2021 om 20:14
    België is sowieso een waardeloos voetballand. Raar volkje die iets tegen Hollanders hebben. Van mij mag Vlap terugkomen, alhoewel ik dat niet verwacht. Succes Vlap, waar je ook gaat spelen.
  • 13 Jan 2021 om 20:09
    • Quote van 13 Jan 2021 om 19:36
      Hij had nooit naar Anderlecht moeten gaan
    Dat (zei) zeg ik ...!
  • 13 Jan 2021 om 19:36
    Hij had nooit naar Anderlecht moeten gaan
zaterdag 23 januari 2021
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›