Vlap begint weer: ''Ik merk aan mezelf dat ik stappen maak''

13
Vlap begint weer: ''Ik merk aan mezelf dat ik stappen maak''

Dit weekend begint in België de Jupiler Pro League met een wedstrijd tussen het RSC Anderlecht van Michel Vlap en het KV Mechelen van Lucas Bijker. Vlap is blij dat de competitie weer gaat beginnen.

"Ik sta te popelen om weer te beginnen", zegt Vlap in gesprek met Omrop Fryslân. "Ik vind dat ik een stap heb gemaakt, zowel in fysiek als in voetballend opzicht. Ik ben veel veiliger aan de bal. Ik ben hier naartoe gekomen om me te ontwikkelen en ik merk aan mezelf dat ik stappen maak."

Volgens Vlap kan Anderlecht komend seizoen hoge ogen gooien.  "Ik voel dat we een stap verder zijn dan vorig jaar. De bedoeling is dat we doorgaan met hoe we voetbalden op het einde. Doelpunten maken, dominant zijn en mooi voetbal laten zien. Er zit veel kwaliteit in de groep. Ik heb positieve verwachtingen."

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Aug 2020 om 16:57
    • Quote van 10 Aug 2020 om 15:34
      Als ze die halen lever ik alsnog mijn SK in!
    Geef 'm weg aan iemand die iets minder kinderachtig is, je neefje of buurjongetje van 5 of zo.
    Betaald heb je toch al.
  • 10 Aug 2020 om 15:34
    • Quote van 9 Aug 2020 om 21:59
      Jens Odgaard mag weg bij is wel een goede optie denk ik
    Als ze die halen lever ik alsnog mijn SK in!
  • 10 Aug 2020 om 10:05
    • Quote van 10 Aug 2020 om 08:55
      Teveel in de zon gezeten?
    Nee dat heb ik niet gedaan, maar ik ben wel voor de laatste nieuwtjes op de hoogte.
  • 10 Aug 2020 om 08:55
    • Quote van 9 Aug 2020 om 21:59
      Jens Odgaard mag weg bij is wel een goede optie denk ik
    Teveel in de zon gezeten?
  • 10 Aug 2020 om 08:44
    • Quote van 9 Aug 2020 om 18:12
      Offtopic : net ff het artikel in de telegraaf gelezen over dick advocaat en zijn mening over de corona maatregelen vond deze oneliner geweldig : " de stranden zijn vol en het stadion bijna leeg" maw Dick zet er enorme vraagtekens bij.
    Dicky zet wel bij meer dingen wat vraagtekens maar in dit geval spreekt ie natuurlijk puur voor eigen parochie en zegt ie wat de Feyenoord supporters willen horen.
  • 10 Aug 2020 om 08:44
    • Quote van 9 Aug 2020 om 18:12
      Offtopic : net ff het artikel in de telegraaf gelezen over dick advocaat en zijn mening over de corona maatregelen vond deze oneliner geweldig : " de stranden zijn vol en het stadion bijna leeg" maw Dick zet er enorme vraagtekens bij.
    Dicky zet wel bij meer dingen wat vraagtekens maar in dit geval spreekt ie natuurlijk puur voor eigen parochie en zegt ie wat de Feyenoord supporters willen horen.
  • 9 Aug 2020 om 22:57
    • Quote van 9 Aug 2020 om 18:12
      Offtopic : net ff het artikel in de telegraaf gelezen over dick advocaat en zijn mening over de corona maatregelen vond deze oneliner geweldig : " de stranden zijn vol en het stadion bijna leeg" maw Dick zet er enorme vraagtekens bij.
    Nou ik zou er maar mee oppassen. Je ziet dat het in de randstad alweer flink oploopt en hier in de regio rondom Dokkum begint het nu ook te komen. Ik ben voor mijzelf niet echt bang, maar meer voor de mensen aan wie ik het virus kan overdragen.
  • 9 Aug 2020 om 21:59
    Jens Odgaard mag weg bij is wel een goede optie denk ik
  • 9 Aug 2020 om 21:34
    Woodburn is een heel goede speler!
    Mauro Junior vind ik ook een heel geschikte speler voor ons, mocht die bij PSV weer buiten de boot vallen.
  • 9 Aug 2020 om 19:04
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Cam klopt wel
  • 9 Aug 2020 om 19:04
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Cam klopt wel
  • 9 Aug 2020 om 18:12
    Offtopic : net ff het artikel in de telegraaf gelezen over dick advocaat en zijn mening over de corona maatregelen vond deze oneliner geweldig : " de stranden zijn vol en het stadion bijna leeg" maw Dick zet er enorme vraagtekens bij.
  • 9 Aug 2020 om 15:10
    Er is interesse vanuit Nederland voor Woodburn van Liverpool. Zou het om Heerenveen kunnen gaan?
woensdag 27 januari 2021
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›