De Jong ontvangt boek 100 jaar SC Heerenveen: ''Het is een hele eer''

19
De Jong ontvangt boek 100 jaar SC Heerenveen: ''Het is een hele eer''

Gisteren werd het boek over 100 jaar SC Heerenveen gepresenteerd en Maarten de Jong, die van 1988 tot en met 1994 voor de Friezen uitkwam, was één van de eersten die het boek mocht ontvangen. Vertellen wat er in het boek staat, wilt hij echter niet.

"Normaal ben ik meegaand, maar in dit verhaal denk ik 'laat mensen lekker dat boek lezen'. En ik denk dat we de club er ook mee kunnen steunen. Dat is het belangrijkste", begint De Jong tegenover Omrop Fryslan.

"Het is een hele eer en ik ben er heel trots op. Ik ben ook heel trots dat ik voor Heerenveen heb mogen spelen. Weet je, het doet je wel wat en dat merk ik. Ik vind het een hele eer dat ik dit mag ontvangen en dat ik hier sta."

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2020 om 21:39
    Er had gewoon al lang een jubileumshirt ontworpen moeten zijn. Dat bij vorintekening besteld kon worden en op 20 juli onthuld zou worden door de 3 of 5 spelers met de meeste wedstrijden voor de club om maar wat te noemen.
  • 12 Jul 2020 om 21:26
    Presentatie van de shirts gaat gewoon zoals gepland rond de 20e. Kan wel goed zijn dat verkoop vanwege corona wat vertraging op gaat lopen.
  • 12 Jul 2020 om 21:03
    Zou toch waardeloos zijn wanneer het shirt pas in september verkrijgbaar is.
  • 12 Jul 2020 om 20:32
    JAKO heeft niet de organisatie om uit te pakken in zo'n situatie. Is in meerdere opzichten een budgetmerk.
  • 12 Jul 2020 om 12:08
    • Quote van 12 Jul 2020 om 10:58
      Als dat echt de reden is.....als n kledingmerk je zelfs in je 100 jarig jubileum jaar “in de kou laat staan” resoluut afstand nemen! (het is ook niet dat ze nou heel bijzondere kleding maken)
    Sluit ik mij volledig bij aan! Ik zou dat echt een slechte zaak vinden als de 20ste geen shirt wordt gepresenteerd. Sowieso zou ik voorstander zijn om weer eens te switchen van kledingmerk, mits de deal uiteraard goed is en een merk geïnteresseerd is;). Vind de designs en fitting van Jako echt van een B-merk kwaliteit. Dieptepunt het uitshirt van afgelopen seizoen.. Nou tot zover mijn mening over Jako, laten we het vooral hebben over deze mooie feestweek!:)
  • 12 Jul 2020 om 12:04
    • Quote van 12 Jul 2020 om 11:57
      Of ze zijn achter de schermen bezig met een andere kledingsponsor. Dat zou toch wel wat zijn.
    Heerenveen heeft een overeenkomst met Jako tot 2022 en zelfs nog een optie tot 2024.
  • 12 Jul 2020 om 11:57
    • Quote van 12 Jul 2020 om 10:58
      Als dat echt de reden is.....als n kledingmerk je zelfs in je 100 jarig jubileum jaar “in de kou laat staan” resoluut afstand nemen! (het is ook niet dat ze nou heel bijzondere kleding maken)
    Of ze zijn achter de schermen bezig met een andere kledingsponsor. Dat zou toch wel wat zijn.
  • 12 Jul 2020 om 10:58
    • Quote van 12 Jul 2020 om 10:39
      JAKO zal alle energir steken in de grotere clubs dje ze sponsoren zoals Bayer Leverkusen en enkele amdere Duitse clubs. Dan is Heerenveen maar een onbeduidend clubje met maar een heel kleine lokale NL ondersteuning vanuit JAKO.
    Als dat echt de reden is.....als n kledingmerk je zelfs in je 100 jarig jubileum jaar “in de kou laat staan” resoluut afstand nemen! (het is ook niet dat ze nou heel bijzondere kleding maken)
  • 12 Jul 2020 om 10:39
    JAKO zal alle energir steken in de grotere clubs dje ze sponsoren zoals Bayer Leverkusen en enkele amdere Duitse clubs. Dan is Heerenveen maar een onbeduidend clubje met maar een heel kleine lokale NL ondersteuning vanuit JAKO.
  • 12 Jul 2020 om 10:29
    • Quote van 11 Jul 2020 om 19:01
      Afgelopen week geappt met de club, in september worden deze gepresenteerd helaas. Enorm jammer, in de zomer verkoop en draag je immers de meeste shirts. Gemiste kans...
    September dat is toch veels te laat, 20 juli zou een mooie dag zijn. Veel kinderen willen dit shirt , gemiste kans wederom.. Snel afscheid nemen...Zie liever dat Nike of Adidas de kleding sponsor wordt.
  • 12 Jul 2020 om 10:16
    Dsu dan spelen ze de oefenwedstrijden wederom in een "oud" tenue. Het probleem zal vast bij Jako liggen, anders snap ik ook niet sat het zo lang moet duren. Andere clubs als Groningen en Twente kunnen het ook wel.
  • 11 Jul 2020 om 23:47
    • Quote van 11 Jul 2020 om 22:17
      Corona , gebrek aan materiaal misschien ??? Zou een beetje lullig zijn als ze wel het shirt al presenteren maar geen materiaal om te produceren waardoor iedereen die wil bestellen alsnog teleurgesteld wordt dus ik denk dat ze pas willen presenteren, verkopen op het moment dat er voldoende voorraad is. Als de club het ook niet weet lijkt het toch echt bij JAKO te zitten en andere teams .... die hebben ook andere kleding leveranciers
    Dat lijkt mij niet. Waarom kunnen alle andere clubs het wel presenteren? Na mij reactie over de verkoop in de zomer was dit het antwoord: “Het zal vast een reden hebben maar die weten wij ook niet.”. Dit blijft dus gissen. On topic: mooi dat hij toch de club steunt, en de liefde heeft
  • 11 Jul 2020 om 22:17
    • Quote van 11 Jul 2020 om 21:12
      Weet je ook de reden waarom dit pas zo laat is?
    Corona , gebrek aan materiaal misschien ??? Zou een beetje lullig zijn als ze wel het shirt al presenteren maar geen materiaal om te produceren waardoor iedereen die wil bestellen alsnog teleurgesteld wordt dus ik denk dat ze pas willen presenteren, verkopen op het moment dat er voldoende voorraad is. Als de club het ook niet weet lijkt het toch echt bij JAKO te zitten en andere teams .... die hebben ook andere kleding leveranciers
  • 11 Jul 2020 om 21:12
    • Quote van 11 Jul 2020 om 19:01
      Afgelopen week geappt met de club, in september worden deze gepresenteerd helaas. Enorm jammer, in de zomer verkoop en draag je immers de meeste shirts. Gemiste kans...
    Weet je ook de reden waarom dit pas zo laat is?
  • 11 Jul 2020 om 19:01
    • Quote van 11 Jul 2020 om 17:29
      Wanneer worden het uit en thuis shirt gepresenteerd?
    Afgelopen week geappt met de club, in september worden deze gepresenteerd helaas. Enorm jammer, in de zomer verkoop en draag je immers de meeste shirts. Gemiste kans...
  • 11 Jul 2020 om 19:01
    • Quote van 11 Jul 2020 om 17:29
      Wanneer worden het uit en thuis shirt gepresenteerd?
    Afgelopen week geappt met de club, in september worden deze gepresenteerd helaas. Enorm jammer, in de zomer verkoop en draag je immers de meeste shirts. Gemiste kans...
  • 11 Jul 2020 om 18:46
    • Quote van 11 Jul 2020 om 18:02
      Volgens mij op 20 juli 2020; de dag dat vv / sc Heerenveen exact 100 jaar bestaat. Mooi moment wat mij betreft.
    Zeker, ben zeer benieuwd!
  • 11 Jul 2020 om 18:02
    Volgens mij op 20 juli 2020; de dag dat vv / sc Heerenveen exact 100 jaar bestaat. Mooi moment wat mij betreft.
  • 11 Jul 2020 om 17:29
    Wanneer worden het uit en thuis shirt gepresenteerd?