'Nieuw bod op Dumfries aanstaande; SC Heerenveen kijkt mee'

14
'Nieuw bod op Dumfries aanstaande; SC Heerenveen kijkt mee'

SC Heerenveen krijgt na de transfer van Sven Botman mogelijk opnieuw een financiële meevaller. PSV krijgt namelijk spoedig een nieuw bod op Denzel Dumfries binnen. AC Milan wil een bod van achttien miljoen euro doen op de oud-Heerenvener, meldt TuttoMercatoWeb.

De Friezen hebben recht op een bepaald percentage van de transfersom. AC Milan heeft volgens het medium de focus in de komende transfermarkt gelegd op het halen van nieuwe verdediger. Dumfries is hierbij een belangrijke gegadigde.

PSV lijkt geen genoegen te nemen met een bedrag van achttien miljoen euro. De Eindhovenaren lijken in te zetten op een transfersom van 25 miljoen euro. Dumfries wordt al maandenlang in verband gebracht met een transfer naar AC Milan.

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jul 2020 om 20:23
    Het voordeel is belastingtechnisch maar ook om de pieken en dalen in inkomsten wat gelijkmatiger uit te smeren.
  • 5 Jul 2020 om 18:00
    • Quote van 4 Jul 2020 om 23:39
      rond de 1,6 miljoen krijgen we daar van.

      verder vraag ik mij af, hoe snel je als club zijne dat geld krijgt. De meeste deals gaan allemaal via betalingstermijnen? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
      Iemand die daar mee over weet?
    Het komt meestal in termijnen binnen maar mocht je bijvoorbeeld schuldeisers krijgen dan is het voor H'veen veel makkelijker geld te lenen om deze mensen te betalen, het is voor de Bank namelijk eenvoudig vast te stellen dat er geld binnen moet komen , dit vormt voor hun dan weer een garantie.
  • 5 Jul 2020 om 10:53
    Ja en Sjaak Swart maakt zijn rentree bij ajax
  • 5 Jul 2020 om 10:33
    • Quote van 4 Jul 2020 om 21:12
      OFF: Na spelers als Robben en Sneijder kondigt nu ook een oud speler van Heerenveen zijn rentree aan. MICHEL BREUER!
    Ik had het niet durven dromen
  • 5 Jul 2020 om 08:54
    • Quote van 4 Jul 2020 om 23:39
      rond de 1,6 miljoen krijgen we daar van.

      verder vraag ik mij af, hoe snel je als club zijne dat geld krijgt. De meeste deals gaan allemaal via betalingstermijnen? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
      Iemand die daar mee over weet?
    Alleen hierom al is die jeugdopleiding en scouting zo belangrijk.

    1.6 mln voor Ziyech
    1 mln voor Larsson
    850k voor Botman.

    Wie weet wat er nog met Dumfries gaat gebeuren?

    Dit is serieus geld voor onze club.

    Alleen daarom al enorm belangrijk dat we die crowdfunding actie voor de club massaal in ons netwerk delen en ondersteunen. Levensader van de club.
  • 5 Jul 2020 om 01:54
    • Quote van 4 Jul 2020 om 23:39
      rond de 1,6 miljoen krijgen we daar van.

      verder vraag ik mij af, hoe snel je als club zijne dat geld krijgt. De meeste deals gaan allemaal via betalingstermijnen? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
      Iemand die daar mee over weet?
    Klopt en Heerenveen betaalt ook in termijnen. Maar dit zijn wel termijnen die begroot worden.
  • 4 Jul 2020 om 23:39
    • Quote van 4 Jul 2020 om 20:27
      Hoe zit het met het Ziyech? Krijgen wij daar ook nog wat van?
    rond de 1,6 miljoen krijgen we daar van.

    verder vraag ik mij af, hoe snel je als club zijne dat geld krijgt. De meeste deals gaan allemaal via betalingstermijnen? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
    Iemand die daar mee over weet?
  • 4 Jul 2020 om 21:12
    OFF: Na spelers als Robben en Sneijder kondigt nu ook een oud speler van Heerenveen zijn rentree aan. MICHEL BREUER!
  • 4 Jul 2020 om 20:38
    • Quote van 4 Jul 2020 om 20:27
      Hoe zit het met het Ziyech? Krijgen wij daar ook nog wat van?
    Dat is toch al lang bekend...
  • 4 Jul 2020 om 20:27
    Hoe zit het met het Ziyech? Krijgen wij daar ook nog wat van?
  • 4 Jul 2020 om 20:23
    • Quote van 4 Jul 2020 om 20:20
      Ik denk dat we van PSV zo eens 20% kunnen krijgen. Oftewel, we hoeven niet eens te verkopen als dit doorgaat.
    Ik denk hooguit 10% maar dat is prima + opleidingsvergoeding 1% per jaar. Dus max 11 maar dat is prima.
  • 4 Jul 2020 om 20:23
    • Quote van 4 Jul 2020 om 20:20
      Ik denk dat we van PSV zo eens 20% kunnen krijgen. Oftewel, we hoeven niet eens te verkopen als dit doorgaat.
    Ik denk hooguit 10% maar dat is prima + opleidingsvergoeding 1% per jaar. Dus max 11 maar dat is prima.
  • 4 Jul 2020 om 20:20
    Ik denk dat we van PSV zo eens 20% kunnen krijgen. Oftewel, we hoeven niet eens te verkopen als dit doorgaat.
  • 4 Jul 2020 om 20:16
    Dit zou een leuk bedrag kunnen worden en een enorme meevaller dan dicht je met 2 transfer deals al bijna de helft van het verwachte corona gat en kun je als er een club komt voor Ejuke gewoon de markt op.
zaterdag 12 september 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›