Hartverwarmende actie Larsson: ''Ik koop vier seizoenkaarten''

34
Hartverwarmende actie Larsson: ''Ik koop vier seizoenkaarten''

Ook SC Heerenveen-supporters kunnen nu hun seizoenkaart verlengen. Inmiddels hebben al meer dan 2000 seizoenskaarthouders hun kaart verlengd voor volgend seizoen, terwijl het nog onduidelijk is hoe het seizoen eruit komt te zien.

Voormalig SC Heerenveen-speler Sam Larsson (27) heeft zelfs meerdere seizoenkaarten aangeschaft. De Zweedse vleugelaanvaller twijfelde geen moment, toen hij hoorde hoe de situatie bij SC Heerenveen ervoor stond vanwege de coronacrisis.

"Ik had contact met de club en hoorde over de situatie. Daarom help ik graag en koop ik vier seizoenkaarten", aldus Larsson, die sinds januari Feyenoord verruilde voor het Chinese Dalian Pro. SC Heerenveen ontving één miljoen euro naar aanleiding van die overstap.

34 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 May 2020 om 18:31
    • Quote van 30 May 2020 om 18:22
      https://www.instagram.com/tv/CA0W3OVlkeR/?igshid=cny51ng3oo3p Voor Marcus' videoboodschap
    Kippenvel, wil overigens wel stoeltje naast zn dochter haha. Maar waarom geen crowdfunding actie van de club, denk dat er genoeg supporters ook nog wel een vrijwillige bijdrage willen doen. Massa is kassa.
  • 30 May 2020 om 18:22
    https://www.instagram.com/tv/CA0W3OVlkeR/?igshid=cny51ng3oo3p Voor Marcus' videoboodschap
  • 30 May 2020 om 18:19
    En daar was de volgende al!Marcus Allbäck is en blijft een Heerenveen held met 5 aangeschafte seizoenskaarten!
  • 28 May 2020 om 14:30
    • Quote van 27 May 2020 om 14:49
      ach, die paar gastjes bij NN doen dat bij nagenoeg iedere oud-speler. Gewoon negeren dus
    Dat is absoluut niet het geval, meerderen waren (terecht) kritisch op hem. Ook ik.
  • 28 May 2020 om 09:11
    In gevallen Larsson en Ziyech eens met Mackan.Goed verwoord.
    Beiden goede voetballers. Bij Ziyech is er onder Bosz een knop omgegaan en bij Larsson moet dit nog komen denk ik.
  • 28 May 2020 om 08:49
    • Quote van 27 May 2020 om 16:37
      Velen spuugden hem uit hier op het forum, vanwege zijn gedrag voor hij naar Feyenoord vertrok. Maar niemand weet wat er precies allemaal gebeurd is en waarom hij deed zoals hij deed. En als je iets niet zeker weet, onthou je dan van commentaar.. dat is wat ik zeg. Hij speelde het laatste seizoen soms dramatisch, en als dat zo was mocht hij best kritiek op zijn spel krijgen. Waar ik moeite mee heb is dat er snel op de man wordt gespeeld, zijn instelling was niet goed enz.. het is een topaankoop voor onze club geweest. Sportief van waarde geweest en financieel ook, wat wil je nog meer. En zoals nu blijkt, het hart op de juiste plaats. Lijkt me een goed idee hem eens met z’n allen toe te zingen als hij een keer gebruik maakt van zijn seizoenskaart..
    Commentaar op de vraagprijs die er om je nek hangt en vervolgens werk weigeren (wegblijven tijdens de voorbereiding en/of trainingskamp noem ik gewoon waardeloos. En dat zijn de dingen die er feitelijk zijn gebeurd. Maar deze seizoenkaartactie is top! Ik ga er vanuit dat wanneer hij bij onze club komt geen seizoenkaart nodig heeft om op de tribune plaats te nemen. De 4 door hem gekochte seizoenkaarten worden verloot. Johnny Jansen heeft er overigens ook 4 gekocht voor hetzelfde doel. Voor supporters die er door de coronacrisis normaal gesproken niet meer bij zouden kunnen zijn.
  • 28 May 2020 om 08:42
    • Quote van 27 May 2020 om 18:00
      Vind ik lastig te zeggen. Ziuech heeft zijn uitsralong, houding wat tegen, hij heeft destijds niet echt zijn best gedaan om de club een mooie opbrengst te bezorgen maar de fans zijn ook wel snel vergeten wat voor mooie speler hij was voor de club. Zal van beide kanten wat gespeeld hebben.
    Wat in de zaak van Hakim heel veel kwaad bloed heeft gezet is dat er na 1 seizoen hier de kans gekregen hebben in het 1e elftal (hij kwam in de jeugd van echt heel ver, of diep, hoe je het wilt noemen) niet met hem aan de onderhandelingstafel te komen was voor onderhandelingen over een verbeterde aanbieding/verlenging. Zijn zaakwaarnemer zal daar ook zeer zeker een vinger bij in de pap gehad hebben maar dat terzijde. Die is zakelijk gezien in dienst van Ziyech. En hiermee heeft hij de club dus genegeerd die hem op dat moment betaalde en zijn doorbraak verzorgde.
    Dat hij vervolgens ook nog voor de Twentse oplichtersclub koos was voor ons als supporters helemaal niet te rijmen. Het staat buiten kijf dat Hakim een geweldige voetballer is. Dat was hij voor ons op dat moment ook al. Hij had naar onze club alleen wel wat meer dankbaarheid mogen tonen en dat is wat er volgens mij uit zijn mond nooit is gekomen...
  • 27 May 2020 om 22:07
    • Quote van 27 May 2020 om 16:37
      Velen spuugden hem uit hier op het forum, vanwege zijn gedrag voor hij naar Feyenoord vertrok. Maar niemand weet wat er precies allemaal gebeurd is en waarom hij deed zoals hij deed. En als je iets niet zeker weet, onthou je dan van commentaar.. dat is wat ik zeg. Hij speelde het laatste seizoen soms dramatisch, en als dat zo was mocht hij best kritiek op zijn spel krijgen. Waar ik moeite mee heb is dat er snel op de man wordt gespeeld, zijn instelling was niet goed enz.. het is een topaankoop voor onze club geweest. Sportief van waarde geweest en financieel ook, wat wil je nog meer. En zoals nu blijkt, het hart op de juiste plaats. Lijkt me een goed idee hem eens met z’n allen toe te zingen als hij een keer gebruik maakt van zijn seizoenskaart..
    snap waar je heen wilt maar dan kan je dus nooit meer kritiek op iemand hebben omdat je nooit weet, bij niemand niet, wat er achter gesloten deuren plaatsvind en dan bedoel ik dus letterlijk bij niemand en dat je ook nooit weet of iemand jaren later eens n goede daad verricht. Vooropgesteld, ik fluit geen spelers uit, waardeloos vind ik dat maar dat niet iedereen even gelukkig met zijn manier van doen was kan ik mij ook goed indenken. Zelf had ik niet zoveel met hem op, ook niet veel op tegen maar het stoorde mij wel dat hij naar mijn beleving lang niet alles uit zijn talent haalde. Maar goed, ook nogmaals, fantastische actie dit en dat geeft denk ik wel aan dat hij meer bij de club voelt dan menigeen denkt (hij was bij mij alvast niet de eerste waar ik aan zou denken die dit zou doen, chapeau!!)
  • 27 May 2020 om 21:56
    • Quote van 27 May 2020 om 18:30
      Over nare karakter trekjes gesproken....hoor ook dat ie bij ajax in de onderhandeling totaal niet fijn gedragen heeft jegens zijn werkgever. Voetballen kan ie wel!!
    Bij Twente is was de band ook niet altijd even geweldig met de supporters. Op het moment dat Twente degradeerde gaf hij in een interview aan dat het hem niks deed, omdat hij nu speler van Ajax was. Het is geweldige voetballer, maar niet een speler met een hart voor zijn clubs. Misschien bij Ajax nu wel, maar bij Heerenveen en Twente is dat niet zo geweest.
  • 27 May 2020 om 18:30
    • Quote van 27 May 2020 om 15:23
      Ja, het is wel vreemd dat Ziyech zich zo impopulair heeft gemaakt. Heeft hier zolang rond gelopen dus je zou een wat liefdevoller naspel verwachten. Helaas...
    Over nare karakter trekjes gesproken....hoor ook dat ie bij ajax in de onderhandeling totaal niet fijn gedragen heeft jegens zijn werkgever. Voetballen kan ie wel!!
  • 27 May 2020 om 18:20
    Held terughalen deze clubman
  • 27 May 2020 om 18:00
    • Quote van 27 May 2020 om 15:46
      Vanuit wie bedoel je dat?
    Vind ik lastig te zeggen. Ziuech heeft zijn uitsralong, houding wat tegen, hij heeft destijds niet echt zijn best gedaan om de club een mooie opbrengst te bezorgen maar de fans zijn ook wel snel vergeten wat voor mooie speler hij was voor de club. Zal van beide kanten wat gespeeld hebben.
  • 27 May 2020 om 17:47
    • Quote van 27 May 2020 om 16:37
      Velen spuugden hem uit hier op het forum, vanwege zijn gedrag voor hij naar Feyenoord vertrok. Maar niemand weet wat er precies allemaal gebeurd is en waarom hij deed zoals hij deed. En als je iets niet zeker weet, onthou je dan van commentaar.. dat is wat ik zeg. Hij speelde het laatste seizoen soms dramatisch, en als dat zo was mocht hij best kritiek op zijn spel krijgen. Waar ik moeite mee heb is dat er snel op de man wordt gespeeld, zijn instelling was niet goed enz.. het is een topaankoop voor onze club geweest. Sportief van waarde geweest en financieel ook, wat wil je nog meer. En zoals nu blijkt, het hart op de juiste plaats. Lijkt me een goed idee hem eens met z’n allen toe te zingen als hij een keer gebruik maakt van zijn seizoenskaart..
    Ook ik was nooit een liefhebber van hem betreffende zijn uitstraling en karakter trekjes. Maar dit is absoluut een hartverwarmende actie zonder meer ! Chapeau Sam !
  • 27 May 2020 om 16:39
    Mooie gast en goede voetballer. Zat zichzelf teveel in de weg helaas en daarmee benadeelde hij elftal en daardoor geen held bij publiek waar hij dan weer heftig op reageerde. Niet handig maar hij bedoelde t niet verkeerd. Qua aanleg topper maar door issues een middenmoter
  • 27 May 2020 om 16:37
    • Quote van 27 May 2020 om 14:10
      Nou, wil hier toch enige nuance in aanbrengen?, vooropgesteld, ik vind dit een fantastische actie van hem maar dat betekend natuurlijk niet dat ik niets "negatief" mag zeggen over Larsson? of liever gezegd, kritisch?
    Velen spuugden hem uit hier op het forum, vanwege zijn gedrag voor hij naar Feyenoord vertrok. Maar niemand weet wat er precies allemaal gebeurd is en waarom hij deed zoals hij deed. En als je iets niet zeker weet, onthou je dan van commentaar.. dat is wat ik zeg. Hij speelde het laatste seizoen soms dramatisch, en als dat zo was mocht hij best kritiek op zijn spel krijgen. Waar ik moeite mee heb is dat er snel op de man wordt gespeeld, zijn instelling was niet goed enz.. het is een topaankoop voor onze club geweest. Sportief van waarde geweest en financieel ook, wat wil je nog meer. En zoals nu blijkt, het hart op de juiste plaats. Lijkt me een goed idee hem eens met z’n allen toe te zingen als hij een keer gebruik maakt van zijn seizoenskaart..
  • 27 May 2020 om 15:57
    • Quote van 27 May 2020 om 15:53
      Zomaar n vraagje hoor, maar vanwaar de veronderstelling dat de uitfluiters bij NN staan? Volgens mijn info is men aardig kritischer in andere delen v/h stadion....
    omdat het geluid vanaf mijn plek vaak van links komt (ook het positieve)
  • 27 May 2020 om 15:53
    • Quote van 27 May 2020 om 14:49
      ach, die paar gastjes bij NN doen dat bij nagenoeg iedere oud-speler. Gewoon negeren dus
    Zomaar n vraagje hoor, maar vanwaar de veronderstelling dat de uitfluiters bij NN staan? Volgens mijn info is men aardig kritischer in andere delen v/h stadion....
  • 27 May 2020 om 15:46
    • Quote van 27 May 2020 om 15:23
      Ja, het is wel vreemd dat Ziyech zich zo impopulair heeft gemaakt. Heeft hier zolang rond gelopen dus je zou een wat liefdevoller naspel verwachten. Helaas...
    Vanuit wie bedoel je dat?
  • 27 May 2020 om 15:23
    • Quote van 27 May 2020 om 14:33
      Nu ziyech nog
    Ja, het is wel vreemd dat Ziyech zich zo impopulair heeft gemaakt. Heeft hier zolang rond gelopen dus je zou een wat liefdevoller naspel verwachten. Helaas...
  • 27 May 2020 om 14:49
    • Quote van 27 May 2020 om 13:54
      Al die gasten die zo negatief over hem waren/zijn zien hier maar weer dat als je niet echt weet hoe het zit je beter je commentaar maar voor je kan houden. Dank Larsson! Topactie!
    ach, die paar gastjes bij NN doen dat bij nagenoeg iedere oud-speler. Gewoon negeren dus
  • 27 May 2020 om 14:33
    • Quote van 27 May 2020 om 14:31
      We hebben wel es eerddr iets vervelemds gehad met een speler (Edman) die dat later recht zette. Dat was toen klasse, dit van Larsson is ook klasse.
    Nu ziyech nog
  • 27 May 2020 om 14:31
    We hebben wel es eerddr iets vervelemds gehad met een speler (Edman) die dat later recht zette. Dat was toen klasse, dit van Larsson is ook klasse.
  • 27 May 2020 om 14:10
    • Quote van 27 May 2020 om 13:54
      Al die gasten die zo negatief over hem waren/zijn zien hier maar weer dat als je niet echt weet hoe het zit je beter je commentaar maar voor je kan houden. Dank Larsson! Topactie!
    Nou, wil hier toch enige nuance in aanbrengen?, vooropgesteld, ik vind dit een fantastische actie van hem maar dat betekend natuurlijk niet dat ik niets "negatief" mag zeggen over Larsson? of liever gezegd, kritisch?
  • 27 May 2020 om 14:08
    Wat een topper! Er blijft weinig over bij ons komend seizoen, wellicht is het hier in Nederland beter toeven voor hem dan in China! Welkom!
  • 27 May 2020 om 13:54
    Al die gasten die zo negatief over hem waren/zijn zien hier maar weer dat als je niet echt weet hoe het zit je beter je commentaar maar voor je kan houden. Dank Larsson! Topactie!
  • 27 May 2020 om 13:54
    Al die gasten die zo negatief over hem waren/zijn zien hier maar weer dat als je niet echt weet hoe het zit je beter je commentaar maar voor je kan houden. Dank Larsson! Topactie!
  • 27 May 2020 om 12:52
    Top actie van Sam waar de meesten dat niet van hem verwacht hadden! Hij traint momenteel in Zweden mee bij zijn oude club IFK Göteborg.
    https://www.fr-fans.nl/nieuws/44727/sam-larsson-in-training-bij-oude-club
  • 27 May 2020 om 12:42
    • Quote van 27 May 2020 om 12:31
      Is het geen optie hem tijdelijk over te nemen. Waar over zouden ze anders contact hebben.
    Misschien als Ejuke weggaat. Maar van der Heide moet ook meer speeltijd krijgen.
  • 27 May 2020 om 12:31
    • Quote van 27 May 2020 om 12:21
      Volgens mij zit hij bij één of andere Chinese club, maar dat loopt niet echt lekker door de corona volgens mij. Vooral met het heen en terug reizen ofzo. Mooie actie. Had ik niet verwacht, aangezien hij niet erg werd toegejuicht door de fans op het einde. Krijg toch weer wat sympathie voor hem hierdoor.
    Is het geen optie hem tijdelijk over te nemen. Waar over zouden ze anders contact hebben.
  • 27 May 2020 om 12:21
    • Quote van 27 May 2020 om 12:11
      Zit hij momenteel niet zonder club?
    Volgens mij zit hij bij één of andere Chinese club, maar dat loopt niet echt lekker door de corona volgens mij. Vooral met het heen en terug reizen ofzo. Mooie actie. Had ik niet verwacht, aangezien hij niet erg werd toegejuicht door de fans op het einde. Krijg toch weer wat sympathie voor hem hierdoor.
  • 27 May 2020 om 12:11
    Zit hij momenteel niet zonder club?
  • 27 May 2020 om 11:59
    Blijkbaar is de liefde voor sc Heerenveen bij hem groter dan hij vaak liet zien. Onverwacht, maar daarom niet minder sympathiek. Mijn oprechte waardering voor deze actie.
    Hopelijk volgen er nog velen.
  • 27 May 2020 om 11:53
    Chapeau!
  • 27 May 2020 om 11:52
    Wat een mooi gebaar van hem.