'Salesmanger Koopman vroeg Jansen om Van Hau op te stellen' Van Rhijn: ''Ik moet beide opties volledig open houden'' COLUMN | Voetbal is emotie Verbazing bij Veerman: ''Als je dat op Teletekst leest'' 'Spannende fase' voor SC Heerenveen: ''Drie serieuze kandidaten''

Van den Berg traint tot de winterstop mee bij SC Heerenveen

( 14 reacties)
Van den Berg traint tot de winterstop mee bij SC Heerenveen

Joey van den Berg heeft vandaag weer eens in een SC Heerenveen-tenue op het trainingsveld gestaan op sportpark Skoatterwâld. De oud-speler van SC Heerenveen zit momenteel zonder club en houdt voorlopig zijn conditie op peil in Friesland.

Op de officiële website van de Friezen staat dat Van den Berg tot de winterstop de mogelijkheid krijgt om mee te trainen. Het afgelopen jaar stond de oud-Heerenvener onder contract bij NEC Nijmegen. Twee weken geleden werd zijn verbintenis 'in gezamenlijk overleg' ontbonden.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Nov 2019 om 07:24
    • Quote van 21 Nov 2019 om 00:41
      Juist qua karakter is hij een ongeleid projectiel. Technisch is hij best wel goed. Tactisch vaak niet de slimste waardoor hij het met overtredingen goed moet maken met veel gele kaarten tot gevolg. En als je dan ook nog een opgewonden standje bent en je mond iedere keer open trekt tegen de arbitrage komen er per seizoen ook nog een paar rode kaarten bij. Joey in een notendop.
    Klopt maar toch mis ik hem wel eens. Net als Kums en De Roon. Ik vind soms dat onze jongens wel iets te lief zijn. De jongens van nu vergeten wel eens een gele kaart te pakken en zo een gevaarlijke aanval eruit te halen. Heel onsportief maar zo moet je soms zijn. Zo zijn de meeste tegenstaanders van ons tot slot ook. Ik wil hier niet mee zeggen dat ze iemand onderuit moeten schoffelen maar een keertje shirtje trekken zou wel eens van toepassingen (kunnen) zijn.
  • 21 Nov 2019 om 00:41
    • Quote van 18 Nov 2019 om 20:46
      Qua karakter in het veld zou het een aanwinst kunnen zijn. Maar betwijfel of hij voetballend genoeg kwaliteit heeft om mee te kunnen met het niveau wat onze middenvelders hebben. Maar mooi dat het kan
    Juist qua karakter is hij een ongeleid projectiel. Technisch is hij best wel goed. Tactisch vaak niet de slimste waardoor hij het met overtredingen goed moet maken met veel gele kaarten tot gevolg. En als je dan ook nog een opgewonden standje bent en je mond iedere keer open trekt tegen de arbitrage komen er per seizoen ook nog een paar rode kaarten bij. Joey in een notendop.
  • 20 Nov 2019 om 08:29
    Hij mag van mij wel mee doen bij onze plaatselijke dorpsclub, kunnen nog wel een kuiten vreter gebruiken.
  • 19 Nov 2019 om 16:03
    • Quote van 19 Nov 2019 om 13:41
      welkom terug Joey....zou je wel graag terug zien in ons team. Laat ons verrassen..we kunnen wel wat strijd gebruiken toch?
    Niet meer terughalen. Was altijd groot fan van hem, maar het is nu over met zijn carierre, tenminste voor wat Heerenveen betreft.
  • 19 Nov 2019 om 14:36
    Als ie de contractspelers maar wel heel laat.....
  • 19 Nov 2019 om 13:41
    welkom terug Joey....zou je wel graag terug zien in ons team. Laat ons verrassen..we kunnen wel wat strijd gebruiken toch?
  • 19 Nov 2019 om 09:32
    • Quote van 18 Nov 2019 om 17:15
      Tsja.. aan de ene kant zeg je ; geef hem maar een contract voor een jaar.. aan de andere kant kun je zeggen ; is hij aantoonbaar beter dan wat we nu hebben?.. ik denk het niet
    Nee!
  • 18 Nov 2019 om 22:23
    We hebben al een Joey in het team, dat is al genoeg. Maar natuurlijk wel leuk dat hij meetraint!
  • 18 Nov 2019 om 21:23
    Het is einde carrière voor JvdB. Hij moet er alleen zelf nog achter komen.
  • 18 Nov 2019 om 20:46
    Qua karakter in het veld zou het een aanwinst kunnen zijn. Maar betwijfel of hij voetballend genoeg kwaliteit heeft om mee te kunnen met het niveau wat onze middenvelders hebben. Maar mooi dat het kan
  • 18 Nov 2019 om 18:46
    Geen contract aanbieden... Hopelijk kan hij wel wat vuur binnen de groep brengen..
  • 18 Nov 2019 om 17:34
    Uiteraard geen contract aanbieden, maar wat is het toch mooi dat dit gewoon kan! Lekker mee laten trainen, welkom terug Joey!
  • 18 Nov 2019 om 17:31