'PAOK Saloniki wil Thorsby definitief overnemen van Sampdoria'

( 10 reacties)
'PAOK Saloniki wil Thorsby definitief overnemen van Sampdoria'

Morten Thorsby verlaat deze zomer mogelijk Sampdoria al zonder een enkele minuut te hebben gespeeld in de Serie A. Volgens CalcioMercato is de Noorse middenvelder niet in beeld bij trainer Eusebio Di Francesco en wacht mogelijk een transfer naar Griekenland.

Afgelopen week lekten er al berichten uit dat PAOK Saloniki interesse zou hebben en volgens de laatste geruchten zou die inmiddels zelfs concreet zijn. Sterker nog: de Grieken zouden Thorsby zelfs definitief willen overnemen - enkele maanden nadat hij SC Heerenveen nog transfervrij verliet.

Ook vanuit de Serie B zou er voldoende interesse zijn in de Noorse international, maar Thorsby zou zijn zinnen hebben gezet op een nieuw avontuur buiten Italië.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Aug 2019 om 10:27
    De liefde van en voor een droomclub kan snel omslaan blijkt maar weer. Afijn, Morten heeft in de voorbereiding toch in ieder geval zijn goaltje meegepikt bij Sampdoria. PAOK is natuurlijk ook geen misselijke club, maar het is daar wel een beetje wild west natuurlijk. Als je van avontuur houdt de perfecte overstap. En inderdaad, zijn zaakwaarnemer komt niet meer bij. Slimme vent als het om zijn eigen bankrekening gaat... Trouwens, wat zou Morten bij elkaar getraind en geoefend hebben deze 2 memorabele maanden, een miljoentje? Er zijn maanden dat ik wat minder heb.
  • 21 Aug 2019 om 09:27
    Onder 't mom "elk nadeel heb z'n voordeel"...
    We krijgen eerder dan verwacht geld vanwege Thorsby!
  • 21 Aug 2019 om 09:08
    Ik ga ervan uit dat dit niet waar is. Anders wordt het verhaal van Thorsby wel erg ongeloofwaardig en ongemakkelijk. Die zaakwaarnemer is de winnaar als dit wel echt waar is. Twee keer een commissie krijgen, geweldig.
  • 21 Aug 2019 om 08:59
    • Quote van 21 Aug 2019 om 08:57
      Je mag het geen mensenhandel noemen maar het ruikt er wel wat naar.
    Anderzijds kan je ook zeggen uitstekend gehandeld door Sampdoria. Voor ons wellicht een aderlating maar zij pakken om het zo maar te zeggen “de volle mep”.
  • 21 Aug 2019 om 08:57
    Je mag het geen mensenhandel noemen maar het ruikt er wel wat naar.
  • 21 Aug 2019 om 08:05
    • Quote van 20 Aug 2019 om 22:53
      Kan dat überhaupt? Dat je in dezelfde transferperiode dat je bij een club komt weer vertrekt naar een andere club? Lekker gedaan door Thorsby destijds dan overigens. Had hij toch beter Sampdoria kunnen laten liggen, en had hij bij ons waarschijnlijk wel meer gespeeld na de winter dan hij nou deed.
    Dit is wel mogelijk en zal sowieso niet een probleem zijn omdat Thorsby nog geen officieel duel voor Sampdoria heeft gespeeld.
  • 21 Aug 2019 om 07:48
    Vind dit ondanks alles wel heel lullig voor deze jongen. Denk je in de serie A te gaan voetballen, leer je italiaans in Heerenveen en ben je klaar om te beginnen en nog voordat je een minuut op het (trainings)veld hebt gestaan hoor je al dat je weer weg mag.. Paok is wel even een heel ander verhaal.
  • 20 Aug 2019 om 22:54
    Je mag in één seizoen voor drie clubs spelen volgens mij
  • 20 Aug 2019 om 22:53
    Kan dat überhaupt? Dat je in dezelfde transferperiode dat je bij een club komt weer vertrekt naar een andere club? Lekker gedaan door Thorsby destijds dan overigens. Had hij toch beter Sampdoria kunnen laten liggen, en had hij bij ons waarschijnlijk wel meer gespeeld na de winter dan hij nou deed.
  • 20 Aug 2019 om 22:50
    Heel vreemd dit
zondag 22 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›