SC Heerenveen laat oud-doelman meetrainen met beloften

( 8 reacties)
SC Heerenveen laat oud-doelman meetrainen met beloften

De clubloze Andries Noppert traint voorlopig mee bij het tweede elftal van SC Heerenveen. De 25-jarige doelman liet eerder deze zomer het Italiaanse Foggia achter zich nadat de club en speler zich konden vinden in het ontbinden van zijn contract. 

Om zijn conditie op peil te houden traint Noppert nu mee bij de beloften van SC Heerenveen, meldt de club via de officiële website. De in Joure geboren keeper doorliep tot 2014 de jeugdopleiding van de club en vertrok daarna met keeperstrainer Albert van der Sleen naar NAC Breda.

Na vier jaar Breda maakte hij vervolgens de overstap naar Serie B-club Foggia, waar randzaken echter belangrijker bleken dan het voetbal. Afgelopen week was hij nog op proef bij MSV Duisburg, maar de Duitsers (3. Liga) hebben hem geen contract aangeboden.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Aug 2019 om 16:31
    • Quote van 19 Aug 2019 om 14:21
      Ik wil je graag geloven maar er is in de afgelopen weken vaker geroepen dat er spelers gepresenteerd zouden worden wat uiteindelijk niet waar blijkt te zijn. Weet je dit 100%l zeker?
    Nee, is gewoon een open deur. Het wordt of deze week, of volgende week. Meer keuze is er niet meer.
  • 19 Aug 2019 om 15:08
    • Quote van 19 Aug 2019 om 14:11
      @redactie ik lees dat er randzaken belangrijker waren maar zoals ik het lees, lijkt het of Noppert voor die club koos vanwege randzaken. Als ik naar de link ga lees ik een artikel over de redenen waarom hij daar vertrokken is. Het is makkelijk om dit verkeerd te begrijpen
    Inderdaad. Het eerste wat in mij opkwam bij het lezen van de link was 'wat was er voor Andries belangrijker dan voetbal? Stappen, gokken of andere zaken waar je je als prof beter niet te veel mee in kunt laten'. Randzaken waar hij geen invloed op had waren er de oorzaak van dat hij die club al weer snel achter zich liet.
  • 19 Aug 2019 om 14:32
    • Quote van 19 Aug 2019 om 14:10
      Wie zegt dat
    Het zou vreemd zijn dat het niet zo is want het loopt aardig naar de deadline.
    Morgen was beter geweest of liever vandaag want dan kunnen ze nog meetrainen.
  • 19 Aug 2019 om 14:21
    • Quote van 19 Aug 2019 om 13:58
      Donderdag of vrijdag worden er een of meerdere spelers gepresenteerd.
    Ik wil je graag geloven maar er is in de afgelopen weken vaker geroepen dat er spelers gepresenteerd zouden worden wat uiteindelijk niet waar blijkt te zijn. Weet je dit 100%l zeker?
  • 19 Aug 2019 om 14:11
    @redactie ik lees dat er randzaken belangrijker waren maar zoals ik het lees, lijkt het of Noppert voor die club koos vanwege randzaken. Als ik naar de link ga lees ik een artikel over de redenen waarom hij daar vertrokken is. Het is makkelijk om dit verkeerd te begrijpen
  • 19 Aug 2019 om 14:10
    • Quote van 19 Aug 2019 om 13:58
      Donderdag of vrijdag worden er een of meerdere spelers gepresenteerd.
    Wie zegt dat
  • 19 Aug 2019 om 13:59
    Zal tijd worden. Die Saymak was ook wel wat geweest.
  • 19 Aug 2019 om 13:58
    Donderdag of vrijdag worden er een of meerdere spelers gepresenteerd.
zaterdag 19 oktober 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›