Transfervrije Kobayashi wacht nog altijd op juiste club

( 12 reacties)
Transfervrije Kobayashi wacht nog altijd op juiste club

Van alle spelers die SC Heerenveen deze zomer heeft verlaten is er nog één speler zonder nieuwe club: Yuki Kobayashi. De 27-jarige middenvelder aaste op een transfer naar de Spaanse Primera Division maar vooralsnog is de Japanse international nog altijd clubloos. 

Het laatste gerucht rondom Kobayashi stamt van begin juli, toen hij in Amerika werd gespot bij een wedstrijd van FC Cincinnati. Gerard Nijkamp is daar technisch directeur en hij haalde eerder met onder andere trainer Ron Jans en Maikel van der Werff (Vitesse) al meerdere mensen uit Nederland weg.

Eerder in juni trainde Kobayashi in Japan nog mee met zijn oude club Tokyo Verdy, maar inmiddels traint hij alweer geruime tijd voor zichzelf. Ondertussen hoopt hij dat zijn Spaanse (!) zaakwaarnemers van Interfootball Management een goede club voor hem weten te vinden.

Als transfervrij speler is Kobayashi overigens niet gebonden aan transferperiodes en kan hij dus ook na 31 augustus ergens zonder problemen tekenen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Aug 2019 om 01:04
    • Quote van 15 Aug 2019 om 23:52
      Nee zeker niet. Uiteraard tegen een ander tarief maar waarom niet
    Zijn tarief is wettelijk geregeld... daar valt niet over te onderhandelen.
  • 15 Aug 2019 om 23:52
    • Quote van 14 Aug 2019 om 23:25
      Grapje zeker!
    Nee zeker niet. Uiteraard tegen een ander tarief maar waarom niet
  • 15 Aug 2019 om 23:51
    • Quote van 15 Aug 2019 om 11:50
      Als hij voor een minimaal bedrag terug komt is dat een probleem
    Ik neem aan dat je bedoelt dat het dan geen probleem is.
  • 15 Aug 2019 om 11:50
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:43
      Sneu voor hem, wellicht weer terughalen nu Rienstra vertrokken is?
    Als hij voor een minimaal bedrag terug komt is dat een probleem
  • 14 Aug 2019 om 23:25
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:43
      Sneu voor hem, wellicht weer terughalen nu Rienstra vertrokken is?
    Grapje zeker!
  • 14 Aug 2019 om 22:43
    Sneu voor hem, wellicht weer terughalen nu Rienstra vertrokken is?
  • 14 Aug 2019 om 16:24
    • Quote van 14 Aug 2019 om 12:20
      Gaat het hier nu al een hele dag over een bericht dat ingetrokken is?! Lol.
    Haha, ja. Heel veel mensen denken hier dat ze de juiste van kennis van zaken hebben, hun bron willen ze nooit prijsgeven, maar het blijkt, dat ze er altijd weer naast zitten.
  • 14 Aug 2019 om 12:23
    Zal wel moeilijk worden voor deze jongen om een club te vinden voor zijn ( gewende) salaris. Ook gezien zijn erg matige prestaties de laatste jaren. Terwijl hij het op zeker wel kan heeft hij gewoon te weinig laten zien bij ons.
  • 14 Aug 2019 om 12:20
    Gaat het hier nu al een hele dag over een bericht dat ingetrokken is?! Lol.
  • 14 Aug 2019 om 12:04
    • Quote van 14 Aug 2019 om 11:55
      Het stond hier, en dat is door Massi bevestigd, gewoon op de site. Vind je het gek dat mensen er over praten?
    Beter komt die presentatie dan wel
  • 14 Aug 2019 om 11:55
    • Quote van 14 Aug 2019 om 11:54
      Iedereen zit maar iets te zeggen over een "spelerspresentatie" maar daar geloof ik niks van. Ze willen interessant lijken.
    Het stond hier, en dat is door Massi bevestigd, gewoon op de site. Vind je het gek dat mensen er over praten?
  • 14 Aug 2019 om 11:54
    Iedereen zit maar iets te zeggen over een "spelerspresentatie" maar daar geloof ik niks van. Ze willen interessant lijken.
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›