Reza wil terug naar Europa: ''Geen interesse om in Iran te gaan spelen''

( 12 reacties)
Reza wil terug naar Europa: ''Geen interesse om in Iran te gaan spelen''

Reza Ghoochennejhad keert na een kort avontuur bij het Australische Sydney FC het liefste terug naar Europa. De oud-spits van SC Heerenveen is inmiddels uit zijn contract gelopen bij het Cypriotische APOEL Nicosia en kan transfervrij elders tekenen.

Een terugkeer naar zijn geboorteland Iran - Persepolis, Tractor Sazi en Padideh zouden interesse hebben - is voor de 31-jarige spits nog geen optie. "Ik heb geen interesse om in de Iraanse competitie te spelen en ik wil in Europa blijven spelen", vertelt Reza in gesprek met Persian Football.

Qua doelpuntenproductie was het seizoen 2019/20 niet het meest succesvolle van Reza. Verdeeld over zes competities scoorde de spits slechts drie keer in dertig wedstrijden. Twee jaar geleden was Reza in één seizoen nog 22 keer trefzeker in 39 officiële duels voor SC Heerenveen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jun 2019 om 16:27
    Reza zullen ze vast niet oppikken. In elk aspect komt hij echt tekort, ondanks dat ene geweldige seizoen.
    Ik hoop dat Hamstra toch wel op zeer korte termijn iets kan presenteren. Over anderhalve week begint de eerste training al. Een paar extra positieve berichten kunnen we ook wel eens gebruiken. Als je weet dat we toch bijna een tiental nieuwe spelers nodig hebben, wordt het nu toch tijd echt definitief iets te beslissen. Hetzelfde geldt ook voor de assistenten van Jansen, dat lijkt me al helemaal broodnodig. Maar ook nieuws rondom het beleidsplan (wat houdt het concreet in?) en de nieuwe hoofdsponsor duurt toch redelijk lang allemaal. Wat doen we met Johnsen? Er zijn zoveel dingen die in anderhalve maand straks gedaan moeten worden, dat het me zorgen baart of het allemaal gaat lukken.
  • 11 Jun 2019 om 14:01
    • Quote van 11 Jun 2019 om 13:52
      Heb het even nagevraagd bij de club. Ze zijn bezig om de website bij te werken en Skovgaard komt er zeker weer bij te staan.
    Aah oké, dank voor het laten weten! Vroeg me al af sinds wanneer hij weg was
  • 11 Jun 2019 om 13:52
    • Quote van 11 Jun 2019 om 13:18
      Ik zag Dresevic er wel bij staan, en die kwam pas na Skovgaard. Vandaar dat ik het even bijzonder vond
    Heb het even nagevraagd bij de club. Ze zijn bezig om de website bij te werken en Skovgaard komt er zeker weer bij te staan.
  • 11 Jun 2019 om 13:18
    • Quote van 11 Jun 2019 om 12:29
      Lijkt erop dat de site nog niet bijgewerkt is want Schaars, Yuki etc staan er ook nog op.
    Ik zag Dresevic er wel bij staan, en die kwam pas na Skovgaard. Vandaar dat ik het even bijzonder vond
  • 11 Jun 2019 om 12:30
    • Quote van 11 Jun 2019 om 12:23
      Off; is Skovgaard alweer weg? Staat niet tussen de spelersprofielen
    Wel opvallend dat hij niet bij de selectiespelers staat en een Dresevic wel... Maar er staan nog genoeg oud-spelers (Thorsby, Schaars) bij, dus die lijst moet sowieso nog een update krijgen voor komend seizoen.
  • 11 Jun 2019 om 12:29
    • Quote van 11 Jun 2019 om 12:23
      Off; is Skovgaard alweer weg? Staat niet tussen de spelersprofielen
    Lijkt erop dat de site nog niet bijgewerkt is want Schaars, Yuki etc staan er ook nog op.
  • 11 Jun 2019 om 12:23
    Off; is Skovgaard alweer weg? Staat niet tussen de spelersprofielen
  • 11 Jun 2019 om 12:02
    Oh god...nee toch. Man volgende week alweer de eerste training. Benieuwd of er dan nieuwe spelers op het veld staan.
  • 11 Jun 2019 om 11:52
    Je voelt het haast al aankomen.. als je blieft niet zeg..