Dumfries gefileerd na Oranje-optreden: ''Het is zorgwekkend''

( 8 reacties)
Dumfries gefileerd na Oranje-optreden: ''Het is zorgwekkend''

Denzel Dumfries heeft zondagavond geen goede indruk achtergelaten bij Oranje. Volgens Jeroen Elshoff, commentator van Oranje bij de NOS, is de situatie van de oud-speler van SC Heerenveen zorgwekkend.

"Het is zorgwekkend", begint Elshoff over Dumfries bij de NOS Voetbalpodcast. "Hij brengt veel kracht, maar je kunt je afvragen of hij op lange termijn goed genoeg is voor de rol die een rechtsback bij het Nederlands elftal moet vervullen. Als de tegenstander kijkt naar de zwakke punten van Nederland, komen ze snel bij Dumfries uit."

Ajax-speler Noussair Mazraoui was volgens Jeroen Stekelenburg van waarde geweest. "Hoe zonde is dat? Je weet nooit hoe die jongen zich gaat ontwikkelen, maar Mazraoui heeft natuurlijk wel een geweldig jaar gehad bij Ajax", aldus de NOS-verslaggever. "Dumfries is heel bruikbaar als je een tegenstander treft die je onder druk zet, maar voor de rol die een rechtsback nu heeft bij Oranje was Mazraoui natuurlijk ontzettend bruikbaar geweest."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jun 2019 om 12:44
    • Quote van 11 Jun 2019 om 09:22
      Veltman heeft de laatste periode bij Ajax ook een hele goede indruk gemaakt. Neemt niet weg dat ik wel vertrouwen in Dumfries heb in de toekomst
    Die brengt in mijn ogen aanvallend te weinig.
  • 11 Jun 2019 om 09:22
    • Quote van 10 Jun 2019 om 16:41
      Lekker makkelijk van Elshof. Een naam noemen die totaal niet relevant is. Kom dan met namen die met Denzel zouden moeten concurreren.
    Veltman heeft de laatste periode bij Ajax ook een hele goede indruk gemaakt. Neemt niet weg dat ik wel vertrouwen in Dumfries heb in de toekomst
  • 11 Jun 2019 om 00:10
    Jongen groeit wel door. Zijn eerste jaar bij Psv he, nieuwe omgeving, nieuwe club, nieuwe teamgenoten. Speelt een jaar lang om de titel, speelt een aantal europese wedstrijden met psv en zit bij het NL team.En dat allemaal in 1 jaar. Op die leeftijd, gek he dat hij soms dan even een 5je scoort. Zijn eerste finale die hij speelt, doet ook wat met een jongen. Ik vond Cillessen veel zorgwekkender.. Een keeper van die leeftijd heeft toch wel de ervaring dat ie zo'n goal tegen kan houden?
  • 10 Jun 2019 om 21:32
    Tete die we niet wekelijks zien.. Is Janmaat dan een betere keuze? Hou toch op met klagen man, makkelijk zo hoor
  • 10 Jun 2019 om 21:09
    Zou het seizoen te lang geweest zijn..? Hij heeft toch ook prima potjes gespeeld..? Komt wel weer goed met um..
  • 10 Jun 2019 om 19:54
    • Quote van 10 Jun 2019 om 16:41
      Lekker makkelijk van Elshof. Een naam noemen die totaal niet relevant is. Kom dan met namen die met Denzel zouden moeten concurreren.
    Tete bijvoorbeeld
  • 10 Jun 2019 om 16:41
    Lekker makkelijk van Elshof. Een naam noemen die totaal niet relevant is. Kom dan met namen die met Denzel zouden moeten concurreren.
  • 10 Jun 2019 om 16:24
    Toch koos Mazraoui voor het Marokkaanse team
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›