Narsingh moet nieuwe club zoeken: Swansea City verlengt contract niet

( 19 reacties)
Narsingh moet nieuwe club zoeken: Swansea City verlengt contract niet

Luciano Narsingh maakte bij SC Heerenveen veel indruk als assistkoning in een voorhoede met Bas Dost en Oussama Assaidi. Hij verdiende daardoor een transfer naar PSV. 

In Eindhoven was de aanvaller niet altijd zeker van een basisplaats, maar hij kon in 2017 vanuit Noord-Brabant wel de stap maken naar de Premier League. Hij werd door Swansea City gekocht voor iets minder dan vijf miljoen euro. Deze zomer mag hij transfervrij op zoek naar een nieuwe club, laat Swansea weten via de officiële kanalen

De club degradeerde en Narsingh ging mee in die vicieuze cirkel. De aanvaller kreeg veel speeltijd in de Premier League, maar afgelopen seizoen kon hij zijn oefenmeester niet overtuigen op het trainingsveld. De buitenspeler zat amper bij de wedstrijdselectie en in totaal mocht hij dit seizoen slechts 43 minuten meedoen op het tweede niveau van Engeland.

De andere twee oud-Heerenveners in Swansea-dienst, Kristoffer Nordfeldt en Erwin Mulder, hebben in Wales beiden nog een doorlopend contract tot 2020. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 May 2019 om 13:04
    • Quote van 18 May 2019 om 20:06
      Hij heeft op de paar doelpunten en assists niet veel laten zien daar baseert hij het op , maar ik begrijp jou positie wel , dat laat ik voor nu even rusten maar ik blijf het jammer vinden dat je altijd het riedeltje hebt van begeleiding en in "land" snappen ze het ook niet. Misschien moet er eens een keer het besef komen dat die Balkan jongens meestal niet slagen hier omdat ze gewoon tekort komen , aan de mentaliteit ligt het dan misschien niet maar ze zijn gewoon niet in staat aan te sluiten bij het hoge niveau van de Nederlandse jeugd competities.
    Winnaars hebben een plan. Verliezers een excuus.
  • 19 May 2019 om 13:01
    • Quote van 19 May 2019 om 12:50
      Jij "denkt en beoordeeld" waarop? Maar dat is ook weer niet zo " gek" met zo'n nickname! We gaan het zien.....als die (helaas) weg is.
    Weet je wat sibbele ik zou het je gunnen , als je maar blijft roepen dat een speler wordt onderschat en dat de club spijt gaat krijgen , en dat we van verbazing achterover gaan slaan dan zal het ooit na het tig keer beweerd te hebben wel een keer uitkomen.
  • 19 May 2019 om 12:50
    • Quote van 19 May 2019 om 10:53
      Mihajlovic slaagt niet omdat hij alle inzicht mist, snapt niet hoe zijn rol in te vullen. Een zgn domme voetballer. En ook nog eens lui.
    Jij "denkt en beoordeeld" waarop? Maar dat is ook weer niet zo " gek" met zo'n nickname! We gaan het zien.....als die (helaas) weg is.
  • 19 May 2019 om 10:53
    Mihajlovic slaagt niet omdat hij alle inzicht mist, snapt niet hoe zijn rol in te vullen. Een zgn domme voetballer. En ook nog eens lui.
  • 18 May 2019 om 22:54
    • Quote van 18 May 2019 om 21:19
      Vries, Nu draaf je toch echt door. Zal ik je eens een rijtje "Balkanspelers" opnoemen die hier in Nl en Europa geslaagd zijn !? ...maar dat weet jij ongetwijfeld ook wel. Dus begin nu niet over aansluiting etc , ...dat is gewoon niét de reden.
    Het valt mij gewoon op dat bij veel clubs de balkan spelers die in de jeugd binnen worden gehaald als mega grote talenten het niet eens redden zich echt in de picture te spelen , tuurlijk iedereen kan lijstjes opnoemen met een aantal die het wel gehaald hebben , maar als je gewoon echt eerlijk kijkt in Nederland, Engeland , Frankrijk etc is het percentage dat het haalt wel erg klein. Je kunt alles op de begeleiding gooien maar het is toch wel een teken dat van al die zoals jou vrienden het omschreven grote talenten het uiteindelijk niet halen. Als ze echt goed zijn dan halen ze het ook . Ik heb geen zin meer het Zahovic verhaal aan te halen maar ik begin echt te twijfelen of spelers die door jou vrienden als goed beoordeeld worden wel goed genoeg zijn voor de eredivisie. Om de doodeenvoudige reden dat als die jongens echt het in zich hebben ze wel door de Italiaanse clubs gehaald worden en echt niet naar Heerenveen komen. Daar komt bij dat jij wel eens hebt geclaimd dat deze jongens wel de juiste mentaliteit hebben in tegenstelling tot de Nederlandse spelers , tot nu toe zie ik daar weinig van terug maar ik kan het uiteraard mis hebben , het tegendeel heb ik alleen nog niet gezien bij deze spelers die gehaald zijn.
  • 18 May 2019 om 21:19
    • Quote van 18 May 2019 om 20:06
      Hij heeft op de paar doelpunten en assists niet veel laten zien daar baseert hij het op , maar ik begrijp jou positie wel , dat laat ik voor nu even rusten maar ik blijf het jammer vinden dat je altijd het riedeltje hebt van begeleiding en in "land" snappen ze het ook niet. Misschien moet er eens een keer het besef komen dat die Balkan jongens meestal niet slagen hier omdat ze gewoon tekort komen , aan de mentaliteit ligt het dan misschien niet maar ze zijn gewoon niet in staat aan te sluiten bij het hoge niveau van de Nederlandse jeugd competities.
    Vries, Nu draaf je toch echt door. Zal ik je eens een rijtje "Balkanspelers" opnoemen die hier in Nl en Europa geslaagd zijn !? ...maar dat weet jij ongetwijfeld ook wel. Dus begin nu niet over aansluiting etc , ...dat is gewoon niét de reden.
  • 18 May 2019 om 20:58
    • Quote van 18 May 2019 om 18:22
      Wáár baseer je dat op. Deze jongen heeft amper een kans gehad ! Maar ok doe hem weg en hij speelt bij zijn volgende club de sterren van de hemel, ben benieuwd hoe er dan gereageerd wordt. Dit is een prima speler in Servië snappen ze er geen reet van hoe er hier mee om gegaan word.....mogelijk de begeleiding een reden ?....
    Hij heeft niet super veel kansen gehad idd. Maar de keren dat hij wel mocht spelen straalde hij nou ook niet echt uit dat hij alles doet voor een basisplek. Begeleiding zou een ding kunnen zijn, maar succes valt en staat mijns inziens met de hoeveelheid energie die je ergens in steekt. Hoop dat een aantal wedstrijden vertrouwen hem doet opbloeien.
  • 18 May 2019 om 20:06
    • Quote van 18 May 2019 om 18:22
      Wáár baseer je dat op. Deze jongen heeft amper een kans gehad ! Maar ok doe hem weg en hij speelt bij zijn volgende club de sterren van de hemel, ben benieuwd hoe er dan gereageerd wordt. Dit is een prima speler in Servië snappen ze er geen reet van hoe er hier mee om gegaan word.....mogelijk de begeleiding een reden ?....
    Hij heeft op de paar doelpunten en assists niet veel laten zien daar baseert hij het op , maar ik begrijp jou positie wel , dat laat ik voor nu even rusten maar ik blijf het jammer vinden dat je altijd het riedeltje hebt van begeleiding en in "land" snappen ze het ook niet. Misschien moet er eens een keer het besef komen dat die Balkan jongens meestal niet slagen hier omdat ze gewoon tekort komen , aan de mentaliteit ligt het dan misschien niet maar ze zijn gewoon niet in staat aan te sluiten bij het hoge niveau van de Nederlandse jeugd competities.
  • 18 May 2019 om 18:22
    • Quote van 18 May 2019 om 13:58
      Mihajlovic moeten we afschrijven. Een hele dure missrr maar dat gaat m niet meer worden.
    Wáár baseer je dat op. Deze jongen heeft amper een kans gehad ! Maar ok doe hem weg en hij speelt bij zijn volgende club de sterren van de hemel, ben benieuwd hoe er dan gereageerd wordt. Dit is een prima speler in Servië snappen ze er geen reet van hoe er hier mee om gegaan word.....mogelijk de begeleiding een reden ?....
  • 18 May 2019 om 17:13
    • Quote van 18 May 2019 om 17:07
      Van der Heide schijnt komend seizoen definitief aan te sluiten bij eerste selectie.
    Jaa precies maar ik vind het voor hem nog vroeg
  • 18 May 2019 om 17:07
    • Quote van 18 May 2019 om 13:44
      Zou er wel bij kunnen komen. Zoals het nu lijkt hebben we Mihaylovic en van Bergen op de vleugels. Zijn er ook spelers uit de jeugd die door kunnen stromen?
    Van der Heide schijnt komend seizoen definitief aan te sluiten bij eerste selectie.
  • 18 May 2019 om 16:33
    Nordfeldt betere keeper dan Hahn, ik denk onhaalbaar maar welkom
  • 18 May 2019 om 16:32
    • Quote van 18 May 2019 om 13:58
      Die komt niet voor een Heerenveen salaris
    Dat denk ik ook niet maar goed, hij hoeft ook niet naar de woestijn
  • 18 May 2019 om 14:52
    Misschien kunnen we Hahn wel ruilen tegen Nordfeldt.
  • 18 May 2019 om 14:45
    • Quote van 18 May 2019 om 13:44
      Zou er wel bij kunnen komen. Zoals het nu lijkt hebben we Mihaylovic en van Bergen op de vleugels. Zijn er ook spelers uit de jeugd die door kunnen stromen?
    Eventueel Van der Heide maar die is nog jong en weet ook niet hoe goed hij precies is.
  • 18 May 2019 om 13:58
    Mihajlovic moeten we afschrijven. Een hele dure missrr maar dat gaat m niet meer worden.
  • 18 May 2019 om 13:58
    • Quote van 18 May 2019 om 13:44
      Zou er wel bij kunnen komen. Zoals het nu lijkt hebben we Mihaylovic en van Bergen op de vleugels. Zijn er ook spelers uit de jeugd die door kunnen stromen?
    Die komt niet voor een Heerenveen salaris
  • 18 May 2019 om 13:58
    Keeper (nordtveld) halen
  • 18 May 2019 om 13:44
    Zou er wel bij kunnen komen. Zoals het nu lijkt hebben we Mihaylovic en van Bergen op de vleugels. Zijn er ook spelers uit de jeugd die door kunnen stromen?
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›