Van der Velde: ''Roozemond vroeg of ik mee wilde''

( 49 reacties)
Van der Velde: ''Roozemond vroeg of ik mee wilde''

Het was zondagmiddag een opvallend beeld tijdens de wedstrijd tussen SC Heerenveen en FC Groningen. Algemeen directeur Cees Roozemond stond tussen de harde kern met een biertje in de hand.

Oud-voorzitter Riemer van der Velde snapt dat niet. Hij werd nog benaderd door Roozemond. "Of ik mee wilde, vroeg hij", aldus Van der Velde in Sport Noord Café. "Maar ik ging als voorzitter van Heerenveen alleen maar naar supporters als er onvrede was. Maar om daar nou heen te gaan met een glas bier, dat zie ik niet zitten. Maar Cees komt uit Holland, daar doen ze het anders."

"Het is voor hem te hopen dat ze hem niet te hard op z'n schouders hebben geslagen", aldus Van der Velde, die Roozemond zelf met rust laat. "Wij adviseerden het bestuur voorlopig geen definitieve leiding aan te stellen. Dat is toch gebeurd. We maakten er tijdens de derby al een grap over: stel dat Cees zichzelf nu in het doel opstelt, pas dan hebben we een probleem."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2019 om 20:11
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:06
      Hij heeft zijn verhaal mogen doen ja, maar er is geen enkele kritische vraag gesteld, had gehoopt dat jullie dit wel wouden doen. Beetje goede vragen en door vragen zou wel eens mooi zijn.
    Ja maar dan moet je wel weten wat je moet vragen en waar je moet prikken. Volgens Cees is alles zuiver gegaan en alles is beeldvorming. Je hebt een dubieuze tijdlijn (o.a. verhaal Riemer en wat er uitgezocht is door V.I. als je dat combineert zie je dat er hier en daar verhalen en berichten niet kloppen in de tijdlijn) Maar alles zal ook wel keurig via de statuten gegaan zijn, maar een ranzige smaak hou je er wel aan over. Je hebt niks concreets. Dat wordt idd zoals Frank zegt welles nietes.

    Als je kritische vragen over die sponsor mailing zou kunnen stellen dan was het interessanter geweest. Die is gewoon uitgestuurd. En daar zijn heel wat fouten bij gemaakt.

    Of 2 weken wachten op het beleidsplan. Dan heb je inderdaad iets concreets waarover je vragen kunt stellen.
  • 16 Apr 2019 om 19:06
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:55
      Die discussie met hem aangaan heeft geen enkele zin voor een podcast. Ik vind het geen zuiver verhaal, hij zal dat ontkennen en dat is het dan. Voegt niks toe. Bij Omrop Fryslan heeft hij als gedelegeerd bestuurder zijn verhaal in alle rust mogen doen, bij Hjoed ook, in de LC ook, bij de Tafel van Kees idemdito en op sc Heerenveen TV ook. Ook daar gaf hij aan dat het wel zuiver was en dat alles beeldvorming was. Met hem praten over het beleidsplan is veel interessanter dan een welles nietes interview.
    Hij heeft zijn verhaal mogen doen ja, maar er is geen enkele kritische vraag gesteld, had gehoopt dat jullie dit wel wouden doen. Beetje goede vragen en door vragen zou wel eens mooi zijn.
  • 16 Apr 2019 om 18:25
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:31
      Als ondernemer zou je moeten weten dat je het juist moet hebben van mensen die je een kans geven.
      Jij start een bedrijf, niemand geeft je een kans, einde.

      Je bent ondernemer, je hebt in het verleden iets doms gedaan, niemand geeft je een tweede kans, einde.

      Nogmaals; ben ik happy met Cees? Nee, ik had liever ook iemand anders op die positie gehad. Maar goed, dit is nu eenmaal de situatie en SC Heerenveen is mijn club.
      Ik kan 2 dingen doen:
      1) Cees en co (ha. ha.) het voordeel van de twijfel geven.
      2) Moord en brand schreeuwen en mijn seizoenskaart opzeggen.
      Ik heb iig niet de illusie dat een klein groepje opzeggers Cees kan bewegen om weg te gaan.
      Maar het is wel weer een bezet stoeltje (en op jaarbasis een paar honderd euro) tijdens de thuiswedstrijden.
    Vertrouwen wekken en uitstralen daar draait het om, dan komt gunnen.....
  • 16 Apr 2019 om 15:55
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:39
      Dat eisinga eruit moest is voor mij wel gewoon duidelijk en staat voor mij los van de aanstelling van CR. Maar als je zoveel moeite hebt met de manier van aanstelling nodig je hem nu toch en en kunnen jullie daarover spreken ( zou ik een interessante uitzending vinden, de rest van de media heeft niet een goed interview gehouden met hem) als je wacht op het beleidsplan gaat het alleen maar daarover.
    Die discussie met hem aangaan heeft geen enkele zin voor een podcast. Ik vind het geen zuiver verhaal, hij zal dat ontkennen en dat is het dan. Voegt niks toe. Bij Omrop Fryslan heeft hij als gedelegeerd bestuurder zijn verhaal in alle rust mogen doen, bij Hjoed ook, in de LC ook, bij de Tafel van Kees idemdito en op sc Heerenveen TV ook. Ook daar gaf hij aan dat het wel zuiver was en dat alles beeldvorming was. Met hem praten over het beleidsplan is veel interessanter dan een welles nietes interview.
  • 16 Apr 2019 om 15:39
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:20
      Wat mijn punt is? Verschil in deze is dat de andere directeuren zichzelf niet van sb voorzitter, naar RvC voorzitter naar gedelegeerd bestuurder, algemeen directeur hebben gewerkt en zijn voorganger er uit heeft gewerkt. We nodigen hem zeker uit als het beleidsplan klaar is. Het zal alleen mijn beeld van deze man niet veranderen.
    Dat eisinga eruit moest is voor mij wel gewoon duidelijk en staat voor mij los van de aanstelling van CR. Maar als je zoveel moeite hebt met de manier van aanstelling nodig je hem nu toch en en kunnen jullie daarover spreken ( zou ik een interessante uitzending vinden, de rest van de media heeft niet een goed interview gehouden met hem) als je wacht op het beleidsplan gaat het alleen maar daarover.
  • 16 Apr 2019 om 15:31
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:14
      Vind het echt heel nobel dat mensen hem een kans willen geven, maar als ondernemer (ben ik ook) kan ik hem niet vertrouwen. Als ondernemer kun je niet zomaar iemand een kans geven. Ga je ook niet zomaar met iemand in zee. Je zoekt achtergrondinformatie en recensies ( doe je waarschijnlijk zelf ook als je iets koopt op een onbekende website) en als je dat hebt weeg je af. De geschiedenis hoe Cees aan de macht is gekomen zou dan normaal gesproken een rood kruis betekenen. Nogmaals, de man zal kwaliteiten hebben maar vertrouwen heeft hij niet. Zeker niet bij veel (Fryske) sponsoren.....
    Als ondernemer zou je moeten weten dat je het juist moet hebben van mensen die je een kans geven.
    Jij start een bedrijf, niemand geeft je een kans, einde.

    Je bent ondernemer, je hebt in het verleden iets doms gedaan, niemand geeft je een tweede kans, einde.

    Nogmaals; ben ik happy met Cees? Nee, ik had liever ook iemand anders op die positie gehad. Maar goed, dit is nu eenmaal de situatie en SC Heerenveen is mijn club.
    Ik kan 2 dingen doen:
    1) Cees en co (ha. ha.) het voordeel van de twijfel geven.
    2) Moord en brand schreeuwen en mijn seizoenskaart opzeggen.
    Ik heb iig niet de illusie dat een klein groepje opzeggers Cees kan bewegen om weg te gaan.
    Maar het is wel weer een bezet stoeltje (en op jaarbasis een paar honderd euro) tijdens de thuiswedstrijden.
  • 16 Apr 2019 om 15:20
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:54
      Wat is jou punt Frank over het breed gesteun? De vorige directeuren werden ook gewoon aangesteld en hebben wij als supporters en sponsors maar mee te doen en maar hopen dat het goedkomt is denk en dit geval niet veel anders. Maar nodig die beste man nu gewoon eens uit bij radio camatura dan kan je daarna zelf de vijf punten hopelijk invullen :)
    Wat mijn punt is? Verschil in deze is dat de andere directeuren zichzelf niet van sb voorzitter, naar RvC voorzitter naar gedelegeerd bestuurder, algemeen directeur hebben gewerkt en zijn voorganger er uit heeft gewerkt. We nodigen hem zeker uit als het beleidsplan klaar is. Het zal alleen mijn beeld van deze man niet veranderen.
  • 16 Apr 2019 om 15:14
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:15
      Je verward loyaal aan de club zijn met loyaal aan Cees.

      En ik heb het idee dat er een handjevol mensen zijn die meer haat voor Cees dan liefde voor de club hebben.
    Vind het echt heel nobel dat mensen hem een kans willen geven, maar als ondernemer (ben ik ook) kan ik hem niet vertrouwen. Als ondernemer kun je niet zomaar iemand een kans geven. Ga je ook niet zomaar met iemand in zee. Je zoekt achtergrondinformatie en recensies ( doe je waarschijnlijk zelf ook als je iets koopt op een onbekende website) en als je dat hebt weeg je af. De geschiedenis hoe Cees aan de macht is gekomen zou dan normaal gesproken een rood kruis betekenen. Nogmaals, de man zal kwaliteiten hebben maar vertrouwen heeft hij niet. Zeker niet bij veel (Fryske) sponsoren.....
  • 16 Apr 2019 om 14:59
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:54
      Wat is jou punt Frank over het breed gesteun? De vorige directeuren werden ook gewoon aangesteld en hebben wij als supporters en sponsors maar mee te doen en maar hopen dat het goedkomt is denk en dit geval niet veel anders. Maar nodig die beste man nu gewoon eens uit bij radio camatura dan kan je daarna zelf de vijf punten hopelijk invullen :)
    Het grote verschil tussen deze directeur en de vorige directeuren is dat die vorige directeuren NIET eerst zitting hadden in het Stichtingsbestuur, daarna Ad Interim voorzitter Raad van Commisarissen en Ad interim Algemeen Directeur waren. Dat is wel een belangrijk verschil. Deze directeur stuurde de organen aan die hem aangesteld hebben (Wij van WC eend... ) En dat is volgens mij wel de eerste keer.
  • 16 Apr 2019 om 14:54
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:01
      Breed gesteund binnen de geledingen die er wat over mogen zeggen. Breed gedragen is het niet onder alle supporters en sponsoren zo blijkt overduidelijk. Maar goed, ook jij kunt dus eigenlijk geen vijf goede eigenschappen opnoemen waarom we met deze man in onze nopjes moeten zijn.
    Wat is jou punt Frank over het breed gesteun? De vorige directeuren werden ook gewoon aangesteld en hebben wij als supporters en sponsors maar mee te doen en maar hopen dat het goedkomt is denk en dit geval niet veel anders. Maar nodig die beste man nu gewoon eens uit bij radio camatura dan kan je daarna zelf de vijf punten hopelijk invullen :)
  • 16 Apr 2019 om 13:28
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:01
      Breed gesteund binnen de geledingen die er wat over mogen zeggen. Breed gedragen is het niet onder alle supporters en sponsoren zo blijkt overduidelijk. Maar goed, ook jij kunt dus eigenlijk geen vijf goede eigenschappen opnoemen waarom we met deze man in onze nopjes moeten zijn.
    Ik kan 1 eigenschap bedenken: Ik denk dat CR er echt oprecht van overtuigd is dat hij de juiste man is voor de functie (noem het ego, narcisme, vertrouwen in eigen kunnen, meer mensen in die posities niet vreemd) "Ik heb Thialf in stabiel vaarwater gebracht"(ga ik van uit heb daar niks negatiefs over gehoord en dat zou wel een heel makkelijke beerput om open te trekken zijn geweest), "Voorzitter van de paardenbond het is geen BVO het gebeurd beide op gras dus waarom niet" En een jubileum jaar staat voor de deur dat is natuurlijk altijd interessant. Ik denk echt dat hij dat dacht. (Of hij dat nog steeds denkt, of dat het nu een gevoel is "WTF ben ik aan begonnen" dat weet ik niet)
  • 16 Apr 2019 om 13:15
    • Quote van 16 Apr 2019 om 11:43
      Ik begrijp de loyaliteit van een aantal mensen aan Cees en zijn streken niet. Stel, (heel hypothetisch) de club is onze moeder. En Cees werkt onze vader met smerige achterbakse streken en manipulatie de deur uit en kruipt lekker naast ús mem in bed. Zijn deze mensen dan ook zo loyaal??? Wat is er in hemelsnaam gebeurd......
    Je verward loyaal aan de club zijn met loyaal aan Cees.

    En ik heb het idee dat er een handjevol mensen zijn die meer haat voor Cees dan liefde voor de club hebben.
  • 16 Apr 2019 om 13:01
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:26
      Kom al sinds korbach bij ons een mooie club en heb de app al tijden op mijn mob staan maar nooit een account aangemaakt pas sinds kort. Vooral omdat ik mij stoor aan dat iedereen alles maar aanneemt en als waarheid meteen doorverteld. Weet niet of CR de beste man voor de plek is maar wil hem wel de kans geven ( en een kans geven is niet na twee maanden roepen dat hij alweer weg moet) zijn aanstelling is raar geweest, maar wel breed gesteund binnen de club. Het feit dat hij Hollander is uit de paardenwereld komt naar AZ ging ( Riemer ging ook naar Groningen ) en goed kan praten vindt ik geen reden voor een nieuwe directeur. Hij heeft niet de beste start gemaakt op een aantal punten is duidelijk maar hopelijk blijft het daar bij.
    Breed gesteund binnen de geledingen die er wat over mogen zeggen. Breed gedragen is het niet onder alle supporters en sponsoren zo blijkt overduidelijk. Maar goed, ook jij kunt dus eigenlijk geen vijf goede eigenschappen opnoemen waarom we met deze man in onze nopjes moeten zijn.
  • 16 Apr 2019 om 12:26
    • Quote van 16 Apr 2019 om 10:12
      Riemer heeft hart voor de club. Riemer zijn woorden wegen zwaar en dat pikt de media op. Moet hij daarom zijn mond houden en monddood zijn? Vind ik niet. Ik snap wel dat hij teleurgesteld is. Wanneer je een dag voor een overleg met het SB over de toekomst van de club hoort dat Roozemond is aangesteld als algemeen directeur. Ik vind dat niet sjiek naar clubiconen toe. Wat het plan ook was. Maar dan dan een vraag voor jou en Abelinho. Twee personen die gelijk na de aanstelling van Roozemond op dit forum actief werden. Kunnen jullie mij vijf punten noemen waarom Roozemond de man is die Heerenveen uit het slop gaat halen. Vijf eigenschappen die ons allen overtuigen?
    Kom al sinds korbach bij ons een mooie club en heb de app al tijden op mijn mob staan maar nooit een account aangemaakt pas sinds kort. Vooral omdat ik mij stoor aan dat iedereen alles maar aanneemt en als waarheid meteen doorverteld. Weet niet of CR de beste man voor de plek is maar wil hem wel de kans geven ( en een kans geven is niet na twee maanden roepen dat hij alweer weg moet) zijn aanstelling is raar geweest, maar wel breed gesteund binnen de club. Het feit dat hij Hollander is uit de paardenwereld komt naar AZ ging ( Riemer ging ook naar Groningen ) en goed kan praten vindt ik geen reden voor een nieuwe directeur. Hij heeft niet de beste start gemaakt op een aantal punten is duidelijk maar hopelijk blijft het daar bij.
  • 16 Apr 2019 om 11:43
    Ik begrijp de loyaliteit van een aantal mensen aan Cees en zijn streken niet. Stel, (heel hypothetisch) de club is onze moeder. En Cees werkt onze vader met smerige achterbakse streken en manipulatie de deur uit en kruipt lekker naast ús mem in bed. Zijn deze mensen dan ook zo loyaal??? Wat is er in hemelsnaam gebeurd......
  • 16 Apr 2019 om 10:12
    • Quote van 16 Apr 2019 om 07:15
      Maar wat vindt je nu van Riemer zijn gedrag Frank? Helpt hij nu de club?
    Riemer heeft hart voor de club. Riemer zijn woorden wegen zwaar en dat pikt de media op. Moet hij daarom zijn mond houden en monddood zijn? Vind ik niet. Ik snap wel dat hij teleurgesteld is. Wanneer je een dag voor een overleg met het SB over de toekomst van de club hoort dat Roozemond is aangesteld als algemeen directeur. Ik vind dat niet sjiek naar clubiconen toe. Wat het plan ook was. Maar dan dan een vraag voor jou en Abelinho. Twee personen die gelijk na de aanstelling van Roozemond op dit forum actief werden. Kunnen jullie mij vijf punten noemen waarom Roozemond de man is die Heerenveen uit het slop gaat halen. Vijf eigenschappen die ons allen overtuigen?
  • 16 Apr 2019 om 09:21
    • Quote van 16 Apr 2019 om 07:33
      Nee, jij mag dat. Hij moet sponsors werven. Want die lopen straks weg. Daarvoor is hij direkteur. Word hij DIK voor betaald.
    Wellicht handig om je even te verdiepen in de verantwoordelijkheden die bij de verschillende rollen horen. Roozemond is geen algemeen directeur geworden om sponsoren te werven, dat is de hoofdtaak van Hylke van der Veen, commercieel directeur.
  • 16 Apr 2019 om 08:33
    • Quote van 16 Apr 2019 om 07:40
      Zong Cees trouwens onder het genot van z'n biertje ook luidkeels mee met het 'strak, in ons eigen vak' vraag ik me af...
    In zijn pak.
  • 16 Apr 2019 om 07:40
    Zong Cees trouwens onder het genot van z'n biertje ook luidkeels mee met het 'strak, in ons eigen vak' vraag ik me af...
  • 16 Apr 2019 om 07:33
    • Quote van 15 Apr 2019 om 23:06
      Een biertje drinken bij NN. Heb ik ook gedaan. Heb je het daar moeilijk mee?
    Nee, jij mag dat. Hij moet sponsors werven. Want die lopen straks weg. Daarvoor is hij direkteur. Word hij DIK voor betaald.
  • 16 Apr 2019 om 07:15
    • Quote van 16 Apr 2019 om 07:10
      Die eenmanszaak liep wel verdomde goed. Er werd gepresteerd, vol nieuw stadion, 1100 sponsoren, Europees voetbal. Maar ach.
    Maar wat vindt je nu van Riemer zijn gedrag Frank? Helpt hij nu de club?
  • 16 Apr 2019 om 07:10
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:38
      Riemer toont aan nog steeds geen verbinder te willen zijn, maar een onruststoker. Helaas steekt hij nog steeds geen hand uit om de puinhoop die hijzelf achterliet (geen bedrijfsstructuur, eenmanszaak Riemer) te helpen opruimen. Geen vermoeden maar al jarenlang een feit.
    Die eenmanszaak liep wel verdomde goed. Er werd gepresteerd, vol nieuw stadion, 1100 sponsoren, Europees voetbal. Maar ach.
  • 16 Apr 2019 om 07:05
    Abelinho, je trapt in het smerige spel wat Bonfire Roozemond speelt en het ligt aan Riemer..... Wat een beperkt denkvermogen.
  • 15 Apr 2019 om 23:16
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:36
      Pff, schoothondje van Riemer. Degene die voor onrust zorgt binnen onze club is meneer Vd Velde zelf. Constant altijd alles te melden via de media, omdat meer zijn zin niet heeft gekregen. Klasse aktie van Cees!
    Helaas maar al te waar. Het houd niet op, niet vanzelf. Treurig wat Riemer teweeg brengt, ook op dit forum zie je de tweespalt weer. Al sinds zijn “vertrek” een steeds terugkerend thema.
  • 15 Apr 2019 om 23:06
    Een biertje drinken bij NN. Heb ik ook gedaan. Heb je het daar moeilijk mee?
  • 15 Apr 2019 om 23:04
    Bind Cees op een paard en laat het beest zo snel mogeljjk Friesland uitrennen.....Om niet weer terug te keren. Wat doorzichtig. Een biertje drinken in NN.
  • 15 Apr 2019 om 23:02
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:42
      Basis-schoolplein niveau. 'Vroeger' meenden kinderen vrienden te kunnen kopen met de mooiste knikkers of snoep. Cees doet het met biertjes weggeven. En gegarandeerd dat dat werkt bij de wat naïevere personen.
    Jij kan t weten.
  • 15 Apr 2019 om 23:02
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:42
      Basis-schoolplein niveau. 'Vroeger' meenden kinderen vrienden te kunnen kopen met de mooiste knikkers of snoep. Cees doet het met biertjes weggeven. En gegarandeerd dat dat werkt bij de wat naïevere personen.
    Jij kan t weten.
  • 15 Apr 2019 om 22:26
    • Quote van 15 Apr 2019 om 21:28
      Riemer is sowieso niet het type man die tussen de supporters zal gaan staan, ik had het Cees vooraf wel kunnen vertellen. Dus ook niet als het koek en ei tussen hun was.
    Lang, heel lang geleden waren er champions league wedstrijden en trainingsstage op curacao, daar was Riemer toch echt wel tussen de supporters.......
  • 15 Apr 2019 om 21:42
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:18
      Riemer heeft een grote verdienste voor de club en verdiend meer respect dan jij nu toont. CR heeft geen enkele verdienste voor de club en gaat die, voor zover ik dat kan inschatten, ook nooit hebben. De manier zoals hij zich met de ellebogen naar de functie van directeur heeft gewerkt, verdiend daarentegen géén respect. Zulke mensen moet je niet in je organisatie willen en al helemáál geen biertje mee drinken.
    Basis-schoolplein niveau. 'Vroeger' meenden kinderen vrienden te kunnen kopen met de mooiste knikkers of snoep. Cees doet het met biertjes weggeven. En gegarandeerd dat dat werkt bij de wat naïevere personen.
  • 15 Apr 2019 om 21:28
    Riemer is sowieso niet het type man die tussen de supporters zal gaan staan, ik had het Cees vooraf wel kunnen vertellen. Dus ook niet als het koek en ei tussen hun was.
  • 15 Apr 2019 om 19:54
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:47
      Je bent wel goed in dingen verdraaien.

      Volgens mij heeft Riemer meerdere keren aangegeven om in gesprek te gaan met de club. Maar als de club, lees CEES hem steeds afwimpelt of totaal niks met de info doet ja wat moet hij dan?

      Zelfs nu wil hij nog steeds helpen nadat zelf supporters zoals jij hem uitkotsen. Ik heb diepe respect voor Riemer want als hij hier de reacties zou lezen van sommige mensen dan zou hij zich wel afvragen waar doe je het voor..

      Cees is hier het probleem die wil niet verbinden! Nieuw noord is daar debet aan want die is bang dat ze hun status kwijt raken en voelen zich saver onder Cees. Nou drink lekker een biertje met elkaar, de club betaald het wel joh. Geld zat!
    Jij had hier toegezegd nooit meer op mij te zullen reageren, en je doet t toch weer!
    Hou je voor één keer eens aan je woord, anders stik je nog in al je leugens. Bedankt alvast.
  • 15 Apr 2019 om 19:51
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:43
      Geen tijd om met Riemer en co een fatsoenlijk gesprek aan te gaan maar wel vragen of die meegaat naar Nieuw noord..

      Cees weet dat de camera's hem gaan vinden en weet dat hij in beeld komt en dat had hij heel graag samen met Riemer gewild want dan lijkt alles koek en ei en geeft het Cees weer een beetje ruimte..

      Maar Riemer is niet achterlijk die trapt daar niet in. En groot gelijk!
    Je mag je valse praatjes hier kennelijk nog steeds posten maar de meeste supporters hebben je heus wel door hoor. Die zijn niet achterlijk hoor. En groot gelijk!
  • 15 Apr 2019 om 19:48
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:43
      Geen tijd om met Riemer en co een fatsoenlijk gesprek aan te gaan maar wel vragen of die meegaat naar Nieuw noord..

      Cees weet dat de camera's hem gaan vinden en weet dat hij in beeld komt en dat had hij heel graag samen met Riemer gewild want dan lijkt alles koek en ei en geeft het Cees weer een beetje ruimte..

      Maar Riemer is niet achterlijk die trapt daar niet in. En groot gelijk!
    ha, ha. Kom. Cees heeft vrijdag meen ik weer eens met de heren Foppe en Riemer gesproken. Want ze maakten zich "zorgen".
    De deur heeft Cees altijd wel open staan. Klets geen onzin aub. Riemer vind zichzelf echter te belangrijk voor de gewone supporters. Want ook geen tijd of zo voor ons.
  • 15 Apr 2019 om 19:47
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:38
      Riemer toont aan nog steeds geen verbinder te willen zijn, maar een onruststoker. Helaas steekt hij nog steeds geen hand uit om de puinhoop die hijzelf achterliet (geen bedrijfsstructuur, eenmanszaak Riemer) te helpen opruimen. Geen vermoeden maar al jarenlang een feit.
    Je bent wel goed in dingen verdraaien.

    Volgens mij heeft Riemer meerdere keren aangegeven om in gesprek te gaan met de club. Maar als de club, lees CEES hem steeds afwimpelt of totaal niks met de info doet ja wat moet hij dan?

    Zelfs nu wil hij nog steeds helpen nadat zelf supporters zoals jij hem uitkotsen. Ik heb diepe respect voor Riemer want als hij hier de reacties zou lezen van sommige mensen dan zou hij zich wel afvragen waar doe je het voor..

    Cees is hier het probleem die wil niet verbinden! Nieuw noord is daar debet aan want die is bang dat ze hun status kwijt raken en voelen zich saver onder Cees. Nou drink lekker een biertje met elkaar, de club betaald het wel joh. Geld zat!
  • 15 Apr 2019 om 19:43
    Geen tijd om met Riemer en co een fatsoenlijk gesprek aan te gaan maar wel vragen of die meegaat naar Nieuw noord..

    Cees weet dat de camera's hem gaan vinden en weet dat hij in beeld komt en dat had hij heel graag samen met Riemer gewild want dan lijkt alles koek en ei en geeft het Cees weer een beetje ruimte..

    Maar Riemer is niet achterlijk die trapt daar niet in. En groot gelijk!
  • 15 Apr 2019 om 19:38
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:22
      Ik denk dat Riemer bedoelt dat het typisch Hollands is dat wanneer je zes weken in dienst bent, in die zes weken nog niet de sterktste indruk hebt gemaakt en nog niks hebt bewezen hebt dat je dan je wel wat bescheiden mag opstellen. Vermoed ik.
    Riemer toont aan nog steeds geen verbinder te willen zijn, maar een onruststoker. Helaas steekt hij nog steeds geen hand uit om de puinhoop die hijzelf achterliet (geen bedrijfsstructuur, eenmanszaak Riemer) te helpen opruimen. Geen vermoeden maar al jarenlang een feit.
  • 15 Apr 2019 om 19:27
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:36
      Pff, schoothondje van Riemer. Degene die voor onrust zorgt binnen onze club is meneer Vd Velde zelf. Constant altijd alles te melden via de media, omdat meer zijn zin niet heeft gekregen. Klasse aktie van Cees!
    Nog even en je zegt ook nog dat het fantastisch is dat Roozemond blind vertrouwen heeft in jouw grote vriend Gerry Hamstra.
  • 15 Apr 2019 om 19:26
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:23
      Wacht even.. wil Cees nu wel ineens aan beeldvorming doen? :-)
    Hahah nee het beeld wat er ontstaan is, zo moet je het niet zien! ;)
  • 15 Apr 2019 om 19:23
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:57
      Roozemond probeert zieltjes te winnen. En als hij met Riemer komt aanzetten dan lijkt het alsof het geweldig gaat tussen die 2. Voor de sceptici bedoeld natuurlijk.
    Wacht even.. wil Cees nu wel ineens aan beeldvorming doen? :-)
  • 15 Apr 2019 om 19:22
    • Quote van 15 Apr 2019 om 19:16
      Riemer was nooit op goede voet met de supporters ( anti stavak, blote basten, massale stadionverboden voor kleine dingen). Hij had uitsluitend oog voor de sponsors. Begrijpelijk gezien de financiële impact, maar als (fanatieke) supporter kwam je altijd op de laatste plaats.
      Kennelijk is eventjes bij de supporters staan ‘typisch Hollands’ aldus Riemer. Onzin natuurlijk maar Riemer is een oudere man (met alle respect) en ik ben bang dat die moeite heeft om nog te veranderen. Ik hoop het wel overigens.
    Ik denk dat Riemer bedoelt dat het typisch Hollands is dat wanneer je zes weken in dienst bent, in die zes weken nog niet de sterktste indruk hebt gemaakt en nog niks hebt bewezen hebt dat je dan je wel wat bescheiden mag opstellen. Vermoed ik.
  • 15 Apr 2019 om 19:16
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:58
      Beetje vreemde opmerking van Riemer om alleen met de supporters te praten bij onrust of onvrede. Maar ook dat hij er nooit tijd voor had. Even bij de mannen van NieuwNoord is toch een kleine moeite, Riemer ? Het klinkt zo zelfvoldaan en arrogant. Valt mij in ieder geval erg tegen, had dit niet verwacht.
    Riemer was nooit op goede voet met de supporters ( anti stavak, blote basten, massale stadionverboden voor kleine dingen). Hij had uitsluitend oog voor de sponsors. Begrijpelijk gezien de financiële impact, maar als (fanatieke) supporter kwam je altijd op de laatste plaats.
    Kennelijk is eventjes bij de supporters staan ‘typisch Hollands’ aldus Riemer. Onzin natuurlijk maar Riemer is een oudere man (met alle respect) en ik ben bang dat die moeite heeft om nog te veranderen. Ik hoop het wel overigens.
  • 15 Apr 2019 om 18:58
    Beetje vreemde opmerking van Riemer om alleen met de supporters te praten bij onrust of onvrede. Maar ook dat hij er nooit tijd voor had. Even bij de mannen van NieuwNoord is toch een kleine moeite, Riemer ? Het klinkt zo zelfvoldaan en arrogant. Valt mij in ieder geval erg tegen, had dit niet verwacht.
  • 15 Apr 2019 om 18:57
    Roozemond probeert zieltjes te winnen. En als hij met Riemer komt aanzetten dan lijkt het alsof het geweldig gaat tussen die 2. Voor de sceptici bedoeld natuurlijk.
  • 15 Apr 2019 om 18:43
    • Quote van 15 Apr 2019 om 18:18
      Riemer heeft een grote verdienste voor de club en verdiend meer respect dan jij nu toont. CR heeft geen enkele verdienste voor de club en gaat die, voor zover ik dat kan inschatten, ook nooit hebben. De manier zoals hij zich met de ellebogen naar de functie van directeur heeft gewerkt, verdiend daarentegen géén respect. Zulke mensen moet je niet in je organisatie willen en al helemáál geen biertje mee drinken.
    Zo is het precies.
  • 15 Apr 2019 om 18:18
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:36
      Pff, schoothondje van Riemer. Degene die voor onrust zorgt binnen onze club is meneer Vd Velde zelf. Constant altijd alles te melden via de media, omdat meer zijn zin niet heeft gekregen. Klasse aktie van Cees!
    Riemer heeft een grote verdienste voor de club en verdiend meer respect dan jij nu toont. CR heeft geen enkele verdienste voor de club en gaat die, voor zover ik dat kan inschatten, ook nooit hebben. De manier zoals hij zich met de ellebogen naar de functie van directeur heeft gewerkt, verdiend daarentegen géén respect. Zulke mensen moet je niet in je organisatie willen en al helemáál geen biertje mee drinken.
  • 15 Apr 2019 om 17:37
    ‘in Holland doen ze dat anders... ‘ Toch weer een onzinnige sneer, weer niet de verbinding zoeken, jammer Riemer, weer een gemiste kans om samen te werken. Doe het voor de supporters. Niet die van Cees, niet van Riemer maar van de club.Wel grappig dat Riemer impliciet toegeeft dat er geen onvrede bij de supporters is ;). Hopelijk blijft het gesprek wel en kan Riemer zich binnenkort toch over de drempel zetten om zich in te spannen voor wat ook zijn club is. Niet ‘zijn club’, maar ‘óók zijn club’.
  • 15 Apr 2019 om 17:37
    ‘in Holland doen ze dat anders... ‘ Toch weer een onzinnige sneer, weer niet de verbinding zoeken, jammer Riemer, weer een gemiste kans om samen te werken. Doe het voor de supporters. Niet die van Cees, niet van Riemer maar van de club.Wel grappig dat Riemer impliciet toegeeft dat er geen onvrede bij de supporters is ;). Hopelijk blijft het gesprek wel en kan Riemer zich binnenkort toch over de drempel zetten om zich in te spannen voor wat ook zijn club is. Niet ‘zijn club’, maar ‘óók zijn club’.
  • 15 Apr 2019 om 17:36
    Pff, schoothondje van Riemer. Degene die voor onrust zorgt binnen onze club is meneer Vd Velde zelf. Constant altijd alles te melden via de media, omdat meer zijn zin niet heeft gekregen. Klasse aktie van Cees!
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›