Slagveer: ''Of ik op een dood spoor zit? Ja, zo zou je het wel kunnen zeggen''

( 11 reacties)
Slagveer: ''Of ik op een dood spoor zit? Ja, zo zou je het wel kunnen zeggen''

Luciano Slagveer komt de laatste maanden nauwelijks meer aan spelen toe bij FC Emmen. De voormalig SC Heerenveen-aanvaller, die nog altijd onder contract staat bij Lokeren, raakte bij de promovendus al snel zijn basisplaats kwijt.

"Het is zeker niet makkelijk", vertelt hij op de website van RTV Drenthe. "Sinds ik op de bank zit, heb ik er alles aan gedaan, maar blijkbaar is het niet goed genoeg. Of ik op een dood spoor zit? Ja, zo zou je het wel kunnen zeggen", aldus Slagveer, die nu regelmatig met de beloften moet spelen. 

"Ik kwam naar FC Emmen om te spelen en om mezelf weer te laten zien, maar dat kan op dit moment niet", vervolgt hij teleurgesteld. "Ja, in het tweede voor zo'n twintig toeschouwers... maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Dat ik niet speel, zal natuurlijk ook wel een beetje bij mezelf liggen", beseft Slagveer.

"Misschien ben ik niet zo in vorm, wil de trainer dat ik het anders doe en misschien doet de concurrentie het de laatste tijd beter", legt hij uit. "Ik weet dat ik vrijer moet gaan spelen, maar als je zo snel alweer op de bank belandt dan ebt dat vrije gevoel snel weg. Of ik nog veel minuten ga krijgen in de tweede seizoenshelft? Ik heb er een hard hoofd in", besluit Slagveer realistisch. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Apr 2019 om 06:40
    • Quote van 10 Apr 2019 om 22:06
      Je snapt er niet veel van. En verzint dingen. Maar geeft niet. Cavlan kon destijds totaal geen potten breken bij ons. Nu een aantal jaren verder doet ie het leuk bij een club waar geen enkele druk of verwachting is. Totaal niet te vergelijken.
    Net als of er bij Emmen geen druk is ,niemand wil toch degraderen ?
    Is er bijHeerenveen wel druk dan ? Spelen om plek 10/13 nee dan heb je helemaal geen last van echte druk ,trouwens zo lopen de spelers toch ook te voetballen super ongemotiveerd en ook nog eens gebrek aan kwaliteit/mentaliteit .
  • 10 Apr 2019 om 22:06
    • Quote van 10 Apr 2019 om 22:05
      Het is ook makkelijk iedereen af te branden .och ja Namli kon er volgens jou ook niets van .
    Je snapt er niet veel van. En verzint dingen. Maar geeft niet. Cavlan kon destijds totaal geen potten breken bij ons. Nu een aantal jaren verder doet ie het leuk bij een club waar geen enkele druk of verwachting is. Totaal niet te vergelijken.
  • 10 Apr 2019 om 22:05
    • Quote van 10 Apr 2019 om 07:04
      Makkelijk om een koe in de kont te kijken.
    Het is ook makkelijk iedereen af te branden .och ja Namli kon er volgens jou ook niets van .
  • 10 Apr 2019 om 07:04
    • Quote van 10 Apr 2019 om 06:37
      Nog steeds dezelfde mening over Cavlan?
    Makkelijk om een koe in de kont te kijken.
  • 10 Apr 2019 om 06:37
    • Quote van 9 Jan 2019 om 09:45
      Misschien omdat de verwachtingen daar wat minder hooggespannen zijn dan hier? Daarnaast is hij natuurlijk een paar jaar ouder en heeft meer ervaring opgedaan. Hier heeft hij niet duidelijk kunnen overtuigen wat nou eigenlijk zijn beste positie was. Ik had hem destijds graag speelminuten willen laten maken als linksvoor of linksmid. Als vervanger van een Larsson die het niet op de heupen had of in een 4-4-2 opstelling waarover eigenlijk ieder seizoen weer gediscussieerd wordt i.v.m tegenvallend voetbal met daaraan gekoppeld ook tegenvallende resultaten.
    Nog steeds dezelfde mening over Cavlan?
  • 9 Jan 2019 om 09:45
    • Quote van 9 Jan 2019 om 06:44
      Hè Leeuwfan jij het er verdtand van hè ? Maar waarom doet Cavlan het bij fcEmmen dan zo goed? Hij speelt een klasse beter dan Woudenberg
    Misschien omdat de verwachtingen daar wat minder hooggespannen zijn dan hier? Daarnaast is hij natuurlijk een paar jaar ouder en heeft meer ervaring opgedaan. Hier heeft hij niet duidelijk kunnen overtuigen wat nou eigenlijk zijn beste positie was. Ik had hem destijds graag speelminuten willen laten maken als linksvoor of linksmid. Als vervanger van een Larsson die het niet op de heupen had of in een 4-4-2 opstelling waarover eigenlijk ieder seizoen weer gediscussieerd wordt i.v.m tegenvallend voetbal met daaraan gekoppeld ook tegenvallende resultaten.
  • 9 Jan 2019 om 06:44
    • Quote van 8 Jan 2019 om 20:27
      En helemaal niet een linksback als aanvaller.... ( lees Cavlan)
    Hè Leeuwfan jij het er verdtand van hè ? Maar waarom doet Cavlan het bij fcEmmen dan zo goed? Hij speelt een klasse beter dan Woudenberg
  • 8 Jan 2019 om 20:27
    En helemaal niet een linksback als aanvaller.... ( lees Cavlan)
  • 8 Jan 2019 om 20:05
    • Quote van 8 Jan 2019 om 19:57
      Ongeloofelijk? Valt wel mee, was jong en vol werklust. Heeft nooit looen verzaken en knapte veel verdedigend werk op. Verder een prima instelling, nooit negatief naar de club. Helaas iets te weinig talent voor onze club maar de ene jonge speler maakt die laatste stap nog wel de ander niet. Niet vreemd dat ze het (ook bij gebrek aan beter) zo lang met hem geprobeerd hebben. Wat ik bij hem wel een interessant experiment had gevonden is hem tot rechtsback om te vormen. Snel, kan aardig verdedigen. Was niet geheel kansloos geweest denk ik.
    Een aanvaller ombouwen tot rechtsback? Dat zouden ze bij Heerenveen noooooit doen...
  • 8 Jan 2019 om 19:57
    • Quote van 8 Jan 2019 om 16:16
      Ongelooflijk dat deze jongen zoveel speeltijd nog bij ons heeft gehad. Hij is daarna overal mislukt en bij Lokeren hadden ze zelfs al na een paar weken al genoeg gezien.
    Ongeloofelijk? Valt wel mee, was jong en vol werklust. Heeft nooit looen verzaken en knapte veel verdedigend werk op. Verder een prima instelling, nooit negatief naar de club. Helaas iets te weinig talent voor onze club maar de ene jonge speler maakt die laatste stap nog wel de ander niet. Niet vreemd dat ze het (ook bij gebrek aan beter) zo lang met hem geprobeerd hebben. Wat ik bij hem wel een interessant experiment had gevonden is hem tot rechtsback om te vormen. Snel, kan aardig verdedigen. Was niet geheel kansloos geweest denk ik.
  • 8 Jan 2019 om 16:16
    Ongelooflijk dat deze jongen zoveel speeltijd nog bij ons heeft gehad. Hij is daarna overal mislukt en bij Lokeren hadden ze zelfs al na een paar weken al genoeg gezien.
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›