OFFICIEEL | Streppel aan de slag op Cyprus na vertrek bij SC Heerenveen

( 19 reacties)
Groenste stroom van Nederland
OFFICIEEL | Streppel aan de slag op Cyprus na vertrek bij SC Heerenveen

Jurgen Streppel heeft een nieuwe club gevonden. De oud-trainer van SC Heerenveen gaat aan de slag op Cyprus, waar hij trainer wordt van onder meer Danijel Pranjic.

Streppel is vandaag gepresenteerd als nieuwe trainer van Anorthosis Famagusta, dat na vijf wedstrijden op de achtste plaats staat in de Cypriotische competitie. De nieuwe werkgever van Streppel werd dertien keer kampioen van Cyprus, voor het laatst in 2008.

Streppel zat sinds afgelopen zomer zonder club na zijn vertrek bij SC Heerenveen. De 49-jarige oefenmeester was nooit eerder werkzaam in het buitenland. In Nederland stond Streppel aan het roer bij Helmond Sport, Willem II en SC Heerenveen. Hij heeft tot het einde van het seizoen getekend op Cyprus.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Oct 2018 om 02:46
    • Quote van 12 Oct 2018 om 22:08
      Het zegt denk ik meer over dat de Heerenveen supporters niet meer de leuke supporters zijn waar heel Nederland sympathie voor had.....
    Dat zijn ze nog steeds. Alleen ze zijn door schade en schande een stukje wijzer geworden. Met de toenemende informatie die overal te vergaren en te delen is is het een andere tijd aan het worden. Je kunt niets meer 'onder het kleed houden'. En mensen hebben gelukkig een menig. Laten we die vooral van elkaar respecteren en er wat fatsoensregels op na gaan houden. Dan zou het al een stuk opknappen. Hier, op org, twitter, facebook en overal!! Begin bijvoorbeeld bij normaal fatsoenlijk taalgebruik. Zoals je zelf ook aangesproken zou willen worden. Of juist niet. Bij woorden als zeiken, zeuren en janken ben je automatisch af......Deal?
  • 12 Oct 2018 om 22:08
    • Quote van 12 Oct 2018 om 19:30
      Ik ben het zeker niet eens met hoe sommige mensen formuleren maar het zegt tegelijk wellicht ook wel iets over de wijze waarop streppel contact met de achterban. Nl heel weinig.
    Het zegt denk ik meer over dat de Heerenveen supporters niet meer de leuke supporters zijn waar heel Nederland sympathie voor had.....
  • 12 Oct 2018 om 19:30
    Ik ben het zeker niet eens met hoe sommige mensen formuleren maar het zegt tegelijk wellicht ook wel iets over de wijze waarop streppel contact met de achterban. Nl heel weinig.
  • 12 Oct 2018 om 13:37
    Ik krijg soms het idee dat er amper nog plekken zijn waar je normaal kunt discussiëren. Op Facebook niet, Twitter niet en ook op het .org-forum - wat juist een discussieforum is - zie je dat het lastig is om de discussies binnen de perken te houden.
    Soms overweeg ik wel om berichten te verwijderen, maar het resultaat (klagende mensen dat hun reacties zonder 'geldige' reden zijn verwijderd) is vaak nog erger...
  • 12 Oct 2018 om 12:36
    • Quote van 12 Oct 2018 om 08:24
      Over smaak valt te twisten, maar we gaan niet elke reactie verwijderen die niet iedereen aanstaat....
    Wij kunnen ook voor de zeikerds onder ons de website FeanAzijn.nl regelen. Iedereen die alsmaar loopt te janken en te zeuren mag wat mij betreft daarheen verbannen worden.
  • 12 Oct 2018 om 10:37
    • Quote van 12 Oct 2018 om 09:05
      Massi heeft gewoon gelijk. Ik vind het ook een idiote opmerking, maar het moet niet een forum worden waar mensen alleen nog maar sociaal en politiek gewenste posts durven te maken, uit angst voor een ban. Ik ga er vanuit dat Massi zelf de opmerking ook niks vind, dat bedoeld hij waarschijnlijk ook met: 'over smaak valt te twisten'.
    Inderdaad. :)
  • 12 Oct 2018 om 09:05
    • Quote van 12 Oct 2018 om 08:40
      Want het is een toegevoegde waarde op de discussie? Yep snap het.....!!
    Massi heeft gewoon gelijk. Ik vind het ook een idiote opmerking, maar het moet niet een forum worden waar mensen alleen nog maar sociaal en politiek gewenste posts durven te maken, uit angst voor een ban. Ik ga er vanuit dat Massi zelf de opmerking ook niks vind, dat bedoeld hij waarschijnlijk ook met: 'over smaak valt te twisten'.
  • 12 Oct 2018 om 08:40
    • Quote van 12 Oct 2018 om 08:24
      Over smaak valt te twisten, maar we gaan niet elke reactie verwijderen die niet iedereen aanstaat....
    Want het is een toegevoegde waarde op de discussie? Yep snap het.....!!
  • 12 Oct 2018 om 08:24
    • Quote van 11 Oct 2018 om 20:09
      Knap hoor, bij de derde post het absolute dieptepunt qua niveau alweer bereikt.... Staat er ook nog maar 7 uurtjes FO!!!!!
    Over smaak valt te twisten, maar we gaan niet elke reactie verwijderen die niet iedereen aanstaat....
  • 11 Oct 2018 om 20:09
    • Quote van 11 Oct 2018 om 13:03
      Mooi voor hem maar beter voor ons .hoe verder weg hoe beter.
    Knap hoor, bij de derde post het absolute dieptepunt qua niveau alweer bereikt.... Staat er ook nog maar 7 uurtjes FO!!!!!
  • 11 Oct 2018 om 19:14
    • Quote van 11 Oct 2018 om 13:03
      Mooi voor hem maar beter voor ons .hoe verder weg hoe beter.
    Treurige reactie dit.. jammer.
  • 11 Oct 2018 om 19:11
    • Quote van 11 Oct 2018 om 13:03
      Mooi voor hem maar beter voor ons .hoe verder weg hoe beter.
    Wat een zielige reactie.
  • 11 Oct 2018 om 18:11
    Mooi voor Jurgen. Succes gewenst.
  • 11 Oct 2018 om 14:33
    Nou mooi voor hem. Moet ie wel een pet opdoen anders verbrandt hij zn hoofd
  • 11 Oct 2018 om 13:51
    • Quote van 11 Oct 2018 om 13:03
      Mooi voor hem maar beter voor ons .hoe verder weg hoe beter.
    Sympathiek wel.
  • 11 Oct 2018 om 13:25
    Maak er wat Jurgen, het ga je goed.
  • 11 Oct 2018 om 13:03
    Mooi voor hem maar beter voor ons .hoe verder weg hoe beter.
  • 11 Oct 2018 om 12:19
    Doei
  • 11 Oct 2018 om 12:11
    Ze staan 8e, maar hebben wel meer balbezit! Zonder grappen, leuk voor hem. Succes Jurgen!