Homepage » Historie & oud-spelers » 'Streppel voert vandaag afrondende besprekingen in Cyprus' (update)

'Streppel voert vandaag afrondende besprekingen in Cyprus' (update)

( 13 reacties)
Groenste stroom van Nederland
'Streppel voert vandaag afrondende besprekingen in Cyprus' (update)

De kans lijkt redelijk groot dat Jurgen Streppel zijn trainerscarrière gaat vervolgen op Cyprus. Volgens lokale media, waaronder Protathlima, staat de voormalig trainer van SC Heerenveen bovenaan het lijstje bij Anorthosis Famagusta.

In eerste instantie hadden de Cyprioten hun vizier gericht op de Kroaat Igor Biscan. Er lag zelfs een akkoord op tafel, maar de 40-jarige oud-speler van Liverpool moest vanwege privéomstandigheden afzeggen. Jurgen Streppel lijkt daar nu van te profiteren.

De 49-jarige trainer treft in oud-Heerenvener Danijel Pranjic in elk geval één bekende, al werkten beiden nooit eerder met elkaar samen.

Update: Jurgen Streppel voert vandaag de afrondende besprekingen met Anorthosis Famagusta, zo weet Jeroen Kapteijns te melden. "Patrick Greveraars, eerder assistent van Fred Rutten bij oa Feyenoord, zal hem gaan assisteren", laat de verslaggever van De Telegraaf weten via Twitter. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Oct 2018 om 19:16
    • Quote van 11 Oct 2018 om 10:27
      Gezien de 'meest gelezen berichte'n ben je niet de enige. :)
    Gelukkig maar :)
  • 11 Oct 2018 om 10:27
    • Quote van 11 Oct 2018 om 08:17
      precies, en om heel eerlijk te zijn vind ik het best interessant om te lezen waar ex- spelers/trainers aan de slag gaan. Dus berichten zoals deze zijn top!
    Gezien de 'meest gelezen berichte'n ben je niet de enige. :)
  • 11 Oct 2018 om 08:17
    • Quote van 11 Oct 2018 om 06:59
      Dus gerelateerd aan SCH
    precies, en om heel eerlijk te zijn vind ik het best interessant om te lezen waar ex- spelers/trainers aan de slag gaan. Dus berichten zoals deze zijn top!
  • 11 Oct 2018 om 06:59
    • Quote van 10 Oct 2018 om 20:54
      Klopt vorige trainer.
    Dus gerelateerd aan SCH
  • 10 Oct 2018 om 20:54
    • Quote van 10 Oct 2018 om 15:15
      Ik weet niet hoe lang jij Heerenveen al volgt maar Streppel is namelijk onze vorige trainer en als zodanig is er dus een link met onze mooie club.
    Klopt vorige trainer.
  • 10 Oct 2018 om 15:49
    • Quote van 10 Oct 2018 om 15:15
      Ik weet niet hoe lang jij Heerenveen al volgt maar Streppel is namelijk onze vorige trainer en als zodanig is er dus een link met onze mooie club.
    Ik denk dat 2008 zijn/haar geboortejaar is. xD
  • 10 Oct 2018 om 15:15
    • Quote van 10 Oct 2018 om 12:31
      Gerelateerd aan heerenveen??
    Ik weet niet hoe lang jij Heerenveen al volgt maar Streppel is namelijk onze vorige trainer en als zodanig is er dus een link met onze mooie club.
  • 10 Oct 2018 om 12:31
    Gerelateerd aan heerenveen??
  • 10 Oct 2018 om 11:36
    Misschien kan Jurgen nog iets van Pranjic leren.
  • 9 Oct 2018 om 17:48
    • Quote van 9 Oct 2018 om 11:50
      Beetje meer respect voor Pranjic mag ook wel hoor :-)
    Tja....
  • 9 Oct 2018 om 14:53
    Succes Jurgen, maak er wat moois van. Heerlijke plek om te werken lijkt me.
  • 9 Oct 2018 om 11:50
    • Quote van 9 Oct 2018 om 11:27
      Jammer dat zo'n legende dan met zo'n nietsnut moet gaan werken, als het zover is
    Beetje meer respect voor Pranjic mag ook wel hoor :-)
  • 9 Oct 2018 om 11:27
    Jammer dat zo'n legende dan met zo'n nietsnut moet gaan werken, als het zover is
zondag 16 december 2018
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›