''Ik ben benieuwd hoe de fans van SC Heerenveen mij welkom gaan heten''

21
''Ik ben benieuwd hoe de fans van SC Heerenveen mij welkom gaan heten''

Sam Larsson hoopt zich dit seizoen te kunnen bewijzen in het shirt van Feyenoord. De voormalig speler van SC Heerenveen ziet verschillen met zijn oude en huidige werkgever.

“Ik hoop er dit seizoen te kunnen staan. Ik heb een goede voorbereiding gehad en ik voel mij heel goed”, begint Larsson tegenover FOX Sports. “Er zullen altijd kritieken zijn als je bij een club als Feyenoord speelt. Ik moet het op het veld laten zien. Er is ook altijd druk. Dit seizoen wil ik onbetwiste basisspeler worden. Ik voel me nu veel beter dan vorig seizoen. Ik hoop snel in de flow te komen.”

Larsson keert zondag terug in het Abe Lenstra Stadion. “Bij Heerenveen was het anders. Daar kon ik mij volledig richten op aanvallen. Hier moet ik ook meer verdedigen”, vervolgt hij. “Ik moet daar meer mee bezig zijn. Ik heb veel respect voor Heerenveen en ook voor de fans. Ik ben benieuwd hoe de fans mij welkom gaan heten.”

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Aug 2018 om 11:07
    • Quote van 26 Aug 2018 om 09:33
      'Veel respect voor Heerenveen' zegt die kleine flapdrol. Weigerde te trainen voor onze mooie club. Weigerde op de teamfoto terwijl hij niet wist of een transfer rond zou komen. Dat vergeten we nooit weer. De slappies die voor even slappe Sammie willen klappen moeten dat vooral doen. Mijn handen gaan alleen op elkaar voor Jerry. Sam gaat in de negeermodus. Géén gefluit dus (doe ik nooit), maar zéker geen applaus. Wat meent die gast wel!
    Laten we dit massaal doen. Negeer de saboteur.
  • 26 Aug 2018 om 09:33
    'Veel respect voor Heerenveen' zegt die kleine flapdrol. Weigerde te trainen voor onze mooie club. Weigerde op de teamfoto terwijl hij niet wist of een transfer rond zou komen. Dat vergeten we nooit weer. De slappies die voor even slappe Sammie willen klappen moeten dat vooral doen. Mijn handen gaan alleen op elkaar voor Jerry. Sam gaat in de negeermodus. Géén gefluit dus (doe ik nooit), maar zéker geen applaus. Wat meent die gast wel!
  • 25 Aug 2018 om 10:11
    Waarom zou je nou gaan reageren op een speler van de tegenpartij? Ik persoonlijk ben daar niet mee bezig , weg is weg en hij heeft ons geld opgebracht , punt.
  • 25 Aug 2018 om 10:03
    We hebben ook voor deze speler op de banken gestaan. Gewoon respectvol mee omgaan.
  • 25 Aug 2018 om 09:24
    • Quote van 24 Aug 2018 om 21:25
      Blaas de complete long inhoud leeg voor deze werkweigeraar.
    .
  • 25 Aug 2018 om 09:07
    Larsson heeft verder niks tegen ons gedaan toch? Geen middelvinger omhoog als ziyeck. Hij heeft zich tegen ons altijd netjes gedragen. Geef m gewoon zijn applaus zoals t hoort. En hou je gewoon bezig met de wedstrijd. Hij heeft ook voor vele mooie momenten gezorgd.
  • 25 Aug 2018 om 00:51
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Nou nou..

    Ben juist trots dat Ziyech bij ons heeft gespeeld, heb nog steeds zijn shirt thuis liggen!

    Doet jerry eigenlijk ook mee? Daar zou ik wel graag voor willen klappen. Van Larson wordt ik niet echt warm of koud.
  • 24 Aug 2018 om 23:30
    Ik ben niet van plan om te fluiten, maar ook niet om te gaan klappen. Maar ik beloof niets, heeft ook te maken hoe hij zich gaat gedragen.
  • 24 Aug 2018 om 22:08
    • Quote van 24 Aug 2018 om 21:25
      Blaas de complete long inhoud leeg voor deze werkweigeraar.
    Ja. Zonde.
  • 24 Aug 2018 om 22:07
    • Quote van 24 Aug 2018 om 21:42
      ElAlc?... the one and only ElAlc van hattrick? :)

      en inderdaad hoop op een normale reactie vam het publiek.
    Haha, de man die zelfs een toernooi in de zaal met je gespeeld heeft? Wie weet ;-)
  • 24 Aug 2018 om 21:53
    Tuurlijk is hij niet juist weggegaan, maar velen doen net alsof hij daarnaast ook nooit zo heel goed /belangrijk is geweest bij ons. Dit terwijl hij tijdens het grootste gedeelte van zijn jaren bij ons wel een van de weinige spelers was die met zijn dribbels en trucs voor vermaak op de tribune zorgde en belangrijk was met zijn goals en assists. Klappen zal ik alleen voor St Juste. Larsson negeer ik. Fluiten motiveert Larsson alleen maar en vind ik ook altijd Heerenveen onwaardig.
  • 24 Aug 2018 om 21:50
    • Quote van 24 Aug 2018 om 19:44
      Ik hoop ook van harte dat dat normaal is. Hij ging niet leuk weg, maar hij heeft veel mooie dingen voor ons betekend. Dus aub laten wij deze oud-speler niet gaan uitfluiten!
    mijn intentie is om hem niet toe te juichen nog uit te fluiten maar dat kan snel veranderen als hij gaat lopen janken op de scheids , kaarten gaat proberen aan te naaien etc . noem het maar ziyech gedrag.
  • 24 Aug 2018 om 21:42
    • Quote van 24 Aug 2018 om 19:44
      Ik hoop ook van harte dat dat normaal is. Hij ging niet leuk weg, maar hij heeft veel mooie dingen voor ons betekend. Dus aub laten wij deze oud-speler niet gaan uitfluiten!
    ElAlc?... the one and only ElAlc van hattrick? :)

    en inderdaad hoop op een normale reactie vam het publiek.
  • 24 Aug 2018 om 21:25
    Ik ga geen spelers uitfluiten dus Larsson ook niet. Verder ben ik nooit echt fan geweest van Larsson, ik vind het een slappe speler. Af en toe echt briljant maar verder heel vaak in wedstrijden ook niet gezien. Ondanks dat had nog best aardige statistieken qua assists en goals maar hij is me te flegmatiek, zo vaak alsof niet niet vooruit te branden in. Nooit er vol in. Zul je net weer zien dat ie het zondag op zijn heupen heeft..
  • 24 Aug 2018 om 21:25
    • Quote van 24 Aug 2018 om 20:46
      Ben ook benieuwd. Fluiten doe ik nooit eigenlijk, maar klappen ga ik ook niet doen denk ik. Komt toch door de manier waarop hij wegging.
    Blaas de complete long inhoud leeg voor deze werkweigeraar.
  • 24 Aug 2018 om 20:46
    Ben ook benieuwd. Fluiten doe ik nooit eigenlijk, maar klappen ga ik ook niet doen denk ik. Komt toch door de manier waarop hij wegging.
  • 24 Aug 2018 om 20:46
    Sam wie?
  • 24 Aug 2018 om 20:22
    • Quote van 24 Aug 2018 om 19:44
      Ik hoop ook van harte dat dat normaal is. Hij ging niet leuk weg, maar hij heeft veel mooie dingen voor ons betekend. Dus aub laten wij deze oud-speler niet gaan uitfluiten!
    Mee eens.
  • 24 Aug 2018 om 20:01
    Negeren deze dienstweigeraar. Verder niets.
  • 24 Aug 2018 om 19:54
    • Quote van 24 Aug 2018 om 19:44
      Ik hoop ook van harte dat dat normaal is. Hij ging niet leuk weg, maar hij heeft veel mooie dingen voor ons betekend. Dus aub laten wij deze oud-speler niet gaan uitfluiten!
    Helemaal mee eens!
  • 24 Aug 2018 om 19:44
    Ik hoop ook van harte dat dat normaal is. Hij ging niet leuk weg, maar hij heeft veel mooie dingen voor ons betekend. Dus aub laten wij deze oud-speler niet gaan uitfluiten!