Van der Heide: ''Ik wilde deze zomer weg, dat weet iedereen''

12
Van der Heide: ''Ik wilde deze zomer weg, dat weet iedereen''

Arjen van der Heide heeft dit seizoen vooralsnog geen basisplaats weten te veroveren bij SC Heerenveen. De aanvaller wilde in de zomer vertrekken uit Friesland maar mocht niet vertrekken.

"Ik wilde deze zomer weg, dat weet iedereen", begint Van der Heide bij Omrop Fryslân. "Ik denk dat elke speler denkt 'ik hoor in de basis'. Maar daar denkt de trainer anders over. Ik zeg er niet teveel over, anders krijg ik ruzie met de trainers, haha."

Siem de Jong speelt de laatste wedstrijden in de basis op de positie van Van der Heide. "Ik moet mijn best doen om er weer in te komen", vervolgt hij. "Tegenwoordig moeten buitenspelers ook aan de binnenkant kunnen spelen en voor diepte zorgen."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Sep 2021 om 15:13
    • Quote van 24 Sep 2021 om 22:57
      Grote mond maar geen prestaties. Zo snel mogelijk lozen.
    Geen grote mond. Dat is een onterechte opmerking. Maar hij komt tekort in kwaliteit. Dus laat hem na dit seizoen of desnoods in de komende transferperiode lekker gaan. Hij werkt hard maar dat is niet genoeg.
  • 25 Sep 2021 om 15:05
    Was idd beter geweest om hem te verhuren aan een KKD club. Komt nog tekort voor de eredivisie. Was voor beide partijen het beste geweest.
  • 24 Sep 2021 om 23:56
    • Quote van 24 Sep 2021 om 20:44
      Deze jongen is er nog lang niet aan toe. Hij heeft mij nog niet een minuut kunnen bekoren, wie de tegenstander ook was, hij liet niks zien. En aan die minuutjes die hij af en toe mee mag doen heeft hij ook niks. Die jongen had verhuurd moeten worden.
    Nonsens, AvdH deed het prima tot hij verleden seizoen geblesseerd raakte. Nu krijgt hij snippers door JJ. Hij werkt zich altijd de blubbers en ik denk dat als hij het vertrouwen krijgt dat hij boven komt drijven. Dus assists en goals.
  • 24 Sep 2021 om 23:52
    • Quote van 24 Sep 2021 om 23:28
      Waar blijkt dat uit? Van der Heide heeft m.i. nooit gereageerd. Vorig jaar veel geblesseerd, nu wil hij graag doorbreken en spreekt zich uit. Prima toch?
    Helemaal eens maar eerlijk gezegd laat hij het nog niet zien bij de div invalbeurten. Te onrustig en druistig. Brengt veel energie maar geen resultaten. Denk niet dat hij dit niveau aankan.
  • 24 Sep 2021 om 23:48
    • Quote van 24 Sep 2021 om 22:57
      Grote mond maar geen prestaties. Zo snel mogelijk lozen.
    En vervelende supporters met een grote mond? Kunnen we die ook lozen?
    Van der Heide zegt hier niets verkeerds en als hij in het veld staat, vreet hij het gras op. Komt ook nog uit de jeugd. Beetje aardiger mag best!
  • 24 Sep 2021 om 23:28
    • Quote van 24 Sep 2021 om 22:57
      Grote mond maar geen prestaties. Zo snel mogelijk lozen.
    Waar blijkt dat uit? Van der Heide heeft m.i. nooit gereageerd. Vorig jaar veel geblesseerd, nu wil hij graag doorbreken en spreekt zich uit. Prima toch?
  • 24 Sep 2021 om 23:28
    • Quote van 24 Sep 2021 om 22:57
      Grote mond maar geen prestaties. Zo snel mogelijk lozen.
    Waar blijkt dat uit? Van der Heide heeft m.i. nooit gereageerd. Vorig jaar veel geblesseerd, nu wil hij graag doorbreken en spreekt zich uit. Prima toch?
  • 24 Sep 2021 om 23:20
    Toch zou het beter voor de club zijn dat hij meer gaat spelen. Siem loopt straks uit zijn contract, heeft geen restwaarde en kan het op linksvoor ook nooit belopen. Investeer dan in een jeugdspeler waar je eventueel nog wat aan kan verdienen.
  • 24 Sep 2021 om 22:57
    Grote mond maar geen prestaties. Zo snel mogelijk lozen.
  • 24 Sep 2021 om 22:08
    • Quote van 24 Sep 2021 om 20:44
      Deze jongen is er nog lang niet aan toe. Hij heeft mij nog niet een minuut kunnen bekoren, wie de tegenstander ook was, hij liet niks zien. En aan die minuutjes die hij af en toe mee mag doen heeft hij ook niks. Die jongen had verhuurd moeten worden.
    Eens, hij heeft speeltijd nodig. Hij moet gewoon op een hoger niveau dan jong Heerenveen spelen. KKD zoals van Amersfoort destijds of zoals Uth destijds een lagere club in de eredivisie.
  • 24 Sep 2021 om 20:48
    Vertrouwen geven. 4 wedstrijden beginnen als basisspeler. Daarna beoordelen
  • 24 Sep 2021 om 20:44
    Deze jongen is er nog lang niet aan toe. Hij heeft mij nog niet een minuut kunnen bekoren, wie de tegenstander ook was, hij liet niks zien. En aan die minuutjes die hij af en toe mee mag doen heeft hij ook niks. Die jongen had verhuurd moeten worden.
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›