Jansen vol lof: ''Hij is een ongelooflijk positieve jongen''

13
Jansen vol lof: ''Hij is een ongelooflijk positieve jongen''

Johnny Jansen heeft zich enthousiast uitgelaten over de manier waarop Sven van Beek zich in de Derby van het Noorden opstelde. Op het moment dat FC Groningen in de tweede helft voor dreiging zorgde, was Van Beek achterin erg belangrijk voor SC Heerenveen. 

Jansen is vol lof over de verdediger. "Als je dan zag hoe Sven tekeerging. Hoeveel ballen hij onderschepte, maar ook hoe vaak hij zichzelf voor gevaarlijke situaties gooide. Echt mooi om te zien", zegt de oefenmeester in gesprek met de Leeuwarder Courant

Jansen is zeer te spreken over de inzet van Van Beek. "Sven loopt dan, met een grote glimlach op zijn kop, enorm te jagen op zijn tegenstanders. Hij is een ongelooflijk positieve jongen", aldus de zeer tevreden trainer over Van Beek. 

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2021 om 19:43
    • Quote van 14 Sep 2021 om 18:44
      In de winterstop contract openbreken en met 2 a 3 jaar verlengen. Rots in de branding!
    Ik denk dat Sven met opzet geen langdurig contract wilde.
  • 14 Sep 2021 om 18:44
    In de winterstop contract openbreken en met 2 a 3 jaar verlengen. Rots in de branding!
  • 14 Sep 2021 om 16:27
    • Quote van 14 Sep 2021 om 12:58
      Idd, doet het hartstikke goed. 1 van de enige die veel inzet toont
    Wat een gelul over de inzet. Die is op 1 uitzondering na prima.
  • 14 Sep 2021 om 15:43
    Van mij mag hij de volgende aanvoerder zijn, als hij er volgend seizoen nog is.
  • 14 Sep 2021 om 14:31
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:18
      Ik vind hem wel zo goed als van Hecke ook omdat hij veel ervaring met zich meebrengt. Dus we hoeven niet rouwig te zijn dat we hem niet meer konden huren.
    Ik vind van Beek zelfs beter ! Leidt de hele verdediging. Ik zie Dresevic er ook onder groeien !
  • 14 Sep 2021 om 14:31
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:18
      Ik vind hem wel zo goed als van Hecke ook omdat hij veel ervaring met zich meebrengt. Dus we hoeven niet rouwig te zijn dat we hem niet meer konden huren.
    Ik vind van Beek zelfs beter ! Leidt de hele verdediging. Ik zie Dresevic er ook onder groeien !
  • 14 Sep 2021 om 14:18
    Ik vind hem wel zo goed als van Hecke ook omdat hij veel ervaring met zich meebrengt. Dus we hoeven niet rouwig te zijn dat we hem niet meer konden huren.
  • 14 Sep 2021 om 13:31
    • Quote van 14 Sep 2021 om 13:05
      Verbaasd ? Ik denk dat je hem hier mee tekort doet, hij was vorig seizoen al heel belangrijk voor Willem II , we mogen blij zijn dat we hem hier een seizoen mogen bewonderen, volgend seizoen zal hij vast ergens anders spelen.
    Dan kunnen we er in ieder geval aan verdienen. Hij heeft een 2-jarig contract getekend toch?
  • 14 Sep 2021 om 13:06
    Het beeld over iemand kan snel veranderen….. Hier nog veel negatieve reacties voor hij überhaupt een bal had geraakt in ons shirt: https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/345074/breaking-van-beek-vierde-zomerversterking-voor-sc-heerenveen
  • 14 Sep 2021 om 13:05
    • Quote van 14 Sep 2021 om 12:21
      Mooi man, hij heeft mij en ik denk iedereen ongelooflijk verbaasd.
    Verbaasd ? Ik denk dat je hem hier mee tekort doet, hij was vorig seizoen al heel belangrijk voor Willem II , we mogen blij zijn dat we hem hier een seizoen mogen bewonderen, volgend seizoen zal hij vast ergens anders spelen.
  • 14 Sep 2021 om 12:58
    Van Beek is heerlijk om erbij te hebben!
  • 14 Sep 2021 om 12:58
    • Quote van 14 Sep 2021 om 12:21
      Mooi man, hij heeft mij en ik denk iedereen ongelooflijk verbaasd.
    Idd, doet het hartstikke goed. 1 van de enige die veel inzet toont
  • 14 Sep 2021 om 12:21
    Mooi man, hij heeft mij en ik denk iedereen ongelooflijk verbaasd.
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›