Halilovic: ''Misschien wordt het wel mijn favoriete positie''

20
Halilovic: ''Misschien wordt het wel mijn favoriete positie''

Tibor Halilovic is dit seizoen tot nu toe de absolute smaakmaker bij SC Heerenveen. Met drie doelpunten in vier duels is hij voorlopig samen met Henk Veerman topscorer. De Kroaat was zondag tegen FC Groningen verantwoordelijk voor de 0-1, maar uiteindelijk werd het nog 1-1.

Halilovic is van mening dat SC Heerenveen na de voorsprong wat teveel begon in te zakken tijdens de tweede helft. "In de eerste helft zakte we ook wel in en speelden we op de counter, maar niet zoveel als in de tweede helft", vertelt hij bij Omrop Fryslân.

Halilovic denkt dat hij als aanvallende middenvelder het beste tot zijn recht komt. "Ik denk dat ik mijn kwaliteiten het beste kan laten zien als ik dichter bij de goal ben. Ik heb nog niet zoveel gespeeld als nummer 10, maar misschien wordt het wel mijn favoriete positie."

"Ik sta nu dichter bij de goal", vervolgt hij. "Het is logisch dat ik daardoor dichterbij kan komen. Ik had niet gedacht dat ik in de eerste paar wedstrijden zoveel doelpunten zou scoren", aldus de zeer tevreden Halilovic. 

20 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2021 om 18:41
    • Quote van 14 Sep 2021 om 11:55
      Net als aanhalen dat als er wel eens eentje slaagt.

      In het rijtje "ook niet geslaagd": Drkusic, Varga, Resek, Djuric, Fazli, Kopic, Calincov, Sladakovic.
      En de twijfelgevallen: Alen Halilovic, Marecek, Lejsal

      Maar daar over beginnen past ook niet in je straatje.
    Afgezien van waar ze vandaan komen.. Kopic was een uitstekende verdediger, en Marecek was een zeer goede middenvelder voor ons niveau. Alen Halilovic is zeker niet mislukt, liet meerdere keren zien de beste voetballer te zijn die in de selectie zat. Ze zouden in de selectie die we nu hebben 100% basisspeler zijn. Die keeper Lejsal was ook niets mis mee.
  • 14 Sep 2021 om 17:38
    • Quote van 14 Sep 2021 om 17:32
      Je begint de hele discussie toch echt zelf... Apart dat je altijd op deze manier reageert.
    Nou hé.
  • 14 Sep 2021 om 17:37
    • Quote van 14 Sep 2021 om 16:54
      Slovenië en Moldavië worden ook wel tot de balkan regio gerekend; zegt wikipedia.
      Met die anderen zat ik er naast; kan gebeuren
    Laat de Slovenen het maar niet horen! En trouwens het hoort ook niet tot de Balkan. Alle landen ' aan de andere kant van de Sava' is ' zogenaamd Balkan!
  • 14 Sep 2021 om 17:32
    • Quote van 14 Sep 2021 om 16:07
      Zo zo , vergt nog enig gezoek..of niet!? Maar gevonden! Ben je zeker heel blij om!?
    Je begint de hele discussie toch echt zelf... Apart dat je altijd op deze manier reageert.
  • 14 Sep 2021 om 16:54
    • Quote van 14 Sep 2021 om 16:30
      Marecek, Kopic en Lejsal komen uit Tsjechië, Drkusic en Resek uit Slovenië, Varga uit Hongarije, Calincov uit Moldavië. Dus komen ze feitelijk niet van de Balkan, maar ik snap de verwarring.
    Slovenië en Moldavië worden ook wel tot de balkan regio gerekend; zegt wikipedia.
    Met die anderen zat ik er naast; kan gebeuren
  • 14 Sep 2021 om 16:49
    • Quote van 14 Sep 2021 om 16:07
      Zo zo , vergt nog enig gezoek..of niet!? Maar gevonden! Ben je zeker heel blij om!?
    Nee hoor, 5 minuutjes werk.
    Was er redelijk content mee, maar had sneller gekund..
  • 14 Sep 2021 om 16:30
    • Quote van 14 Sep 2021 om 11:55
      Net als aanhalen dat als er wel eens eentje slaagt.

      In het rijtje "ook niet geslaagd": Drkusic, Varga, Resek, Djuric, Fazli, Kopic, Calincov, Sladakovic.
      En de twijfelgevallen: Alen Halilovic, Marecek, Lejsal

      Maar daar over beginnen past ook niet in je straatje.
    Marecek, Kopic en Lejsal komen uit Tsjechië, Drkusic en Resek uit Slovenië, Varga uit Hongarije, Calincov uit Moldavië. Dus komen ze feitelijk niet van de Balkan, maar ik snap de verwarring.
  • 14 Sep 2021 om 16:07
    • Quote van 14 Sep 2021 om 11:55
      Net als aanhalen dat als er wel eens eentje slaagt.

      In het rijtje "ook niet geslaagd": Drkusic, Varga, Resek, Djuric, Fazli, Kopic, Calincov, Sladakovic.
      En de twijfelgevallen: Alen Halilovic, Marecek, Lejsal

      Maar daar over beginnen past ook niet in je straatje.
    Zo zo , vergt nog enig gezoek..of niet!? Maar gevonden! Ben je zeker heel blij om!?
  • 14 Sep 2021 om 16:05
    • Quote van 14 Sep 2021 om 11:23
      Met een slagingspercentage van 3 op 5 spelers doen de Balkan spelers het uitermate goed.
    Zo is het! (;
  • 14 Sep 2021 om 11:55
    • Quote van 14 Sep 2021 om 10:37
      We weten het nu wel beste. Dat deze twee het niet gered hebben. Maar toch even aanhalen..net als al iemand meld..begin eens over Pranjic of Djuricic..maar dat past niet in je straatje.
    Net als aanhalen dat als er wel eens eentje slaagt.

    In het rijtje "ook niet geslaagd": Drkusic, Varga, Resek, Djuric, Fazli, Kopic, Calincov, Sladakovic.
    En de twijfelgevallen: Alen Halilovic, Marecek, Lejsal

    Maar daar over beginnen past ook niet in je straatje.
  • 14 Sep 2021 om 11:23
    • Quote van 14 Sep 2021 om 10:37
      We weten het nu wel beste. Dat deze twee het niet gered hebben. Maar toch even aanhalen..net als al iemand meld..begin eens over Pranjic of Djuricic..maar dat past niet in je straatje.
    Met een slagingspercentage van 3 op 5 spelers doen de Balkan spelers het uitermate goed.
  • 14 Sep 2021 om 10:37
    • Quote van 13 Sep 2021 om 21:53
      Zahovic en Mihajlovi? waren ook een bewijs van klasse.. Zaterdag 3e klasse zo ongeveer.
    We weten het nu wel beste. Dat deze twee het niet gered hebben. Maar toch even aanhalen..net als al iemand meld..begin eens over Pranjic of Djuricic..maar dat past niet in je straatje.
  • 13 Sep 2021 om 21:53
    • Quote van 13 Sep 2021 om 18:20
      Speler uit de ' Balkan '/Kroatië !,alweer voor de zoveelste keer een bewijs van klasse.
    Zahovic en Mihajlovi? waren ook een bewijs van klasse.. Zaterdag 3e klasse zo ongeveer.
  • 13 Sep 2021 om 21:36
    • Quote van 13 Sep 2021 om 19:06
      Eerder; eindelijk 1 die het wel waar maakt..
    Djuricic en Pranjic vergeten?
  • 13 Sep 2021 om 20:47
    Mag ook wel met een aankoop van anderhalf miljoen. Hij heeft in ieder geval een goeie mentaliteit en drive naar voren.
  • 13 Sep 2021 om 19:06
    • Quote van 13 Sep 2021 om 18:20
      Speler uit de ' Balkan '/Kroatië !,alweer voor de zoveelste keer een bewijs van klasse.
    Eerder; eindelijk 1 die het wel waar maakt..
  • 13 Sep 2021 om 18:22
    • Quote van 13 Sep 2021 om 18:20
      Speler uit de ' Balkan '/Kroatië !,alweer voor de zoveelste keer een bewijs van klasse.
    Mwa. Hij moet zich ook nog wel wat verder ontwikkelen vind ik. Maar goed een prima speler in de dop.
  • 13 Sep 2021 om 18:20
    • Quote van 13 Sep 2021 om 17:16
      Misschien word jij wel mijn favoriete speler. O wacht! Dat ben je al! Topper!
    Speler uit de ' Balkan '/Kroatië !,alweer voor de zoveelste keer een bewijs van klasse.
  • 13 Sep 2021 om 17:16
    Misschien word jij wel mijn favoriete speler. O wacht! Dat ben je al! Topper!
  • 13 Sep 2021 om 17:10
    It sure will. Make some more beautifull goals! Hup Tibor!
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›