SC Heerenveen reageert: ''Deze berichtgeving is niet correct''

16
SC Heerenveen reageert: ''Deze berichtgeving is niet correct''

Na het komende oefenduel met PEC Zwolle op zaterdag 31 juli wil SC Heerenveen voor de start van de competitie nog eenmaal oefenen. De Friezen zijn momenteel in gesprek met een sparringpartner voor een wedstrijd in het Abe Lenstra Stadion, laten ze weten via Twitter.

Of er ook supporters bij het duel aanwezig mogen en kunnen zijn, wordt nog niet vermeld. Eerder in de voorbereiding werden er vanwege de coronamaatregelen wel en niet (beperkt) fans toegelaten bij de wedstrijden. Meestal was dit echter op locaties waarop het verspreiden van de fans moeilijk mogelijk was.

Update: SC Heerenveen speelt volgende week zondag op 8 augustus waarschijnlijk een oefenwedstrijd in het Abe Lenstra Stadion tegen US Salernitana 1919, zo lezen we - na een tip van Gerben Jubbega op Twitter - op de site van Tutto Salernitana. Die club is afgelopen seizoen gepromoveerd naar de Serie A. 

Update II: SC Heerenveen ontkent dat de club een oefenwedstrijd gaat spelen tegen Salernitana. "Deze berichtgeving is niet correct", laten de Friezen weten via social media. 

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jul 2021 om 14:31
    • Quote van 30 Jul 2021 om 14:26
      Is al ontkracht door SCH zelf op Twitter.
    Jammer
  • 30 Jul 2021 om 14:26
    • Quote van 30 Jul 2021 om 14:03
      Promovendus uit Italië, zal even wat onderzoek doen maar prima tegenstander. Serie A waardig en Italiaanse tegenstanders komen we niet zo vaak tegen in het ALS
    Is al ontkracht door SCH zelf op Twitter.
  • 30 Jul 2021 om 14:03
    Promovendus uit Italië, zal even wat onderzoek doen maar prima tegenstander. Serie A waardig en Italiaanse tegenstanders komen we niet zo vaak tegen in het ALS
  • 28 Jul 2021 om 00:53
    • Quote van 26 Jul 2021 om 20:43
      Ik hoop op een aansprekend affiche waar publiek bij aanwezig mag zijn. Het liefst ook met de nieuwe shirts en aanwinsten!
    Hoop ik ook! Een mooie Spaanse of Engelse tegenstander uit de hoogste divisie lijkt me mooi. Ook al maken we dan weinig kans;-)
  • 26 Jul 2021 om 23:31
    • Quote van 26 Jul 2021 om 22:15
      Ja elk jaar hetzelfde alleen dit jaar door de Corona van L naar XL ;-).
    Hahaha! Herkenbaar! Is corona toch financieel nog ergens goed voor, bijna niemand past de oude shirts meer! ????
  • 26 Jul 2021 om 22:52
    • Quote van 26 Jul 2021 om 22:37
      Veel opspringen om te juichen dit seizoen dan komt het vast weer goed :-)
    Daar gaan we voor! :)
  • 26 Jul 2021 om 22:37
    • Quote van 26 Jul 2021 om 22:21
      Oeii dat klinkt bekend! Zie het als een uitdaging om die L weer te passen :)
    Veel opspringen om te juichen dit seizoen dan komt het vast weer goed :-)
  • 26 Jul 2021 om 22:21
    • Quote van 26 Jul 2021 om 22:15
      Ja elk jaar hetzelfde alleen dit jaar door de Corona van L naar XL ;-).
    Oeii dat klinkt bekend! Zie het als een uitdaging om die L weer te passen :)
  • 26 Jul 2021 om 22:15
    • Quote van 26 Jul 2021 om 22:00
      Nouja sommigen kunnen het niet loslaten om het steeds te benoemen deze voorbereiding, laat dat nou net een betekenis zijn. Afijn economisch belang snapt iedere simpele ziel wel, dat is logisch. Maar voor jezelf als fan, althans als ik voor mezelf spreek, zie ik geen enkel voordeel waarom elk jaar andere shirts worden gemaakt. Het blijft immers toch blauw en wit gestreept met pompebleden.
    Ja elk jaar hetzelfde alleen dit jaar door de Corona van L naar XL ;-).
  • 26 Jul 2021 om 22:00
    • Quote van 26 Jul 2021 om 21:46
      Dat ligt inderdaad aan jou Koen255! Geobsedeerd ook nog wel, goede woordkeuze. Niemand is geobsedeerd door nieuwe shirts. Het maakt ook niks uit of ze nog een seizoen (of 10) door gaan in de huidige shirts, maar als ze aangeven dat er nieuwe shirts komen dan is het hopen dat het in die wedstrijd is. Goed voor de merchandising, dus ook voor de club zelf.
    Nouja sommigen kunnen het niet loslaten om het steeds te benoemen deze voorbereiding, laat dat nou net een betekenis zijn. Afijn economisch belang snapt iedere simpele ziel wel, dat is logisch. Maar voor jezelf als fan, althans als ik voor mezelf spreek, zie ik geen enkel voordeel waarom elk jaar andere shirts worden gemaakt. Het blijft immers toch blauw en wit gestreept met pompebleden.
  • 26 Jul 2021 om 21:54
    • Quote van 26 Jul 2021 om 21:32
      Even een vraag uit interesse, wat is het toch dat een aantal geobserdeerd zijn door nieuwe shirts? Ik snap dat niet echt, kan aan mij liggen, van mijn part blijven ze de aankomende 100 jaar in de huidige shirts spelen.
    Nieuwe shirts zijn onderdeel van het hedendaagse voetbal. Er liggen zoveel mogelijkheden op gebied van merchandising en team kleding. Als je daar als club niet aan meedoet loop je veel inkomsten mis, ook bij een relatief kleine club als Heerenveen. Ik ken tientallen supporters die elk jaar een nieuw shirtje kopen… het ene jaar het uitshirt omdat het een echt mooi uitshirt is, het andere jaar het thuisshirt omdat het een mooie uitvoering is. Ook afgelopen seizoen met een 100-jarig jubileum, dan kopen ze beide omdat het toch iets speciaals is. Het is een soort van klantenbinding
  • 26 Jul 2021 om 21:53
    • Quote van 26 Jul 2021 om 21:32
      Even een vraag uit interesse, wat is het toch dat een aantal geobserdeerd zijn door nieuwe shirts? Ik snap dat niet echt, kan aan mij liggen, van mijn part blijven ze de aankomende 100 jaar in de huidige shirts spelen.
    Nieuwe shirts, is ook geld kwestie. Er moet verdiend worden
  • 26 Jul 2021 om 21:46
    • Quote van 26 Jul 2021 om 21:32
      Even een vraag uit interesse, wat is het toch dat een aantal geobserdeerd zijn door nieuwe shirts? Ik snap dat niet echt, kan aan mij liggen, van mijn part blijven ze de aankomende 100 jaar in de huidige shirts spelen.
    Dat ligt inderdaad aan jou Koen255! Geobsedeerd ook nog wel, goede woordkeuze. Niemand is geobsedeerd door nieuwe shirts. Het maakt ook niks uit of ze nog een seizoen (of 10) door gaan in de huidige shirts, maar als ze aangeven dat er nieuwe shirts komen dan is het hopen dat het in die wedstrijd is. Goed voor de merchandising, dus ook voor de club zelf.
  • 26 Jul 2021 om 21:32
    • Quote van 26 Jul 2021 om 20:43
      Ik hoop op een aansprekend affiche waar publiek bij aanwezig mag zijn. Het liefst ook met de nieuwe shirts en aanwinsten!
    Even een vraag uit interesse, wat is het toch dat een aantal geobserdeerd zijn door nieuwe shirts? Ik snap dat niet echt, kan aan mij liggen, van mijn part blijven ze de aankomende 100 jaar in de huidige shirts spelen.
  • 26 Jul 2021 om 20:51
    • Quote van 26 Jul 2021 om 20:43
      Ik hoop op een aansprekend affiche waar publiek bij aanwezig mag zijn. Het liefst ook met de nieuwe shirts en aanwinsten!
    Hoop doet leven! Ik doe met je mee :)
  • 26 Jul 2021 om 20:43
    Ik hoop op een aansprekend affiche waar publiek bij aanwezig mag zijn. Het liefst ook met de nieuwe shirts en aanwinsten!
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›