Van Ottele vastberaden: ''Ik zit dicht tegen Van Beek aan''

50
Van Ottele vastberaden: ''Ik zit dicht tegen Van Beek aan''

Syb van Ottele maakte afgelopen winter de overstap naar SC Heerenveen. De jonge verdediger is na een half seizoen wennen, vastberaden om veel voor de ploeg van Johnny Jansen te betekenen. 

In de slotfase van vorig seizoen maakte Van Ottele al zijn debuut voor de Friezen. ''Dat was sneller dan gepland. Ik kreeg de kans, tot ik helaas in de uitwedstrijd tegen FC Emmen een rode kaart kreeg'', zo vertelt hij tegenover de Leeuwarder Courant.

Het talent in multi-inzetbaar en kan ook als defensieve middenvelder uit de voeten. ''Als de trainer zegt dat ik op het middenveld als rechtsback moet spelen, doe ik dat gewoon. Maar centraal achterin voel ik met het prettigste. Sven van Beek is er nu bijgekomen. Een goede concurrent. Maar ik denk dat ik er dicht tegenaan zit. Ik wil die strijd aangaan. Daarvoor ben ik hier ook'', besluit Van Ottele

50 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Jul 2021 om 15:34
    Nou we zijn het er over 1 ding wel eens hier ;)
  • 25 Jul 2021 om 15:32
    • Quote van 25 Jul 2021 om 10:06
      Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
    Nee
  • 25 Jul 2021 om 15:20
    • Quote van 25 Jul 2021 om 10:06
      Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
    Nee.
  • 25 Jul 2021 om 14:41
    • Quote van 25 Jul 2021 om 10:06
      Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
    Nee
  • 25 Jul 2021 om 14:13
    • Quote van 25 Jul 2021 om 10:06
      Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
    Nee.
  • 25 Jul 2021 om 12:57
    • Quote van 25 Jul 2021 om 10:06
      Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
    Nee.
  • 25 Jul 2021 om 12:55
    • Quote van 25 Jul 2021 om 10:06
      Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
    Nee
  • 25 Jul 2021 om 12:08
    • Quote van 25 Jul 2021 om 10:06
      Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
    Nee.
  • 25 Jul 2021 om 12:05
    • Quote van 25 Jul 2021 om 10:06
      Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
    Nee.
  • 25 Jul 2021 om 11:44
    • Quote van 25 Jul 2021 om 10:06
      Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
    Nee.
  • 25 Jul 2021 om 11:29
    • Quote van 25 Jul 2021 om 10:06
      Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
    Nee.
  • 25 Jul 2021 om 11:17
    • Quote van 25 Jul 2021 om 10:06
      Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
    Nee.
  • 25 Jul 2021 om 10:37
    • Quote van 25 Jul 2021 om 10:06
      Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
    Nee.
  • 25 Jul 2021 om 10:06
    Ze moeten gewoon reza goochainijahd terug halen!
  • 25 Jul 2021 om 10:04
    • Quote van 25 Jul 2021 om 08:47
      Ik lees de lc niet meer.
    Goed zo ik lees de LC ook niet meer.
  • 25 Jul 2021 om 08:47
    • Quote van 24 Jul 2021 om 22:00
      Is wel ad interim de Joey watcher van de LC!
    Ik lees de lc niet meer.
  • 25 Jul 2021 om 01:32
    • Quote van 24 Jul 2021 om 16:25
      Over Kishna heb ik destijds navraag gedaan bij een bron dichtbij ADO en die ontkende interesse voor Kishna van Heerenveen. Ook zei hij dat ADO er vanuit gaat dat Kishna gewoon blijft. Was wel een mooie transferjosti geweest.
    Ah oké. Kan ook zijn omdat zn ADO-vriend Van Ewijk nu natuurlijk in Heerenveen woont.
  • 24 Jul 2021 om 22:29
    • Quote van 24 Jul 2021 om 21:02
      Geen, ik vraag het toch? Blijkbaar blijft lezen moeilijk.
    Waar is je vraag op gebaseerd? Of knal je gewoon een vraag de lucht in zonder dat het een reden heeft?
  • 24 Jul 2021 om 22:00
    • Quote van 24 Jul 2021 om 21:12
      Geloof ik niets van. UD Ibiza heeft al 2 nieuwe spitsen en had er al 2 dus die zitten al ruim in de spitsen. Haha moeten wij daar eens kijken 4 spitsen lijkt mij wat veel. Of heeft hij het over Joey? Die man gooit 90% onzin op Twitter.
    Is wel ad interim de Joey watcher van de LC!
  • 24 Jul 2021 om 21:12
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Geloof ik niets van. UD Ibiza heeft al 2 nieuwe spitsen en had er al 2 dus die zitten al ruim in de spitsen. Haha moeten wij daar eens kijken 4 spitsen lijkt mij wat veel. Of heeft hij het over Joey? Die man gooit 90% onzin op Twitter.
  • 24 Jul 2021 om 21:09
    • Quote van 24 Jul 2021 om 18:52
      Midden in de voorbereiding 4 dagen vrij geven is ook niet zo verstandig toch.
    Wel volgens de filosofie van periodisering. Waarin je fases van intensievere belasting afwisselt met rustperiodes. Is vrijwel standaars in het profvoetbal maar ook andere sporten.
  • 24 Jul 2021 om 21:02
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:17
      Bron?
    Geen, ik vraag het toch? Blijkbaar blijft lezen moeilijk.
  • 24 Jul 2021 om 20:26
    Schijnt volgens Jaap Friso in onderhandeling te zijn met ID Ibiza om zich daar in de kijken te spelen voor de Spaanse la Liga. Niet in de MSM te vinden want dat wordt ons bewust onthouden! Die is dus wel weg.
  • 24 Jul 2021 om 20:12
    • Quote van 24 Jul 2021 om 19:36
      Voor Ibiza geld nog steeds 'Reizen alleen als het noodzakelijk is'. Als Heerenveen zijnde zou ik hier niet blij mee zijn. Hij mag doen in zijn vrije tijd wat hij wil, maar of dit verstandig is.. Kijk maar naar Vlap vorig seizoen met zijn trip naar Griekenland.
    Zal ook niet helpen om clubs te overtuigen om hem wél te halen zo'n mentaliteit
  • 24 Jul 2021 om 19:54
    • Quote van 24 Jul 2021 om 19:46
      Het is een foto van 29 mei… even beter kijken haha
    Hij had een foto in zijn story staan, op het strand in Ibiza. Inmiddels heeft hij deze verwijderd. Ik denk dat het hem wat heet onder de voeten werd.
  • 24 Jul 2021 om 19:46
    • Quote van 24 Jul 2021 om 19:38
      Als hij met een goed humeur terug komt vind ik het geen probleem, beetje genieten van het leven hoort er ook bij!
    Het is een foto van 29 mei… even beter kijken haha
  • 24 Jul 2021 om 19:46
    • Quote van 24 Jul 2021 om 19:38
      Als hij met een goed humeur terug komt vind ik het geen probleem, beetje genieten van het leven hoort er ook bij!
    Het is een foto van 29 mei… even beter kijken haha
  • 24 Jul 2021 om 19:38
    • Quote van 24 Jul 2021 om 18:36
      Ook vreemd, volgens zijn instagram account zit Joey Veerman nu op Ibiza.
    Als hij met een goed humeur terug komt vind ik het geen probleem, beetje genieten van het leven hoort er ook bij!
  • 24 Jul 2021 om 19:36
    • Quote van 24 Jul 2021 om 18:42
      Ze zijn 4 dagen vrij, zei Van Ottele in zijn interview. Van Joey is wel bekend dat hij op zijn vrije dagen niet extra gaat trainen, maar of naar Ibiza gaan verstandig is in de seizoensvoorbereiding weet ik ook niet.
    Voor Ibiza geld nog steeds 'Reizen alleen als het noodzakelijk is'. Als Heerenveen zijnde zou ik hier niet blij mee zijn. Hij mag doen in zijn vrije tijd wat hij wil, maar of dit verstandig is.. Kijk maar naar Vlap vorig seizoen met zijn trip naar Griekenland.
  • 24 Jul 2021 om 19:21
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:17
      Bron?
    Waarom wil jij de bron weten
  • 24 Jul 2021 om 19:08
    • Quote van 24 Jul 2021 om 16:02
      We nemen namen pas serieus als ene Wielinga ze, vanuit de bosjes, bij De Tjongerschans spot.
    Zo is het maar net!
  • 24 Jul 2021 om 19:00
    • Quote van 24 Jul 2021 om 18:52
      Midden in de voorbereiding 4 dagen vrij geven is ook niet zo verstandig toch.
    Wel bijzonder aangezien er nog meer dan genoeg te verbeteren valt
  • 24 Jul 2021 om 18:52
    • Quote van 24 Jul 2021 om 18:42
      Ze zijn 4 dagen vrij, zei Van Ottele in zijn interview. Van Joey is wel bekend dat hij op zijn vrije dagen niet extra gaat trainen, maar of naar Ibiza gaan verstandig is in de seizoensvoorbereiding weet ik ook niet.
    Midden in de voorbereiding 4 dagen vrij geven is ook niet zo verstandig toch.
  • 24 Jul 2021 om 18:42
    • Quote van 24 Jul 2021 om 18:37
      Ja dat dacht ik net ook al
    Ze zijn 4 dagen vrij, zei Van Ottele in zijn interview. Van Joey is wel bekend dat hij op zijn vrije dagen niet extra gaat trainen, maar of naar Ibiza gaan verstandig is in de seizoensvoorbereiding weet ik ook niet.
  • 24 Jul 2021 om 18:37
    • Quote van 24 Jul 2021 om 18:36
      Ook vreemd, volgens zijn instagram account zit Joey Veerman nu op Ibiza.
    Ja dat dacht ik net ook al
  • 24 Jul 2021 om 18:36
    Ook vreemd, volgens zijn instagram account zit Joey Veerman nu op Ibiza.
  • 24 Jul 2021 om 16:25
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:58
      Deze @Breuertje roept maar wat in het wild op de hoop dat er van zn 15 genoemde spelers 1 juist is. Kishna heb ik, zoals eerder genoemd, overigens wel in Heerenveen gespot.
    Over Kishna heb ik destijds navraag gedaan bij een bron dichtbij ADO en die ontkende interesse voor Kishna van Heerenveen. Ook zei hij dat ADO er vanuit gaat dat Kishna gewoon blijft. Was wel een mooie transferjosti geweest.
  • 24 Jul 2021 om 16:18
    Haha jongens, breuertje heeft alleen in de afgelopen 2 weken al gezegd dat er 2 spelers tegelijkertijd gepresenteerd zouden worden; dat Kishna al zo goed als rond was en heeft al 2x aangekondigd dat er een spits kwam en waarschijnlijk nog wel veel meer. Ik denk dat ik zelfs Second nog meer zie als een serieuze bron op dit moment.
  • 24 Jul 2021 om 16:09
    • Quote van 24 Jul 2021 om 16:02
      We nemen namen pas serieus als ene Wielinga ze, vanuit de bosjes, bij De Tjongerschans spot.
    Ik maak me wel zorgen om Wielinga. Normaal was die er altijd bij tijdens de transferperiodes.
  • 24 Jul 2021 om 16:02
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:58
      Deze @Breuertje roept maar wat in het wild op de hoop dat er van zn 15 genoemde spelers 1 juist is. Kishna heb ik, zoals eerder genoemd, overigens wel in Heerenveen gespot.
    We nemen namen pas serieus als ene Wielinga ze, vanuit de bosjes, bij De Tjongerschans spot.
  • 24 Jul 2021 om 15:58
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:44
      En Kishna dan?
    Deze @Breuertje roept maar wat in het wild op de hoop dat er van zn 15 genoemde spelers 1 juist is. Kishna heb ik, zoals eerder genoemd, overigens wel in Heerenveen gespot.
  • 24 Jul 2021 om 15:44
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:06
      Dalmau in gesprek met Heerenveen?
    En Kishna dan?
  • 24 Jul 2021 om 15:31
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:06
      Dalmau in gesprek met Heerenveen?
    Zou hij haalbaar zijn? Zag dat hij nog tot juni 2022 onder contract staat bij Utrecht en heeft hen destijds 7 ton gekost. Als je naar die cijfers kijkt lijkt het me niet onmogelijk.
  • 24 Jul 2021 om 15:22
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:06
      Dalmau in gesprek met Heerenveen?
    Zou me niks verbazen als hij weg wil. Als je de docu over FC Utrecht op Videoland ziet, dan zag hij er niet erg gelukkig uit.
  • 24 Jul 2021 om 15:17
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:06
      Dalmau in gesprek met Heerenveen?
    Bron?
  • 24 Jul 2021 om 15:06
    Dalmau in gesprek met Heerenveen?
  • 24 Jul 2021 om 14:59
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:31
      Dat is ook het soort clubs waar we vergelijkbaar mee moeten zijn. Heracles zit altijd in ons hoekje op de ranglijst.
    Wij investeren veel meer dan Heracles en moeten dus gewoon qua niveau boven Heracles zitten. Dat ze nu al een tijdje beter presteren dan wij is ook vrij rampzalig te noemen.
  • 24 Jul 2021 om 14:31
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:20
      Zou wel jammer zijn maar met van beek heb je een prima vervanger Even wat anders ik zit naar heracles nec te kijken ik moet zeggen dat het spel van heracles niet heel veel beter is dat het spel van sc heerenveen
    Dat is ook het soort clubs waar we vergelijkbaar mee moeten zijn. Heracles zit altijd in ons hoekje op de ranglijst.
  • 24 Jul 2021 om 14:20